Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Köszi a segítséget, de mikor is?:D Enyhe lánc hangot lehet hallani. Hol lenne érdemes és miket kéne megvenni hozzá, mert hamarosan cseréltetni szeretném?

köszi előre is

barátosném vett újonnan egy 1,3-as yarist,láncos ez a motor is, és kezdetektől fogva durva lánc hangja volt amig meg nem jött a nyomaték minden sebességben. Járt vele egy hónapot majd visszavittük a márkaszervízbe és ott egy ékszíj cserével megoldódott a probléma...azóta zsír. (csak gondoltam leírom ezt a kis történetet mint érdekes tapasztalat :icon4: )

  • 3 weeks later...
Elküldve
Vki tudna nekem abban segíteni ,hogy a műszerfal kábelkötegéből milyen színű vezetékek mennek a szivargyújtóba?

Köszönöm

Fekete 0,75 F18-as biztiről.

Elküldve

Hello mindenki!

Óriási szervizelési szakértelemre lenne szükségem. Opel Corsa B x10xe mociból csináltam x14xe-t

namost az imoobilizernek passzolnia kell a motorvezérlővel? vagy vhogy megkerülhető a dolog? mert valszeg az auto nem fog beindúlni mivel az immo nem kommunikál a motorvezérlővel. egyszóval a gyujtáskapcsolo, kulcs, és a gyujtáskapcsolon lévő érzékelő maradt a régi. viszont a kocsiban az összes kábel ki lett cserélve. erre kérnék vmi okosságot :D

köszi szépen

Elküldve

Sajnos benzinesben én nem tudok segíteni.

Amúgy én is a minap téptem le az immot az adagolóról, mert kínlódott.

Szerintem neked is valami hasonlót kellene csinálnod.

Tehát kiiktatni. :-))

Elküldve
Hello mindenki!

Óriási szervizelési szakértelemre lenne szükségem. Opel Corsa B x10xe mociból csináltam x14xe-t

namost az imoobilizernek passzolnia kell a motorvezérlővel? vagy vhogy megkerülhető a dolog? mert valszeg az auto nem fog beindúlni mivel az immo nem kommunikál a motorvezérlővel. egyszóval a gyujtáskapcsolo, kulcs, és a gyujtáskapcsolon lévő érzékelő maradt a régi. viszont a kocsiban az összes kábel ki lett cserélve. erre kérnék vmi okosságot :D

köszi szépen

A karika a gyújtáskapcsolóról és a kulcs mindenféleképpenn kell szvsz.

Elküldve
A karika a gyújtáskapcsolóról és a kulcs mindenféleképpenn kell szvsz.

a kérdés itt az h használhatom-e az 1000 es motorom kulcsát és karikáját? szoval az immo nem feltétlen kommunikál a motorvezérlővel? a nagy kérdés az, h hogyan tudom a verdát beinditani. köszi a válaszokat

Elküldve
a kérdés itt az h használhatom-e az 1000 es motorom kulcsát és karikáját? szoval az immo nem feltétlen kommunikál a motorvezérlővel? a nagy kérdés az, h hogyan tudom a verdát beinditani. köszi a válaszokat

Szerintem csak programozás kérdése. az immo miért különbözne két motortípus esetében. Attól még, hogy a motorok különböznek.................

Simán összedugva biztosan nem fog indulni EPC-ben meg kellene nézni az immo cikkszámát, ha egyezik akkor biztosan programozás /párosítás kérdése a dolog.

Legalábbis én így gondolom

Elküldve
a kérdés itt az h használhatom-e az 1000 es motorom kulcsát és karikáját? szoval az immo nem feltétlen kommunikál a motorvezérlővel? a nagy kérdés az, h hogyan tudom a verdát beinditani. köszi a válaszokat

közben megnézegettem. Az immo mint alkatrész csak szervókormány van/nincs és légzsák van/nincs szempontból különbözik. Motorkód alapján nem különül el

szerintem mennie kell programozás után

Elküldve
közben megnézegettem. Az immo mint alkatrész csak szervókormány van/nincs és légzsák van/nincs szempontból különbözik. Motorkód alapján nem különül el

szerintem mennie kell programozás után

h lehet felprogramozni? az a nagy kérdés csak :S van 1db kulcsom amivel indult a régi mocim. aztán csak simán kicseréltem a kábeleket a kocsiba. igazábol nekem a lényeg h hogyan tudom teljesen kiiktatni, ugy h nekem kapcsolos gombos lehessen a gyujtás meg minden. el akarom felejteni a kulcsokat.

Elküldve
h lehet felprogramozni? az a nagy kérdés csak :S van 1db kulcsom amivel indult a régi mocim. aztán csak simán kicseréltem a kábeleket a kocsiba. igazábol nekem a lényeg h hogyan tudom teljesen kiiktatni, ugy h nekem kapcsolos gombos lehessen a gyujtás meg minden. el akarom felejteni a kulcsokat.

programozni csak akkor lehet ha van biztonsági kód..

ha nincs kérni kell valamelyik opel márkakereskedésben .. 6-7e

Elküldve

nem tudom kinek van birtokában opel corsa b 1.4 16 szelep, de nagyon szeretnék egy képet a biztitábla burkolatárol (belülről) valamint a biztitábláról :D nagyon megköszönném mert az enyémnél kisebb gubanc van :S

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szertnék kérni X12 SZ B corsával kapcsolatban. 1997-es évjárat, 225000 km van benne. Mostanában azzal szórakozik,, hogy gondol egyet és nem hajlandó beindulni. Illetve ez nem teljesen igaz. 1 másodperc erejéig beindul, aztán leáll, miközben a motor elektronika avisszajelzője villog. Aztán 1-2 óra elteltével, mintha mi sem történt volna pöccre indul. Aki találkozott már ilyen problémával, szívesen venném ha megosztaná velem a dolog miértjét, és a megoldást a problémára. Előre is köszönöm. Sziasztok.

Tacesz

Elküldve
Sziasztok!

Segítséget szertnék kérni X12 SZ B corsával kapcsolatban. 1997-es évjárat, 225000 km van benne. Mostanában azzal szórakozik,, hogy gondol egyet és nem hajlandó beindulni. Illetve ez nem teljesen igaz. 1 másodperc erejéig beindul, aztán leáll, miközben a motor elektronika avisszajelzője villog. Aztán 1-2 óra elteltével, mintha mi sem történt volna pöccre indul. Aki találkozott már ilyen problémával, szívesen venném ha megosztaná velem a dolog miértjét, és a megoldást a problémára. Előre is köszönöm. Sziasztok.

Tacesz

Ki kellene villogtatni a hibát....olvasgass kicsit az F astra topik Gyik részében. :D

Elküldve

Sziasztok!van nekem egy b corsa gsi-m c16xe motorral és olyat csinál hogy ingadozik az alapjárat, meg néha felakad 1200-1400-ra, de ha leállítom akkor megjavul, de az ingadozás ugyanúgy megmarad,mintha sport vezérműtengely lenne benne, de nincs,meg rángat.

amik cserélve lettek:lambdaszonda,folytószeleppotméter, a folytószelepház kitakarítva már nem egyszer,motorvezérlő,trafó,gyertyakábelek,alapjárati motor.

egr szelep nincs rajta, a kompresszió mindegyik hengerben 15.8-16.1 között van.hibakódot nem tárol,a kontroll lámpa nem világít.mi lehet a baja?Kérem segítsen valaki mert még senki nem jött rá!!

köszönettel: mizerke

Elküldve
Sziasztok!van nekem egy b corsa gsi-m c16xe motorral és olyat csinál hogy ingadozik az alapjárat, meg néha felakad 1200-1400-ra, de ha leállítom akkor megjavul, de az ingadozás ugyanúgy megmarad,mintha sport vezérműtengely lenne benne, de nincs,meg rángat.

