Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Igazad van...bár ugyanolyan világvége az is. :)

Innen a vilagvegerol torokbalint nincs is olyan messze. Csak at kell verekednem magam a buckalakokon.. :D

Ahova a nagyot hordom az a srac sokkal messzebb van..

  • 2 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Még új vagyok itt, de máris egy problémában szeretném a segítségeteket kérni. Van egy 2006-os C Corsám (1.3 CDTI) és újabban a következőket vettem észre: amikor a megfelelő fordulaton elkezd dolgozni a turbó, enyhe fekete színű füstöt enged ki alig észrevehetően. A mai nap során kapott egy chipet (nem ilyen mindenre vállalkozóval, hanem szakértő műhellyel csináltattam) és ugyanez a probléma sokkal erősebben előjött, amikor dolgozott a turbó erősen füstölt és vhogy a teljesítmény nem jött. Amikor viszont olyan 1000-1500 körül forgott, kifejezetten nyomatékos volt, amilyen a chip előtt sosem. Én arra gondoltam, hogy valahol lyukas turbócső, vagy pedig a geometria ragadt be. Mindenesetre a turbó kitakarítva még nem volt szóval lehet az is közrejátszik. Ti mit gondoltok erről?

Előre is köszönöm a segítséget.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok kedves corsasok!!!Nagyon nagy problémába ütköztem a kicsi kocsimmal kapcsolatban.Van 1 2003 as 3 ajtós 1 es motorú corsam (motorkód: Z10XE)

1 hónapja a motorvezérlő egységem elfelejtette a kódókat és nem idult az autó a control lámpa kivillant és csak darálta a motort olyan hangja volt mitha nem kapna benzint okés akkor Ac Pumpa csere 25000 ft ér utána a szerelő elküldött a gyári szervízbe ahol 55000 ft ér ujra kódólták és meg csinálták az autót..(a kábeleket is állítólag helyre kellet állítani)Ez 1 hónapja volt most meg hirtelen ha 1 Mp re elengedem a kormányt balra HÚZ az autó de olyan szinten hogy nagy sebességnél keresztbe is állnék kis sebességnél meg csak a másik sávban kötök ki sad.gif(ÉLETVESZÉLYES VELE KÖZLEKEDNI) voltam futóművesnél és autó szerelőnél nem találtak hibát sehol azt mondták az elektromos szervóm adta meg magát ami bele van építve a kormányműbe vigyem be gyári opel szervízbe ahol csak az alkatrészre 500 ezer ft ot mondtak és ki akadtam:S:S:S:S CSak azt nem értem ha az elektromos szervom meg adta magát akkor miért tudom kisujjal mozgatni a kormányt ugyan úgy mind eddig?

Lehet vmi összefüggés a kocsi előző hibájával?

Aki tudna ilyen jellegű hibával kapcsolatban vmi jó tanácsot írni megköszönném!!!!!!!!!!!! (KEresem bontóban az alkatrész de nagyon nehéz találni)

Vki tudna nekem segítteni?

  • 1 month later...
Elküldve

haliho

olyan problémám lenne, x10xe van a corsa B-m ben, és elszakadt a vezérműlánc :D (nem gyenge) szoval szükségem lenne arra, h hogyan kell állnia a vezérműtengelyeknek, amikor majd összerakom. köszönöm az infot előre is :D

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Van egy 2004-es C Corsám. Blaupunkt CAR 300 rádióval.

Javítás után nem indul, kódot kér. Kártya nincs...

Tudna valaki segíteni?

Gyári szám: GM020335454583

Köszönöm!

Elküldve
Sziasztok!

Van egy 2004-es C Corsám. Blaupunkt CAR 300 rádióval.

Javítás után nem indul, kódot kér. Kártya nincs...

Tudna valaki segíteni?

Gyári szám: GM020335454583

Köszönöm!

márkaszervíz..

kb 6e-ért megmondják a kódot .

Elküldve

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 98-as B corsám X10XE. Második tulaja vagyok 1 éve vettem és jelenleg 80.000 km van benne (tényleg ennyi, látszik rajta kívül, belül). Vezérműláncot mennyinél kell cserélni, azaz a lánccserével együtt miket kell még cserélni? Tudnátok vmit mondani, hogy hol érdemes megvenni egy ilyen szettet?

Köszi előre is!

üdv

Elküldve
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 98-as B corsám X10XE. Második tulaja vagyok 1 éve vettem és jelenleg 80.000 km van benne (tényleg ennyi, látszik rajta kívül, belül). Vezérműláncot mennyinél kell cserélni, azaz a lánccserével együtt miket kell még cserélni? Tudnátok vmit mondani, hogy hol érdemes megvenni egy ilyen szettet?

Köszi előre is!

üdv

Hmmm...láncos? :D

Elküldve
Igen!

Ha jól tudom nincs előírt csere periódus, akkor cserélendő, ha már zörren.

Köszi a segítséget, de mikor is?:D Enyhe lánc hangot lehet hallani. Hol lenne érdemes és miket kéne megvenni hozzá, mert hamarosan cseréltetni szeretném?

köszi előre is

Elküldve
Köszi a segítséget, de mikor is?:D Enyhe lánc hangot lehet hallani. Hol lenne érdemes és miket kéne megvenni hozzá, mert hamarosan cseréltetni szeretném?

köszi előre is

a láncos ,motornak midig lesz hangja

80e nél még korai..

H astrások kb 130ekm cserélnek... (z14xep)

G astrások ,elég változó van aki 150e, van aki 200e tart és még nem cserélt..

van egy ismerősöm akinek x10xe van és ( talán ) 140e nél cserélt

ha csere

akkor : valszeg csak lánc + feszítő..

de lehet hogy a feszítőd sz@rt be.. ha nagyon csörög.

Elküldve
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 98-as B corsám X10XE. Második tulaja vagyok 1 éve vettem és jelenleg 80.000 km van benne (tényleg ennyi, látszik rajta kívül, belül). Vezérműláncot mennyinél kell cserélni, azaz a lánccserével együtt miket kell még cserélni? Tudnátok vmit mondani, hogy hol érdemes megvenni egy ilyen szettet?

Köszi előre is!

üdv

én is most vettem egy 98 as b corsa x10xe-t szakadt vezérműláncal. nem tudom a tied milyen állapotba lehet az én kocsimban 104.000 van. egyszerűen elhalt a lánc és elvitt két szelepet. saját kezűleg a javítás már 80.000 emben van ugy h vettem egy donor motort meg uj alkatrészeket stb. érdemes megnézetni bár nem szokott az csak ugy elhalni ha az ember használja. ki kéne bírnia olyan 200.000km-t egy láncnak. nekem a szett németországban cirka 48.000.- ft átszámítva. de ez komplett hengerfej felujito szettet is tartalmaz.( az ember ha szétbarkácsolja az autot érdemes megcsinálni és akkor nincs vele gond egy darabig) én ajánlom még a termosztat és vízpumpa cserét ami érdemes, meg az "ékszíjat" izé hosszbordás szíjat, attol függően mennyire van kirepedezve. remélem segitettem valamennyit az infoval :D

Elküldve
a láncos ,motornak midig lesz hangja

80e nél még korai..

H astrások kb 130ekm cserélnek... (z14xep)

G astrások ,elég változó van aki 150e, van aki 200e tart és még nem cserélt..

van egy ismerősöm akinek x10xe van és ( talán ) 140e nél cserélt

ha csere

akkor : valszeg csak lánc + feszítő..

de lehet hogy a feszítőd sz@rt be.. ha nagyon csörög.

Szia!

X10xe-s haverodtól meg tudod kérdezni mikor cserélte a láncot, mert ebben a lánc vastagsága talán vetekszik egy hagyományos bicikliláncéval?!:D A vezérműláncok amiket eddig láttam, bármelyik kocsiban vastagabbak voltak...

Cserénél ehhez létezik szett?

Elküldve
Szia!

X10xe-s haverodtól meg tudod kérdezni mikor cserélte a láncot, mert ebben a lánc vastagsága talán vetekszik egy hagyományos bicikliláncéval?!:D A vezérműláncok amiket eddig láttam, bármelyik kocsiban vastagabbak voltak...

Cserénél ehhez létezik szett?

megkérdem ... most szabin van..

igen létezik szett amiben benne van a három kerék ,lánc ,lánc feszítő,a terelők,és tömítés.

Elküldve

üdv!

corsa b 95 be hol találom a gyári központi zár vezérlőjét?

Tegnap nekiálltam bontani a kocsit de hamar feladtam :D

Elküldve

SziasztoK!

Segítséget szeretnék kérni. Méghozzá van egy '00 1.0 12V X10XE motoros Corsa B-m. Elég gagyi hangja van, de senki nem tudja megmondani mi a baja. Tietek a pálya.

Diagnózis: Beindítom és várni kell vele míg beáll az alapjárat. Értem ezen azt hogy alig akar járni a motor és 3-6mp után emeli a normális alapjáratra. Pont fordítva csinálja mint egy akármilyen autó. Azok fent kezdenek és onnan engedi le az alapjáratot. Másik: Ha üresbe gurulok az autóval, akkor is nagyon alacsonyan van az alapjárat. Éppen nem áll le. Kis fordulaton nincs ereje, de mikor elér X fordulatot, akkor meg megy mint a golyó. Az a húzás lenne a normális. De miért toporog?

ezek lennének a nagy kérdéseim.

Köszönöm az Ötleteket.

Elküldve
SziasztoK!

Segítséget szeretnék kérni. Méghozzá van egy '00 1.0 12V X10XE motoros Corsa B-m. Elég gagyi hangja van, de senki nem tudja megmondani mi a baja. Tietek a pálya.

Diagnózis: Beindítom és várni kell vele míg beáll az alapjárat. Értem ezen azt hogy alig akar járni a motor és 3-6mp után emeli a normális alapjáratra. Pont fordítva csinálja mint egy akármilyen autó. Azok fent kezdenek és onnan engedi le az alapjáratot. Másik: Ha üresbe gurulok az autóval, akkor is nagyon alacsonyan van az alapjárat. Éppen nem áll le. Kis fordulaton nincs ereje, de mikor elér X fordulatot, akkor meg megy mint a golyó. Az a húzás lenne a normális. De miért toporog?

ezek lennének a nagy kérdéseim.

Köszönöm az Ötleteket.

Kellene egy diagnosztika azaz alapjáratszabályzás jó akkor légtömegkiegyenlítés persze ez csak tipp!

Okosabbat egy szerelő tudna mondani ami nem vagyok :D

Elküldve
Kellene egy diagnosztika azaz alapjáratszabályzás jó akkor légtömegkiegyenlítés persze ez csak tipp!

Okosabbat egy szerelő tudna mondani ami nem vagyok :D

Köszönöm! De ott már voltam és baromira semmit nem tudott mondani. Ezért gondoltam hogy hátha többen okosabbak vagytok.

Elküldve
Köszönöm! De ott már voltam és baromira semmit nem tudott mondani. Ezért gondoltam hogy hátha többen okosabbak vagytok.

nem volt aksi problémád???

meg kell próbálni egy icm modul reset-et ..

Elküldve
Köszönöm! De ott már voltam és baromira semmit nem tudott mondani. Ezért gondoltam hogy hátha többen okosabbak vagytok.

Pedig csak el kell menned egy normális szerelőhöz,akinek van rendes diagnosztikai műszere.Többféle tippet adhatunk,de ez csak találgatás lenne.A műszer meg megmutatja,hogy mi a hiba.Lehet egy haldokló jeladó (ami fals jelet szolgáltat,vagy éppenséggel kezd lassan meghalni),gyújtás- vagy befecskendezés probléma stb.

Elküldve

Köszönöm!

Voltam már szervízbe és hiába a diagnosztika, csak találgat a kód alapján hogy valószínű hogy ez vagy az. CSeréljünk mindent! OK. Veszek egy másik autót, de....

Kösz minenkinek.

Elküldve
Köszönöm!

Voltam már szervízbe és hiába a diagnosztika, csak találgat a kód alapján hogy valószínű hogy ez vagy az. CSeréljünk mindent! OK. Veszek egy másik autót, de....

Kösz minenkinek.

Igazából így látatlanban nem sok mindenki tud bármit is mondani. Általában elsőnek az ember a diagnosztikára gondol, hogy az majd mond vagy mutat vmit. Ha nem értesz hozzá akkor tényleg csak a szerelő marad. azzal se leszel előrébb ha veszel egy másik autót mert ott is jelentkezhetnek (és általában fognak is) problémák.

Kell egy jó szerelő aki tényleg vágja a dolgokat. Itt a fórumon is van egy-két hozzáértő szaki de azt te se várd el hogy ők majd megoldanak mindent :D Amúgy lehet hogy csak egy apró dolog okozza ezt a problémát.

Mindenesetre ha előrébb jutsz akkor oszd meg velünk a tapasztalatot.

Elküldve
Köszönöm!

Voltam már szervízbe és hiába a diagnosztika, csak találgat a kód alapján hogy valószínű hogy ez vagy az. CSeréljünk mindent! OK. Veszek egy másik autót, de....

Kösz minenkinek.

Ha esetleg megmondta neked azt a kódot ami alapján találgat akkor oszd meg velünk, hátha úgy könnyebben tudnak segíteni.

Elküldve
üdv!

corsa b 95 be hol találom a gyári központi zár vezérlőjét?

Tegnap nekiálltam bontani a kocsit de hamar feladtam :D

bocs,csak most olvastam :icon4: ha még nem találtad volna meg akkor a jobb első ajtó előtti burkolat mögött lesz lábfej magasságában,legalábbis nálam a gyári oda volt elrejtve,pár müanyag kibontása utána könnyen hozzáférhető

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.