Zsolti25 Elküldve Április19, 2016 Elküldve Április19, 2016 2 órája, pjotr írta: Tönkre ment még tavaly a belső keringetés állító lamella, így most fixen nyitott állapotban van, azaz nem lehet belső keringetésre kapcsolni. Ettől függetlenül lehet klímát tisztítani házilag? Úgy értem, hogy az aerosol-os tisztítóknál kell a belső keringetés... Vagy esetleg klímaszerelő szétszereléssel hozzáfér azokhoz a részekhez, amiket egyébként tisztítani kéne? Ha nem tudod keringetni a levegőt akkor az aerosol levegőjét egyből kinyomja a szabadtérbe, hátul ugyanis kimegy az elől beszívott levegő. Tehát felesleges. Használj inkább habot, de minél hosszabb csővel vedd.
Davee Elküldve Április19, 2016 Elküldve Április19, 2016 14 perce, Zsolti25 írta: Ha nem tudod keringetni a levegőt akkor az aerosol levegőjét egyből kinyomja a szabadtérbe, hátul ugyanis kimegy az elől beszívott levegő. Tehát felesleges. Használj inkább habot, de minél hosszabb csővel vedd. Habot még véletlenül se, a legrosszabb megoldás, főleg Astra-nál, a középső rács, a rádió felett van, befújod a habot, azt meg szépen lefolyik a rádióra, zárlatot csinál, tönkre vág mindent. Nem egyről halottam már (nem csak Opel) amiben kárt okozott a habos tisztító! Csak klíma bomba, a zsalut meg javítani kell, nem akkora mutatvány és otthon elvégezhető! http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/205/zsalu_javitas
Cserenkov Elküldve Április19, 2016 Elküldve Április19, 2016 Én szoktam habot is használni, de az elpárologtatón kívül eszembe nem jutott még máshova fújni. Itt szépen ki tud csöpögni a felesleg a kondenzvíz elvezetésen és azt is kifertőtleníti. A többire meg jó a sprays ("bomba") megoldás.
Astra555 Elküldve Április19, 2016 Elküldve Április19, 2016 7 perce, Cserenkov írta: Én szoktam habot is használni, de az elpárologtatón kívül eszembe nem jutott még máshova fújni. Itt szépen ki tud csöpögni a felesleg a kondenzvíz elvezetésen és azt is kifertőtleníti. A többire meg jó a sprays ("bomba") megoldás. Pénteken megyek ózonos tisztításra, szerintem az a legjobb. A bomba lehetőségnél figyelni kell, mert van amelyik nem fertőtlenít, csak illatosít.
Davee Elküldve Április19, 2016 Elküldve Április19, 2016 3 órája, Cserenkov írta: Én szoktam habot is használni, de az elpárologtatón kívül eszembe nem jutott még máshova fújni. Itt szépen ki tud csöpögni a felesleg a kondenzvíz elvezetésen és azt is kifertőtleníti. A többire meg jó a sprays ("bomba") megoldás. Az úgy teljesen rendben van, de járatokba nem szabad benyomni, de sokan azt csinálták és meg lett az eredménye. 1
Zsolti25 Elküldve Április20, 2016 Elküldve Április20, 2016 15 órája, Davee írta: Az úgy teljesen rendben van, de járatokba nem szabad benyomni, de sokan azt csinálták és meg lett az eredménye. Nekem volt az a bajom, hogy be és kikapcsolásnál mindig büdös volt. A bomba nem használt. Így aztán magamnak csináltam, benyomtam mindenhova még az ülés alá is. Szerencsére nem lett semminek baja és a lényeg, hogy a büdös is megszűnt. De most meg a gáz ment el a rendszerből. Úgy látszik mindig kell valami szarnak lenni. Ja egy jótanács a bomba sokkal hatékonyabb, ha kiveszed a pollenszűröt amig keringeted a levegőt (persze kivétel után visszazárod).
csicsó Elküldve Április23, 2016 Elküldve Április23, 2016 A delphi márkáju kompresszorok valóban problémásak?mi a baj velük általában?
Astra555 Elküldve Április23, 2016 Elküldve Április23, 2016 On 2016. 04. 16. at 15:08, opelesjocco írta: Hello! Szerintetek erdemes bontott klimakompresszort venni vagy inkabb felujitani? Es Szabolcs megyeben tud valaki kompresszor felujitassal foglalkozo valakit? Elviszed egy ózonos tisztításra és kinyír minden kórokozót az autóban, nem csak a klímát takarítja ki. Fél óra a dolog, és 5 ezerért megcsinálják, nem kell kínlódni.
kezdőkabriós Elküldve Április24, 2016 Elküldve Április24, 2016 20 órája, Astra555 írta: Elviszed egy ózonos tisztításra és kinyír minden kórokozót az autóban, nem csak a klímát takarítja ki. Fél óra a dolog, és 5 ezerért megcsinálják, nem kell kínlódni. Maga az ózongenerátor 50.000 Ft, ha három család összeáll és nemcsak a kocsit takarítják vele - én pl. lakástakarításra is használom - megéri venni egyet. A munkahelyemen 3 cégautó tisztítására vettünk egyet, azóta a dolgozói öltözőt és az egyik, ritkán használt raktárat is szagtalanítottuk vele. A dolgozók munkaidő után kitisztíthatják vele a saját autójukat a parkolóban. A hab nekem sem jött be, a Meganomat anno egy hétig nem tudtam bezárni a kezelés után, végül kiszedtem az utastéri vezérlőt, két napig hagytam száradni, visszaraktam és működött. Az ózonnal nincs kockázat.
Astra555 Elküldve Április25, 2016 Elküldve Április25, 2016 On 2016. 04. 24. at 17:34, kezdőkabriós írta: Maga az ózongenerátor 50.000 Ft, ha három család összeáll és nemcsak a kocsit takarítják vele - én pl. lakástakarításra is használom - megéri venni egyet. A munkahelyemen 3 cégautó tisztítására vettünk egyet, azóta a dolgozói öltözőt és az egyik, ritkán használt raktárat is szagtalanítottuk vele. A dolgozók munkaidő után kitisztíthatják vele a saját autójukat a parkolóban. A hab nekem sem jött be, a Meganomat anno egy hétig nem tudtam bezárni a kezelés után, végül kiszedtem az utastéri vezérlőt, két napig hagytam száradni, visszaraktam és működött. Az ózonnal nincs kockázat. Igen, én is néztem, tényleg jó árban vannak a kisebbek. Amivel nekem takarították, az kb. 110 ezer Ft.
plemo Elküldve Május1, 2016 Elküldve Május1, 2016 (edited) HI.kérdésem az lenne klimám nem kapcsol be.uec nél reléig van áram onnan be lehet kapcsolni.Gépre téve is bekapcsol,utastérböl világitt a lámpa de relé nem huz nem kapcsol plussz hátsóablak füttés sem megy.komplett füttéskapcsoló cserélve relé cserélve klimahüttő csere feltöltve óracsoport cserélve. Módosítva Május1, 2016 : plemo
Davee Elküldve Május3, 2016 Elküldve Május3, 2016 On 2016. 05. 01. at 12:28, plemo írta: HI.kérdésem az lenne klimám nem kapcsol be.uec nél reléig van áram onnan be lehet kapcsolni.Gépre téve is bekapcsol,utastérböl világitt a lámpa de relé nem huz nem kapcsol plussz hátsóablak füttés sem megy.komplett füttéskapcsoló cserélve relé cserélve klimahüttő csere feltöltve óracsoport cserélve. UEC reléig van áram, oké, de onnan eljut a klíma kompresszor mágneskuplungjáig is?
plemo Elküldve Május4, 2016 Elküldve Május4, 2016 igen klímát relétöl dróttal be lehet kapcsolni meg auto gépre téve onna is indul és hütt meg minden vettem uj relét meg füttés kapcsolot kompletten de semmi.ja meg sport gom nem müködik meg hátsó ablak füttés
Davee Elküldve Május4, 2016 Elküldve Május4, 2016 1 órával ezelőtt, plemo írta: igen klímát relétöl dróttal be lehet kapcsolni meg auto gépre téve onna is indul és hütt meg minden vettem uj relét meg füttés kapcsolot kompletten de semmi.ja meg sport gom nem müködik meg hátsó ablak füttés Valószínűleg UEC hiba lesz....
csicsó Elküldve Május8, 2016 Elküldve Május8, 2016 kesztyűtartót szerettem volna kiszedni a pollenszűrö vizuálása miatt,de nem jött ki Gondolom hűtést szabályozó műanyagot is ki kell venni a bal felső résznél,ezt rögzíti valami?
Davee Elküldve Május8, 2016 Elküldve Május8, 2016 33 perce, csicsó írta: kesztyűtartót szerettem volna kiszedni a pollenszűrö vizuálása miatt,de nem jött ki Gondolom hűtést szabályozó műanyagot is ki kell venni a bal felső résznél,ezt rögzíti valami? Nem kell azt babrálni, nincs fizikai kapcsolat köztük, csak pont a cső előtt van, ha a 4 csavart kivetted, határozottan húzd meg magad felé és ki fog akadni, mert tartja magát csavarok nélkül is.
csicsó Elküldve Május8, 2016 Elküldve Május8, 2016 12 perce, Davee írta: Nem kell azt babrálni, nincs fizikai kapcsolat köztük, csak pont a cső előtt van, ha a 4 csavart kivetted, határozottan húzd meg magad felé és ki fog akadni, mert tartja magát csavarok nélkül is. Ok,akkor holnap erőszakosabb leszek
Maybal Elküldve Május8, 2016 Elküldve Május8, 2016 25 perce, csicsó írta: Ok,akkor holnap erőszakosabb leszek Az belső világítást pattintsd ki előtte....
telo Elküldve Május8, 2016 Elküldve Május8, 2016 7 perce, Maybal írta: Az belső világítást pattintsd ki előtte.... Jaja, én épp annak a kipattintott belső világításnak a lyukánál fogva szoktam kirántani a kesztyűtartót.
csicsó Elküldve Május9, 2016 Elküldve Május9, 2016 15 órája, telo írta: Jaja, én épp annak a kipattintott belső világításnak a lyukánál fogva szoktam kirántani a kesztyűtartót. Így tettem én is,az előző cserénél a világítás vezetékét elfelejtették rádugni most már ez is világít 1
plemo Elküldve Május13, 2016 Elküldve Május13, 2016 klimám végre müködik oracsoport csere után felprogramozás kötelező.kérdésem az lenne hoszabb klimázás után anyos ülésnél megjelent pár csepp kondenz viz,mit lehet elenne tenni??
csicsó Elküldve Május21, 2016 Elküldve Május21, 2016 (edited) itt a jó idő előjönnek a klíma problémák:kb.10-15 másodpercenként bekapcsol a ventillátor 2.fokozat (az 1.nem megy) majd ugyanennyi idő után megáll,előtét ellenállásra gyanakszok Az 1.fokozat külön biztin van? Módosítva Május21, 2016 : csicsó
Somi Elküldve Május27, 2016 Elküldve Május27, 2016 Sziasztok! Ha valaki fejleszteni szeretne automata klimáról digit klimára, tudok panelt adni hozzá, és beszerelés is megoldható!
kezdőkabriós Elküldve Május27, 2016 Elküldve Május27, 2016 1 órával ezelőtt, Somi írta: Sziasztok! Ha valaki fejleszteni szeretne automata klimáról digit klimára, tudok panelt adni hozzá, és beszerelés is megoldható! Elég a vezérlőpanelt kicserélni? A kijelző maradhat?
Davee Elküldve Május27, 2016 Elküldve Május27, 2016 41 perce, kezdőkabriós írta: Elég a vezérlőpanelt kicserélni? A kijelző maradhat? Kijelző marad, de minimum GID kell hozzá
Recommended Posts