Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA K-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

On 2017. 07. 03. at 3:11, Bakos István írta:

Látom azért kicsit bántotta a lelked....:-)

Nem akartam személyeskedni,ne haragudj már rám,légyszives...Legalább ír már valaki ide is.Nem rád haragszom nehogy azt hidd.Gondolkoztam egy kis tábortüzes sörözésen,ha van kedved megírom hogy mikor és hol....A végén meg felgyujtjuk a kocsimat és csak ülünk mellette és jót beszélgetünk.Még barátok is lehetünk...Mit szólsz?

Ennek ellenére törlöm a nem idevaló szintű megjegyzéseket. Én azt mondom meg köszönöm, ha ennyiben marad. Leírtad a tapasztalataidat, rendben. Viszont a (vélt, valós) dühödet ne itt és ne másokon vezesd le. 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 07. 09. at 19:23, Bakos István írta:

Azért is írtam mert úgy ahogy,de működik.Olajhoz csak most tudtam hozzájutni,hozzáteszem szerintem ezt az opelnek kellett volna állnia.Ami a benzint illeti 95 re írják...Nem akarok senkit megbántani, de az meg hogy ne padlózd meg ilyenek,egyszerűen felfoghatatlan számomra...Úgy gondolom de javítsatok ki ha tévedek,de amikor az ember elősször ilyen problémával szervízhez fordul,nekik azon nyomban tájékoztatni kellettek volna,nem pedig ha lámpa nincs akkor nem tudnak mit csinálni.Ami pedig még mindig fennál,hogy  eddig ha károsodott a motor arra hogy derül fény,és ki a felelős?

olajról van egy listám, mik azok amik tudják ezt a szabványt, egy csomó kapható itt is. én szoktam padlózni, nem csinálja. egyszer autópálya, útépítés 60-ról szerettem volna 6-ban lepadlózni.. na akkor. sem előtte-sem utána. magyar gm ügyfélkezelése, egy ótvar.. 6 hónapig vitáztam velük egy hibával, ami végülis megoldásra került. ha csak meghallják a nevem, vagy meglátnak már bajban vannak. :D  http://www.centerforqa.com/dexos-brand2015/

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 4ezer km-t ment a régi olajjal. Most már az új van benne. Ennek ellenére nem hiszek az egészben. A cégnél van 4db lassan 2 éves Astra K, dexos2 olajjal, és eddig minden rendben van velük. Az olaj szerintem csak marketing. Bár tény és való, sokaknál jelentkezik a hiba, de az Opel szerint az eladott K Astrák kb 5%-ánál volt panasz eddig. Mindenesetre én a sajátomnak is tolom ami a csövön kifér :D

Link to comment
Megosztás:

17 órája, cinke írta:

Az enyém 4ezer km-t ment a régi olajjal. Most már az új van benne. Ennek ellenére nem hiszek az egészben. A cégnél van 4db lassan 2 éves Astra K, dexos2 olajjal, és eddig minden rendben van velük. Az olaj szerintem csak marketing. Bár tény és való, sokaknál jelentkezik a hiba, de az Opel szerint az eladott K Astrák kb 5%-ánál volt panasz eddig. Mindenesetre én a sajátomnak is tolom ami a csövön kifér :D

azért az opel jól bekaphatja.. 5% az baromi sok. 

Link to comment
Megosztás:

18 órája, hemi írta:

Melyik márkaszervizben voltál eddig?

Kezdtem a Salgótarjáni Kenderesinél,ők addig nem csinálnak semmit ameddig lámpa nincs.Aztán vittem a Gyöngyösi Heringhez, ők megnézték a gyujtást váltottunk olajat,pillangó szelepet állítottak,elvileg volt motordiagnosztika is.Ők tanácsolták hogy több szem többet lát alapon,vigyem el oda is ahol vettem,erre én felvettem a Toth szervízzel a kapcsolatot de csak lepattintottak, mondván hogy a Hering jó szervíz és szerintük elég felkészültek hogy a hibát elhárítsák!Most ott tartok hogy márpedig elviszem hozzájuk mert hát csak ott vettem...

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítséget.Nem is akartam minősíteni, főleg a heringet mert megpróbálták, és gondolom nem egyszerű olyan hibát megoldani ami nem mindig jelentkezik.Ha legalább hibajelző lámpa lenne tudnák hogy merre induljanak.Ami viszont tény, hogy sok autónál van ez,és eddig igazán nem tudták szervízben megoldani valószínű szoftveresen kellene változtatni de az opel eddig nem adott ki!Németben van egy tuning cég az EDS, ők kértek önkéntjelentkezőt és neki eddig bevált.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Sziasztok,

Először is nagyon örülök, hogy van egy ilyen fórum, ahol lehet információt cserélni.

Lehet, rossz helyre írom, ha igen, akkor jelezzétek és átteszem.

Jelenleg egy 10 éves Skoda Fabiám van. Kicsi is a családnak, hangos is, nem is szuperál úgy, ahogy szeretném.

Ezért hosszas keresgélés és vacillálás után úgy döntöttünk, hogy letesszük a voksunkat egy 1.4 125 LE turbós benzines, Enjoy felszereltségű Sport Tourer mellett (XFL). Sajna a szalonban egy számlázási probléma miatt a péntekre ígért autót csak jövő hét kedden kaphatom meg, így még egy kicsit várni kell az első próbára.

A megnövekedett várakozási időt sok olvasgatással és videók nézegetésével töltöttem és hát persze, hogy ilyenkor talál az ember félelemre okot adó bejegyzéseket. Gondolok itt a 2-3 ezres fordulatnál megjelenő erőtlenségre vagy kopogásra. Egy kicsit be is tojtam.

Próbálom szemezgetni a fórumokat és szűrni, de nem sokat tudok meg. Olvasok új olajról meg Shell dynaflex-ről, és van, akinek ez sem oldja meg. Eddig a 150 lóerős motorokat láttam szinte mindenütt ezzel a gonddal, de gondolom, a kis turbómotorok miatt az én általam választott típus is beleeshet. Fogalmam sincs, inkább kérdezem.

Mindenesetre nagyon várjuk a keddet és én teljesen odáig voltam, amikor közelebbről szemügyre vettem, beleültem.

Milyen tapasztalaitok vannak az autóitokkal? Szinte minden érdekelne :)

Üdv

T

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 10. 29. at 12:50, Csonka T írta:

Milyen tapasztalaitok vannak az autóitokkal? Szinte minden érdekelne :)

Üdv

T

Üdv a klubban :)

Nekem jó tapasztalataim vannak. A családban kettő is van, nekem egy 5 ajtós,  apámnak pedig egy ST, mindkettő 150LE motorral. A 125 és a 150LE gyakorlatilag ugyanaz a motor, csak a 125 szoftveresen le van szabályozva, így sosem fogod tudni rommá hajtani.... állítólag :D Én is sokat olvasgattam az új olajról, az első csere után már olyat kaptam. Az ST már elve azzal jött ki a gyárból, ahogy a tied is úgy fog. Egyik autónál se tapasztaltunk semmiféle rángatást, csörgést. Pedig két különböző stílus. Apám visszafogottan kíméletesen vezet, én meg eléggé sportosan hajtom. Ugrik, ahogy kell, semmi probléma. Szerintem egy titka van, be kell tartani amit javasolnak a szervizben: az első 3000km alatt 110nél gyorsabban ne nagyon menj, sűrűn váltogass, ne húzasd mint a veszedelem. Akármilyen technológia is van, akkor is össze kell kopnia az alkatrészeknek. Nekem most van benne 5000km, és érezni a változást az elejéhez képest. Most már bátran lehet hajtani :)

Szóval nálunk minden rendben.

üdv,

cinke

Link to comment
Megosztás:

27 perce, cinke írta:

Üdv a klubban :)

Nekem jó tapasztalataim vannak. A családban kettő is van, nekem egy 5 ajtós,  apámnak pedig egy ST, mindkettő 150LE motorral. A 125 és a 150LE gyakorlatilag ugyanaz a motor, csak a 125 szoftveresen le van szabályozva, így sosem fogod tudni rommá hajtani.... állítólag :D Én is sokat olvasgattam az új olajról, az első csere után már olyat kaptam. Az ST már elve azzal jött ki a gyárból, ahogy a tied is úgy fog. Egyik autónál se tapasztaltunk semmiféle rángatást, csörgést. Pedig két különböző stílus. Apám visszafogottan kíméletesen vezet, én meg eléggé sportosan hajtom. Ugrik, ahogy kell, semmi probléma. Szerintem egy titka van, be kell tartani amit javasolnak a szervizben: az első 3000km alatt 110nél gyorsabban ne nagyon menj, sűrűn váltogass, ne húzasd mint a veszedelem. Akármilyen technológia is van, akkor is össze kell kopnia az alkatrészeknek. Nekem most van benne 5000km, és érezni a változást az elejéhez képest. Most már bátran lehet hajtani :)

Szóval nálunk minden rendben.

üdv,

cinke

Köszi a választ Cinke!

És grat a 2 verdához, örülök, hogy minden a legnagyobb rendben van nálatok.

Már hihetetlenül lassan telik az idő. Holnap végre megkapom, ha valami közbe nem jön. Ma már regisztráltam az OnStart, apró morzsának mára megteszi :).

A 10 éves skodámhoz mérten más kávéházra számítok. :happy:

Üdv,

T

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
On 2017. 10. 30. at 17:37, cinke írta:

Szerintem egy titka van, be kell tartani amit javasolnak a szervizben: az első 3000km alatt 110nél gyorsabban ne nagyon menj, sűrűn váltogass, ne húzasd mint a veszedelem.

Ezekben a turbó-benzinesekben is már elég hosszú a 6 fokozatú váltó. 110km/h-nál 6.-ban mennyi lehet a motorfordulat? 2200 körülire saccolom. Oké, hogy egy új motort az elején nem húzatunk 6000-ig, de egy benzinest nem szabad 2200 fölé forgatni??? Nem cáfolom azt amit írtál, nincs is erről igazán információm, csak első hallásra kicsit furcsa...

Link to comment
Megosztás:

Én csak írtam, amit javasoltak a kereskedésben. Abból bajom nem lehet, ha betartom. Nem tudom mennyi a fordulat 110-nél. 130-nál 3000 környékén van. Most már hajtom. Negyedikben szép hangja van amikor felhajtok az autópályára és 150ig gyorsítok :) Igen, egyébként elég hosszú a 6. is. Bár mondták, hogy nem kell mindig hinni a kijelzőnek, mert csak az legspórolósabb fogyasztáshoz nézi a fokozatot. A hosszabb élettartam érdekében érdemes kicsit még fölé húzni. Nekem már 80-nál jelzi a 6-at, de javasolták, hogy 95-100nál tegyem át, akkor nem fog erőlködni stb stb. Én szeretem, jól megy és ez a lényeg :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
On 2017. 12. 25. at 21:36, Cserenkov írta:

Akkor 1.6T motorod van. :) Azt viszonylag rövidre, gyorsulásra hangolták. Az 1.4-esek sokkal hosszabbak, "130 km/h-nál 2500-at forog a főtengely hatodikban".

Egészen biztos, hogy 1.4-esem van. Délután kimegyek vele a pályára megnézem már. Lehet, hogy 5.-ben volt, amikor 3000-et láttam? :D

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 12. 25. at 21:36, Cserenkov írta:

Akkor 1.6T motorod van. :) Azt viszonylag rövidre, gyorsulásra hangolták. Az 1.4-esek sokkal hosszabbak, "130 km/h-nál 2500-at forog a főtengely hatodikban".

Na meghajtottam. 130-nál 2800 körüli a fordulat. A 3000-es alatti vonás fölött van egy kicsivel. 6.-ban 2500-as fordulatnál 117-el megy a gép. És 1.4T 150LE, nem start-stopos, mert azokban más a váltó.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

K Astra szervízelési költsége kb mennyi lehet?

Ajánlott az értékesítő 275000 körül olyat, hogy 4 évig ingyen szervíz/alkatrész (pl olajcserekor az olaj), mentés, ha baj van, garancia kiterjesztés. Nekem szimpatikus, csak érdekelne, hogy megéri-e?

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
On 2018. 02. 08. at 17:17, RelakS írta:

Új autónál az elakadásjelző háromszög és az elsősegély csomag olyan úri huncutság, amiről a tulaj kell, hogy gondoskodjon?

Én kaptam az autóval. Bár igaz, hogy már az árajánlat kéréskor kiemelték, hogy ajándék KRESZ csomag + gumiszőnyeg.

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 03. 25. at 17:35, Cserenkov írta:

Nagyon örülök, hogy végre létrejött a K Astrás topik. Már régebben is hiányoltam.

Jelenleg még nincs K Astrám, de tervezem a beszerzését egy H Astra "nyugdíjzajásást" követően. Ha beindul itt az élet, szerintem gyakran fogok idelátogatni, írni.

Én is lecseréltem a H astrát K astrára(1.4 turbo,150Le),és nem bántam meg,nagyon jól megy és kényelmes.

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 07. 08. at 19:57, echosap írta:

Nekem 2 hetes az astra , 101 le , 74 kw, turbo nékül, eddig minden ok. 

Szép napot!Előző Astra G,H,J ,hez képest van tapasztalat ment tulajdonságok között?...A K a J hez képest kb 200kg mínusz !..lehet ezt érzékelni??Nekem régebben 1.4- 90 Le, G volt,most egy 1.6 -115 Le J Astrám van ami nehezebb ,de így is jobban megy mint a G!

 

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 03. 15. at 16:45, Cserenkov írta:

Én kaptam az autóval. Bár igaz, hogy már az árajánlat kéréskor kiemelték, hogy ajándék KRESZ csomag + gumiszőnyeg.

Nekem a gumiszőnyeg 10ezerbe fájt (attól m ég a filc készletet is megkaptam, csak most meg hova tegyem? :D ), háromszöget, eü csomagot meg mellényt végül vettem Auchanban talán összesen 4000 pénzért.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.