amik cserélve lettek:lambdaszonda,folytószeleppotméter, a folytószelepház kitakarítva már nem egyszer,motorvezérlő,trafó,gyertyakábelek,alapjárati motor.

egr szelep nincs rajta, a kompresszió mindegyik hengerben 15.8-16.1 között van.hibakódot nem tárol,a kontroll lámpa nem világít.mi lehet a baja?Kérem segítsen valaki mert még senki nem jött rá!!

köszönettel: mizerke

Fals levegő szívást kerestél már?

Féktiszttító, hidegen beindít és fújd a szívóágat végig.

Ahol megugrik az alapjárat ott lesz a gond.

Csak egy ötlet.

Van egy gumicső, ami a folytószelepházat köti össze a szívósorral.Kb 5cm hosszú és 70mm átmérő.

Tipushiba: a cső elöregszik, hajszálrepedések keletkeznek rajta. A repedést csak akkor látod, ha lveszed a csövet és kifordítod és megtöröd.

Ott is szívhat falsot....

Elküldve

Fals levegő szívást kerestél már?

Féktiszttító, hidegen beindít és fújd a szívóágat végig.

Ahol megugrik az alapjárat ott lesz a gond.

Csak egy ötlet.

Van egy gumicső, ami a folytószelepházat köti össze a szívósorral.Kb 5cm hosszú és 70mm átmérő.

Tipushiba: a cső elöregszik, hajszálrepedések keletkeznek rajta. A repedést csak akkor látod, ha lveszed a csövet és kifordítod és megtöröd.

Ott is szívhat falsot....

[/quot

megnéztem ezeket amit mondtál de nem változik sehol sem az alapjárat.De azért köszönöm hogy próbáltál segíteni.vagy ha van még valami ötleted azt szivesen kipróbálom,csak jó legyen már az autó

Elküldve

megnéztem ezeket amit mondtál de nem változik sehol sem az alapjárat.De azért köszönöm hogy próbáltál segíteni.vagy ha van még valami ötleted azt szivesen kipróbálom,csak jó legyen már az autó

A szívósor müanyag részeknél jól illeszkedik?

Az alapjárati motor tengelye nem lötyög, a kúpja nem kopott?

Elküldve
megnéztem ezeket amit mondtál de nem változik sehol sem az alapjárat.De azért köszönöm hogy próbáltál segíteni.vagy ha van még valami ötleted azt szivesen kipróbálom,csak jó legyen már az autó

A szívósor müanyag részeknél jól illeszkedik?

Az alapjárati motor tengelye nem lötyög, a kúpja nem kopott?

vettem bele nemrég egy bontott alapjárati motort, és az elképzelhető hogy már az is rossz lenne? mert fals levegőt nem szív.

Elküldve
vettem bele nemrég egy bontott alapjárati motort, és az elképzelhető hogy már az is rossz lenne? mert fals levegőt nem szív.

Az alapjárati nyakán fent van a szilikon O gyűrű tömítés?

Simán lehet rossz a bontott alapjárati is.

Elküldve

Az alapjárati nyakán fent van a szilikon O gyűrű tömítés?

Simán lehet rossz a bontott alapjárati is.

fent van az O gyűrű.holnap hoznak egy másik gsit,amiben minden jól működik majd abból átrakom és megnézem hogy milyen lesz vele.köszönöm azért hogy ilyen kitartó vagy.és akkor szerinted a levegőrendszernél kell kereskedni?

Elküldve
fent van az O gyűrű.holnap hoznak egy másik gsit,amiben minden jól működik majd abból átrakom és megnézem hogy milyen lesz vele.köszönöm azért hogy ilyen kitartó vagy.és akkor szerinted a levegőrendszernél kell kereskedni?

Ha nincs hibalámpa, végnyomások jók a hengerterekben és minden ok, akkor ott keresném.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.