donaldkacsa Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Sziasztok! Classic2-ben Z14XEP-s motornál a hűtővíz tartályon lévő felirat szerint a szintjelzés hideg motornál értendő. Elképzelhető, hogy meleg motornál jóval lejjeb kerül a szint? Bevallom amikor multkor más miatt kinyitottam a motorháztetőt és megláttam, nem is volt szinte viz a tartályban, így rátöltöttem. Lehet ebből gond? Vagy eleve az is gond, hogy eltűnt a víz? Köszike!
Takker Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Sziasztok Az alábbi hibakódot olvastam ki a motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásából: P0530 kóddal = Klímaberendezés-nyomásjeladó funkció-rendellenesség mutatkozik.A motorhűtés hiba kijelző ellenőrző lámpa világít, de csak esetenként. Ezt a hibát, hogy lehet orvosolni? Klíma feltöltéssel? Úgy érzem a klímám sem hűt megfelelően...
imy Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 (edited) Sziasztok! Classic2-ben Z14XEP-s motornál a hűtővíz tartályon lévő felirat szerint a szintjelzés hideg motornál értendő. Elképzelhető, hogy meleg motornál jóval lejjeb kerül a szint? Bevallom amikor multkor más miatt kinyitottam a motorháztetőt és megláttam, nem is volt szinte viz a tartályban, így rátöltöttem. Lehet ebből gond? Vagy eleve az is gond, hogy eltűnt a víz? Köszike! Hidegen nézd meg. Elvileg melegen nem tűnhet el, mert az tágulási tartály, tehát meleg motornál ott több víznek kellene lennie. Én évi 1-2dl-t töltök bele szinte új kora óta, szerintem annyi természetes (évi 20-30e km). Ha extrém módon fogy a víz, akkor annak utána kellene járni. Módosítva Október5, 2014 : imy
grofbandi Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Sziasztok! Classic2-ben Z14XEP-s motornál a hűtővíz tartályon lévő felirat szerint a szintjelzés hideg motornál értendő. Elképzelhető, hogy meleg motornál jóval lejjeb kerül a szint? Bevallom amikor multkor más miatt kinyitottam a motorháztetőt és megláttam, nem is volt szinte viz a tartályban, így rátöltöttem. Lehet ebből gond? Vagy eleve az is gond, hogy eltűnt a víz? Köszike! Meleg motornál feljebb kell hogy legyen a szint. Ezért is hívják tágulási tartálynak. Ha lejjebb megy melegen, gondolom akkor is kevés marad, ha lehűl a rendszer. Akkor pedig fogy.
donaldkacsa Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Köszi! Sajna kb 500km-el ezelőtt töltöttem bele fél litert amikor először feltűnt a hiány. Azóta városi közlekedés közben nem fogyott. Tegnap mentünk vele kb 300km-t városon kívül és hiányzik 2-3dl. :( Csak nemtudom, hogy hova tűnhet... Hidegen nézd meg. Elvileg melegen nem tűnhet el, mert az tágulási tartály, tehát meleg motornál ott több víznek kellene lennie. Én évi 1-2dl-t töltök bele szinte új kora óta, szerintem annyi természetes (évi 20-30e km). Ha extrém módon fogy a víz, akkor annak utána kellene járni.
gedikart Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 (edited) Már kétszer hallottam lehúzott ablakkal, városban a lámpáknál kis sebességnél, hogy a bal oldali fék (elöl) köszörült. Kicsit ráléptem a pedálra és elhallgatott. Ez valami törmelék (kavics), vagy a kopás jele? Ha a kopás, azt hallanom kellene fékezéskor is, nem? Módosítva Október5, 2014 : gedikart
Atala Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Már kétszer hallottam lehúzott ablakkal, városban a lámpáknál kis sebességnél, hogy a bal oldali fék (elöl) köszörült. Kicsit ráléptem a pedálra és elhallgatott. Ez valami törmelék (kavics), vagy a kopás jele? Ha a kopás, azt hallanom kellene fékezéskor is, nem? Nálam is csinálja, pedig új pofák, szabályzott tárcsa. Próbaképp a nyereg le és megpucolod h fel tudjon oldani. Nekem az elején bevált egy kicsit be is zsíroztam h könnyen mozogjon a nyereg de hát az sem örök életű. Vki annó olyat mondott h magas a fémtartalma a pofának.
imy Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Köszi! Sajna kb 500km-el ezelőtt töltöttem bele fél litert amikor először feltűnt a hiány. Azóta városi közlekedés közben nem fogyott. Tegnap mentünk vele kb 300km-t városon kívül és hiányzik 2-3dl. :( Csak nemtudom, hogy hova tűnhet... Jó lenne kideríteni... Nincs valahol víz a kocsi alatt, vagy valahol nem nedves a motortérben? Belül a szőnyeged? =>valahol ereszt, ez a valószínűbb Illetve a tartályban nem olajos, zavaros a víz? =>ha igen, akkor hengerfej tömítés
donaldkacsa Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Most, hogy kiszálltam azon gondolkodtam, hogy fél éve használom eddig semmi baja sem volt. Mostanában kezdtem fűtést használni hosszabb távokon is. Tudja valaki, hogy a benti hideg-meleg szabályzó az csak a levegőt tereli rá a bordára vagy konkrétan a melegvízet zárja el csappal? Mert még azis lehet, hogy ott ereszt a kicsike... Jó lenne kideríteni... Nincs valahol víz a kocsi alatt, vagy valahol nem nedves a motortérben? Belül a szőnyeged? =>valahol ereszt, ez a valószínűbb Illetve a tartályban nem olajos, zavaros a víz? =>ha igen, akkor hengerfej tömítés
Greenweld Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Itt is felteszem,hátha... Összetört az első lökhárítóm (diesel kivágás) és nézegettem használtan különböző internetes portálokon. Aztán megnéztem a szokásos autóalkatrész forgalmazóknál is. Itt lényegesebben olcsóbban találtam újat. Igen ám,de ez utángyártott. Van Wezel/Klokkerholm/R2A,stb. Van valakinek ezekkel tapasztalata? Érdemes-e őket venni,vagy messze elmaradnak a gyári minőségtől?
Mc-elek Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Itt is felteszem,hátha... Összetört az első lökhárítóm (diesel kivágás) és nézegettem használtan különböző internetes portálokon. Aztán megnéztem a szokásos autóalkatrész forgalmazóknál is. Itt lényegesebben olcsóbban találtam újat. Igen ám,de ez utángyártott. Van Wezel/Klokkerholm/R2A,stb. Van valakinek ezekkel tapasztalata? Érdemes-e őket venni,vagy messze elmaradnak a gyári minőségtől? bontottba nem gondolkozol ??
gezoli Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 Most, hogy kiszálltam azon gondolkodtam, hogy fél éve használom eddig semmi baja sem volt. Mostanában kezdtem fűtést használni hosszabb távokon is. Tudja valaki, hogy a benti hideg-meleg szabályzó az csak a levegőt tereli rá a bordára vagy konkrétan a melegvízet zárja el csappal? Mert még azis lehet, hogy ott ereszt a kicsike... Kellene egy motorkód vagy egy évjárat mert ha jól emlékszem 2002-től már zsalut mozgat és nincs fűtéscsap. Előtte pedig fűtéscsap volt és ezt nyitotta és zárta.
donaldkacsa Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 2007 Z14XEP Kellene egy motorkód vagy egy évjárat mert ha jól emlékszem 2002-től már zsalut mozgat és nincs fűtéscsap. Előtte pedig fűtéscsap volt és ezt nyitotta és zárta.
Greenweld Elküldve Október5, 2014 Elküldve Október5, 2014 bontottba nem gondolkozol ?? Persze hogy néztem is,de hát majd mindegyik karcos,stb. Ritka ami ködlámpás is. Azt is fényezni kell. :(
babhun Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne, hogy a központi zár mikor lezár, azt nem lehet valahogy beprogramozni, hogy felhúzza az elektromos ablakokat? Válaszokat előre is köszi!
Dannert Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Ha kulccsal zárod be, és nem engeded vissza függőleges állásba a kulcsot, hanem tartod (45%-os szögben), akkor felhúzza az ablakokat. Azt mondjuk nem tudom, minden Astra ilyen-e? Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne, hogy a központi zár mikor lezár, azt nem lehet valahogy beprogramozni, hogy felhúzza az elektromos ablakokat? Válaszokat előre is köszi!
babhun Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Ha kulccsal zárod be, és nem engeded vissza függőleges állásba a kulcsot, hanem tartod (45%-os szögben), akkor felhúzza az ablakokat. Azt mondjuk nem tudom, minden Astra ilyen-e? Távirányítóra gondoltam. 1999-es Lépcsőshátú Astra Z14XE.
imy Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne, hogy a központi zár mikor lezár, azt nem lehet valahogy beprogramozni, hogy felhúzza az elektromos ablakokat? Válaszokat előre is köszi! Programozni nem lehet, de a központi zár vezérlő kisebb átalakításával megoldható. Nekem a síma egy szál vezetékes megoldás van. https://sites.google.com/site/astragextra/komfort-eablak 2
babhun Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Programozni nem lehet, de a központi zár vezérlő kisebb átalakításával megoldható. Nekem a síma egy szál vezetékes megoldás van. https://sites.google.com/site/astragextra/komfort-eablak Köszi, ezt megpróbálom!
babhun Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Köszi, ezt megpróbálom! De akkor neked csak akkor zár, ha kulccsal zárod, a távirányítóra nem?
gezoli Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Programozni nem lehet, de a központi zár vezérlő kisebb átalakításával megoldható. Nekem a síma egy szál vezetékes megoldás van. https://sites.google.com/site/astragextra/komfort-eablak Szintén! És zárja mind a négy ablakot! :) 1
szürkeastra Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Tankbetöltő körüli gumit valaki cserélt? Azt is kellene, megette a nap, s már hiányzik belőle 1-1 darab. :) Mivel van az ragasztva, vagy az új öntapadós? En csereltem mar. Csak gyariban letezik. Nekem ragaszto nelkul is rendben van, meg nem esett le, van egy nut, azt kell kitakaritani es abba belefuzni.
imy Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 De akkor neked csak akkor zár, ha kulccsal zárod, a távirányítóra nem? Ha kattan a zár, akkor felmennek az ablakok. Akár kulccsal, akár távirányítóval zárod. ;)
babhun Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Ha kattan a zár, akkor felmennek az ablakok. Akár kulccsal, akár távirányítóval zárod. ;) Köszönöm a válaszokat, ki fogom próbálni!
Recommended Posts