zotya975 Elküldve Április30, 2017 Megoszt Elküldve Április30, 2017 19 órája, wookie írta: AZ lesz az. Nekem is az volt. Semmi nem lógott a futóműben, csak ez. Terhelésváltásra pont olyan hangot adott mint a gömbfej. Kicseréltem, utána kuss volt. kb 2-3 ezer ft-os tétel a komplett cucc, nem érdemes a bontott kormányművel szarakodni, mert az is ilyen lesz. Jójó hogy csak hol lehet venni ilyen komplett cuccot, mert régebben láttam valahol, azzal a fehér "két lyukas" hasábbal együtt, de most sehol. Majd kedden benézek itt Győrben kifejezettem opel boltba hátha náluk is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május4, 2017 Megoszt Elküldve Május4, 2017 Nem sikerült vennem semmit, állítólag már nem gyártják, után gyártott nincs. De azért kiszedtem , igazából semmilyen kopást nem vettem észre rajta. Azt sem tudtam megnézni hogy kottyan-e a helyén, mert vagy a gumiharangot húztam félre vagy ezt fogtam, elfogytak a kezeim. Szerintem kiveszem és megpróbálom ezt: A kormányrúdnál a "hardy tárcsa" alatt is el lehet oldani? Mert akkor nem kell kicibálnom a gumiharangot a homlokfalból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május4, 2017 Megoszt Elküldve Május4, 2017 Anno az enyémen sem látszott kopás, még az új mellé téve sem. Ennek ellenére az újat beszerelve elmúlt a kótogás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május4, 2017 Megoszt Elküldve Május4, 2017 1 órával ezelőtt, wookie írta: Anno az enyémen sem látszott kopás, még az új mellé téve sem. Ennek ellenére az újat beszerelve elmúlt a kótogás. Én is örömmel tennék bele újat, csak éppen sehol nem kapok. A cikkszámot beírva a keresőbe egy darab magyar oldalt nem ad ki, csak ciril betűk vannak. Győrben az Oppában és a Opel és Daewoo Alkatrész boltban is próbáltam, ezekben mindent szoktam kapni, vagy tudnak hozni, de ezt még ők sem, azt mondták megszűnt a cikk. Azért még futok pár kört jövő héten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Május6, 2017 Megoszt Elküldve Május6, 2017 Ha magyarba' lennék, elküldeném neked a másikat amit vettem. De nem... Nekem két vidéki autós bolt hozott, nagy nehezen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május7, 2017 Megoszt Elküldve Május7, 2017 11 órája, Róóóbi írta: Ha magyarba' lennék, elküldeném neked a másikat amit vettem. De nem... Nekem két vidéki autós bolt hozott, nagy nehezen. Tudtam szerezni, egy fórumtárs dolgozik a Csergőnél ( 10 év után tudom meg ) jövő héten postázzák, de azért kösz. Addíg nem nyúlok a csavarhoz a fogasléc-kormányrúd találkozásánál, csak ha marad a kopogás a csere után is. Nézegettem amúgy, talán kifér felfelé a kormánymű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május7, 2017 Megoszt Elküldve Május7, 2017 1 óra, zotya975 írta: Tudtam szerezni, egy fórumtárs dolgozik a Csergőnél ( 10 év után tudom meg ) jövő héten postázzák, de azért kösz. Addíg nem nyúlok a csavarhoz a fogasléc-kormányrúd találkozásánál, csak ha marad a kopogás a csere után is. Nézegettem amúgy, talán kifér felfelé a kormánymű. Kifér... Nekem is felülről jött ki és ment be a szervós.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május7, 2017 Megoszt Elküldve Május7, 2017 2 órája, pszilaj írta: Kifér... Nekem is felülről jött ki és ment be a szervós.. Kösz, ha nem szűnik meg a kopogás akkor kiveszem mert ott a helyén nem látok semmit, plusz szerintem kézzel tekerve a kormányrúd csonkját jobban lehet érezni mikor sok már és kezd szorulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május8, 2017 Megoszt Elküldve Május8, 2017 On 2017. 05. 07. at 12:19, zotya975 írta: Kösz, ha nem szűnik meg a kopogás akkor kiveszem mert ott a helyén nem látok semmit, plusz szerintem kézzel tekerve a kormányrúd csonkját jobban lehet érezni mikor sok már és kezd szorulni. De rég csináltam már ezt a műveletet, de azóta is jó 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 Megjött a kormánymű csúszka, a Csergőben nem spórolnak a dobozon az tuti... De a kopogás nem szűnt meg, viszont úgy érzem a fel-le lógás középen mérséklődött. Szarul is éreztem volna magam, ha ennyi az egész. Vasárnap szerintem kiveszem az egészet húzok lent a csavaron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Megjött a kormánymű csúszka, a Csergőben nem spórolnak a dobozon az tuti... De a kopogás nem szűnt meg, viszont úgy érzem a fel-le lógás középen mérséklődött. Szarul is éreztem volna magam, ha ennyi az egész. Vasárnap szerintem kiveszem az egészet húzok lent a csavaron. Valószínű a ..csög posta miatt kell ekkora doboz. Hogy rá lehessen ragasztani a papírkát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 1 perc, aholy írta: Valószínű a ..csög posta miatt kell ekkora doboz. Hogy rá lehessen ragasztani a papírkát... Jaja, csak először forgattam körbe-körbe hogy miatökömez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május11, 2017 Megoszt Elküldve Május11, 2017 2 órája, aholy írta: Valószínű a ..csög posta miatt kell ekkora doboz. Hogy rá lehessen ragasztani a papírkát... Hát elég lenne ahhoz egy pufi boríték is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május12, 2017 Megoszt Elküldve Május12, 2017 13 órája, pszilaj írta: Hát elég lenne ahhoz egy pufi boríték is... Akkor csak szimplán sok a doboz a csergőnél Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május14, 2017 Megoszt Elküldve Május14, 2017 Kivettem a kormányművet, nem volt egyszerű kissé ki kellett pakolnom a motorteret hogy hozzáférjek a csavarokhoz, aztán meg nem találtam kulcsot a kardáncsukló leoldásához a kormányrúdon, ha rajta hagytam a csonkon akkor viszont nem fért ki. Aztán kijött, megzsíroztam és húztam a csavaron lent, nem lehetett sokat, mert fél fordulat után már szorult. Az első tesztek az udvarban ( előre hátra mászkálás) megvoltak, a koppanást most nem hallom. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május15, 2017 Megoszt Elküldve Május15, 2017 17 órája, zotya975 írta: Kivettem a kormányművet, nem volt egyszerű kissé ki kellett pakolnom a motorteret hogy hozzáférjek a csavarokhoz, aztán meg nem találtam kulcsot a kardáncsukló leoldásához a kormányrúdon, ha rajta hagytam a csonkon akkor viszont nem fért ki. Aztán kijött, megzsíroztam és húztam a csavaron lent, nem lehetett sokat, mert fél fordulat után már szorult. Az első tesztek az udvarban ( előre hátra mászkálás) megvoltak, a koppanást most nem hallom. A kopogás maradt..kormánymű kilőve. Megbontom én azt a talpast bár amikor a jobb oldali elhalálozott menet közben kopogott rossz úton, de ez viszont még gyári 23év/ 320ezer..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Május15, 2017 Megoszt Elküldve Május15, 2017 5 perce, zotya975 írta: A kopogás maradt..kormánymű kilőve. Megbontom én azt a talpast bár amikor a jobb oldali elhalálozott menet közben kopogott rossz úton, de ez viszont még gyári 23év/ 320ezer..... Nekem is volt ismeretlen eredetű kopogás. Aztán a kerékagy volt. Az illesztett felülete lógott a kerékcsapágy belső gyűrűjében. Rángatásra nem nagyon jelentkezett, csak ha volt rajta terhelés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május15, 2017 Megoszt Elküldve Május15, 2017 9 perce, HaPetya írta: Nekem is volt ismeretlen eredetű kopogás. Aztán a kerékagy volt. Az illesztett felülete lógott a kerékcsapágy belső gyűrűjében. Rángatásra nem nagyon jelentkezett, csak ha volt rajta terhelés. Hmm...az is lehet. Ami eddíg biztos: kormányműnél nincs holtjáték, lengőkar szilentek épek nincs kiszakadva a gumi, a kormány összekötőt kivettem, kézzel mozgatva sem kottyan, a gömb fixen rendesen mozog a helyén. ( bár könnyebben fordul mint a jobb oldali)A talpast még nem tudtam kinyomni a rugóstagból ott a helyén pajszerrel feszegetve nem kottyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május17, 2017 Megoszt Elküldve Május17, 2017 Hagyom most a kopogó futóművet kicsit pihenni, fék: Rozsdásak a hátsó fékcsöveim a főféktől a fékerő szabályzóig. Nézegetem hova milyen kell, és ha jól követtem végig, az egyiknek mindkét végén 10X1-es hollander van a másiknak viszont a főféknél 12X1-es. Jól néztem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május18, 2017 Megoszt Elküldve Május18, 2017 On 2017. 05. 15. at 9:34, zotya975 írta: Hmm...az is lehet. Ami eddíg biztos: kormányműnél nincs holtjáték, lengőkar szilentek épek nincs kiszakadva a gumi, a kormány összekötőt kivettem, kézzel mozgatva sem kottyan, a gömb fixen rendesen mozog a helyén. ( bár könnyebben fordul mint a jobb oldali)A talpast még nem tudtam kinyomni a rugóstagból ott a helyén pajszerrel feszegetve nem kottyan. Nem lazult meg a teleszkóp végén a csavar? Nekem régebben ott koporoszátott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május18, 2017 Megoszt Elküldve Május18, 2017 1 órával ezelőtt, pszilaj írta: Nem lazult meg a teleszkóp végén a csavar? Nekem régebben ott koporoszátott... Azt már néztem, nem, meg ugye lentről jön a hang, és terhelés váltáskor, gázadás fékezés ( kis sebességnél csak) hátra gurulásból elindulás. A vége az lesz hogy összekötő gömbfejet, talpast cserélek, mert más már nincs. Csak fura, hogy kézzel mozgatva nem kotyog egyik gömb sem a fészkében. Amikor a jobb oldali talpas kopogott, akkor kiszerelve rendesen volt mozgása már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kimi1012 Elküldve Május18, 2017 Megoszt Elküldve Május18, 2017 Sziasztok! Talpast akarok cserélni az autón de szerintem még a gyári van ott mert nem csavarok fogják akkor a régit vágjam le? Pedig 91-es és még a gyári van alatta igen meg lepődtem de csak az egyik oldalt a másikat már biztos cserélték mert az már csavaros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május18, 2017 Megoszt Elküldve Május18, 2017 1 óra, kimi1012 írta: Sziasztok! Talpast akarok cserélni az autón de szerintem még a gyári van ott mert nem csavarok fogják akkor a régit vágjam le? Pedig 91-es és még a gyári van alatta igen meg lepődtem de csak az egyik oldalt a másikat már biztos cserélték mert az már csavaros. Üdv! Legjobb kivenni a lengőkart, és kifúrni-flexelni a szegecseket, majd kiütni őket, és mehet be az új. De vannak készen szerelt lengőkarok, ha a szilentek is csere érettek, érdemes abban is elgondolkodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Május19, 2017 Megoszt Elküldve Május19, 2017 Én is komplett lengőkart cseréltem, mondjuk nekem a hátsó szilent volt nyöszögős. Sokat javult a szekér viselkedése hiába gagyi márka került be (starline) meg kell keresni hol adják még olcsón. Mikor én vettem oldalanként 7300+posta volt, ez még mindig olcsóbb mintha veszel 2 szilentet egy gömbfejjel és cserélteted. Csak a hátsó szilenthez kellett venni azt a két perselyt ami lyukon tartja a bölcsőben a csavar berakásához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2017 Megoszt Elküldve Május19, 2017 9 perce, Gergőőő írta: Én is komplett lengőkart cseréltem, mondjuk nekem a hátsó szilent volt nyöszögős. Sokat javult a szekér viselkedése hiába gagyi márka került be (starline) meg kell keresni hol adják még olcsón. Mikor én vettem oldalanként 7300+posta volt, ez még mindig olcsóbb mintha veszel 2 szilentet egy gömbfejjel és cserélteted. Csak a hátsó szilenthez kellett venni azt a két perselyt ami lyukon tartja a bölcsőben a csavar berakásához. Este jöttem haza, aztán kicsit játszottam a kocsival a bejárón, előre-hátra hintáztattam rükit és egyest kapcsolgatva felváltva így előídézve a kopogást, közben amennyire tudtam kihajoltam a nyitott ajtóm hogy jobban halljam a helyét. Mintha egészen lent kopogna a keréknél. Az a baj csak nekem van jogsim a családban, így nem tudok valakit megkérni hogy mozgassa be én meg kintről hallgatózom. De egyre gyanúsabb hogy nekem is a talpa-lengőkar csere lesz a vége. Ez az oldali még gyári. Csak furcsa hogy a vezető oldalon menet közben kopogott amikor rossz úton haladtam, most meg csak induláskor, aztán ha már gyorsabban megyek semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts