csaba66 Elküldve Május1, 2018 Megoszt Elküldve Május1, 2018 2 órája, istvan212 írta: Egy kis segítségre lenne szükségem.Astra H 1,7 cdti .A fölső gömbfejet hogy hívják,mert cserélni szeretném a trapéz gömbfejjel együtt. Izles kerdese, en Belanak hivom http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/436/4363/1169,1171,1184,1181,1175/ Ha a 23X -re gondolsz a fenti abran, akkor vezetokar fejkent emlitik, de ugyis szam alapjan erdemes keresni, nem nevre: https://www.autoalkatreszek24.hu/trw-2202861.html Itt pedig van meg tovabbi gombfejes kutyu is, hogy teljes legyen a valasztek: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/402/4333/1166,1168/ Egyebkent ha jo, akkor folosleges cserelni csak azert, mert a masikat ugyis csereled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istvan212 Elküldve Május1, 2018 Megoszt Elküldve Május1, 2018 Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frankie64 Elküldve Május1, 2018 Megoszt Elküldve Május1, 2018 5 órája, istvan212 írta: Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Astra H 1,7 cdti .A fölső gömbfejet hogy hívják,mert cserélni szeretném a trapéz gömbfejjel együtt. Köszönöm. Hali! Ha a felső kitámasztó gömbfejre gondolsz, akkor az ennél az autónál nincs! Felül ha lóg, akkor lengéscsillapító, vagy torony csapágy van. A képeken kormány összekötő gömbfej van, stabilizátor összekötő, és alsó trapéz gömbfejjel. Felül a lengéscsillapító ház csatlakozik a csonkállványba fixen, a teleszkóp szára pedig a toronycsapágyba. Vannak itt fórumon képek a rozsdásodó toronycsapágyról. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istvan212 Elküldve Május7, 2018 Megoszt Elküldve Május7, 2018 Hali! Még egy kérdésem lenne.A lengőkar gömbcsukló szegecselve van akkor azt hogyan lehet cserélni? Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frankie64 Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 14 órája, istvan212 írta: Hali! Még egy kérdésem lenne.A lengőkar gömbcsukló szegecselve van akkor azt hogyan lehet cserélni? Köszönöm a segítséget. Hali! Szegecsek levág, flexel, új betesz csavarokkal. Jó munkát Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istvan212 Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjotr Elküldve Június6, 2018 Megoszt Elküldve Június6, 2018 Első fékbetétet akarok venni, és ha jól látom, akkor a betét fékrendszer függő. Honnan tudhatom meg, hogy az én autóm milyen fékrendszerrel van szerelve (Z16XEP; 2005)? Egyáltalán számít a fékrendszer típusa, vagy csak elég ha a betét méretei egyeznek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június7, 2018 Megoszt Elküldve Június7, 2018 On 2018. 06. 06. at 11:12, pjotr írta: Első fékbetétet akarok venni, és ha jól látom, akkor a betét fékrendszer függő. Honnan tudhatom meg, hogy az én autóm milyen fékrendszerrel van szerelve (Z16XEP; 2005)? Egyáltalán számít a fékrendszer típusa, vagy csak elég ha a betét méretei egyeznek? Itt nincs szo fekrendszerrol, csak 4 luk, 5 luk, vagy 5 luk es 308mm: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/367/4299/1140,1139/ Ettol a betetek meg akar egyformak is lehetnek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peter80 Elküldve Június8, 2018 Megoszt Elküldve Június8, 2018 Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni az alábbi dologban. A jobb első gumiba tövig beleállt egy 3-4 cm-es kisfejű szög. Teljesen véletlenül vettem észre a napi rutin során, mikor körbejárom a gépet. Miután kihúztam, csak úgy süvített a levegő. Gyorsan "visszakalapáltam", h megússzam a parkolóban való kerékcserés szenvedést, s így nem eresztett tovább. Nyilván így nem maradhat. Futó felületbe állt a szög. A dilemmám az, hogy tényleg meg lehet e ezt gumisnál csinálni bagóért úgy, h ne kelljen autópályán remegni, vagy gumicsere - nyilván párban - 30k-ert? Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június8, 2018 Megoszt Elküldve Június8, 2018 4 perce, Peter80 írta: A jobb első gumiba tövig beleállt egy 3-4 cm-es kisfejű szög. Teljesen véletlenül vettem észre a napi rutin során, mikor körbejárom a gépet. Miután kihúztam, csak úgy süvített a levegő. Gyorsan "visszakalapáltam", h megússzam a parkolóban való kerékcserés szenvedést, s így nem eresztett tovább. Nyilván így nem maradhat. Futó felületbe állt a szög. A dilemmám az, hogy tényleg meg lehet e ezt gumisnál csinálni bagóért úgy, h ne kelljen autópályán remegni, vagy gumicsere - nyilván párban - 30k-ert? Persze, hogy meg lehet csinalni, ereszteni nem fog. Kis atmeroju szognel minimalis az eselye, hogy femszal serult volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június12, 2018 Megoszt Elküldve Június12, 2018 On 2018. 06. 08. at 18:19, Peter80 írta: Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni az alábbi dologban. A jobb első gumiba tövig beleállt egy 3-4 cm-es kisfejű szög. Teljesen véletlenül vettem észre a napi rutin során, mikor körbejárom a gépet. Miután kihúztam, csak úgy süvített a levegő. Gyorsan "visszakalapáltam", h megússzam a parkolóban való kerékcserés szenvedést, s így nem eresztett tovább. Nyilván így nem maradhat. Futó felületbe állt a szög. A dilemmám az, hogy tényleg meg lehet e ezt gumisnál csinálni bagóért úgy, h ne kelljen autópályán remegni, vagy gumicsere - nyilván párban - 30k-ert? Köszi a segítséget! Szia! Gumisnál kb. 2000 ft és 5 perc a javítás! Állítólag túl éli a gumi élettartamát a javított felület, szóval tartós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityeeesz Elküldve Szeptember10, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2018 Sziasztok! Újfent a segítségeteket kérném! Hosszabb távon autópályán mentem és 120 km/h felett elkezdett rázni a kormány. Futómű állítás okés, gumik rendben, ezek után melyik alkatrész okozhat ilyen jelenséget? Ebben tudtok nekem segíteni? Köszönöm előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mark716 Elküldve Szeptember12, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2018 On 2018. 09. 10. at 17:11, Pityeeesz írta: Sziasztok! Újfent a segítségeteket kérném! Hosszabb távon autópályán mentem és 120 km/h felett elkezdett rázni a kormány. Futómű állítás okés, gumik rendben, ezek után melyik alkatrész okozhat ilyen jelenséget? Ebben tudtok nekem segíteni? Köszönöm előre is Szia Kormányösszekötők jók? Nekem utoljára például a lengőkarszilentek miatt rázta, lehetnek azok is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityeeesz Elküldve Szeptember13, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2018 12 órája, Mark716 írta: Szia Kormányösszekötők jók? Nekem utoljára például a lengőkarszilentek miatt rázta, lehetnek azok is. Megnézetem amiket javasoltál. Jelentkezem a fejleményekkel. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December12, 2018 Megoszt Elküldve December12, 2018 Üdv! Lehet csak én érzem furcsának a szervót, de nekem nehéznek tűnik a kormány tekerése más autókéhoz képest. A szervó működik, hallani a hangját, csak érzésre nehezebb a kormányzás mint más autónál. Lehet egyébként állítani a szervón, vagy ez olyan, amilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelesjoco Elküldve Február26, 2019 Megoszt Elküldve Február26, 2019 Sziasztok! Problémám a következő "motor fordulat jel állandó" hibakodot hoz a szervo részre! Alacsony sebességnel nehéz a kormány! Valaki tudja hogy lehet orvosolni? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február26, 2019 Megoszt Elküldve Február26, 2019 27 perce, Opelesjoco írta: Sziasztok! Problémám a következő "motor fordulat jel állandó" hibakodot hoz a szervo részre! Alacsony sebességnel nehéz a kormány! Valaki tudja hogy lehet orvosolni? Köszönöm Nyilvan a szervo pumpat hajto motorral van valami gond; alacsony sebessegnel nagyobb rasegites kell, azert ott erzed. Mi a hibakod, es milyen motor (a kocsie)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelesjoco Elküldve Február27, 2019 Megoszt Elküldve Február27, 2019 Hibakód :motor fordulat jel állandó Motor: Astra H 1.7 cdti Z17dth Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február27, 2019 Megoszt Elküldve Február27, 2019 10 perce, Opelesjoco írta: Hibakód :motor fordulat jel állandó Motor: Astra H 1.7 cdti Z17dth A hibakod egy szam, esetleg egy betuvel elotte. Ehhez persze tartozik szoveges megfejtes is, amit idonkent nagyon hulyen tudnak magyarra forditani, amivel semmire nem megy az ember. Egyaltalan, milyen eszkozzel kaptad ezt a "habakodot"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi78 Elküldve Február28, 2019 Megoszt Elküldve Február28, 2019 Sziasztok! Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy hogyan tudom leszedni a hátsó fékdobot.(2004-es H Astra) Próbáltam már kocogtatni gumikalapáccsal meg rendesssel is,de meg sem moccan.Valami ötlet esetleg? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Caravan14 Elküldve Május20, 2019 Megoszt Elküldve Május20, 2019 Sziasztok! Fékvezetékek, főfékhenger, fékolaj cseréje után szükséges e az ABS-t is (szoftveresen) légteleníteni, vagy elég egy hagyományos légtelenítés? Ha igen akkor mi a módja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Május20, 2019 Megoszt Elküldve Május20, 2019 7 órája, Caravan14 írta: Sziasztok! Fékvezetékek, főfékhenger, fékolaj cseréje után szükséges e az ABS-t is (szoftveresen) légteleníteni, vagy elég egy hagyományos légtelenítés? Ha igen akkor mi a módja? Miert, van ilyen szoftvered? Nem tudok rola, hogy letezne... A teljesen hagyomanyos legtelenites nem eleg, mert 2 baron kell tartani kozben a fekfolyadek tartalyat. Lehet kapni hozza celszerszamot, de hazilag is legyarthato. En egy megfelelo kupakra tettem egy szelepet, es kompresszorral adtam ra nyomast. A megfelelo kupak (feltehetoen tobbek kozott) a Vanish nevu tisztitoszer megfelelo meretu flakonjarol nyerhero  Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Augusztus1, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2019 (edited) Üdv! Szerintetek ez minek a kezdete lesz? Csapágy, vagy csak simán befog egy picit a fék? (Alább videó, amit jó minőségben érdemes hallgatni) Amit eddig észrevettem, hogy menet közben néha sípol, nyikorog valamelyik kerék, de kizárólag, ha nyíl egyenesen gördül az autó 40 km/h körül. Ha picit kormányzok, abban a pillanatban el is hallgat. Először ezt a hangot utánfutóval megterhelve hallottam. Csak akkor azt hitem, a tetőcsomagtartón lévő ágyrács+matrac kombó az. De most üresen is hallottam, igaz halkabban. Megnéztem hát a kerekeket, lötyögni egyik sem lötyög, oldalról a kocsit mozgatva nem kotyog stb.... de súrlódó hangot mindegyik kerék ad. Vagy ez így normális meleg állapotában? https://youtu.be/Z_7a68b4dHU Módosítva Augusztus1, 2019 : KMilán Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus2, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2019 11 órája, KMilán írta: Üdv! Szerintetek ez minek a kezdete lesz? Csapágy, vagy csak simán befog egy picit a fék? (Alább videó, amit jó minőségben érdemes hallgatni) Amit eddig észrevettem, hogy menet közben néha sípol, nyikorog valamelyik kerék, de kizárólag, ha nyíl egyenesen gördül az autó 40 km/h körül. Ha picit kormányzok, abban a pillanatban el is hallgat. Először ezt a hangot utánfutóval megterhelve hallottam. Csak akkor azt hitem, a tetőcsomagtartón lévő ágyrács+matrac kombó az. De most üresen is hallottam, igaz halkabban. Megnéztem hát a kerekeket, lötyögni egyik sem lötyög, oldalról a kocsit mozgatva nem kotyog stb.... de súrlódó hangot mindegyik kerék ad. Vagy ez így normális meleg állapotában? https://youtu.be/Z_7a68b4dHU Az biztos, hogy a fek is benne van; ha egyertelmuen el akarod kuloniteni, akkor nyomd vissza a beteteket annyira, hogy biztos ne erjenek a tarcsahoz. A rossz csapagy eleg durva hangot ad, egyertelmu lesz majd, ha mar ott tart. Valamennyi hangot pedig barmilyen forgo kutyu ad Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Augusztus2, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2019 11 órája, csaba66 írta: Az biztos, hogy a fek is benne van; ha egyertelmuen el akarod kuloniteni, akkor nyomd vissza a beteteket annyira, hogy biztos ne erjenek a tarcsahoz. A rossz csapagy eleg durva hangot ad, egyertelmu lesz majd, ha mar ott tart. Valamennyi hangot pedig barmilyen forgo kutyu ad Annyira nem durva, viszont a bal elsőre gyanakodtam, erre a hátsó kerekek adnak ki csúnyább hangot. A bal elsőn a fékbetét félre (ferdén) kopik, emiatt lassan cserés lesz. Többi még bírja. Lesz egy Horvát túrám vele, remélem nem lesz gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts