retfirD Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Teljesen melegre állítottam de semmi, mentem vele 5-km-et meg járt a motor is de semmi ugyan úgy langyoska a levegő. Aggaszt a dolog ez az első kocsim szeretném ha bevállna. :) Első kocsinak tökéletes lesz, ha máshonnan meg jön a meleg, akkor megfagyni se fogsz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tazeka Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Első kocsinak tökéletes lesz, ha máshonnan meg jön a meleg, akkor megfagyni se fogsz! :D Megfagyni neeem de igazából csak zavaró dolog......... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Állítsd teljesen melegre, és úgy próbáld ki, úgy meleget kell fújnia. ;) Ezt mondjuk én nem próbáltam, mert üzemmeleg motornál olyan meleget fúj, hogy alsógatyában sem bírnám ki csak 1-2 percig max. :D Én egyébként is csak lábra nyomatom, meg ablakra. Úgyis felfelé jön a meleg levegő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Ezt mondjuk én nem próbáltam, mert üzemmeleg motornál olyan meleget fúj, hogy alsógatyában sem bírnám ki csak 1-2 percig max. :D Én egyébként is csak lábra nyomatom, meg ablakra. Úgyis felfelé jön a meleg levegő. Én meg csak szélvédőre tolom. Persze, ha az asszony beül, akkor egyből pata+szélvédő. :D S én sem szoktam teljesen melegre állitani, leolvadna a búrám, olyan meleget tol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tazeka Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Jó nektek én amúgy is fagyos szent vagyok! :D Viszont nekem még így sem annyira nagy a meleg a kocsiban éppen, hogy csak nem fázok! Ja és maxra van tekerve a fokozat és a hőmérséklet is...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Jó nektek én amúgy is fagyos szent vagyok! :D Viszont nekem még így sem annyira nagy a meleg a kocsiban éppen, hogy csak nem fázok! Ja és maxra van tekerve a fokozat és a hőmérséklet is...... Gondolom a hűtőviz hőmérséklete megfelelő (ca. 90fok), nem ám aztán kiderül, hogy a termosztát szar. :hiya: Ha maxra tekerném a fűtést és kettes fokozatra a ventit, üzemmeleg motornál szerintem öt perc után kiszállnék. Főleg ilyenkor, amikor még nincs nagy hideg. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 (edited) On 2014. 11. 21. at 21:01, Tazeka írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Jó nektek én amúgy is fagyos szent vagyok! :D Viszont nekem még így sem annyira nagy a meleg a kocsiban éppen, hogy csak nem fázok! Ja és maxra van tekerve a fokozat és a hőmérséklet is...... Milyen motorral szerelt Astrád van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tazeka Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Egy 1.6-os 16 szepepes 2003-as évjáratú autóról van szó srácok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Egy 1.6-os 16 szepepes 2003-as évjáratú autóról van szó srácok. :) Csak azért kérdeztem, mert a dieseleknek gyengébb a fűtése. A tiéd ezek szerint benzines, azok pedig jól fűtenek. Ellenőrizni kellene a termosztátot, ha az jó, akkor a fűtéscsapot, és a radiátorokat, esetleges dugulás miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Csak azért kérdeztem, mert a dieseleknek gyengébb a fűtése. A tiéd ezek szerint benzines, azok pedig jól fűtenek. Ellenőrizni kellene a termosztátot, ha az jó, akkor a fűtéscsapot, és a radiátorokat, esetleges dugulás miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem 1999-es 1,7 td isuzu motoros Astrám van! Nekem kb tegnap 8 km után erte el az üzemi hőfokoraz autó! Szerelő mondta, hogy cserélhetünk termosztátot, de neki is ezzel a motorral volt autòja es ugyanezt produkálta! Bár az tény, hogy tegnap alacsony volt a szint a hűtővíz rendszerben! Feltöltöttem rendesen, ma már valamivel hamarabbmelegedett! Sajnos a kiegy. Tartalyomnál a "cupákjánál" ahova egy kis cső csatlakozik meg van repedve és lassan szivárog! Szerelő meg különböző ragasztókkal kisérletezik, de inkább veszek bontott tartályt mert az lenne 5000 így meg töltögethetem a drága fagyállót míg sikerül neki a megfelelő ragasztót megtalálnia! Valaki esetleg tud olyan oldalt ahol találhatnék bontott kiegyenlítő tartályt? Beszereles gondolom nem bonyolult! Link to comment Megosztás: More sharing options...
oriat Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem 1999-es 1,7 td isuzu motoros Astrám van! Nekem kb tegnap 8 km után erte el az üzemi hőfokoraz autó! Szerelő mondta, hogy cserélhetünk termosztátot, de neki is ezzel a motorral volt autòja es ugyanezt produkálta! Bár az tény, hogy tegnap alacsony volt a szint a hűtővíz rendszerben! Feltöltöttem rendesen, ma már valamivel hamarabbmelegedett! Sajnos a kiegy. Tartalyomnál a "cupákjánál" ahova egy kis cső csatlakozik meg van repedve és lassan szivárog! Szerelő meg különböző ragasztókkal kisérletezik, de inkább veszek bontott tartályt mert az lenne 5000 így meg töltögethetem a drága fagyállót míg sikerül neki a megfelelő ragasztót megtalálnia! Valaki esetleg tud olyan oldalt ahol találhatnék bontott kiegyenlítő tartályt? Beszereles gondolom nem bonyolult! Valóban jobb megoldásnak tűnik a csere. Én Cromax-nál vettem újat. A csere nem bonyolult. Véleményem szerint bátran nekiállhatasz. Csövek le, tartály ki, új tartály be, csövek vissza. Minden adja magát. Igaz nekem benzines az autóm, de szerintem ez a rész közel hasonló lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Valóban jobb megoldásnak tűnik a csere. Én Cromax-nál vettem újat. A csere nem bonyolult. Véleményem szerint bátran nekiállhatasz. Csövek le, tartály ki, új tartály be, csövek vissza. Minden adja magát. Igaz nekem benzines az autóm, de szerintem ez a rész közel hasonló lehet. Igen sztem csere lesz! Én sem látom bonyolultnak a dolgot 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas0201 Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Gondolom a hűtőviz hőmérséklete megfelelő (ca. 90fok), nem ám aztán kiderül, hogy a termosztát szar. :hiya: Ha maxra tekerném a fűtést és kettes fokozatra a ventit, üzemmeleg motornál szerintem öt perc után kiszállnék. Főleg ilyenkor, amikor még nincs nagy hideg. :icon1: Nekem is kell 5-10 km hogy a víz el kezdjen felfelé kúszni, és akkor is csak 80-83 fokig megy. Nyáron klímával 40 fokba elérte a 90et. Amúgy fűteni ez is fűt mint a fene, én is leizzadnék max fűtés mellett. Viszont a víz hőfok normalis? Tartály nekem a max jelzésig van, 10ezer kmen egy deci se fogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem is kell 5-10 km hogy a víz el kezdjen felfelé kúszni, és akkor is csak 80-83 fokig megy. Nyáron klímával 40 fokba elérte a 90et. Amúgy fűteni ez is fűt mint a fene, én is leizzadnék max fűtés mellett. Viszont a víz hőfok normalis? Tartály nekem a max jelzésig van, 10ezer kmen egy deci se fogy. Nekem is műszer szerint 83-85oC Nem emlékszem, hogy régebben mennyi volt, de egy kis araszolgatásnál fölmegy 90-ig Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem is műszer szerint 83-85oC Nem emlékszem, hogy régebben mennyi volt, de egy kis araszolgatásnál fölmegy 90-ig Nálam is pont ugyanaz mint gezoli esetében, nyáron talán 2-3 fokkal magasabb. Z16XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas0201 Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Köszönöm nektek. Akkor úgy tűnik hogy az opeleknél ez a normális és nem rossz a termosztát :) Araszolgatásnál természetesen ez is felmegy, de normál tempóban az a 80-82 fok tényleg és se feljebb se lejjebb, ott beáll szinte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy hogyan lehet esetleg videót feltöltrni ide? Most vettem észre, hogy olaj folyás van a motornál, de elmagyarázni sajna nem tudom hogy honnan! Nem akarok hülyeséget mondani, de gyertyát mondanék,mert 4db van a motor első részén :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy hogyan lehet esetleg videót feltöltrni ide? Most vettem észre, hogy olaj folyás van a motornál, de elmagyarázni sajna nem tudom hogy honnan! Nem akarok hülyeséget mondani, de gyertyát mondanék,mert 4db van a motor első részén :-( Videót a youtube-ra, a linket meg ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem is kell 5-10 km hogy a víz el kezdjen felfelé kúszni, és akkor is csak 80-83 fokig megy. Nyáron klímával 40 fokba elérte a 90et. Amúgy fűteni ez is fűt mint a fene, én is leizzadnék max fűtés mellett. Viszont a víz hőfok normalis? Tartály nekem a max jelzésig van, 10ezer kmen egy deci se fogy. A műszerfalon kb. nekem is ilyen értékek voltak láthatóak. OBD-vel nézve viszont már 88-90 fokos a víz. Mondjuk most már a műszerfalon is ennyit látok, mivel amikor ledeztem akkor beállítottam mind a három mutatót a megfelelő értékre. Igy most eléggé pontosak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem meg elkezdett liftezni a vízhőfok mutató. 80-90-es tempónál a szokásos 85-87fok,ha visszaállok 50-60-ra akkor lemegy 81-82fokra :huh:,ha gyorsítok akkor felmegy újra Idáig ez nem volt,a termosztát 3 éves Wahler Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Videót a youtube-ra, a linket meg ide. Na szóval a problémám az olajfolyás lenne! Remélem a videóból látszik, hogy honnan folyik.Segítséget megköszönném mert nem nagyon értek hozzá. Itt a videó linkje: http://youtu.be/IjRycfWSQRk Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 (edited) T padarmisi!izzítógyertya (2) GM alkatrész szám: 90510924 Opel katalógus szám: 12 14 319 Bosch: - 0 250 201 039 (GLP001) - 0 250 201 045 (GLP076)NGK: Y-924U Beru: G7SB, GN013, GN954 Champion: CH189 Denso: DG-001Oem számok. Módosítva November24, 2014 : mantec 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nekem 1999-es 1,7 td isuzu motoros Astrám van! Nekem kb tegnap 8 km után erte el az üzemi hőfokoraz autó! Szerelő mondta, hogy cserélhetünk termosztátot, de neki is ezzel a motorral volt autòja es ugyanezt produkálta! Bár az tény, hogy tegnap alacsony volt a szint a hűtővíz rendszerben! Feltöltöttem rendesen, ma már valamivel hamarabbmelegedett! Sajnos a kiegy. Tartalyomnál a "cupákjánál" ahova egy kis cső csatlakozik meg van repedve és lassan szivárog! Szerelő meg különböző ragasztókkal kisérletezik, de inkább veszek bontott tartályt mert az lenne 5000 így meg töltögethetem a drága fagyállót míg sikerül neki a megfelelő ragasztót megtalálnia! Valaki esetleg tud olyan oldalt ahol találhatnék bontott kiegyenlítő tartályt? Beszereles gondolom nem bonyolult! Na szóval a problémám az olajfolyás lenne! Remélem a videóból látszik, hogy honnan folyik.Segítséget megköszönném mert nem nagyon értek hozzá. Itt a videó linkje: http://youtu.be/IjRycfWSQRk Szia! Nem akarok kötekedni,Én úgy tudom 2000-es évtől pakolták G-be az ISUZU DIESEL-t(75LE), a videón a 68LE-s OPEL motoros diesel ketyeg. Én személy szerint azt tanácsolnám,hogy amennyire lehet töröld le az olajat a blokkról,azután indítsd be,és nézzed honnan folyik az olaj,talán pár perc ketyegés elég ahhoz,hogy meglásd honnan jön. De akinek ilyen motorral szerelt DIESEL-je van talán tudja konkrétan a megoldást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts