pszaby Elküldve Február22, 2019 Megoszt Elküldve Február22, 2019 18 perce, zotya975 írta: Igen, azt kell kitekerni jobb menetes tehát az óra járásával ellenkezőleg kell tekerni. Előfordul hogy csak úgy jön ki hogy egy komolyabb satuba van fogva a csavar és a gólyaláb van tekerve. Csavarlazító ugye ajánlott. Köszönöm. Akkor próbálkozok még. Satuba fogtam be a gólyalábat de akkor megpróbálom fordítva is. Csavarlazítóban úszik már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2019 Megoszt Elküldve Február22, 2019 3 perce, pszaby írta: Köszönöm. Akkor próbálkozok még. Satuba fogtam be a gólyalábat de akkor megpróbálom fordítva is. Csavarlazítóban úszik már. Még én sem tekertem ki, a gyári gátló még jól teljesített műszakin, de egyszer tuti sor kerül rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Február22, 2019 Megoszt Elküldve Február22, 2019 1 perc, zotya975 írta: Még én sem tekertem ki, a gyári gátló még jól teljesített műszakin, de egyszer tuti sor kerül rá. Igazából rugótörés miatt szedtem szét és gondoltam akkor ezt is cserélném. Picit leng az eleje ha meghintáztatom,annyira még nem vészes. De így kiszerelve tök könnyen tudom kézzel mozgatni a telószárat ki-be. Szerintem az nem ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2019 Megoszt Elküldve Február22, 2019 2 perce, pszaby írta: Igazából rugótörés miatt szedtem szét és gondoltam akkor ezt is cserélném. Picit leng az eleje ha meghintáztatom,annyira még nem vészes. De így kiszerelve tök könnyen tudom kézzel mozgatni a telószárat ki-be. Szerintem az nem ok. Hátsó van csak most nekem kiszerelve, azt kifelé-befelé tolva lehet érezni hogy van ellenállása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fazekas74 Elküldve Augusztus24, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2019 Sziasztok. Segítsetek légyszíves, mert nem jövök rá mi lehet a probléma.1.4-es F Astra benzines, szervo nincs. A bal első futómű felöl a sebességel arányosan egy folyamatos hang hallatszik. Próbáltam üresben gurulva, fékezve, visszaváltva, és ezek variációival is, de csinálja, de a poén nem mindig. A hang olyan mintha valami gumi hozzáérne valamihez. A kocsit felemelve is hozza a hangot. Futómű állításon voltam már és a kormányösszekötők cserélve lettek, gumik is cserélve, simán fut nem ráz stb. Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve November4, 2019 Megoszt Elküldve November4, 2019 Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy kerékszett váltás után ( téliről nyárira vagy fordítva ) az autó húzott valamilyen irányba? Most raktam fel a télit, és erősen jobbra húz az autó. Nyári alufelnin volt, de szerintem nem lényeges. Mindkét szett GM ET49. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November4, 2019 Megoszt Elküldve November4, 2019 28 perce, tuskes írta: Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy kerékszett váltás után ( téliről nyárira vagy fordítva ) az autó húzott valamilyen irányba? Most raktam fel a télit, és erősen jobbra húz az autó. Nyári alufelnin volt, de szerintem nem lényeges. Mindkét szett GM ET49. Abroncsnyomás esetleg eltérő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve November4, 2019 Megoszt Elküldve November4, 2019 5 órája, kingblue írta: Abroncsnyomás esetleg eltérő. Nem mértem még, de ránézésre jónak tűnik. Azért kúton csekkolom. Esetleg más ötlet még ezen túl? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve November4, 2019 Megoszt Elküldve November4, 2019 6 órája, tuskes írta: Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy kerékszett váltás után ( téliről nyárira vagy fordítva ) az autó húzott valamilyen irányba? Most raktam fel a télit, és erősen jobbra húz az autó. Nyári alufelnin volt, de szerintem nem lényeges. Mindkét szett GM ET49. Vagy ha esetleg a gyári értéktől eltér az ET szám. Bár ez inkább téliről nyári alura váltásnál szokott lenni. Téli gondolom általában inkább gyári másnál is.. Én egyszer raktam fel egy alufelnit ami ET 25 volt. Úgy tépte ki a kezemből a kormányt, hogy csak na főleg a nyomvályú.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2019 Megoszt Elküldve November5, 2019 15 órája, tuskes írta: Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal, hogy kerékszett váltás után ( téliről nyárira vagy fordítva ) az autó húzott valamilyen irányba? Most raktam fel a télit, és erősen jobbra húz az autó. Nyári alufelnin volt, de szerintem nem lényeges. Mindkét szett GM ET49. Persze, nálam rendszeresen úgy volt hogy az egyik szettel egyenesen futott a másikkal kicsit ferdén állt a kormány. Valamelyik gumi félrekopott pölö. De mivel nem viszem el szezononként futóműveshez, hát úgy maradt. A zafirával is van egy kicsit eltérés az egyenes futásban ( most dobtam fel a télieket) de nem annyi, mint az astránál volt. De nem húzott el, csak az egyenes futás nem volt meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve November5, 2019 Megoszt Elküldve November5, 2019 8 órája, Kispotter írta: Vagy ha esetleg a gyári értéktől eltér az ET szám. Bár ez inkább téliről nyári alura váltásnál szokott lenni. Téli gondolom általában inkább gyári másnál is.. Én egyszer raktam fel egy alufelnit ami ET 25 volt. Úgy tépte ki a kezemből a kormányt, hogy csak na főleg a nyomvályú.. GM felni mindkét szett, ET 49. A nyári alu 15" téli lemez 14" Nekem is volt ET 36-os szettem, de eladtam, mert egyrészt a hátulja beleért a bódéba, másrészt ahogy írod is, a nyomvályú vitte nagyon. Bár a kanyarok élvezhetőbbek voltak.... 8 perce, zotya975 írta: Persze, nálam rendszeresen úgy volt hogy az egyik szettel egyenesen futott a másikkal kicsit ferdén állt a kormány. Valamelyik gumi félrekopott pölö. De mivel nem viszem el szezononként futóműveshez, hát úgy maradt. A zafirával is van egy kicsit eltérés az egyenes futásban ( most dobtam fel a télieket) de nem annyi, mint az astránál volt. De nem húzott el, csak az egyenes futás nem volt meg. Gumik jók. Elsők 2 évesek, hátsók 1 évesek. Ugyanaz a gyártó, csak az 1 év korkülönbség miatt látható kopás különbség látható valamelyest, de értelemszerűen tengelyenként van párba rakva. Nincsenek félrekopva, jó a futómű, legalábbis nyári szetten bevizsgálva-beállítva műhelyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2019 Megoszt Elküldve November5, 2019 6 perce, tuskes írta: GM felni mindkét szett, ET 49. A nyári alu 15" téli lemez 14" Nekem is volt ET 36-os szettem, de eladtam, mert egyrészt a hátulja beleért a bódéba, másrészt ahogy írod is, a nyomvályú vitte nagyon. Bár a kanyarok élvezhetőbbek voltak.... Gumik jók. Elsők 2 évesek, hátsók 1 évesek. Ugyanaz a gyártó, csak az 1 év korkülönbség miatt látható kopás különbség látható valamelyest, de értelemszerűen tengelyenként van párba rakva. Nincsenek félrekopva, jó a futómű, legalábbis nyári szetten bevizsgálva-beállítva műhelyben. Nem kell törvényszerűen szemmel láthatóan félrekopnia, ahhoz hogy oldalra terelje az autót elég, egy kis kopáskülönbség, legtöbb út felénk "dombhátas" a belső kerék egyenesen fut a külső mindíg ferdén. Meg tele vagyunk körforgalmakkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve November5, 2019 Megoszt Elküldve November5, 2019 3 perce, zotya975 írta: Nem kell törvényszerűen szemmel láthatóan félrekopnia, ahhoz hogy oldalra terelje az autót elég, egy kis kopáskülönbség, legtöbb út felénk "dombhátas" a belső kerék egyenesen fut a külső mindíg ferdén. Meg tele vagyunk körforgalmakkal. Elvileg ugyanúgy tettem vissza, mint ahogy tavasszal leszedtem, akkor nem csinálta ezt. Lesz kis időm, elviszem, megnézetem a futóművet.... Vagy megpróbálom a hátsókat előre feltenni, bár a hátsók az újabbak, jobb lenne ha maradnának ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2019 Megoszt Elküldve November5, 2019 13 perce, tuskes írta: Elvileg ugyanúgy tettem vissza, mint ahogy tavasszal leszedtem, akkor nem csinálta ezt. Lesz kis időm, elviszem, megnézetem a futóművet.... Vagy megpróbálom a hátsókat előre feltenni, bár a hátsók az újabbak, jobb lenne ha maradnának ott. Én is cserélgettem előre-hátra a gumikat, nem tudom már pontosan hogy mindíg csinálta ezt de arra emlékszem hogy kormányösszekötő csere után beállíttattam az egyenesfutást és az összetartást, aztán amikor ősszel felraktam a télit, már húzott balra, kicsit jobbra kellett tartani a kormányt hogy egyenesen menjen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve November6, 2019 Megoszt Elküldve November6, 2019 On 2019. 11. 05. at 9:05, zotya975 írta: Én is cserélgettem előre-hátra a gumikat, nem tudom már pontosan hogy mindíg csinálta ezt de arra emlékszem hogy kormányösszekötő csere után beállíttattam az egyenesfutást és az összetartást, aztán amikor ősszel felraktam a télit, már húzott balra, kicsit jobbra kellett tartani a kormányt hogy egyenesen menjen. Azt hiszem futóműves lesz a megoldás... Ezek szerint minden szezon váltáskor el kell játszam ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November8, 2019 Megoszt Elküldve November8, 2019 Először gumishoz menj, és centíroztass. Azt tényleg kéne szezononként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve November9, 2019 Megoszt Elküldve November9, 2019 On 2019. 11. 08. at 19:50, wookie írta: Először gumishoz menj, és centíroztass. Azt tényleg kéne szezononként. Mondjuk az kimaradt most. De attól húzhat félre az autó? Mindegy, úgyis meg kell csinálni, meglátom hoz-e javulást. Köszönöm a tippet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 Üdv Jóemberek, Két rövidebb kérdésem volna, egyik, hogy a dízelbe a benzines gólyaláb nem jó? Másik, hogy rugóösszehúzó nélkül toronyszilentet csereberélni teljesen képtelenség? (anno egy Fordnál csináltam, ott sikerült) (nem lennék túl boldog fogatlanul, illetve a falu másik végében sem szeretném keresgélni a rugót) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 (edited) 54 perce, Mikulás74 írta: Üdv Jóemberek, Két rövidebb kérdésem volna, egyik, hogy a dízelbe a benzines gólyaláb nem jó? Másik, hogy rugóösszehúzó nélkül toronyszilentet csereberélni teljesen képtelenség? (anno egy Fordnál csináltam, ott sikerült) (nem lennék túl boldog fogatlanul, illetve a falu másik végében sem szeretném keresgélni a rugót) Köszi. Hali-Szerintem jó.Az megegyezik De majd megirják pontosan.De rugóösszehúzó nélkül felejtsd el.Nagyon erős rugó mással nem tudod összenyomni.Fordnál mivel nyomtad össze a rugót? Módosítva Január22, 2020 : kingblue 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 15 perce, kingblue írta: Hali-Szerintem jó.Az megegyezik De majd megirják pontosan.De rugóösszehúzó nélkül felejtsd el.Nagyon erős rugó mással nem tudod összenyomni.Fordnál mivel nyomtad össze a rugót? Ford Orion volt, ott elég vékony rugó volt. Azt hiszem rátehénkedtem, és rá tudtam csavarni a rugótányért. Már akkor el voltam hűlve, a Kadettnak mennyivel masszívabb futóműve van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 3 órája, Mikulás74 írta: Üdv Jóemberek, Két rövidebb kérdésem volna, egyik, hogy a dízelbe a benzines gólyaláb nem jó? Másik, hogy rugóösszehúzó nélkül toronyszilentet csereberélni teljesen képtelenség? (anno egy Fordnál csináltam, ott sikerült) (nem lennék túl boldog fogatlanul, illetve a falu másik végében sem szeretném keresgélni a rugót) Köszi. A gólyaláb elvileg ugyan az, de a diesel rugói erősebbek, meg a féltengely fogszáma is más a a benzineshez képest a kerékagyban (több azt hiszem)! Rúgó összehúzó kell,az a biztos! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 (edited) 47 perce, free0228 írta: A gólyaláb elvileg ugyan az, de a diesel rugói erősebbek, meg a féltengely fogszáma is más a a benzineshez képest a kerékagyban (több azt hiszem)! Rúgó összehúzó kell,az a biztos! Maga a gólyaláb külön kiszerelhető.Féktárcsa kerékagy marad a helyén.Ha jól tudom.Nincsenek egybeépítve. Módosítva Január22, 2020 : kingblue 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 30 perce, kingblue írta: Maga a gólyaláb külön kiszerelhető.Féktárcsa kerékagy marad a helyén.Ha jól tudom.Nincsenek egybeépítve. Az a suzuki ahol nincs egyben, itt nem lehet kormánygömbfej és talpas oldása nélkül kiszedni a gólyalábat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve Január22, 2020 Megoszt Elküldve Január22, 2020 (edited) Igen az F-nél van egyben.G-re értettem azon van külön.Sorry. Módosítva Január22, 2020 : kingblue 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január23, 2020 Megoszt Elküldve Január23, 2020 6 órája, free0228 írta: A gólyaláb elvileg ugyan az, de a diesel rugói erősebbek, meg a féltengely fogszáma is más a a benzineshez képest a kerékagyban (több azt hiszem)! Rúgó összehúzó kell,az a biztos! Az derék, köszi, lett volna egy teljesen jó gólyaláb, csak 1.4-be, szívtam volna rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts