Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motor - benzines


forumadmin

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Sziasztok.

Olyan problémám van az autóval,hogy erősebb kigyorsításnál 3.-4. fokozatban rángatva indul meg az autó,valami rezgő hang kiséretében.Voltam vele szervízben,de mivel a hibát nem mindig produkálja,nem tudtak vele semmit kezdeni(hibát nem jelez,próbakör alkalmával nem jelentkezett a hiba,gyujtás rendben).

Friss indításnál felviszem a fordulatot 2000-ig, és ingadozik +-200-at.Ez normális?

Köszi a választ előrre is!

 

 

 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 04. 21. at 13:31, Bakos István írta:

Sziasztok.

Olyan problémám van az autóval,hogy erősebb kigyorsításnál 3.-4. fokozatban rángatva indul meg az autó,valami rezgő hang kiséretében.Voltam vele szervízben,de mivel a hibát nem mindig produkálja,nem tudtak vele semmit kezdeni(hibát nem jelez,próbakör alkalmával nem jelentkezett a hiba,gyujtás rendben).

Friss indításnál felviszem a fordulatot 2000-ig, és ingadozik +-200-at.Ez normális?

Köszi a választ előrre is!

Szia!

Szerintem nem normális a az ingadozás. Én semmi ilyet nem tapasztalok, és a rángatást se. Azt, hogy mi lehet az ok, nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Sziasztok!

 

Van egy 2017-es Astra K 1,6 Turbó 200le benzines. Tökéletesen gyorsul, fogyasztása meglepően jó. Azonban arra lettem figyelmes hogy alapjáraton ( a mutató szépen egyhelyben áll, nem inog se fel sem le ), álló helyzetben a motor felől a padlólemezről érezhető remegés, rángás jelentkezik amely nem állandó hanem kb. 5 másodpercenként észlelhető, visszatérő. Valamint ha kiszállok az autóból és a motort nem állítom le, a kipuffokból halk puffogás hallatszik. A kipuff vége vastagon fekete kormos...

Kicsit olyan mint egy gyújtáskimaradás. DE nem az. :) Hibakód nincs... Legalábbis a márkaszervíz álláspontja szerint, ahol Kb.1 hónapja parkol hogy megtalálják a hiba okát...ezidáig semmi. Cseréltek gariban injektorokat, üzemanyag szellőztető szelepet, raktak rá új szoftvert.  47.000 km van benne jelenleg,  kb.3/4 évet állt az autó. Szervíz most ki adja az autót úgy hogy jelezték valami szeleptisztító folyadékot/adalékot öntenek az üzemanyaghoz és járjak vele úgy, hátha megjavul...

Gyanítom hogy  végső reménytelenségükben próbálják meg ezt a "lehetőséget" .

 

Nincsenek jó tapasztalataim eddig márkaszervízekkel kapcsolatban, ezért különösebben nem lepett meg hogy a hiba okát nem sikerült kideríteniük.

 

Ezért fordulok most hozzátok, hogy légyszi amennyiben lehetőség nyílik rá, segítsetek a helyzet megoldásában.

Minden hozzáértő választ szívesen veszek.

 

Segítségetek előre is köszönöm!

 

Üdv.:

Márk

Módosítva : marko0114
Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Szia,zoli vagyok,nos a problémát okozhatja a pvc szelep hibája,ami a kartergázt vezeti vissza a szívórendszerbe,ha nem zár durván lekormolja az égésteret ,ami szelep,-turbo,-és katalizátor gondokat okoz,és persze fokozott olajfogyasztást is.Gázelemzéssel diagnosztizálható,ha a szelep(ek) nem zár megfelelően,amire utalhat a puffogás,azt biztosan csak Pico Scope nyomás méréssel lehet megállapítani.

Javaslom keress egy profi diagnosztikást mielőtt nagyobb károd lenne.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.