Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem is 110ezernél koszolódott le annyira, hogy takarítani kellett!

Javaslom, hogy tisztíttasd ki!! Aztán ha nemváltozik semmi akkornézz csak más megoldás után!

milyen évjáratú az ótó??És milyen típus is?? :oops: :oops: :smt017

Mostanában nem gyulladt ki valamikor a hibajelző lámpa a műszerfalon??

Agy még nem írtad? :roll:

Elküldve

Legutóbb 112000km-nél világított a motorelektronika lámpa tartós 170-nél, lassítottam, akkor kialudt, és azóta se jelzett.

:smt100

Elküldve

NNa akkor az talán árulkodik majd! Ugyanis a te gépedben asszem már elraktározódik a hibakód akkor is ha amúgy "eldobja" a hibát!

Tech műszerrel vissza lehet keresni...esetleg...

Uhu cartárs tunna neked erről bővebbet mondani!

Asszem a G Astrák már eltárolják az ilyen hibajelzést is!

Amúgy 170 -nél nem lenne szabad kigyulladni, az nem a sebesség miatt volt, gondolom te is sejted! 8) főleg nem a te masinádon!

Az enyim meg nem is megy annyit! :( :roll:

Elküldve

Ha minden igaz,a héten sikerül rárakni a számitógébre.

Remélem abbol kiderül valami.Majd jelzem a fejleményeket.

A további hozzászolásokat előre is köszi.

Elküldve

Egyik haverom 1.7-es astráján olyan hiba jött ki, amit eddig senki nem tudta orvosolni a környékünkön. A jelenség: ha negyedikben 120-nél nem kapcsol ötödiket, akkor 130-nál nem megy jobban az autó. Cseréltek már turbó és légmennyiségmérőt. Utóbbi kb 5 km-ig javulást eredményezett. És a motornak is furcsa hangja van ilyenkor. Opel16V a multkor említett egy jó szerelőt Pécsen, ha megtalálom a számát, sztem ő lesz a köv szerelő.

Elküldve

folyik a szervoolajam! :lol: tudtok mondani vmit erröl a dologról ez véletlenül nem tipushiba kategoria még. ahogy az a müanyag doboz csatlakozik a fémhez és ott van egy szoritó annak a peremén :( jól megmondtam :lol: (amúy már meghuztam) help

Elküldve

én meg kérnék egy kávét ha lehetséges.....

Rosszul mondtad, így helyes: KÁVÉT KÉRSZ!

Úgytűnik beragadt neki a Capslock vagy mifene van... :shock:

Nekem meg csikorog a fékem, kérek egy új fékbetétet! :(

Elküldve

Sziasztok!Lenne pár kérdésem.Van egy Astra G-m,amibe most akarok egy kis hang technikát bekötni,és az lenne a kérdésem,hogy az erősítőnek az akksiról a tápkábelt hol tudom bevezetni az utastérbe?Az astra előtt egy Lada Samaram volt,abban könnyű dolgom volt,mert a motortérből szinte beláttam a utastérbe,de az Astraban minden le van burkolva,és nem tudom bevezetni a kábelt!A másik kérdésem,ha már bennt van a kábel,akkor a csomagtartóig a küszöb alatt húzzam el?Vagy van valami jobb ötletetek is?Ti hogyan oldottátok meg ezt?A Segítséget előre is nagyon-nagyon köszönöm!

Elküldve

Én is kb két és fél órát szívtam vele, és nem sikerült. Az lett a vége, hogy biztitáblán kerestem üres helyet, amiben van fix 12V, és a biztosítékot "leblankoltam", ráforrasztottam egy kábelt és a küszöb alatt végig elhúztam hátra.

Nem túl elegáns, de ez van. Majd ha időm lesz javítok rajta. Kaptam olyan tanácsot, hogy meg kell fúrni a tűzfalat, gumigyűrű bele, és mikor bent van a kábel, akkor sziloplaszttal jól megtömni.

Elküldve

Sziasztok! tudtok valakit aki normális áron kiolvassa a hibákat az autóból?

A hiba a következő: alapjáraton ingadozik a motor fordulatszáma,a kilométeróra álló helyzetben felugrik húsz-harminc kilométeres tempóra! A hiba van,hogy napokig nem jelentkezik.Arra gondoltam,hogy a feszültségszabályzó lehet a hibás ezért kicseréltem, de sajna nem ez okozta a problémát.

Ötleteket várok!

Elküldve

Ehhh.... ez már sokat kibeszélt dolog... valszeg neked is AGR szelep "lekozmált" egy kicsit...

Hibakiolvasásnak csak akkor van értelme ha volt jelzésed, vagy esetleg van is jelenleg is a műszerfalon! Amúgy nincs mit kiolvasni!

Általában ien esetben meggyógyul a gép egy alapos AGR tisztításra. Ha mégsem akkor lehet hibát vadászni! Alapjárati motor.... gyujtás... de ezek előtt AGR!! Valahol van már ez a téma tárgyalva, keress rá....

Elküldve
Sziasztok! tudtok valakit aki normális áron kiolvassa a hibákat az autóból?

A hiba a következő: alapjáraton ingadozik a motor fordulatszáma,a kilométeróra álló helyzetben felugrik húsz-harminc kilométeres tempóra! A hiba van,hogy napokig nem jelentkezik.Arra gondoltam,hogy a feszültségszabályzó lehet a hibás ezért kicseréltem, de sajna nem ez okozta a problémát.

Ötleteket várok!

több mint 1 hónapja is beirtad ugyanezt ide.

jó gyorsan javittatod az autóidat....

:roll:

ötletet tőlem ne várj....

Elküldve

Sziasztok!!

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2000-es évjáratú 1.7 DTI Astra G Caravan vezérműszíjas, vagy vezérműláncos.

Köszi előre is a válaszokat!!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.