Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ki kicsoda, avagy ismerjük meg egymást...


forumadmin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Tisztelt Adminok!

Lenne nehany kerdesem, javaslatom, amiket nem tudom, hova kene irni, igy ide teszem, hatha feltunik valakinek.

Nyilvan a tulajdonosok/adminisztratorok azt tesznek, amit akarnak, de en naiv modon szeretem, ha logikusan mennek a dolgok, vagy legalabb ertem az okat annak, ha valami elsore nem tunik logikusnak :)

Eddig a napi otos limitbe nem szamitott bele a privat uzenet, most mar igen. Ez szandekos?

Mi a celotok a limittel? Az elfajulo vitak fekezesere hasznos, de altalaban inkabb csak akadalyoz. Tudom, fizessek tagdijat, de mivel az esetek 98%-aban valaszolni szoktam, nem kerdezni, ezt talan melloznem.

Javaslatok: a napi limit torlese, vagy emelese, esetleg heti/havi limit beallitasa, ha nagyon lehetetlen a korlatok nelkuli let...

 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

7 órája, csaba66 írta:

Tisztelt Adminok!

Lenne nehany kerdesem, javaslatom, amiket nem tudom, hova kene irni, igy ide teszem, hatha feltunik valakinek.

Nyilvan a tulajdonosok/adminisztratorok azt tesznek, amit akarnak, de en naiv modon szeretem, ha logikusan mennek a dolgok, vagy legalabb ertem az okat annak, ha valami elsore nem tunik logikusnak :)

Eddig a napi otos limitbe nem szamitott bele a privat uzenet, most mar igen. Ez szandekos?

Mi a celotok a limittel? Az elfajulo vitak fekezesere hasznos, de altalaban inkabb csak akadalyoz. Tudom, fizessek tagdijat, de mivel az esetek 98%-aban valaszolni szoktam, nem kerdezni, ezt talan melloznem.

Javaslatok: a napi limit torlese, vagy emelese, esetleg heti/havi limit beallitasa, ha nagyon lehetetlen a korlatok nelkuli let...

 

Bár nem vagyok Admin, de van egy topic pont ennek a kérdésnek a megvitatására, szerintem olvasd végig azt a pár oldalt. Személyes vélemény hogy amit most felhoztál az a széllel szembeni pisilés tipikus esete.  http://www.opelforum.hu/topic/1705-hosszú-vita-a-fórum-müködéséről-a-klubtagságról-és-egyebekről/?page=3

Link to comment
Megosztás:

6 órája, zotya975 írta:

Bár nem vagyok Admin, de van egy topic pont ennek a kérdésnek a megvitatására, szerintem olvasd végig azt a pár oldalt. Személyes vélemény hogy amit most felhoztál az a széllel szembeni pisilés tipikus esete.  http://www.opelforum.hu/topic/1705-hosszú-vita-a-fórum-müködéséről-a-klubtagságról-és-egyebekről/?page=3

Koszonom, ezt nem vettem eszre, csak az Astra H-t szoktam nezni.

Sokkal okosabb persze nem lettem, bar az a tippem bejott, hogy le van irva, hany liter benzin ara a tagdij :)

Arra viszont nincs valasz, hogy ujabban miert szamoljak a privatokat is bele a napi otbe, de egyebkent van meg hova fejlodni, hiszen lehet csokkenteni haromra, egyre, vagy heti egyre is.

 

Link to comment
Megosztás:

14 órája, csaba66 írta:

Koszonom, ezt nem vettem eszre, csak az Astra H-t szoktam nezni.

Sokkal okosabb persze nem lettem, bar az a tippem bejott, hogy le van irva, hany liter benzin ara a tagdij :)

Arra viszont nincs valasz, hogy ujabban miert szamoljak a privatokat is bele a napi otbe, de egyebkent van meg hova fejlodni, hiszen lehet csokkenteni haromra, egyre, vagy heti egyre is.

 

Nézd a másik oldalról: ez a fórum lehetne zárt is, úgy hogy csak és kizárólag a tagok szólhassanak hozzá. Innen nézve ajándék hogy van napi 5 hozzászólásod. :cool:

Mondom ezt úgy hogy én tag vagyok, már 13 éve, és soha még csak fel sem merült hogy megszüntessem a klubtagságomat, pedig nem mondhatni hogy a kedvezményeket rendszeresen igénybe venném, sőt vannak napok amikor a napi 5 hozzászólást se használom ki, pedig nekem ugye korlátlan. Hogy miért éppen 5, azt sajnos nem tudom, de a moderációt mindenképpen megkönnyíti.

Link to comment
Megosztás:

18 perce, tgabika76 írta:

Nézd a másik oldalról: ez a fórum lehetne zárt is, úgy hogy csak és kizárólag a tagok szólhassanak hozzá. Innen nézve ajándék hogy van napi 5 hozzászólásod. :cool:

Mondom ezt úgy hogy én tag vagyok, már 13 éve, és soha még csak fel sem merült hogy megszüntessem a klubtagságomat, pedig nem mondhatni hogy a kedvezményeket rendszeresen igénybe venném, sőt vannak napok amikor a napi 5 hozzászólást se használom ki, pedig nekem ugye korlátlan. Hogy miért éppen 5, azt sajnos nem tudom, de a moderációt mindenképpen megkönnyíti.

Persze, miattam lehet ketheti egy hozzaszolas is, ha az illetekesnek ettol jobb lesz, nem errol van szo...

Az egeszet azert irtam, mert eszrevettem, hogy ujabban a privatok is beleszamitanak a napi otbe. Ez tortenhetett veletlenul is, mert lathato modon piszkalva volt a rendszer, de lehet akar szandekos is. Ha az elobbi, akkor vissza lehetne allitani a korabbi allapotot, ha az utobbi, akkor csak egyszeruen nem ertem, de ez termeszetesen az en egyeni szocialis problemam.

Mindekozben termeszetesen vegtelenul oruluk, hogy itt napi otszor ingyen megszolalhatok, hiszen manapsag nagyon ritka az ilyen lehetoseg ezen a szuk, agyonzsufolt world wide weben :)

Link to comment
Megosztás:

1 óra, csaba66 írta:

Persze, miattam lehet ketheti egy hozzaszolas is, ha az illetekesnek ettol jobb lesz, nem errol van szo...

Az egeszet azert irtam, mert eszrevettem, hogy ujabban a privatok is beleszamitanak a napi otbe. Ez tortenhetett veletlenul is, mert lathato modon piszkalva volt a rendszer, de lehet akar szandekos is. Ha az elobbi, akkor vissza lehetne allitani a korabbi allapotot, ha az utobbi, akkor csak egyszeruen nem ertem, de ez termeszetesen az en egyeni szocialis problemam.

Mindekozben termeszetesen vegtelenul oruluk, hogy itt napi otszor ingyen megszolalhatok, hiszen manapsag nagyon ritka az ilyen lehetoseg ezen a szuk, agyonzsufolt world wide weben :)

Ezt az egész korlátozósdit én sem nagyon értem, miközben a legtöbb weboldal és fórum vadássza a kattintásokat és a tagokat. A szociális problémáddal nem vagy egyedül.

Link to comment
Megosztás:

Az utolsó költözéskor a kezembe került a régi autóim adásvételi és biztosítási szerződéseit tartalmazó mappa. Csak az érdekesség kedvéért:

Trabant 601s, Lada Samara 1500 5 ajtós, Skoda 120L, Moszkvics Aleko 1.6 Cosmo :-)

Aztán kb. 10 év szünet cégautók miatt (Seat Toledo Signo 1.6 3 db, Audi A4 1.6, Renault Laguna 1.8 benzines)

Aztán jött a Skoda Fabia Kombi 1.4 Sport, majd Skoda Octavia 1.4.

Újabb 3 év szünet cégautó miatt (Ford Focus 1.6D, meg néhány bérelt Golf amíg a Ford szervízben volt (elég gyakran).

:-)

Aztán jött az Opel korszak:  Opel Astra G Z16XEP, Opel Corsa Z12XEP, Opel Astra TT Cosmo Z18XER és párhuzamosan Opel Astra H A16XER.

Már csak a TwinTop van meg és a Corsából a hamutartó.

Módosítva : kezdőkabriós
Link to comment
Megosztás:

On 2017. 08. 09. at 20:53, csaba66 írta:

Persze, miattam lehet ketheti egy hozzaszolas is, ha az illetekesnek ettol jobb lesz, nem errol van szo...

Az egeszet azert irtam, mert eszrevettem, hogy ujabban a privatok is beleszamitanak a napi otbe. Ez tortenhetett veletlenul is, mert lathato modon piszkalva volt a rendszer, de lehet akar szandekos is. Ha az elobbi, akkor vissza lehetne allitani a korabbi allapotot, ha az utobbi, akkor csak egyszeruen nem ertem, de ez termeszetesen az en egyeni szocialis problemam.

Mindekozben termeszetesen vegtelenul oruluk, hogy itt napi otszor ingyen megszolalhatok, hiszen manapsag nagyon ritka az ilyen lehetoseg ezen a szuk, agyonzsufolt world wide weben :)

Válaszom: 

 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 08. 09. at 22:30, sasa58 írta:

Ezt az egész korlátozósdit én sem nagyon értem, miközben a legtöbb weboldal és fórum vadássza a kattintásokat és a tagokat. A szociális problémáddal nem vagy egyedül.

Ez nem ilyen oldal. Ez egy ilyen kávéház. Mi egy Egyesület vagyunk aki tényleg tagokat "gyűjtünk", de nem így ahogy írtad. Aki szeretne csatlakozik. Sokszor leírtam(tuk) már a napi 5 hozzászólás nem kevés és ez már így marad. A PÜ hibát kivizsgálom lásd 1 feljebb a válaszom.  Köszönöm, hogy itt vagytok és használjátok a fórumot és segítetek más Opeleseknek. 
A facebook mellett örülök, hogy még nem került  a bezárás sorsára. 

Balesetmentes közlekedést és jó fórumozást kívánok. 

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

a facebook kinyírta szinte az összes fórumot. Ami nagy kér, mert jól működtek. 

Ott nincs külön kategória, csak egy oldal, aztán naponta megkérdezi a sok észlény, hogy milyen olajat tegyen a kocsijába, meg, hogy mennyit fogyaszt a másiké... 

Persze ott is van sok segítőkész ember, de sok ember arra nem veszi a fáradtságot, hogy rákeressen valamire, hanem felteszi a kérdést, amit 5 perce más is feltett. de naponta 5 ember megteszi. 

Link to comment
Megosztás:

On ‎2017‎.‎08‎.‎12‎. at 20:42, forumadmin írta:

Ez nem ilyen oldal. Ez egy ilyen kávéház. Mi egy Egyesület vagyunk aki tényleg tagokat "gyűjtünk", de nem így ahogy írtad. Aki szeretne csatlakozik. Sokszor leírtam(tuk) már a napi 5 hozzászólás nem kevés és ez már így marad. A PÜ hibát kivizsgálom lásd 1 feljebb a válaszom.  Köszönöm, hogy itt vagytok és használjátok a fórumot és segítetek más Opeleseknek. 
A facebook mellett örülök, hogy még nem került  a bezárás sorsára. 

Balesetmentes közlekedést és jó fórumozást kívánok. 

Rendben, Ti vagytok a fórumgazdák, Ti írjátok a szabályzatot, én csak leírtam a véleményem. Engem nagyon nem érint, eddig 1-2 alkalommal futottam bele a korlátozásba, ha jól emlékszem. Egyébként én is örülök, hogy - más Opeles fórummal ellentétben - ez még nem került bezárásra, és még van némi élet.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

16 órája, sasa58 írta:

Rendben, Ti vagytok a fórumgazdák, Ti írjátok a szabályzatot, én csak leírtam a véleményem. Engem nagyon nem érint, eddig 1-2 alkalommal futottam bele a korlátozásba, ha jól emlékszem. Egyébként én is örülök, hogy - más Opeles fórummal ellentétben - ez még nem került bezárásra, és még van némi élet.

Nyilvan nem sok embert es nem gyakran erint, raadasul konnyen megkerulheto (ennek klasszikus peldaja volt a stilusa alapjan egyertelmuen azonosithato mantec, eleg hosszu idon at). Tehat altalam lathato ertelme tovabbra sincs, de ettol persze a szabal az szabal.

Egyebkent ha a moderacio konnyitese a cel, ahogy valaki gyanitotta, akkor nem az uzenetek, hanem a karakterek szamat kene korlatozni.

 

Link to comment
Megosztás:

22 órája, csaba66 írta:

Nyilvan nem sok embert es nem gyakran erint, raadasul konnyen megkerulheto (ennek klasszikus peldaja volt a stilusa alapjan egyertelmuen azonosithato mantec, eleg hosszu idon at). Tehat altalam lathato ertelme tovabbra sincs, de ettol persze a szabal az szabal.

Egyebkent ha a moderacio konnyitese a cel, ahogy valaki gyanitotta, akkor nem az uzenetek, hanem a karakterek szamat kene korlatozni.

 

Rendben, ahogy gondolod. Mantec speciális eset volt, de elfogadom igazad van. Az Ő esetében azonban bíztam abban, hogy a segítőszándék győz a "nekem mindig" igazam van felett. Hiba volt ennyit engedni. Az, hogy könnyű lenne? Biztos igazad van ebben is. Örülök azonban, hogy kevesen gondolkodnak így és nekem nem "ezzel" kell egész nap foglalkoznom. A fórum nekünk egyesületi ügy. Aki jól érzi magát itt a fórumon, vagy örül annak, hogy van ilyen egyesület és még találkozók is érdeklik az talán csatlakozik hozzánk és támogatja ezt a kezdeményezést. A többiek mennek FB-re vagy másik fórumra vagy itt írnak tovább.  Köszönöm a javaslatokat. Gyere Orfűre (XIII.HUNGARIAN BLITZ WEEKEND - 2017.08.17-2017.08.20. PANORÁMA CAMPING ORFŰ - blitzweekend.hu )a találkozónkra beszéljük át személyesen, amennyiben érdekel komolyan is. 

Viszont térjünk vissza az alapvető témához ezt a szálat itt lezártam. Ennek a témának a hely itt van: 

 

Link to comment
Megosztás:

On ‎2017‎.‎08‎.‎14‎. at 14:34, csaba66 írta:

Nyilvan nem sok embert es nem gyakran erint, raadasul konnyen megkerulheto (ennek klasszikus peldaja volt a stilusa alapjan egyertelmuen azonosithato mantec, eleg hosszu idon at). Tehat altalam lathato ertelme tovabbra sincs, de ettol persze a szabal az szabal.

Egyebkent ha a moderacio konnyitese a cel, ahogy valaki gyanitotta, akkor nem az uzenetek, hanem a karakterek szamat kene korlatozni.

 

Végig azt hittem, hogy csaba66 az mantec újra-regisztrálva, a stíluselemző szoftver is talált 84% egyezést, lehet, hogy mindketten tévedtünk?

:-)

  • Haha 2
Link to comment
Megosztás:

12 órája, zotya975 írta:

Nem, úgy néz ki sikerült az általa hozzáférhető összes IP címet kitiltani.

Tök nem olyan a stílus! Mantec csak olajban volt otthon és abban is úgy, hogy kb a netről fellelhető infókat kopizgatta be, ráadásul elég faragatlan volt a stilusa. Ettől függetlenül erthetett az olajhoz. Csaba tök sok értelmeset mond, elektronikában főleg szerintem, igaz, néha kicsit tulragoz ezt azt, de lássuk be,ez főleg akkor, ha van, akiben vitapartnerre talál. 

Módosítva : dsteel
Link to comment
Megosztás:

19 órája, kezdőkabriós írta:

Végig azt hittem, hogy csaba66 az mantec újra-regisztrálva, a stíluselemző szoftver is talált 84% egyezést, lehet, hogy mindketten tévedtünk?

:-)

Én egy pillanatig sem gondoltam, Mantec rövid tőmondatokban kommunikál, egy -két szót idézve az eredeti hozzászólásból. Csaba hosszú, jól megfogalmazott gondolatokat ír le, igaz néha be-beszól egyeseknek, és minden területen jártas, míg Mantec jószerivel csak olajos témákban.

Link to comment
Megosztás:

22 órája, sasa58 írta:

Én egy pillanatig sem gondoltam, Mantec rövid tőmondatokban kommunikál, egy -két szót idézve az eredeti hozzászólásból. Csaba hosszú, jól megfogalmazott gondolatokat ír le, igaz néha be-beszól egyeseknek, és minden területen jártas, míg Mantec jószerivel csak olajos témákban.

Csak vicceltem.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.