Sabby1994 Elküldve November11, 2017 Megoszt Elküldve November11, 2017 Sziasztok! Adott az épülő 20SEH motoros, 8 szelepes Kadett GSi-m, mely facelift előtti, 88-as évjáratú. Régóta foglalkoztat a dolog, hogy lehetséges-e a 16 szelepes, facelift utáni GSi Kadett kábelkötegét 1:1-ben átcserélni a régebbi évjáratú bódéba. Különösképp azért lenne ez előnyös számomra, mert sikerült hozzájutnom egy vágatlan, minden extra előkészítését tartalmazó 16V kötegre, ami ABS-es is. Kérdésem az lenne, hogy valaki csinált már ilyet? Végiggondolva, lehetséges a dolog, engem elsősorban a beltéri köteg és a motortérbe menő köteg érdekelne. Az egy félelmem az, hogy az eltérőek a motronic verziók. Köszönöm előre is mindenkitől a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November12, 2017 Megoszt Elküldve November12, 2017 20 órája, Sabby1994 írta: Sziasztok! Adott az épülő 20SEH motoros, 8 szelepes Kadett GSi-m, mely facelift előtti, 88-as évjáratú. Régóta foglalkoztat a dolog, hogy lehetséges-e a 16 szelepes, facelift utáni GSi Kadett kábelkötegét 1:1-ben átcserélni a régebbi évjáratú bódéba. Különösképp azért lenne ez előnyös számomra, mert sikerült hozzájutnom egy vágatlan, minden extra előkészítését tartalmazó 16V kötegre, ami ABS-es is. Kérdésem az lenne, hogy valaki csinált már ilyet? Végiggondolva, lehetséges a dolog, engem elsősorban a beltéri köteg és a motortérbe menő köteg érdekelne. Az egy félelmem az, hogy az eltérőek a motronic verziók. Köszönöm előre is mindenkitől a választ! Nem alaptalan a félelmed: 20SEH - Motronic 4.1 C20XE - Motronic 2.5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabby1994 Elküldve November12, 2017 Szerző Megoszt Elküldve November12, 2017 5 órája, Róóóbi írta: Nem alaptalan a félelmed: 20SEH - Motronic 4.1 C20XE - Motronic 2.5 No igen! Csak én pont nem a motortéri köteget akarom kicserélni, ami Motronicé, hanem a másikat, ami a lámpákat, check controllt, hűtőt stb. vezérli. Tehát ha szemből nézzük a köteg jobb oldalát, nem a balt. Illetve a beltéri köteget. Csak ha jól gondolom, akkor az ABS-es verziónál a sebességjelet is máshonnan kapja az egység, mint a 8V esetén. De ha kompletten kicserélem az egész köteget, nagy baj nem lehet belőle. Legalábbis szerintem. A régi kábelkötegemet szépen újrahúztam, meg ott ahol kellett megcsináltam normálisan, de ha lehet, akkor mindenféleképpen beletenném az újabb köteget, hogy legyen benne minél több extra...Köszi a segítséget egyébként! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November16, 2017 Megoszt Elküldve November16, 2017 SImán cserélhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabby1994 Elküldve November17, 2017 Szerző Megoszt Elküldve November17, 2017 On 2017. 11. 16. at 8:37, wookie írta: SImán cserélhető. Köszi! Sebességjelet nem veszi máshonnan a 20SEH? Csak az ABS miatt gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November18, 2017 Megoszt Elküldve November18, 2017 (edited) 17 órája, Sabby1994 írta: Köszi! Sebességjelet nem veszi máshonnan a 20SEH? Csak az ABS miatt gondolom. Abs-ről csak a v6 meg a g astra utániak veszik a jelet. A többinél az órában van az útjeladó. Ha eddig nem volt, akkor óracsere, bár van amelyikre rá lehet csvarozni utólag is a jeladót. (legalábbis astra-vectra vonalon,de szerintem a kadettnél is így van) Ha nem, akkor még mindig lehet betenni daewoo féle km spirál kihajtást, ott a jeladó abba van integrálva. Aztán lehet hogy a kadettnál ez amúgy is így volt. Mint itt az ad-s meg az aa-s: Bár ha gsi, és digit órás, akkor ez amúgy is benne van. Módosítva November18, 2017 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabby1994 Elküldve November18, 2017 Szerző Megoszt Elküldve November18, 2017 7 órája, wookie írta: Abs-ről csak a v6 meg a g astra utániak veszik a jelet. A többinél az órában van az útjeladó. Ha eddig nem volt, akkor óracsere, bár van amelyikre rá lehet csvarozni utólag is a jeladót. (legalábbis astra-vectra vonalon,de szerintem a kadettnél is így van) Ha nem, akkor még mindig lehet betenni daewoo féle km spirál kihajtást, ott a jeladó abba van integrálva. Aztán lehet hogy a kadettnál ez amúgy is így volt. Mint itt az ad-s meg az aa-s: Bár ha gsi, és digit órás, akkor ez amúgy is benne van. Ezek megvannak benne mind, igen! Gyári GSi, teljesen eredeti köteggel! Akkor elviekben ha a 16V kábelkötegét beleteszem a megfelelő ABS-hez szükséges jeladókkal, ABS vezérlővel, munkahengerrel, akkor működőképes lesz a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November18, 2017 Megoszt Elküldve November18, 2017 Úgy kéne. De azért nézd végig előtte hogy minden szükséges csati rajta van-e, és egyforma. Opelék szeretik szivatni az embert hogy az ugyanazt a feladatot elátó, és ugyanolyan kábelszínekkel operáló csatikat megfordítják. Amúgy nem érdekel pár kadett gsi 16v specifikus cucc? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabby1994 Elküldve November18, 2017 Szerző Megoszt Elküldve November18, 2017 Just now, wookie írta: Úgy kéne. De azért nézd végig előtte hogy minden szükséges csati rajta van-e, és egyforma. Opelék szeretik szivatni az embert hogy az ugyanazt a feladatot elátó, és ugyanolyan kábelszínekkel operáló csatikat megfordítják. Amúgy nem érdekel pár kadett gsi 16v specifikus cucc? Ugye itt esetemben nem számít, mert az egész jobb oldali köteget 1:1-be cserélem. Tehát az utolsó kábeltől kezdve, ami egy kábelkötegen van, megy át az idősebb bódéba, ami 20SEH motoros, a donor köteg meg XE-é volt. De a motorvezérlős rész, ha jól néztem csak két vékony kábellel csatlakozik a beltérbe egymáshoz, így nem lehet gond, a motortérben a nagy csati meg ugyanaz. A facelift utáni Kadettoknál annyi volt a különbség, hogy mások picit a csatik, de ennyi. Ha csak az elejét cserélném ki a kötegnek, úgy lenne probléma, de így hogy az egészet, nem igazán. Milyen cuccaid lennének GSihez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November18, 2017 Megoszt Elküldve November18, 2017 6 perce, Sabby1994 írta: Ugye itt esetemben nem számít, mert az egész jobb oldali köteget 1:1-be cserélem. Tehát az utolsó kábeltől kezdve, ami egy kábelkötegen van, megy át az idősebb bódéba, ami 20SEH motoros, a donor köteg meg XE-é volt. De a motorvezérlős rész, ha jól néztem csak két vékony kábellel csatlakozik a beltérbe egymáshoz, így nem lehet gond, a motortérben a nagy csati meg ugyanaz. A facelift utáni Kadettoknál annyi volt a különbség, hogy mások picit a csatik, de ennyi. Ha csak az elejét cserélném ki a kötegnek, úgy lenne probléma, de így hogy az egészet, nem igazán. Milyen cuccaid lennének GSihez? Van két kadett xe leömlőm, illetve kadett olajhűtő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabby1994 Elküldve November19, 2017 Szerző Megoszt Elküldve November19, 2017 12 órája, wookie írta: Van két kadett xe leömlőm, illetve kadett olajhűtő. Köszi a felajánlást, a leömlőkkel nem nagyon tudok mit kezdeni sajnos, nekem az SEH-ra más kell. Az olajhűtő viszont érdekelne szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 Ja, azt hittem hogy 16v-sítesz komplett. Akkor majd előkotrom, mert nem itthon van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts