wookie Elküldve Június9, 2016 Megoszt Elküldve Június9, 2016 Húúú, nekem most a 236-os tömör tárcsán meg a kisdobon van fent a 25-ös főfék. :D olyan mintha egy téglát próbálnál benyomni a padlón, meg kb annyira is fog. Egyébként a kisfékes abs-eseken alapból 22-es főfék van. Ha valakit érdekel van eladó 236-os hűtött fékem, párezret futott tárcsákkal, betétekkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június9, 2016 Megoszt Elküldve Június9, 2016 5 órája, Imi (Astra) írta: Én is cseréltem 236-os hűtött tárcsára, de ekkor a nyerget is cserélni kell, az is más. Sokkal jobb fékhatásom lett, és ami fontos, hogy nem fárad el olyan hamar, nem melegszik el (pl. 4-en megpakolva 130-140-ről 0-ra után is simán maradt fékhatás, míg a tömör tárcsánál érezhetően fáradtak már...) Ez lehet amúgy az idős fékolaj miatt is, vagy nem megfelelő DOT számú. Nekem DOT3-as volt benne régebben és persze 3 éves lehetett a fékolaj. Hosszabb fékezés után éreztem, hogy gyengül a fékhatás, jobban rá kellett nyomnom. Kapott DOT 4-es új fékolajat, maradt ugyanaz a fék és azóta van homloknyom a kormány karimájában. 236 hűtött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június13, 2016 Megoszt Elküldve Június13, 2016 On 2016. 06. 09. at 13:46, pszilaj írta: Ha a főfékhengert cseréled nagyobbra, már jobb lesz a fékhatás. ;-) Én elsőnek ezt cseréltem, igaz 236-os hűtött tárcsánál, és sokkal jobb lett a fék. Pl. egy B Omega dupla devanderes főfékhengerrel ez a 256-os tárcsa jó lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 11 órája, FPepe írta: Pl. egy B Omega dupla devanderes főfékhengerrel ez a 256-os tárcsa jó lenne? Hát eléggé durván harapós lenne... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 15 órája, FPepe írta: Pl. egy B Omega dupla devanderes főfékhengerrel ez a 256-os tárcsa jó lenne? Arra készülj fel hogy nem plug&play az omi főfék az astrába... De beleműthető Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 2 órája, aholy írta: Arra készülj fel hogy nem plug&play az omi főfék az astrába... De beleműthető B Veki jóltudom hogy kicsavar/becsavar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 (edited) 7 perce, Bundee írta: B Veki jóltudom hogy kicsavar/becsavar? Azt passzolom. Ekkora rutinom nincs benne. Szerk: Végülis nem akkora tragédia az omega főfék beépítése sem. Csak a rúd nem egyezik ami a pedáltol jön, meg a felfogatása az egész főféknek . Na meg ugye ha nem abs-es az astra akkor van egy kicsi játék a fékcsövekkel is, de ez már a legkisebb Módosítva Június14, 2016 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 10 órája, pszilaj írta: Hát eléggé durván harapós lenne... :D Semmi xtra. 308/286tal azert sokkal jobb volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 (edited) 12 perce, spzoli írta: Semmi xtra. 308/286tal azert sokkal jobb volt. :D Ahhoz milyen féknyeregek kellettek? Saab? Módosítva Június14, 2016 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 8 órája, aholy írta: Arra készülj fel hogy nem plug&play az omi főfék az astrába... De beleműthető Melyik főfékhenger/devander plug&play Astrába a 256-os fékhez, amit érdemes is megcsinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 18 perce, FPepe írta: Melyik főfékhenger/devander plug&play Astrába a 256-os fékhez, amit érdemes is megcsinálni? Gsi kadett az tuti, de fehér hollónak mondják. Meg az "csak" 22es, mindenképp az omegát akartam. (Az ugye 25ös) Többet nem is láttam kiszedve, tehát nem tudom megmondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 Ha valaha sikerül haveromat rávenni hogy bontsuk szét a törött B Vekit, és belefaragom az enyémbe a 25-ös ffh-t, akkor lesz egy gazdátlan 22-es nem ABS-es ffh, tárcsához és dobhoz való patronszettel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 5 órája, Bundee írta: Ha valaha sikerül haveromat rávenni hogy bontsuk szét a törött B Vekit, és belefaragom az enyémbe a 25-ös ffh-t, akkor lesz egy gazdátlan 22-es nem ABS-es ffh, tárcsához és dobhoz való patronszettel :D Ez esetben gondolj majd rám légy szíves Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 Csak annyit mondok, nagymotoros daewoo. Azokban van 22-es abs nélküli, viszont 25-ös csak abs-esben van. Utóbbit viszont pl lehet találni chevy aveoban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 2 órája, wookie írta: Csak annyit mondok, nagymotoros daewoo. Azokban van 22-es abs nélküli, viszont 25-ös csak abs-esben van. Utóbbit viszont pl lehet találni chevy aveoban is. Erre gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 Ez már nem az. Espero, meg ilyenek. 45 fokban vannak a devanderre rögzítő csavarok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 Sziasztok Szakik! Nagyon kérlek benneteket, adjatok tanácsot, teljesen tanácstalan vagyok. A hibajelenség, hogy hosszabb, elnyújtott fékezés esetén, illetve ha "bemelegszik" a fék, a hátsó fékem ráz. A fékezéstől és véleményem szerint melegedésétől illetve terheléstől függően eltérő erősséggel. Téli-Nyári gumikkal/felnikkel egyaránt érezhető, Műszaki vizsgán, mérésnél semmi rendellenességet nem találtak, kéziféket finoman húzva 1-2 kattanásnál, mikor elkezd fogni, szintén érezhető. 4-5 évvel ezelőtt a hátsó fékdobokat (még a gyáriakat) leszerelték ellenőrzés/takarítás végett. Akkor a dobokat szinte le kellett kalapálni a helyéről. Azóta érezhető a rázás. Ami cserélve lett: hátsó dob, fékpofák kompletten (korábbi két szettel is csinálta. A gyári szett cseréje után a gyengébb minőségű dobra gyanakodtam, ezért az újra cserélve lett. nem jött be ), fékmunkahengerek, fékdobban található rugószett kompletten, hátsó rugó, lengéscsillapító, hátsó híd szilent. Van valakinek valami ötlete mi lehet a hiba oka? Nagyon kérlek adjatok ötleteket, mert megőrjít a hiba, ráadásul egy-egy fékezésnél nem is kellemes... Nagyon köszönöm mindenkinek, aki bármivel is hozzászól! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 9 órája, Imi (Astra) írta: Sziasztok Szakik! Nagyon kérlek benneteket, adjatok tanácsot, teljesen tanácstalan vagyok. A hibajelenség, hogy hosszabb, elnyújtott fékezés esetén, illetve ha "bemelegszik" a fék, a hátsó fékem ráz. A fékezéstől és véleményem szerint melegedésétől illetve terheléstől függően eltérő erősséggel. Téli-Nyári gumikkal/felnikkel egyaránt érezhető, Műszaki vizsgán, mérésnél semmi rendellenességet nem találtak, kéziféket finoman húzva 1-2 kattanásnál, mikor elkezd fogni, szintén érezhető. 4-5 évvel ezelőtt a hátsó fékdobokat (még a gyáriakat) leszerelték ellenőrzés/takarítás végett. Akkor a dobokat szinte le kellett kalapálni a helyéről. Azóta érezhető a rázás. Ami cserélve lett: hátsó dob, fékpofák kompletten (korábbi két szettel is csinálta. A gyári szett cseréje után a gyengébb minőségű dobra gyanakodtam, ezért az újra cserélve lett. nem jött be ), fékmunkahengerek, fékdobban található rugószett kompletten, hátsó rugó, lengéscsillapító, hátsó híd szilent. Van valakinek valami ötlete mi lehet a hiba oka? Nagyon kérlek adjatok ötleteket, mert megőrjít a hiba, ráadásul egy-egy fékezésnél nem is kellemes... Nagyon köszönöm mindenkinek, aki bármivel is hozzászól! Nem lehet hogy a kalapálástól elhajlott az alaplemez amire a fékpofák rögzítve vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 12 órája, zotya975 írta: Nem lehet hogy a kalapálástól elhajlott az alaplemez amire a fékpofák rögzítve vannak? Az akár még lehet is. De ettől hogy rázhat a fék? Lüktet a pedál is, és a bódén is érezni, hogy remeg. 5 ajtós kasztni egyébként, 2002 Classic... Hogy hívják azt a lemezt, és hol találom meg? Kíváncsi vagyok mennyire lehet drága mulatság... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 12 órája, Imi (Astra) írta: Az akár még lehet is. De ettől hogy rázhat a fék? Lüktet a pedál is, és a bódén is érezni, hogy remeg. 5 ajtós kasztni egyébként, 2002 Classic... Hogy hívják azt a lemezt, és hol találom meg? Kíváncsi vagyok mennyire lehet drága mulatság... Nekem akkor volt ilyen, mikor egyszer hátraguruláskor húztam kézit az eső után és a korrodált dob miatt befeszült a cucc. Én komplett cseréltem az egészet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 14 órája, Imi (Astra) írta: Az akár még lehet is. De ettől hogy rázhat a fék? Lüktet a pedál is, és a bódén is érezni, hogy remeg. 5 ajtós kasztni egyébként, 2002 Classic... Hogy hívják azt a lemezt, és hol találom meg? Kíváncsi vagyok mennyire lehet drága mulatság... Az alaplemez az amire az egész fel van fogatva a munkahenger és a fékpofák is, mondjuk lehet hülyeséget írtam mert ez elég vastag a kalapálástól nem biztos hogy meggörbül. Meg kellene próbálni legalább azt kideríteni melyik oldallal van a baj. Az egyik feléről kivenni a pofákat a munkahenger dugattyúit meg összehúzatni hogy nyomódjanak ki. Pölö egy rá passzoló zárt szelvény szelettel. Aztán ha marad a hiba akkor a másik oldal gáz ha megszűnik akkor meg ez. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 9 órája, zotya975 írta: Az alaplemez az amire az egész fel van fogatva a munkahenger és a fékpofák is, mondjuk lehet hülyeséget írtam mert ez elég vastag a kalapálástól nem biztos hogy meggörbül. Meg kellene próbálni legalább azt kideríteni melyik oldallal van a baj. Az egyik feléről kivenni a pofákat a munkahenger dugattyúit meg összehúzatni hogy nyomódjanak ki. Pölö egy rá passzoló zárt szelvény szelettel. Aztán ha marad a hiba akkor a másik oldal gáz ha megszűnik akkor meg ez. Köszönöm a tippet. A másik tipp, amire még gondolok, az maga a kerékagy. Gyakorlatilag annyi mindent cseréltem már, hogy nem tudok másra gondolni... Ebbe van valami ráció véleményed szerint? Ha esetleg belefognék még ebbe, párba érdemes cserélni, mint pl. féket, rugót egyebet, vagy lehet a hibás oldalon is? Melyik az a márka amivel egyáltalán nem szabad foglalkozni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 11 órája, Imi (Astra) írta: Köszönöm a tippet. A másik tipp, amire még gondolok, az maga a kerékagy. Gyakorlatilag annyi mindent cseréltem már, hogy nem tudok másra gondolni... Ebbe van valami ráció véleményed szerint? Ha esetleg belefognék még ebbe, párba érdemes cserélni, mint pl. féket, rugót egyebet, vagy lehet a hibás oldalon is? Melyik az a márka amivel egyáltalán nem szabad foglalkozni? Köszönöm! Szerintem nem kell párban cserélni, nem szól bele a másik oldalba...márka hát ezt passzolom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 On 2016. 06. 17. at 20:39, Imi (Astra) írta: Köszönöm a tippet. A másik tipp, amire még gondolok, az maga a kerékagy. Gyakorlatilag annyi mindent cseréltem már, hogy nem tudok másra gondolni... Ebbe van valami ráció véleményed szerint? Ha esetleg belefognék még ebbe, párba érdemes cserélni, mint pl. féket, rugót egyebet, vagy lehet a hibás oldalon is? Melyik az a márka amivel egyáltalán nem szabad foglalkozni? Köszönöm! Ha melegedésre csinálja a fesztivált,akkor akár a fékolaj is lehet levegős,vizes. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 12 órája, Szabadij írta: Ha melegedésre csinálja a fesztivált,akkor akár a fékolaj is lehet levegős,vizes. Köszi a tippedet. Sajnos nem lesz ennyire könnyű (és olcsó) a helyzet, mert mint említettem volt hátsó fékmunkahenger csere is, amikor is fékolajat is cseréltek. Szeptemberbe lesz két éve, lassan ismét cserélni kell az ok, de sajna a csere után sem változott a helyzet semmit. Még egyszer köszi a hozzászólást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts