forumadmin Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 B10XFL B14XE B14XFL B14XFT B16SHT Link to comment Megosztás: More sharing options...
cinke Elküldve Április20, 2017 Megoszt Elküldve Április20, 2017 Németek és angolok nagyon mondják, hogy a 150LE turbó motornál 3000-től mintha nem is lenne turbó. https://www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=984 https://www.astra-k-forum.de/index.php/Thread/1820-150-PS-ohne-S-S-ruckelt/?s=05deed4db8e05b1b6100419960aa41809b7d80cc Nekem is 150LE turbo van, de egyelőre még nem tapasztaltam hasonlót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bakos István Elküldve Április21, 2017 Megoszt Elküldve Április21, 2017 Sziasztok. Olyan problémám van az autóval,hogy erősebb kigyorsításnál 3.-4. fokozatban rángatva indul meg az autó,valami rezgő hang kiséretében.Voltam vele szervízben,de mivel a hibát nem mindig produkálja,nem tudtak vele semmit kezdeni(hibát nem jelez,próbakör alkalmával nem jelentkezett a hiba,gyujtás rendben). Friss indításnál felviszem a fordulatot 2000-ig, és ingadozik +-200-at.Ez normális? Köszi a választ előrre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
cinke Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 On 2017. 04. 21. at 13:31, Bakos István írta: Sziasztok. Olyan problémám van az autóval,hogy erősebb kigyorsításnál 3.-4. fokozatban rángatva indul meg az autó,valami rezgő hang kiséretében.Voltam vele szervízben,de mivel a hibát nem mindig produkálja,nem tudtak vele semmit kezdeni(hibát nem jelez,próbakör alkalmával nem jelentkezett a hiba,gyujtás rendben). Friss indításnál felviszem a fordulatot 2000-ig, és ingadozik +-200-at.Ez normális? Köszi a választ előrre is! Szia! Szerintem nem normális a az ingadozás. Én semmi ilyet nem tapasztalok, és a rángatást se. Azt, hogy mi lehet az ok, nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bakos István Elküldve Június14, 2017 Megoszt Elküldve Június14, 2017 (edited) Ezt találtam:https://www.motor-talk.de/forum/ruckeln-beim-beschleunigen-t5642648.html Találtam videót: Módosítva Június27, 2017 : Bakos István Link to comment Megosztás: More sharing options...
marko0114 Elküldve Március21, 2019 Megoszt Elküldve Március21, 2019 (edited) Sziasztok! Van egy 2017-es Astra K 1,6 Turbó 200le benzines. Tökéletesen gyorsul, fogyasztása meglepően jó. Azonban arra lettem figyelmes hogy alapjáraton ( a mutató szépen egyhelyben áll, nem inog se fel sem le ), álló helyzetben a motor felől a padlólemezről érezhető remegés, rángás jelentkezik amely nem állandó hanem kb. 5 másodpercenként észlelhető, visszatérő. Valamint ha kiszállok az autóból és a motort nem állítom le, a kipuffokból halk puffogás hallatszik. A kipuff vége vastagon fekete kormos... Kicsit olyan mint egy gyújtáskimaradás. DE nem az. Hibakód nincs... Legalábbis a márkaszervíz álláspontja szerint, ahol Kb.1 hónapja parkol hogy megtalálják a hiba okát...ezidáig semmi. Cseréltek gariban injektorokat, üzemanyag szellőztető szelepet, raktak rá új szoftvert. 47.000 km van benne jelenleg, kb.3/4 évet állt az autó. Szervíz most ki adja az autót úgy hogy jelezték valami szeleptisztító folyadékot/adalékot öntenek az üzemanyaghoz és járjak vele úgy, hátha megjavul... Gyanítom hogy végső reménytelenségükben próbálják meg ezt a "lehetőséget" . Nincsenek jó tapasztalataim eddig márkaszervízekkel kapcsolatban, ezért különösebben nem lepett meg hogy a hiba okát nem sikerült kideríteniük. Ezért fordulok most hozzátok, hogy légyszi amennyiben lehetőség nyílik rá, segítsetek a helyzet megoldásában. Minden hozzáértő választ szívesen veszek. Segítségetek előre is köszönöm! Üdv.: Márk Módosítva Március26, 2019 : marko0114 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nickzola Elküldve Június23, 2019 Megoszt Elküldve Június23, 2019 Szia,zoli vagyok,nos a problémát okozhatja a pvc szelep hibája,ami a kartergázt vezeti vissza a szívórendszerbe,ha nem zár durván lekormolja az égésteret ,ami szelep,-turbo,-és katalizátor gondokat okoz,és persze fokozott olajfogyasztást is.Gázelemzéssel diagnosztizálható,ha a szelep(ek) nem zár megfelelően,amire utalhat a puffogás,azt biztosan csak Pico Scope nyomás méréssel lehet megállapítani. Javaslom keress egy profi diagnosztikást mielőtt nagyobb károd lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts