Robz Elküldve Március29, 2018 Megoszt Elküldve Március29, 2018 (edited) Sziasztok! Most tervezek váltani Astra G-ről K-ra. Érdekelne, mik a tapasztalatok a nem turbós 1.4 benzinmotorral? Van itt valaki, aki ilyet hajt? (turbóst nem szeretnék) Módosítva Március29, 2018 : Robz Link to comment Megosztás: More sharing options...
echosap Elküldve Április7, 2018 Megoszt Elküldve Április7, 2018 On 29 марта 2018 at 8:15, Robz írta: Sziasztok! Most tervezek váltani Astra G-ről K-ra. Érdekelne, mik a tapasztalatok a nem turbós 1.4 benzinmotorral? Van itt valaki, aki ilyet hajt? (turbóst nem szeretnék) Nekem ijen van. Minden ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április20, 2018 Megoszt Elküldve Április20, 2018 On 3/29/2018 at 7:15, Robz írta: Sziasztok! Most tervezek váltani Astra G-ről K-ra. Érdekelne, mik a tapasztalatok a nem turbós 1.4 benzinmotorral? Van itt valaki, aki ilyet hajt? (turbóst nem szeretnék) Itt is van olyan tag, akinek ilyen van: https://www.facebook.com/groups/728609787295235/ Nem hallottam még rá panaszt. Egyszerű, szívó motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április20, 2018 Megoszt Elküldve Április20, 2018 On 3/27/2018 at 13:28, RelakS írta: Nekem a gumiszőnyeg 10ezerbe fájt (attól m ég a filc készletet is megkaptam, csak most meg hova tegyem? :D ), háromszöget, eü csomagot meg mellényt végül vettem Auchanban talán összesen 4000 pénzért. Persze a szövet szőnyeg alapból gyárilag jár. A gumi csak plusz hozzá. Én cserélgetem őket. Ősztől tavaszig gumi, a nyári időszakban a szövet van bent. Az éppen nem használtatat hova tedd? Én a agrászban tartom. Vagy pince, padáls, spájz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 On 2018. 04. 20. at 9:50, Cserenkov írta: Itt is van olyan tag, akinek ilyen van: https://www.facebook.com/groups/728609787295235/ Nem hallottam még rá panaszt. Egyszerű, szívó motor. Elegendő egyébként az autóhoz? Mondjuk a Sport Tourer változathoz? vagy nagyon lomha vele az autó? Váltottál végül G-ről K-ra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sindare Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 Sziasztok, A sport tourer-nél (kombi) van-e normális tetősín és erre milyen alap tetőcsomagtartót lehet szerelni? Igaz-e az amit az Opel szalonban állítanak, hogy csak olyan csomagtartó szerelhető rá mint ferdehátúra? (3 méteres gerendákat szeretnék szállítani nem csak tetőboxot szóval kellene a rendes távolság mint az akár a G Astrán is volt) Előre is köszönöm a válaszotokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RelakS Elküldve Május12, 2018 Megoszt Elküldve Május12, 2018 On 2018. 04. 20. at 9:55, Cserenkov írta: Az éppen nem használtatat hova tedd? Én a agrászban tartom. Vagy pince, padáls, spájz... Igen, ezt még ki kell találnom, mert se padlás, se garázs, a pince meg kicsi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RelakS Elküldve Május12, 2018 Megoszt Elküldve Május12, 2018 On 2018. 05. 08. at 21:25, Sindare írta: Sziasztok, A sport tourer-nél (kombi) van-e normális tetősín és erre milyen alap tetőcsomagtartót lehet szerelni? Igaz-e az amit az Opel szalonban állítanak, hogy csak olyan csomagtartó szerelhető rá mint ferdehátúra? (3 méteres gerendákat szeretnék szállítani nem csak tetőboxot szóval kellene a rendes távolság mint az akár a G Astrán is volt) Előre is köszönöm a válaszotokat! Ha rám hallgatsz, letöltöd az opel.hu-ról a használati utasítást, abban benne van: Figyelmeztetés Sports Tourer A tetősínek csak stíluselemek és nem teher hordozására tervezték. A tetőcsomagtartók vagy más tartozékok felszerelése nem megengedett. Kizárólag az ajtókeretben lévő, kijelölt szerelési pontokat használja. Ma kollégának néztünk egy Mokka X-et, ott viszont a tetősínre volt rögzítve a tetődoboz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
echosap Elküldve Május15, 2018 Megoszt Elküldve Május15, 2018 Sziasztok, vennék a Sports Tourer-re üléshuzatot , ki tud erröl valamit? Debrecen környékén kéne. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Május23, 2018 Megoszt Elküldve Május23, 2018 Androidos kijelző tükröző progi hol elérhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RelakS Elküldve Május27, 2018 Megoszt Elküldve Május27, 2018 On 2018. 05. 23. at 19:35, Robz írta: Androidos kijelző tükröző progi hol elérhető? APK tükröző oldalon Ez például ilyen. Elvileg csak annyit csinál, hogy nem kell a google playben böngészni, ugyanazt a szoftvert ajánlja fel, mint a hivatalos oldal. Legalábbis nekem azt írták :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Június12, 2018 Megoszt Elküldve Június12, 2018 Működik szépen, köszi! Amivel még küzdök: hogyan lehet a kocsi szervízelőzményeit lekérdezni a My Opel oldalon? Nektek működik rendben? Beregeltem, írja is az alvázszámot, rendszámot, de amikor a szervízelőzményes ablakot szeretném megnyitni ott az van kiírva: Kérjük azonosítsa Opeljét, lépjen kapcsolatba kereskedőjével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június14, 2018 Megoszt Elküldve Június14, 2018 (edited) On 2018. 06. 12. at 11:49, Robz írta: Működik szépen, köszi! Amivel még küzdök: hogyan lehet a kocsi szervízelőzményeit lekérdezni a My Opel oldalon? Nektek működik rendben? Beregeltem, írja is az alvázszámot, rendszámot, de amikor a szervízelőzményes ablakot szeretném megnyitni ott az van kiírva: Kérjük azonosítsa Opeljét, lépjen kapcsolatba kereskedőjével. Be kell menned személyesen egy márkaszervizbe beregisztráltatni az autót, utána menni fog. Módosítva Június14, 2018 : Davee Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pentele Elküldve Július5, 2018 Megoszt Elküldve Július5, 2018 (edited) Tud valaki szoftver frissítési lehetőségről pl.:DAB rádió A használati utasítás szerint sem tudom elővarázsolni. Módosítva Július5, 2018 : Pentele Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hpi44 Elküldve Július27, 2018 Megoszt Elküldve Július27, 2018 Sziasztok! Astra k 1.4 turbós autómnál, az első hengernél probléma adódott, égéskimaradást írt a számítógép... valakinek esetleg hasnoló probléma volt e már? Trafó jó, injecktorra gondol a szerelőm, kevés km és az auto, Köszönöm előre is a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alientwo Elküldve Július27, 2018 Megoszt Elküldve Július27, 2018 J astránál 1.4 turbónál volt hasonlóm, de talán nem pont az első hengerrel. Vákummembrán probléma volt, ami a szelepfedélre van integrálva és a műanyag háza repedt ki. Injector gondhoz még talán fiatal a K astra, max ha nagyon rossz üa-t sikerült tankolni.. egy gyertyacsere ajánlott próbának, ha nem most volt, valamin 100as oktánszámú shell, vagy omv üa-t használni pár körön át. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RelakS Elküldve Július29, 2018 Megoszt Elküldve Július29, 2018 Mivel új topikot nem tudok nyitni, ezért itt kérdezem meg: Találkozott-e már valaki olyan jelenséggel, hogy az autó ugyan elindul, de az összes segédrendszer (távolság figyelő, sávtartó, stb) le van kapcsolva annyira, hogy még az infotainment sem működik. Megy rajta a rádió, de hogy melyik, azt találjam ki, mert nem írja, ahogy a külső hőmérsékletet sem. Pár km autózás után jött helyre az egész. Mi lehetett a gond? Nagy meleg? Hosszú állásban lemerülő akkumulátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hpi44 Elküldve Július31, 2018 Megoszt Elküldve Július31, 2018 On 2018. 07. 27. at 11:40, Alientwo írta: J astránál 1.4 turbónál volt hasonlóm, de talán nem pont az első hengerrel. Vákummembrán probléma volt, ami a szelepfedélre van integrálva és a műanyag háza repedt ki. Injector gondhoz még talán fiatal a K astra, max ha nagyon rossz üa-t sikerült tankolni.. egy gyertyacsere ajánlott próbának, ha nem most volt, valamin 100as oktánszámú shell, vagy omv üa-t használni pár körön át. Mind a 4 gyertya csúnyán kormos, 30 ezer km van az autóban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Murvam Elküldve Augusztus1, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2018 (edited) Kedves Mindenki, Íme a történetem… 2017.07.01.-én vásároltam a 2015/11 hóban üzembe helyezett OPEL ASTRA K Dynamic B 1.4T (150LE) felszereltségű „kisautómat”. Az autót a budapesti OPEL Gyulai-ban vettem. Az autó használt volt, egy OPEL manager használta, de mivel neki már nem kellett, ezért a Gyulai kiárusította. Vásárláskor 24.441km volt benne. Sérülés és minden probléma nélkül hirdették az autót. Szerviztörténet: Megvásárlásig tekintve, 2016.11.10.-én 17.402km-nél szervizfüzet szerint olaj csere (nincs x, hogy milyen típusú olaj került bele) és pollenszűrő csere volt. De gondolom olajszűrőt is cseréltek. Vásárláskor „kedvezményként”, elvégeztek rajta egy olajcserét, ahol dexos 2-es típusú olajat kapott a kicsike. Mindez ugye 2017.07.01.-én 24.441km-rel az Gyulainál. 2018.01.03.-án 31.118km-nél durván 2 éves korában megvolt a „nagy” szerviz, ahol pollenszűrőt és levegőszűrőt cseréltek, plusz szemre vételezték az autót... A motorolaj ebben az esetben nem került cserére, mivel az autóval 6.677km-et tettem a legutóbbi olajcsere óta. A szerviz a Fóti út-on történt. Az autó nem volt gyilkolva, pl. Horvátországba való utazáskor 5.6l fogyasztott az autó, városi vezetés tekintve pedig, 6.5l fogyaszt Budapesten. Én magam mosom és takarítom, mivel sehol nem tudják normálisan lemosni és kitakarítani. Legalábbis az én igényeimnek megfelelően… Két héttel korábban még örültem, mert nem volt semmi problémám. Aztán valami elkezdődött… Az autó a következőket produkálta: (Jelenleg 38.201km futott az autó) Azzal kezdte, hogy a motor abnormálisan kezdett el remegni. Ezzel a remegéssel az egész autót megmozgatta a motor. Az alapjáratot sem tudta fixen tartani. Aztán szólt az autó is hogy valami nem stimmel. Akár hideg, akár meleg motornál, akár állva, akár gurulva a sárga motor lámpa néha hosszabb ideig is világítani kezdett. (Kb. 15km megtétele alatt.) Üzemelő autónál, gondolok itt A-ból B-be jutáskor a sárga motor lámpa egyszer-egyszer elkezdett villogni. Ilyenkor az autó kisebb gyorsításkor is „rángatva”/”dadogva” gyorsított. De ezen jelenséget csak 3 alkalommal tapasztaltam. (A fent említett 15km megtétele alatt.) Mellé hibajelenségként, néha-néha kigyulladt az ESP hiba lámpa is, de ez jött ment, és nagyon rövid időre jelezte a hibát. (Ez az első „hiba”, azaz a motorremegés óta visszatérő jelenség, kb 5-6 alkalom volt.) Aztán a végső hazamenetelnél, hogy utána megy a kocsi márka szervizbe, indításkor fura hangra lettem figyelmes a motortérből. Minden apró szösszenetre figyeltem már, így ezt csak én vettem észre, a mellettem ülő nem hallott semmit. (Megjegyzés: Mivel 40 fok volt odakint, és az autó a napon állt, klímát maximális teljesítményen üzemeltettem.) Így hát felnyitottam a motorháztetőt. És láttam, hogy a nívó pálca lyukán, a rendesen behelyezett nívó pálca mellett füstölög a motor. Nem nagyon csak picit. A nívó pálcát kihúzva elkezdett ömleni a füst a lyukon, nem volt mi visszatartsa. Klíma kikapcsolás után, a behelyezett nívópálca mellett gondolom már nem volt akkora nyomás, így a füstöt nem lehetett látni. Viszont ha kihúztam a pálcát továbbra is lehetett szabad szemmel látni a füstölést. A sárga motor lámpa azóta folyamat világít. Jelenleg a budapesti Fóti úti szervizben van az autó. Hibakód kiolvasás és az esetleges javítás felmérése végett. Javítás nélküli becsült ár: 40.000Ft Az autóra garancia nincs. Mivel üzembe helyezéskor még „csak” 2 évet adott az OPEL az autóira. Meglátjuk, mit mond a szerviz. Akkor még jelentkezni fogok. U.i.: A jótállás időszak kiderítésénél az OPEL Gyulaival folytatott telefonbeszélgetéskor kiderült, hogy visszahívás van az autóra. Ezt ma reggel a Fóti úti szervizes munkatárs is bejelentette, így mondtam neki, hogy ha tudják, persze csinálják a szoftverfrissítést. Papír szerint ZCSP–18-R-036-1.4L (LE2) motorvezérlő programozást takar a visszahívás. Érdemes esetleg utána kérdezni, hogy van-e érvényben visszahívás az autótokra. Üdv.: Gábor Módosítva Augusztus1, 2018 : Murvam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hpi44 Elküldve Augusztus2, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2018 Helló Gábor! 1 es hengerben mennyi kompressziot mértek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Murvam Elküldve Augusztus7, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2018 On 2018. 08. 02. at 16:41, Hpi44 írta: Helló Gábor! 1 es hengerben mennyi kompressziot mértek? Nem tudom pontosan, nem voltam ott a mérésnél. És nem biztos hogy az "1-es" henger a problémás. A munkalapon ez áll: "1 henger". Üdv.: G Link to comment Megosztás: More sharing options...
TiSza Elküldve Augusztus19, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2018 (edited) Sziasztok! Most találtam az oldalt. 2017 Astra K 1.6T 29.000 km van benne. Gyorsításkor illetve magas fordulaton leesik a vízhőfok 90ről 75re majd visszaáll 30 mp. múlva. Garanciális a javítás. Termosztátot cserélt benne a szakszervíz. Vízpumpát cserélt benne a szakszervíz. A probléma ugyan úgy megmaradt. A kérdésem az lenne hogy mi a véleményetek hasonlóval találkoztatok-e már? Módosítva Augusztus24, 2018 : TiSza Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Szeptember2, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2018 (edited) On 2018. 08. 01. at 9:03, Murvam írta: Meglátjuk, mit mond a szerviz. Papír szerint ZCSP–18-R-036-1.4L (LE2) motorvezérlő programozást takar a visszahívás. Érdemes esetleg utána kérdezni, hogy van-e érvényben visszahívás az autótokra. Üdv.: Gábor Kiderült valami, hogy áll a kocsid ügye? Módosítva Szeptember2, 2018 : Robz Helyesírás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RelakS Elküldve Szeptember9, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2018 Srácok, ismerős itt valakinek a +36305555517 telefonszám? Linkeket szokott küldeni SMS-ben, hogy vegyek banggood-ról, stb. Ma egy olyan üzenet jött tőle, hogy az Astrám lopásérzékelője aktiválódott. A még furcsább, hogy az OnStar-tól azonos tartalmű e-mailt is kaptam. Lehet, hogy ez a telefonszám nem is valami csalók cucca, hanem az OnStar értesítő száma, és reklámozásra is használják? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Szeptember10, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2018 On 2018. 08. 19. at 21:07, TiSza írta: Sziasztok! Most találtam az oldalt. 2017 Astra K 1.6T 29.000 km van benne. Gyorsításkor illetve magas fordulaton leesik a vízhőfok 90ről 75re majd visszaáll 30 mp. múlva. Garanciális a javítás. Termosztátot cserélt benne a szakszervíz. Vízpumpát cserélt benne a szakszervíz. A probléma ugyan úgy megmaradt. A kérdésem az lenne hogy mi a véleményetek hasonlóval találkoztatok-e már? Vizhőfok jeladó esetleg? Nekem anno a G Astrán volt hasonló jelenség, ott ha nem is magával a jeladóval volt gond, hanem a jeladó vezetékének hőszigetelése hiányzott egy szakaszon, és mivel a vezeték a motor fölött/mellett volt elvezetve, a motor hőjének közvetett hatása volt a vezeték ellenállására magának a vezeték hőmérsékletének változásán keresztül, és így a továbbított jelre is. Szigetelés javítása után megszűnt a probléma... Persze lehet K-n már tök másképp van, de hátha ad vmi tippet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts