Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Ezt akkor nem vettem észre, sajnos este volt...

Nem, hibátlan volt addig, míg le nem bontottam. Bocsánat, a helyén volt nagyjából... Akkor láttuk, hogy a lámpa alatti fekete merevítő műanyag hiányzik a lökhárítóból. Azóta -kb szűk 2 év- deformálódott, ott fekszik fel a fémre. Azon az oldalon forrasztanom kellett a belső csúsztatós műanyag fület, hogy vissza tudjam rakni. Feszültség van, az első kereszttartó ferde, klíma ventilátor is beleért, amíg a kezembe nem került. Jó nagyot kapott valamikor.... Egyszer sikerült viszonylag szépen felrakni egy kóklernek, addig tartott, amíg nekem hozzá kellett nyúlni a lámpához és ködlámpához. Azt csodálom, hogy nem rohadt el, mert a sárvédő mögött nem volt lekezelve, vakrozsda volt rajta.

Módosítva : Foghorn
Elküldve

Akkor nincs más hátra, mint előre. Rendbe kell tenni.

Hogy melyik utat választod, rajtad áll. Ép lökös (új vagy bontott) plusz alatta lévő dolgok rendbe tétele, vagy további kókler megoldások. Széles a lehetőségek tárháza :)

  • 2 months later...
Elküldve

Üdv.
Olyan problémával találtam szemben magam ami szívat egy ideje és hátráltat is a tovább haladásban.
A jobb első futóműben pontosabban a "gólyalábnál" a kormány tekerésénél van egy pattanó hang mint ha a rugó igazodna.( szerintem ahogy tekerem a kormányt a rugó kicsit mozdul és az adja a hangot)  kiborító.az első futóműben minden cserélve lett új alkatrészekre mind a két oldalon. Gömbfejek, axiál csukló, stabilizátor összekötő, kerékcsapágy, teleszkóp, mind új ami a régi maradt az a rugó és a felső csapágy ház és gumitányér ami a kaszninak fekszik neki amik jó állapotúak és a csapágy is nem régi. A többire rá fért a csere ezért is lett cserélve na meg gondoltam ezt a jelenséget is megoldja. De ez a pattanó  hang előtte is megvolt reméltem h elmúlik de nem. Nem tudom mi okozza de a még ki nem derül nem tudom elvinni futóműbeállításra.

Valakinek van valami ötlete? Tapasztalt ilyet? Ha igen milyen megoldás született?

Elküldve
1 órával ezelőtt, gyuros írta:

Üdv.
Olyan problémával találtam szemben magam ami szívat egy ideje és hátráltat is a tovább haladásban.
A jobb első futóműben pontosabban a "gólyalábnál" a kormány tekerésénél van egy pattanó hang mint ha a rugó igazodna.( szerintem ahogy tekerem a kormányt a rugó kicsit mozdul és az adja a hangot)  kiborító.az első futóműben minden cserélve lett új alkatrészekre mind a két oldalon. Gömbfejek, axiál csukló, stabilizátor összekötő, kerékcsapágy, teleszkóp, mind új ami a régi maradt az a rugó és a felső csapágy ház és gumitányér ami a kaszninak fekszik neki amik jó állapotúak és a csapágy is nem régi. A többire rá fért a csere ezért is lett cserélve na meg gondoltam ezt a jelenséget is megoldja. De ez a pattanó  hang előtte is megvolt reméltem h elmúlik de nem. Nem tudom mi okozza de a még ki nem derül nem tudom elvinni futóműbeállításra.

Valakinek van valami ötlete? Tapasztalt ilyet? Ha igen milyen megoldás született?

Ha a toronycsapágy nem fordul rendesen akkor a rugó mozdul, kijön a helyéről ( fix helye van a tányéron)és ha visszatér oda pattan. Ki kell venni a gólyalábat, ellenőrizni kell a csapágyat. Ha álló helyben is csinálja, akkor ha ráteszed a kezed a rugóra miközben valaki tekergeti a kormányt, érezned kell ha valóban a rugó pattan.

Elküldve
12 órája, gyuros írta:

A toronycsapágy is kb fél éve lett cserélve.

Attól még lehet hibás, nézd meg hogy valóban a rugó pattan-e ahogy írtam álló helyzetben. 

  • 2 months later...
Elküldve

Üdv mindenkinek
Ismét itt mivel a problémám amit írtam arról a nyavalyás pattanó hangról hát nem szűnt meg.
Egyértelműen a rugó tol jön a hang. Teljesen olyan mint amikor picit igazodik a rugó és olyankor pattan.
A kormány tekerésénél vagy ha csak a kocsival egyenesen haladva előre vagy hátra gurulok kicsit és van egy pici hupli a földbe. És a kanyarokban is igazodik.
De nem tudok rájönni, hogy miért amikor a toronycsapágy házat a legfelső gumitányért ami már a kasztninak fekszik na meg a rugót kivéve minden új.
Toronycsapágy, kormány gömbfej hozzá a rúd, a trapézgömbfej kerék csapágy. Egyszerűen sehol semmi lógás nincs.
A teleszkóp tányérja amire a rugó fekszik fel már oda is tettem gumit ne a fém a fémen legyen (bár a probléma előtt sem volt mégse volt baja).
A neten toronycsapágy, és trapézgömbfej problémát írtak, hogy az miatt szokta vagy esetleg ha törve volt a kocsi a kaszniban repedés is előidézhet ilyesmit de ilyen jellegű ok kizárva mert nincs.
Eléggé idegesítő ez a jelenség.
Valakinek esetleg valami ötlete?? Lehet már a méregtől elsiklok valami felett..

Csináltam képeket is de még nem jöttem rá hogy kell ide feltölteni.

  • 2 months later...
Elküldve

Sziasztok.

Keresek B Vectra bal első sárvédőt Z20H színkódút. Hibátlan karcmentes érdekel. Nem szeretném fényezni.

Köszi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.