Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Újonnan sem 1 egetrengető tétel :)

Azért gondoltam a bontót, mert nem is tudtam, hogy újonnan is lehet venni.

Kaptam tippet: Csergő.

Köszönöm mindkettőtöknek!

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Elküldve

:) Sziasztok!

Új vagyok köztetek, mivel most tettem szert egy 2000-es évjáratú 1.0-12v-s corsára 70000 km-vel. itt jött a baj! a kocsin cserélni kellet a légtömegmérőt, javíttatni a hengerfejt kipuff szelepek sz....k voltak......

A kocsi kb 250 km-ert bírt, majd ezt a hibát produkálja:

Melegen kb 90 fokCelsius on az olajnyomás elfogy, pedig uj olaj, majdnem maxig van. a lámpa pislog, világít ég stb... odalépek és tolom neki 100- 110 tempoig akkor van olajnyomás. ha motorfék illetve csak tartom a sebességet akkor hunyorog. Hideg motornál minden oké vele. NO lánccsörgés.

Néha gázelvételnél mély morgó hangot ad a motorból vmi. olyan mintha vmi csapágy pörögne a szíjsor körül...

Én olajszivattyúra gyanakodom... de ennél a típusnál semmi rutinom nincs az üzemeltetésben. eddig alfaám és lanciáim voltak, vannak. azok más kategóriák.. Hja ez a csöpség a feleségemé, én csak mostanában mennék vele, de így....???

Kérlek segítsetek

Köszönöm

Theo.

Elküldve

Szia!

Én az olajpumpa gyengeségére tippelnék, és nem járnék vele így sokáig mert csapágyas lesz a moci...szal gyorsan fordulj szerelőhöz, ha nem akarsz csapágysort is cserélni... :)

  • 3 months later...
Elküldve

Hali!

Nemtudja valaki véletlenül hogy mikor szokták a vezérműszíjjat cserélni, vagy esetleg jönnek a hangok és majd akkor ? :unsure:

(C Corsa)

Elküldve

Hangok a láncosnál jönnek. Szíjasnál ha jönnek a hangok, akkor jön a tréler is.

Majd jön valami hozzáértő, és tippel 60 ezer km-es csereintervallumot. Asszem....

Elküldve

Én is, csak nem akarok majd sírva is fakadni lassan :unsure:

Ahogyan néztem az ékszíjjamat csak úgy tudom cserélni ha kiveszem a motort? Vagy hogyan tudom megoldani hogy ne kelljen szerelőhöz vinnem?

Elküldve
Én is, csak nem akarok majd sírva is fakadni lassan :unsure:

Ahogyan néztem az ékszíjjamat csak úgy tudom cserélni ha kiveszem a motort? Vagy hogyan tudom megoldani hogy ne kelljen szerelőhöz vinnem?

Az ékszíjnak is megvan a csereperiódusa, de elszakadás helyett inkább a vez.műszíjjal együtt kellene cserélni.Én legalább is úgy tettem, és köv. is akkor lesz.Nekem is 60e,km a vez.csere periódus papíron, de most sem fogom megvárni, max. az 50e.km-t.Utána minden csere, amit csak kell.Igaz, Astránál!

Elküldve
Aha értem, de én ezt itthon garázsban megtudom oldani vagy olyan eszközök kellenek hozzá amik valszeg nincsennek...

Utóbbi........amikor az enyémet csinálták, elég speckós dolgokkal voltak ellátva, így gyorsan végeztek vele.

Célszerű ezt a dolgot szakemberre bízni, aki megfelelően fel van szerelkezve mint szerszámilag, mint szakértelmileg..

Elküldve

Értem, köszi!

Bementem a boltba mert meg lett már véve minden csak a vezérműszíjj nem volt meg, és a boltban kiderült hogy a vas valószínűleg láncsos.

Forgalmi nem volt nálam és én nem tudom fejből a motorkódot még...

Ja és azt mondták hogy ha láncos akkor elég 120ezer km után cserélni ha addig nem kezd el rendellenesen csörögni mint ahogy azt előttem is írták :unsure:

Elküldve
boltban kiderült hogy a vas valószínűleg láncsos.

:unsure:

ezt én is beszoptam már párszor :)

adtam ajánlatot vez szij cserére oszt kiderült, hogy 1.0 lánc....

vót égés rendesen

  • 1 month later...
Elküldve

Ha a műszerfalon világít az a motor jel :P az lehet azért ég mert már kevés az olaj a motorban? :wub:

Már bőven túlléptem az olajcserét és csak hétfőn tudják elvállalni...

1.2 es c corsáról van szó

Elküldve
Ha a műszerfalon világít az a motor jel B) az lehet azért ég mert már kevés az olaj a motorban? :P

Már bőven túlléptem az olajcserét és csak hétfőn tudják elvállalni...

1.2 es c corsáról van szó

Az olajat egy ilyen "Aladin skodalámpája" szerű jel mutatja nem? :P De mondjuk könnyen ellenőrizhető :wub:

A motor jel nem a check engine akar lenni? Azt meg jó lenne szervizben diagnosztikára kötni hátha irja mi fáj neki

Elküldve
Az olajat egy ilyen "Aladin skodalámpája" szerű jel mutatja nem? :P De mondjuk könnyen ellenőrizhető :wub:

A motor jel nem a check engine akar lenni? Azt meg jó lenne szervizben diagnosztikára kötni hátha irja mi fáj neki

így van.

a check engine általában az "emisszió szabályzó rendszer"-t szokta jelezni. (katalizátor,lambdaszonda...)

Elküldve

A Helyzet az hogy a katalizátor 2 napja lett kioperálva belőle :wub: lehet az a baja?

Vagy az hogy a lambda szonda sérült esettleg meg?

Elküldve
A Helyzet az hogy a katalizátor 2 napja lett kioperálva belőle :P lehet az a baja?

Vagy az hogy a lambda szonda sérült esettleg meg?

Egyes motorok érzékenyen reagálnak az ilyen katalizátor uninstallra.Azért lehet, hogy egy sportkatit érdemes lenne beletenni........ :wub: Középdob nélkül persze! :P

Elküldve
A Helyzet az hogy a katalizátor 2 napja lett kioperálva belőle :wub: lehet az a baja?

Vagy az hogy a lambda szonda sérült esettleg meg?

akkor nem kérdéses miért jelez... :P

magas az emisszió

Elküldve

Akkor most mit kezdjek ezzel a motorembléma világíttással?

A rendszeres dolgora meg azt mondták hogy csak finoman mert ha kiszedek mindent akkor mivel kicsi a kocsi baszott nagy hangja lessz :wub:

Természetesen javítsatok ki ha tévedek...

Elküldve
Akkor most mit kezdjek ezzel a motorembléma világíttással?

Sportkati.Lesz folytás, javul az emisszió, és nem fog ugratni a lambdaszonda.

De ami a lényeg, a megnövelt átömlés miatt megmarad a sportos hang.Szerintem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.