Atala Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Köszönöm neked és pRóbertnek is, azért a tiedre válaszolnék mert aláírás alapján egyívásúak a kocsijaink:) Ha jól értem, akkor úgy is meg lehet csinálni, hogy alulról elöször leszedem magát a keringtetőmotort, vagyis a patentokat lepattintom, majd azt a 4-5 csavart kiszedem, és akkor lejön ennek az egységnek az alsó fele. Utána ami marad az a zsalut mozgató motor és a zsalu háza, amit szintén ki lehet szedni pár csavar után és akkor nem kell a motortérből bontani semmit? Ha mégis a motortértől indulnék neki akkor azt a műanyagot csak ki kell pattintani az ablaktörlő lapátok leszerelése után, vagy valahol fogja más is? Vödör leírását megtaláltam, köszi! Én a motortérrből nem bontottam semmit. Csak a fűtőmotort vettem ki de azt is feleslegesen mert elég a zsalu mozgató motort amit elvileg 3 (nekem csak 2) 6lap fejű csavar tartja amihez jól írták, 5,5ös bitfej kell. Fűtőmotort miután kivettem csak kipucoltam, kis WD40 meg gépzsír és vissza is raktam. Ezt pár csavar és patent tartotta. Később amint kész lett a végálláskapcsoló ment is vissza a modul. Én a terelőt h miként merre lehetett volna kiszedni nem foglalkoztam vele, nálam is szerintem a motortérből kéne kezdeni. De mivel csak ennyi gondom volt így azt hagytam is. Persze Delphi rendszerről beszélek. És igen, kell egy kis kézügyesség meg türelem h kiszedd onnan a modult, a legegyszerűbb ha beszerzel ilyen hajlítható toldást a racsnihoz és azzal szépen ki lehet szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Én a motortérrből nem bontottam semmit. Csak a fűtőmotort vettem ki de azt is feleslegesen mert elég a zsalu mozgató motort amit elvileg 3 (nekem csak 2) 6lap fejű csavar tartja amihez jól írták, 5,5ös bitfej kell. Fűtőmotort miután kivettem csak kipucoltam, kis WD40 meg gépzsír és vissza is raktam. Ezt pár csavar és patent tartotta. Később amint kész lett a végálláskapcsoló ment is vissza a modul. Én a terelőt h miként merre lehetett volna kiszedni nem foglalkoztam vele, nálam is szerintem a motortérből kéne kezdeni. De mivel csak ennyi gondom volt így azt hagytam is. Persze Delphi rendszerről beszélek. És igen, kell egy kis kézügyesség meg türelem h kiszedd onnan a modult, a legegyszerűbb ha beszerzel ilyen hajlítható toldást a racsnihoz és azzal szépen ki lehet szedni. 2007-esben nem BEHR van? Nekem 2007es és Behr (patentes!)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 T. ha4nz! A következőképpen szoktam kiszedni a lapátot: Ablaktörlő lapátok le, burkolat le. Beömlőnyílás 4db torx csavar ki. A nyílásban elől középen 5,5 hatlapfejű ki. Kesztyűtartó ki, további 2 db 5,5 csavar ki (egyik a szervomotortól picit jobbra, másik jobb oldalon, mindkettő függőleges). Ezek után az egész lapátház motorral egyben kibújtatható az utastér felé. Nem kell a fűtőventilátort leszedni! A lapátok után a burkolatot csak előrefelé óvatósan húzzam ki? Nekem eddig ez tűnik a legkönnyebb szerelési módnak, de mindenkinek köszönöm a sok értékes hozzászólást! Ha holnap ráérek akkor nekizuhanok, vagy legalábbis lefotózom, hogy milyen is a benne lévő. Én mintha delphi feliratot láttam volna az oldalán a szervó motornak. A motor hajt egy tengelyt, ami fordítja a zsalut. Jelenleg tengely forog, majd megáll zsalu meg áll egy helyben végálláson belső üzemmódban, de külső állásba nem tudja elvinni, mert mire végállásba érne elejti. Olyan mintha egy ütvefúró körmöstárcsája lenne a motortengelyen. A házát sok csavar fogja össze mindenhol, és csak a fűtőventillátornál van 3 kis patent, hogy ne kézzel kelljen tartani, amíg csavarozod. Az enyém 2007-es Z14XEP made in lengyel -mindent kihagyunk belőle- gyártmány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 2007-esben nem BEHR van? Nekem 2007es és Behr (patentes!)... Nekem Dephi. De ugyan úgy van 3 patent a csavarozás miatt. De nem sok különbség van sztem. Igaz láttam már h Delphi és Delphi is más (pl fűtéskonzol) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Nekem Dephi. De ugyan úgy van 3 patent a csavarozás miatt. De nem sok különbség van sztem. Igaz láttam már h Delphi és Delphi is más (pl fűtéskonzol) Azért jó, hogy össze-vissza mindent raktak bele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi09 Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 (edited) Hello. Tudna nekem valaki segíteni vagy tapasztalt e már ilyet?! Menet közben checkengine érzékelhető teljesítménycsökkenés ujraindítás után csak néha hibát kivillogtatom p0303 ( égéskimaradás a 3. hengernél) töröltük 1100km után ismét jelentkezett ugyanezekkel a tünetekkel gyorsításnál mintha gondolkozna és egyszer csak megindul sokszor rángat a két hiba között gyertya ellenőrizve nem kormos olyan amilyennek lennie kell! Valakinek ötlet vagy tapasztalat?? A válaszokat előre is köszönöm. Astra G 1.6 16V Módosítva Szeptember12, 2014 : robi09 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi89 Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Sziasztok! Sajnos több gondom is lenne. Az első, hogy ma esett az eső és még elindulás előtt ugye ablaktörlővel le akartam törölni az első ablakot. Felfelé megmozdult picit mindkét lapát és aztán annyi. Ha újra kapcsolom vagy sebességet állítanám kattanás hallatszik de nem mozdul. Ez után ha leállítom az autót és megint beindítom megmozdul picit felfelé. A második az az lenne, hogy a fordulat alapjáratnál ingadozik. Nem nagyon de azért a mutatón és a motoron is hallatszik kb. olyan mintha 800-900-nál mozogna fel le. Nem tudom ez esetleg normális e. A harmadik pedig, hogy motorféknél néha elkezd ugrálni a motor. Tehát lassul az autó de még is fel le mozog a fordulatszámmérő és a kocsi is ugrál. Mivel nagyrészt városban közlekedem ez általában olyan 2000-es fordulatnál jelentkezik. Majdnem elfelejtettem. Egy Opel Astra G 1.4 16v-ről van szó. Előre is köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Elöször is huzattasd meg.. Kb 30 perc 4000 fordulaton. Folytoszelephsz taKaritas Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Ma kiborítottam ezt a csodás belső levegő zsalut. Nem volt egyszerű, másfél óra alatt találtam egy boltot, ahol az eladó egy óra keresés után tudott adni 5,5-ös dugókulcsot meg flexi 1/2"-os toldót. Utána irány garázs, kesztyűtartó ki, havernak elmagyaráztam mi a végcél, majd ablaktörlő lapát le. Egysó baki, nem mértük le hol álltak a végeik az üveg aljától. Utána anyák, alátétek le, karok nem jönnek. Csapágylehúzóval már igen. utána műanyag borítás le, megvan a háza, 4 torx ki, mögötte az első hatlapfejű, ami a zsalu házát fogja az alatta lévő motor járókerékházához, azt kitekertük. Irány utastér: hol kezdjük, talán itt alapon a járókerékházat elkezdtük bontani attól a műanyagtól ami a motorral eggyütt fog kijönni. Nem feltétlenül kellett volna. Utána meglettek a zsalutető csavarjai, így a maradék kettőt kitekerve már el lehetett forgatni, de ki nem akart jönni. Utána körben az összes csavart kiszedtük, még mindíg ragaszkodik. Háthakijön a zsaluház, ha leszedem a szervót. Motortér felé kiforgattuk, motor leszed, a második csavar hová is esne, mint a járókerékbe. Csipesz előszed, kipecáztuk. Utána ki tudtuk szedni a zsalut és a köztengelyt is. Megvan a bibi. Zsalu vége szétnyílt, köztengely rendben, ergo cserealkatrész, mert menthetetlen. Már csak kér csavar volt hátra az utastér felől. Ezzel kellett volna kezdeni. Utána fűtőmotor le-kifelé irányban kijött, zsaluházat lehetett forgatni, de még mindíg nem tudtuk kibillenteni. Ami útban volt az a légzsák és az a keresztmerevítő cső. Azóta sem tudom haver hogyan tudta kifirgatni, de kijött. Minden kint, este nyolc irány haza, vacsi, majd munkába. Reggel folytatom meló után, mert ez így nagyon párásodik és motor nélkül meg semmi levegő nem jár az utastérben. Mondjuk a kesztyűtartót visszaraktam, nehogy éjszaka a parkolóban valakinek felkeltse az érdeklődését a kibelezett autó... Rendeltem alkatrészt: http://www.autoalkatreszfutar.com/webaruhaz?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=4169&category_id=1715&keyword=bels%C5%91+keringtet%C5%91 Remélem jó lesz hozzá. Holnap majd referálok mire jutottam, addig talán lefalazom a belső oldali állást és csak külső levegővel addig is életben tudom tartani az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Ma kiborítottam ezt a csodás belső levegő zsalut. Nem volt egyszerű, másfél óra alatt találtam egy boltot, ahol az eladó egy óra keresés után tudott adni 5,5-ös dugókulcsot meg flexi 1/4"-os toldót. Utána irány garázs, kesztyűtartó ki, havernak elmagyaráztam mi a végcél, majd ablaktörlő lapát le. Egysó baki, nem mértük le hol álltak a végeik az üveg aljától. Utána anyák, alátétek le, karok nem jönnek. Csapágylehúzóval már igen. utána műanyag borítás le, megvan a háza, 4 torx ki, mögötte az első hatlapfejű, ami a zsalu házát fogja az alatta lévő motor járókerékházához, azt kitekertük. Irány utastér: hol kezdjük, talán itt alapon a járókerékházat elkezdtük bontani attól a műanyagtól ami a motorral eggyütt fog kijönni. Nem feltétlenül kellett volna. Utána meglettek a zsalutető csavarjai, így a maradék kettőt kitekerve már el lehetett forgatni, de ki nem akart jönni. Utána körben az összes csavart kiszedtük, még mindíg ragaszkodik. Háthakijön a zsaluház, ha leszedem a szervót. Motortér felé kiforgattuk, motor leszed, a második csavar hová is esne, mint a járókerékbe. Csipesz előszed, kipecáztuk. Utána ki tudtuk szedni a zsalut és a köztengelyt is. Megvan a bibi. Zsalu vége szétnyílt, köztengely rendben, ergo cserealkatrész, mert menthetetlen. Már csak kér csavar volt hátra az utastér felől. Ezzel kellett volna kezdeni. Utána fűtőmotor le-kifelé irányban kijött, zsaluházat lehetett forgatni, de még mindíg nem tudtuk kibillenteni. Ami útban volt az a légzsák és az a keresztmerevítő cső. Azóta sem tudom haver hogyan tudta kifirgatni, de kijött. Minden kint, este nyolc irány haza, vacsi, majd munkába. Reggel folytatom meló után, mert ez így nagyon párásodik és motor nélkül meg semmi levegő nem jár az utastérben. Mondjuk az ablaktörlőket visszaraktam meg a kesztyűtartót, nehogy éjszaka a parkolóban valakinek felkeltse az érdeklődését a kibelezett autó... Rendeltem alkatrészt: http://www.autoalkatreszfutar.com/webaruhaz?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=4169&category_id=1715&keyword=bels%C5%91+keringtet%C5%91 Remélem jó lesz hozzá. Holnap majd referálok mire jutottam, addig talán lefalazom a belső oldali állást és csak külső levegővel addig is életben tudom tartani az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 Üdv Urak! Rég nem jártam itt, de most újra elkélne a segítség! A problémám az, hogy a twinport szelep visszajelző áramkör meghibásodott. Kipróbáltuk számítógéppel, behúzattuk a szelepet, mechanikailag minden jó, csak a visszajelező nem produkál csak 0,4 voltot a kb 5 helyett amit kéne. Ezért állandó hibajelzésem van holott jól működik egyébként. Azt tudom, hogy hivatalosan nem lehet külön kapni ezt az áramkört, csak komplett TWP szeleppel együt (FUCK) Kérdésem volna, hogy tud-e valaki korrekt, de költséghatékony megoldást erre javasolni nekem! Kérlek a választ ide küldjétek ha lehet: frz@frz.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 Véleményekre lennék kíváncsi. A G Astrákat és B Vectrákat számos ugyanolyan motorral (benzin, dízel) szerelték. Azonban a hozzájuk tartozó motortartó bakok különbözőek. G Astráknál hagyományos gumi, míg B Vectranál a hátsó kivételével hidraulikus (olaj van bennük) bakok vannak. Mivel nem feltételezem, hogy egy normál állapotban lévő G Astra motorja érzékelhetően rázná a kasztnit, ezért nem tudom vajon van-e valami további különbég is a két kivitelezés közt, vagy valóban csak ilyen magasra tették a lécet a Vectránál az NVH mutató ügyében? Célom hogy átváltsak én is gumibakokra, mert az olajos bakok ára nem túl baráti, ráadásul az élettartamuk is rövidebb. Persze csak akkor, ha tartható legalább egy G Astra NHV mutatója. A mostaniak már nincsenek a helyzet magaslatán, és tovább rontani semmiképp nem akarom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 (edited) Ma kiborítottam ezt a csodás belső levegő zsalut. Nem volt egyszerű, másfél óra alatt találtam egy boltot, ahol az eladó egy óra keresés után tudott adni 5,5-ös dugókulcsot meg flexi 1/2"-os toldót. Utána irány garázs, kesztyűtartó ki, havernak elmagyaráztam mi a végcél, majd ablaktörlő lapát le. Egysó baki, nem mértük le hol álltak a végeik az üveg aljától. Utána anyák, alátétek le, karok nem jönnek. Csapágylehúzóval már igen. utána műanyag borítás le, megvan a háza, 4 torx ki, mögötte az első hatlapfejű, ami a zsalu házát fogja az alatta lévő motor járókerékház........._details&flypage=flypage.tpl&product_id=4169&category_id=1715&keyword=bels%C5%91+keringtet%C5%91 Remélem jó lesz hozzá. Holnap majd referálok mire jutottam, addig talán lefalazom a belső oldali állást és csak külső levegővel addig is életben tudom tartani az autót. Ha kiszedtétek a kesztyűtartót az alsó résznél van a levegő kivezető ami a lábra fújja a levegőt (fekete műanyag). Azt kiveszed és nem is lesz útban a légzsák és a merevítő. Azt hiszem 1 v 2 csavar tartja és jól meghúzod balra. Szerk: Ha csak a végállás ment el akkor miért akarod kiszedni az egész boxot? Tudom időben kérdezem meg. Módosítva Szeptember12, 2014 : Atala Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 Ha kiszedtétek a kesztyűtartót az alsó résznél van a levegő kivezető ami a lábra fújja a levegőt (fekete műanyag). Azt kiveszed és nem is lesz útban a légzsák és a merevítő. Azt hiszem 1 v 2 csavar tartja és jól meghúzod balra. Szerk: Ha csak a végállás ment el akkor miért akarod kiszedni az egész boxot? Tudom időben kérdezem meg. Ma reggel sikerült 30 perc alatt visszaraknom mindent. Ebben benne volt a zsalu fix állapotba hozása, így folyton külső állásba van kényszerítve két 8-as fakötésű alátéttel. Ahol van rajta a pötty, ott kifúrtam 9-es fúróval és két oldalról két ilyen alátéttel meg rugóssal+anyával odahúzattam a rácshoz. Teljesen jó. A köztengelyt is beletettem, de a motor nem lett visszaszerelve, mert az az elektronika élesztéséhez kell. Sajnos nincs előttem emlékezetben, hol is kéne a levegőnek bejönni a lábra, de Vödör leírásában is vannak olyan pontok amiket vagy nem találtam meg, vagy csak nem értem miről ír. Ha megjön a pótalkatrész, akkor nekiállok egy szabadnapon és végigfotózom a bontás, összerakás menetét. Utána talán könnyebben tudunk beszélgetni erről a képek alapján. Természetesen nem célom ezt a topicot átalakítani, hogy csak az én bénázásomról szóljon, de kiváncsi lennék, kinél hogyan néz ki belülről ez a környéke az autónak. Egy kérdés azért maradt bennem: A szélvédő előtt a hosszú műanyag alatt ami van vízterelő, az a lapátok motorja fölé kell, hogy kerüljön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 Elég lett volna megfordítani a zsalut! :omg: A másik oldalon lévő csap is pont passzol a motor tengelyére és a zsalu is szimmetrikus, ráadásul szivacsos mindkét oldala. Ha kap két végállást, örök élet +1 nap <_< Ma reggel sikerült 30 perc alatt visszaraknom mindent. Ebben benne volt a zsalu fix állapotba hozása, így folyton külső állásba van kényszerítve két 8-as fakötésű alátéttel. Ahol van rajta a pötty, ott kifúrtam 9-es fúróval és két oldalról két ilyen alátéttel meg rugóssal+anyával odahúzattam a rácshoz. Teljesen jó. A köztengelyt is beletettem, de a motor nem lett visszaszerelve, mert az az elektronika élesztéséhez kell. Sajnos nincs előttem emlékezetben, hol is kéne a levegőnek bejönni a lábra, de Vödör leírásában is vannak olyan pontok amiket vagy nem találtam meg, vagy csak nem értem miről ír. Ha megjön a pótalkatrész, akkor nekiállok egy szabadnapon és végigfotózom a bontás, összerakás menetét. Utána talán könnyebben tudunk beszélgetni erről a képek alapján. Természetesen nem célom ezt a topicot átalakítani, hogy csak az én bénázásomról szóljon, de kiváncsi lennék, kinél hogyan néz ki belülről ez a környéke az autónak. Egy kérdés azért maradt bennem: A szélvédő előtt a hosszú műanyag alatt ami van vízterelő, az a lapátok motorja fölé kell, hogy kerüljön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kipeti Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 Sziasztok ! Az a kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a Behr fűtésrendszerű G Astrában mire szolgál az a motoros szelep, ami a fűtő egység aljában a tűzfal közelében van? Pontosabban nem tudom leírni, mert nem látszik, hogy hol van, csak kitapogatni tudtam. Mi vezérli ezt a szelepet, és mitől függ, hogy éppen mit csinál? köszi Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember12, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2014 Elég lett volna megfordítani a zsalut! :omg: A másik oldalon lévő csap is pont passzol a motor tengelyére és a zsalu is szimmetrikus, ráadásul szivacsos mindkét oldala. Ha kap két végállást, örök élet +1 nap <_< Te szedtél már ki ilyen zsalut? 1. Nem szimmetrikus. 2. A túloldalán nincs meg a négyszögfurat, hiába látod a kikönnyítést a végétől visszább, amibe bepattanna a köztengely. 3. Hiányzik a nút is, amivel lehet pozicionáltan berakni a köztengelyt a zsalu végébe. Kép a zsaluról: http://www.opeleseknek.hu/opelalkatreszek/wp-content/media/2012/07/Opel_Astra-G_csappantyu_belso_levego-keringeteshez_GM_93196653_1802742.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 (edited) Te szedtél már ki ilyen zsalut? 1. Nem szimmetrikus. 2. A túloldalán nincs meg a négyszögfurat, hiába látod a kikönnyítést a végétől visszább, amibe bepattanna a köztengely. 3. Hiányzik a nút is, amivel lehet pozicionáltan berakni a köztengelyt a zsalu végébe. Kép a zsaluról: http://www.opeleseknek.hu/opelalkatreszek/wp-content/media/2012/07/Opel_Astra-G_csappantyu_belso_levego-keringeteshez_GM_93196653_1802742.jpg Pedig de, szimmetrikus! Az én '99. Novemberi kocsimon ilyen volt a zsalu törött(hasadt) vége és a másik. És ez totál szimmetrikus. Az oldalán lévő négyszöglet furat, az tényleg nincs, de a végekbe illő négyszögletes csapokat lehet forgatni, hogy megfelő helyre kerüljenek. És nem hiányzik a nút sem. Ezeket frissen fotoztam, mert nem tudom hogyan lehet a régebbi összes hozzászólásim közt keresni, pedig már 1X felraktam róla a képeket. Módosítva Szeptember13, 2014 : Probert 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 Én kérek elnézést Celebrin cartárstól, Probi képe meggyőzött, hogy akkor ebbe még a zsalu sem lett ugyanolyan mint a korábbiak. Ha hétfőn megjön a pótalkatrész, akkor én is lefotózom és bebizonyítom a másik fajta is létezik. Robi! Esetleg van olyan képed is ahol vízszintesen látszik a zsalu tengelye? A tied a félkör végeinél valóban szimmetrikusnak tűnik, de ezekből a fotókból ezt még nem merném kijelenteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember13, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2014 (edited) Én kérek elnézést Celebrin cartárstól, Probi képe meggyőzött, hogy akkor ebbe még a zsalu sem lett ugyanolyan mint a korábbiak. Ha hétfőn megjön a pótalkatrész, akkor én is lefotózom és bebizonyítom a másik fajta is létezik. Robi! Esetleg van olyan képed is ahol vízszintesen látszik a zsalu tengelye? A tied a félkör végeinél valóban szimmetrikusnak tűnik, de ezekből a fotókból ezt még nem merném kijelenteni. Nézd meg ezt a képet! Ez az én csappantyúm amikor eltört. Ezen látszik, hogy szimmetrikus. A javítás: Megfordítottam és így raktam vissza! Delphi klíma! http://kepkezelo.com/images/52q6y862glxh34txc3z7.jpg És a két vége is egyforma, tehát a tengely átrakható! Módosítva Szeptember13, 2014 : gezoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Én kérek elnézést Celebrin cartárstól, Probi képe meggyőzött, hogy akkor ebbe még a zsalu sem lett ugyanolyan mint a korábbiak. Ha hétfőn megjön a pótalkatrész, akkor én is lefotózom és bebizonyítom a másik fajta is létezik. Robi! Esetleg van olyan képed is ahol vízszintesen látszik a zsalu tengelye? A tied a félkör végeinél valóban szimmetrikusnak tűnik, de ezekből a fotókból ezt még nem merném kijelenteni. Már előttem megjött a kép, de azért lefotóztam neked én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy féktárcsa és fekbetét csere előtt vagyok, és ki milyen kombinációt javasol? Én brembo tárcsára és textar betétekre gondoltam. A fő szempont,hogy alapból ne nyikorogjon mert ugye vannak olyan kombók amik már első használattal nyikorognak...... 2003 1.4 Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Azt honnan lehet tudni, hogy nekem is beszart ez a zsalu? Tegnap esett az eső, párásodott, de az ablakra fújt levegő lehozta. Reggelre belül nem szokott párás lenni. Ha benyomom a belső keringetés gombját, hallatszik, hogy megy egy motor, és átvált. Érdemes elébemenni a problémának? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Azt honnan lehet tudni, hogy nekem is beszart ez a zsalu? Tegnap esett az eső, párásodott, de az ablakra fújt levegő lehozta. Reggelre belül nem szokott párás lenni. Ha benyomom a belső keringetés gombját, hallatszik, hogy megy egy motor, és átvált. Érdemes elébemenni a problémának? Ha besz..rt akkor gyújtás ráadáskor folyamatos zajt hallasz a kesztyűtartó mögül. Én úgy vettem észre, hogy amikor a levegőt feljebb tekertem akkor furán fújta be, ugye folyamat tekert és a lapát meg mozgott. Ha még nem tört el akkor egy időzítőt elé vagy állítómotor ki és rá a végállásokat. Én is halogattam és ez lett. Azt nem tudom, hogy a zsalu milyen állapotban van de a tengelyt ki tudtam venni ami a motorra megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 (edited) Ha besz..rt akkor gyújtás ráadáskor folyamatos zajt hallasz a kesztyűtartó mögül. Én úgy vettem észre, hogy amikor a levegőt feljebb tekertem akkor furán fújta be, ugye folyamat tekert és a lapát meg mozgott. Ha még nem tört el akkor egy időzítőt elé vagy állítómotor ki és rá a végállásokat. Én is halogattam és ez lett. Azt nem tudom, hogy a zsalu milyen állapotban van de a tengelyt ki tudtam venni ami a motorra megy rá. Én a belső levegő keringetőt nem is szoktam piszkálni. Kb 1x kipróbáltam kiszerelt kesztyűtartónál, hogy működik-e. Ekkor is előjöhet a probléma? Módosítva Szeptember14, 2014 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts