Foghorn Elküldve Február17, 2017 Megoszt Elküldve Február17, 2017 (edited) Ezt akkor nem vettem észre, sajnos este volt... Nem, hibátlan volt addig, míg le nem bontottam. Bocsánat, a helyén volt nagyjából... Akkor láttuk, hogy a lámpa alatti fekete merevítő műanyag hiányzik a lökhárítóból. Azóta -kb szűk 2 év- deformálódott, ott fekszik fel a fémre. Azon az oldalon forrasztanom kellett a belső csúsztatós műanyag fület, hogy vissza tudjam rakni. Feszültség van, az első kereszttartó ferde, klíma ventilátor is beleért, amíg a kezembe nem került. Jó nagyot kapott valamikor.... Egyszer sikerült viszonylag szépen felrakni egy kóklernek, addig tartott, amíg nekem hozzá kellett nyúlni a lámpához és ködlámpához. Azt csodálom, hogy nem rohadt el, mert a sárvédő mögött nem volt lekezelve, vakrozsda volt rajta. Módosítva Február17, 2017 : Foghorn Link to comment Megosztás: More sharing options...
Foghorn Elküldve Február17, 2017 Megoszt Elküldve Február17, 2017 A profil képemen még sokkal jobban állt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február19, 2017 Megoszt Elküldve Február19, 2017 Akkor nincs más hátra, mint előre. Rendbe kell tenni. Hogy melyik utat választod, rajtad áll. Ép lökös (új vagy bontott) plusz alatta lévő dolgok rendbe tétele, vagy további kókler megoldások. Széles a lehetőségek tárháza Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Május1, 2017 Megoszt Elküldve Május1, 2017 Üdv. Olyan problémával találtam szemben magam ami szívat egy ideje és hátráltat is a tovább haladásban. A jobb első futóműben pontosabban a "gólyalábnál" a kormány tekerésénél van egy pattanó hang mint ha a rugó igazodna.( szerintem ahogy tekerem a kormányt a rugó kicsit mozdul és az adja a hangot) kiborító.az első futóműben minden cserélve lett új alkatrészekre mind a két oldalon. Gömbfejek, axiál csukló, stabilizátor összekötő, kerékcsapágy, teleszkóp, mind új ami a régi maradt az a rugó és a felső csapágy ház és gumitányér ami a kaszninak fekszik neki amik jó állapotúak és a csapágy is nem régi. A többire rá fért a csere ezért is lett cserélve na meg gondoltam ezt a jelenséget is megoldja. De ez a pattanó hang előtte is megvolt reméltem h elmúlik de nem. Nem tudom mi okozza de a még ki nem derül nem tudom elvinni futóműbeállításra. Valakinek van valami ötlete? Tapasztalt ilyet? Ha igen milyen megoldás született? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2017 Megoszt Elküldve Május1, 2017 1 órával ezelőtt, gyuros írta: Üdv. Olyan problémával találtam szemben magam ami szívat egy ideje és hátráltat is a tovább haladásban. A jobb első futóműben pontosabban a "gólyalábnál" a kormány tekerésénél van egy pattanó hang mint ha a rugó igazodna.( szerintem ahogy tekerem a kormányt a rugó kicsit mozdul és az adja a hangot) kiborító.az első futóműben minden cserélve lett új alkatrészekre mind a két oldalon. Gömbfejek, axiál csukló, stabilizátor összekötő, kerékcsapágy, teleszkóp, mind új ami a régi maradt az a rugó és a felső csapágy ház és gumitányér ami a kaszninak fekszik neki amik jó állapotúak és a csapágy is nem régi. A többire rá fért a csere ezért is lett cserélve na meg gondoltam ezt a jelenséget is megoldja. De ez a pattanó hang előtte is megvolt reméltem h elmúlik de nem. Nem tudom mi okozza de a még ki nem derül nem tudom elvinni futóműbeállításra. Valakinek van valami ötlete? Tapasztalt ilyet? Ha igen milyen megoldás született? Ha a toronycsapágy nem fordul rendesen akkor a rugó mozdul, kijön a helyéről ( fix helye van a tányéron)és ha visszatér oda pattan. Ki kell venni a gólyalábat, ellenőrizni kell a csapágyat. Ha álló helyben is csinálja, akkor ha ráteszed a kezed a rugóra miközben valaki tekergeti a kormányt, érezned kell ha valóban a rugó pattan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Május1, 2017 Megoszt Elküldve Május1, 2017 Az az érdekessége hogy nem mindég csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Május1, 2017 Megoszt Elküldve Május1, 2017 A toronycsapágy is kb fél éve lett cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2017 Megoszt Elküldve Május2, 2017 12 órája, gyuros írta: A toronycsapágy is kb fél éve lett cserélve. Attól még lehet hibás, nézd meg hogy valóban a rugó pattan-e ahogy írtam álló helyzetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Július18, 2017 Megoszt Elküldve Július18, 2017 Üdv mindenkinek Ismét itt mivel a problémám amit írtam arról a nyavalyás pattanó hangról hát nem szűnt meg. Egyértelműen a rugó tol jön a hang. Teljesen olyan mint amikor picit igazodik a rugó és olyankor pattan. A kormány tekerésénél vagy ha csak a kocsival egyenesen haladva előre vagy hátra gurulok kicsit és van egy pici hupli a földbe. És a kanyarokban is igazodik. De nem tudok rájönni, hogy miért amikor a toronycsapágy házat a legfelső gumitányért ami már a kasztninak fekszik na meg a rugót kivéve minden új. Toronycsapágy, kormány gömbfej hozzá a rúd, a trapézgömbfej kerék csapágy. Egyszerűen sehol semmi lógás nincs. A teleszkóp tányérja amire a rugó fekszik fel már oda is tettem gumit ne a fém a fémen legyen (bár a probléma előtt sem volt mégse volt baja). A neten toronycsapágy, és trapézgömbfej problémát írtak, hogy az miatt szokta vagy esetleg ha törve volt a kocsi a kaszniban repedés is előidézhet ilyesmit de ilyen jellegű ok kizárva mert nincs. Eléggé idegesítő ez a jelenség. Valakinek esetleg valami ötlete?? Lehet már a méregtől elsiklok valami felett.. Csináltam képeket is de még nem jöttem rá hogy kell ide feltölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október1, 2017 Megoszt Elküldve Október1, 2017 Sziasztok. Keresek B Vectra bal első sárvédőt Z20H színkódút. Hibátlan karcmentes érdekel. Nem szeretném fényezni. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts