forumadmin Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 B16DTC B16DTE B16DTH B16DTR Link to comment Megosztás: More sharing options...
AdamHun23 Elküldve Szeptember19, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2020 Tiszteletem! Az autó: 2017-es Opel Astra K ST 1.6 CDTI 110LE B16DTU motorral szerelt. Az autóban jelenleg 71.000 Km-van, 68.000 Km-nél kapott friss olajat + szűrőket. Segítségre/tanácsra lenne szükségem az alábbi hibával kapcsolatban amit 4 hónapja nem sikerül megoldani. 4 hónappal ezelőtt elkezdtem csörgést hallani a motorból. Eleinte csak hideg indításnál 1 másodpercre, de aztán ahogy telt az idő, egyre gyakrabban és egyre tovább lehetett hallani. Mára már ott tart a dolog, hogy indítás után is kerepel/csörög, gáz adásra többnyire elhallgat, van hogy elindulás után is még rövid ideig lehet hallani a csörgést. Előfordul hogy üzemmeleg állapotban is csinálja ha mondjuk leállítom 10-15 percre az autót. Nem minden egyes indításnál produkálja a hibát, de elég gyakran. Több szervízben is volt már az autó, több szakember is megnézte. Nagy valószínűséggel a vezérműlánc csörög, csörgés közben nincs meg a megfelelő olajnyomás. Amikor csörgött a motor, a szerelő lehúzta az olajgombát, olyankor azonnal tökéletes hangja lett a motornak, viszont ugye ekkor hibakódot írt ki. Amik cserélve lettek: - Komplett vezérműlánc készlet. - Kettőstömegű lendkerék. - Teljes kuplung szett. Természetesen csak gyári minőségű alkatrészek kerültek az autóba!!! Kérem ha van bármi ötlet, tanács, vagy ha bárki találkozott már ezzel a hibával, nagyon kérem hogy segítsen, már nem tudom kihez forduljak, mihez kezdjek az autóval, csak annyit szeretnék hogy újra jól működjön. Youtube Link a hibáról: https://www.youtube.com/watch?v=frb5m6Eeroc Köszönettel, Ádám Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Október13, 2020 Megoszt Elküldve Október13, 2020 On 2020. 09. 19. at 18:52, AdamHun23 írta: Amik cserélve lettek: - Komplett vezérműlánc készlet. - Kettőstömegű lendkerék. - Teljes kuplung szett. Természetesen csak gyári minőségű alkatrészek kerültek az autóba!!! Mármint ki lett cserélve az autóban a vezérlés, és ugyanúgy maradt a csörgés? Mert akkor nincs ötletem. Esetleg az olajnyomást mérném meg, mivel a láncfeszítő hidraulikus. De ez csak tipp... Nálam a váltó/kuplung környékén kerepel valami kuplung benyomása közben. Teljesen benyomva vagy felengedve elhallgat. Márkaszervizben rávágták, hogy lendkerék csere. (32.000 km-nél járt ekkor az autó.) Garanciában ki is cserélték. A jelenség ugyanúgy megvan. A szerviz szerint minden tökéletes, mert gyári új lendkereket raktak be. Tehát szerintük a hang nem hiba, hanem jelenség, éljek együtt vele. Ami nem túl megnyugtató számomra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts