snec Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 5 órája, csaba66 írta: Ha ugy koptak el, hogy kozben az elsok nem, az valoban erdekes hasznalat Nalam amugy a H-n eloszor 150-nel, aztan 310-nel volt csere... azok is elkoptak. Szerintem erőteljesebben használom a féket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 On 2017.08.02. at 20:32, snec írta: azok is elkoptak. Szerintem erőteljesebben használom a féket. Főleg a hátsót. Elvileg a hátsóknak kétszer annyit kellene bírnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus4, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2017 8 órája, sasa58 írta: Főleg a hátsót. Elvileg a hátsóknak kétszer annyit kellene bírnia. Nem okvetlenul... Nalam eddig ez a helyzet: Elso betet csere 150e 310e Hatso betet csere 190e 300e A hatson ketsegtelenul kisebb a terheles, de a betet es a tarcsa is kisebb, viszont mas dolgoktol is fugg a[z elsohoz viszonyitott] kopas: milyen a betet, kombi, nem kombi, mennyire van megrakva, stb. Nalam meg a gyari hatso betetek sem birtak ketszer annyit, mint az elsok, utana pedig az elsok nyertek 160:120-ra Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Augusztus4, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2017 4 órája, csaba66 írta: Nem okvetlenul... Nalam eddig ez a helyzet: Elso betet csere 150e 310e Hatso betet csere 190e 300e A hatson ketsegtelenul kisebb a terheles, de a betet es a tarcsa is kisebb, viszont mas dolgoktol is fugg a[z elsohoz viszonyitott] kopas: milyen a betet, kombi, nem kombi, mennyire van megrakva, stb. Nalam meg a gyari hatso betetek sem birtak ketszer annyit, mint az elsok, utana pedig az elsok nyertek 160:120-ra Oké, majd én is megfigyelem. Nálam 75 ezernél volt az első cserélve (5-öt még bírt volna), a hátsó még a gyári, most van benne 92 és még bírja. Valószínű, hogy hasonlóak lesznek az arányok, mint Nálad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andriboy Elküldve Augusztus4, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2017 Eredeti féktárcsához milyen betétet javasoltok? első fékbetét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Augusztus4, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2017 On 2017. 08. 02. at 15:19, telo írta: Kombi automata 1.9 dízel a tiéd? Az a legnehezebb (TwinTopot leszámítva), az valóban 1.5 körüli Igen. 1465 kg. az alap, a plusz extra miatt kb. 1485 kg. Teletankkal már bőven üti a 1,5 tonnát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Augusztus4, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2017 2 órája, andriboy írta: Eredeti féktárcsához milyen betétet javasoltok? első fékbetét. nekem Textar van benne, és jól fog Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Augusztus8, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2017 On 2017.08.04. at 17:14, andriboy írta: Eredeti féktárcsához milyen betétet javasoltok? első fékbetét. ATE Ceramic-ot, az a legdrágább, biztos az a legjobb...:-) A drága fékbetétek pora nem tapad rá az alufelnire, egyébként sem teljesítményben sem élettartamban nem jobbak, mint a gyári. Ha tehát alufelnid van akkor ATE vagy TRW (mindkettőből a drágább, kerámia szemcsés), ha viszont lemezfelnid van akkor Textar, TRW vagy ATE (sima). A nagyon olcsó betétekkel előfordulhat, hogy csikorog, de ezt személyesen nem tapasztaltam, mert ilyet még nem tettem be. Nekem elöl ATE Ceramic, hátul TRW (kerámia) van és elégedett vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Augusztus8, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2017 On 2017.08.04. at 10:51, sasa58 írta: Oké, majd én is megfigyelem. Nálam 75 ezernél volt az első cserélve (5-öt még bírt volna), a hátsó még a gyári, most van benne 92 és még bírja. Valószínű, hogy hasonlóak lesznek az arányok, mint Nálad. 9 évesen / 75.000 km-nél elkezdett kanyarodásnál ciripelni valami az első féknél, nem találtunk semmi hibát de ha már szétszedtük lecseréltettem a betétet és a tárcsát is. A betét kb. félidős volt de a tárcsa már a végét járta. A ciripelés megszűnt. A hátsó fékem befagyott most a télen egyszer mínusz húszba, ezért kiolvadás után 10 év/90.000 km-nél azt is lecseréltettem, a tárcsa és a betét is kb. félidős volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Augusztus8, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2017 16 perce, kezdőkabriós írta: 9 évesen / 75.000 km-nél elkezdett kanyarodásnál ciripelni valami az első féknél, nem találtunk semmi hibát de ha már szétszedtük lecseréltettem a betétet és a tárcsát is. A betét kb. félidős volt de a tárcsa már a végét járta. A ciripelés megszűnt. A hátsó fékem befagyott most a télen egyszer mínusz húszba, ezért kiolvadás után 10 év/90.000 km-nél azt is lecseréltettem, a tárcsa és a betét is kb. félidős volt. Ez érdekes, a betéted tovább bírta, mint a tárcsa? Fordítva szokott lenni. Vagy a betét már volt előtte cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Augusztus8, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2017 Just now, sasa58 írta: Ez érdekes, a betéted tovább bírta, mint a tárcsa? Fordítva szokott lenni. Vagy a betét már volt előtte cserélve? Mindkettő gyári volt, de használtan vettem a kocsit 7 évesen, lehet hogy volt cserélve a betét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Augusztus8, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2017 2 perce, kezdőkabriós írta: Mindkettő gyári volt, de használtan vettem a kocsit 7 évesen, lehet hogy volt cserélve a betét. Ez igen valószínű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus9, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2017 On 2017. 08. 02. at 14:20, Astra555 írta: Jó, csak a G van vagy 1200 kg, ez meg azért alapból 1,5 tonna. Tudom, és sokat pályáztam, és nem gáz-fék-gáz-zal közlekedtem. A J-t 98e-el vettem, 137e-nél cseréltem hátsó betéteket, 153-nél meg első betét + tárcsát. Az első tárcsát azért kellett cserélni, mert nekált ütni, a limit alá kopott 1mm-el. On 2017. 08. 04. at 17:14, andriboy írta: Eredeti féktárcsához milyen betétet javasoltok? első fékbetét. Én TWR tárcsát raktam fel Textar betéthez. Nagyon jól fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Polifémosz Elküldve Augusztus27, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2017 Sziasztok! 2012-es évjáratú 1,6 benzines Astrám kevés kilóméterrel az elmúlt hónapban 2x , meleg állapotban ( amúgy is meleg volt és a légkondi is ment) leállítás után nem sokkal újraindítva nem kapcsolta be a szervót. Leállítva kis idő múlva újraindítva ismét jól működött. Amúgy hibátlanul teszi a dolgát. Bár menet közben még nem fordult elő, aggódom, mert a feleségem viszi vele minden nap a gyereket és, ha menet közben megy el a rásegítés még baleset is lehet belőle... Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 Igaz astra J, de.... Valakinek valami ötlete?.... Probléma: Már nyáron jelentkezett, hogy autópálya tempónál fékezve beremeg a kormánykerék, és a kocsi is.... A tanács, és a szerviz szerint féktárcsa... Ki lett cserélve az első tárcsa és a betét... Azóta nem pályáztam, majd egy hete hétvégén pályáztam, és megint rázott, de már nem annyira, de még mindig. Gondoltam akkor lehet még a felnikben van valami. Elvittem, és 20-15-20-25 gr-ot kellett variálni. Ma megint kipróbáltam, de ráz.... Szerintetek mi a fene lehet? Attól félek, hogy még műszakin is kibukna, és mellesleg zavaró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 43 perce, imy írta: Igaz astra J, de.... Valakinek valami ötlete?.... Probléma: Már nyáron jelentkezett, hogy autópálya tempónál fékezve beremeg a kormánykerék, és a kocsi is.... A tanács, és a szerviz szerint féktárcsa... Ki lett cserélve az első tárcsa és a betét... Azóta nem pályáztam, majd egy hete hétvégén pályáztam, és megint rázott, de már nem annyira, de még mindig. Gondoltam akkor lehet még a felnikben van valami. Elvittem, és 20-15-20-25 gr-ot kellett variálni. Ma megint kipróbáltam, de ráz.... Szerintetek mi a fene lehet? Attól félek, hogy még műszakin is kibukna, és mellesleg zavaró. Műszakin nem pörgetik olyan gyorsan a kereket fékhatás méréskor mintha pályáznál, jó ha 10-20-al "megy" az autó, de inkább még annyival sem. Ha csak fékezéskor jön elő akkor fékalkatrész lesz a bűnös, lötyögő betét, kikopott csúszka vagy valami hasonló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 Nekem egyszer a gumis fordítva tette fel az egyik - kötött forgásirányú - téli gumit, hasonló volt vele a jelenség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2017 Megoszt Elküldve Október10, 2017 On 2017. 10. 09. at 7:37, imy írta: Igaz astra J, de.... Valakinek valami ötlete?.... Probléma: Már nyáron jelentkezett, hogy autópálya tempónál fékezve beremeg a kormánykerék, és a kocsi is.... A tanács, és a szerviz szerint féktárcsa... Ki lett cserélve az első tárcsa és a betét... Azóta nem pályáztam, majd egy hete hétvégén pályáztam, és megint rázott, de már nem annyira, de még mindig. Gondoltam akkor lehet még a felnikben van valami. Elvittem, és 20-15-20-25 gr-ot kellett variálni. Ma megint kipróbáltam, de ráz.... Szerintetek mi a fene lehet? Attól félek, hogy még műszakin is kibukna, és mellesleg zavaró. Ma voltam szervizben, az egyik tárcsában 0.2mm a másikban 0.3mm deformáció volt. Kipróbáltam, és most már nem ráz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Október10, 2017 Megoszt Elküldve Október10, 2017 1 óra, imy írta: Ma voltam szervizben, az egyik tárcsában 0.2mm a másikban 0.3mm deformáció volt. Kipróbáltam, és most már nem ráz. Most, hogy tudod, a deformáció mértékét már nem ráz? Vagy esetleg csináltak is vele valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október11, 2017 Megoszt Elküldve Október11, 2017 18 órája, sasa58 írta: Most, hogy tudod, a deformáció mértékét már nem ráz? Vagy esetleg csináltak is vele valamit? De megcsinálták, felszabályozták a helyén. Most már nem ráz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Október11, 2017 Megoszt Elküldve Október11, 2017 41 perce, imy írta: De megcsinálták, felszabályozták a helyén. Most már nem ráz. Azt írtad, hogy cseréltél féktárcsákat. Az újakat kellett szabályozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabzsolesz Elküldve December5, 2017 Megoszt Elküldve December5, 2017 (edited) Sziasztok! Egy kérdés: stabilizátor kart kell cserélnem, cikkszám alapján kerestem, de több hosszúságban is van találat, milyen hosszú kell bele? Z17dth 5 ajtós, ids nélküli. Köszönöm. Módosítva December6, 2017 : szabzsolesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December6, 2017 Megoszt Elküldve December6, 2017 14 órája, szabzsolesz írta: Sziasztok! Egy kérdés: stabilizátor kart kell cserélnem, cikkszám alapján kerestem, de több hosszúságban is van találat, milyen hosszú kell bele? Z17dth 5 ajtós, ids nélküli. Köszönöm. Van sima és van IDS+ hoz való, utóbbi rövidebb, neked a sima kell, abból létezik műanyag ami a gyári is, illetve fém is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabzsolesz Elküldve December6, 2017 Megoszt Elküldve December6, 2017 34 perce, Davee írta: Van sima és van IDS+ hoz való, utóbbi rövidebb, neked a sima kell, abból létezik műanyag ami a gyári is, illetve fém is. Köszi. Ez eddig ok, csak az ids nélkülibe is van ugyan az az alkatrész szám alatt több hosszúságú (300, 304, 345, 350 mm). Link to comment Megosztás: More sharing options...
somlyai Elküldve December15, 2017 Megoszt Elküldve December15, 2017 On 2015. 04. 05. at 8:34, forumadmin írta: A fék és a futómű a biztonságos gépjárművezetés fontos részét képzi. Üdv! Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni . Opel Astra h 1.7 cdti kocsim van autópályán tapasztaltam , hogy 140 es tempomal illetve ha gyorsítok remeg vagy inkább rezeg az utastér . Téli gumim mérete 205/55 R16 talán a gumi miatt vagy talán lengéscsillapító gömbcsukló okozhatja-e a problémát . Annyit még , hogy kb masfél hónapja volt centiroztatva. Válaszotokat előre is köszönöm . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts