wookie Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 Na igen. Pl Róóóbinak ott a karbis kadett E, abban még a régi fajta váltókulissza van, és az ezer éves ismeretlen állapotú f10-es váltóval is olyan pontos és vaj a váltás, hogy nem akartam elhinni. Fele annyi csukló van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 Igen, azt néztem, hogy a cr-ek ugyanazok kb, mde ez szerintem wr lesz, mert sima alap vectrából van, az viszont jóval hosszabb mint ami most van. Csak kérdés hogy belemegy e. A váltóút már nekem is rövidített, de még mindig elég fostos. Na meg oldal irányba is kéne valamit alkotni, mert ott még olyan mint a lekvár. Ha egybe cseréled a fokozatokat, szerintem úgyis belemegy, csak hosszúak lesznek a fokozatok a WR-nél. Nekem short shifterrel nemcsak rövidebb lett az út, de jobban betalál a fokozatokba, lehet kikopott a kulisszádban valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 Ezaz,hogy elvileg sehol nem lóg, mikor rövidítettem, ki lett hajigálva minden ami lógott. Pont az volna a cél, hogy hosszabb legyen, mert így most 3500-4000 körül forog autópályán, és lezabálja a fejemet. Csak az ötödiket akarom áttenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Na igen. Pl Róóóbinak ott a karbis kadett E, abban még a régi fajta váltókulissza van, és az ezer éves ismeretlen állapotú f10-es váltóval is olyan pontos és vaj a váltás, hogy nem akartam elhinni. Fele annyi csukló van benne. Igen arra gondoltam én is csak astránál "útban van " a tűzfal :) A régi kadetteknek tényleg patent a váltója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Ezaz,hogy elvileg sehol nem lóg, mikor rövidítettem, ki lett hajigálva minden ami lógott. Pont az volna a cél, hogy hosszabb legyen, mert így most 3500-4000 körül forog autópályán, és lezabálja a fejemet. Csak az ötödiket akarom áttenni. Esetleg még az lehet (ha neked is short shifter van bent), hogy nem pontosan van beállítva. Ha a WR 5. fokozatát cseréled csak át, annyi gond lesz, hogy a 4. fokozatot kihúzatva kell váltanod 5.-be, mert nagyot esik, illetve visszaváltáskor meg nagyot ugrik majd a fordulatszám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Beállítva jól bevan, bár nem volt egyszerű, egyszerűen olyan az egész mint mikor lekvárban kanalaz az ember. Na igen, ezért is akartam komplett váltót cserélni, de jelenleg ez a leggyorsabb, legköltséghatékonyabb, és legkevésbé helyigényes művelet. Ezért lenne jó egy hatos váltó, de a c20let váltóján kívül másról nem tudok ami felmegy, annak az áttételei viszont hosszúak az xe-nek, meg a váltó is dögnehéz. (jha, meg találjon az ember, és fizesse ki az árát) Esetleg vmeik saab váltó nem passzol? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 A short sifterek jellemzője, hogy valamivel nehezebb a váltás, mint előtte, viszont sokkal rövidebb a váltási idő. Valamit valamiért. :D Lehet költséghatékonyabb csak az 5.-t cserélni, de a 4-ből 5.-be 2-2,5e közötti fordulatot esik. Ha érdekel betehetek egy táblázatot, amin látod a fokozatokhoz tartozó fordulatszámon mennyivel megy az autó. Az F28-as(let) váltó fokozatai 1.-5.-ig rövidebbek az F20-nál, csak a 6. hosszú benne, és minimum 15kg-l nehezebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus12, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2015 Ha én egy f16 w394-be be akarom tenni az f18 w374 difijét, az hogy működik? Bemegy egy az egybe? Vagy van amit visz magával? (gondolok itt a tengelyből kialakított fogaskerekekere, meg ilyesmi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Augusztus13, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2015 Ha én egy f16 w394-be be akarom tenni az f18 w374 difijét, az hogy működik? Bemegy egy az egybe? Vagy van amit visz magával? (gondolok itt a tengelyből kialakított fogaskerekekere, meg ilyesmi) elvileg plug&play http://www.ebay.com/itm/Quaife-Vauxhall-Astra-Kadett-F16-F18-F20-Gearbox-6-Speed-Dog-Engagement-Gear-Kit-/290630204211 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus13, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2015 Ötezer font? Azt a dolgozó lány. Csak ez az egész összességében rövidebb, mint akár az f20-am. Mondjuk a simóba is csináltunk ötös váltót, akkor ezek szerint ebben sem lehetetlen a hatos. :D Bár azt néztem, hogy a h astrából elvileg az m32-es hatos váltó felmegy az xe-re. Ide is beteszem, ne unatkozzatok: http://napivuki.blog.hu/2015/08/13/vadasz_vadasz_358 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Augusztus24, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2015 Az a váltó versenyzésre és/vagy gyorsulásra jó. Nagyon rövidek a fokozatok a másodiktól. Közútra használhatatlan. Cserébe brutálisat gyorsulhat vele az autód, csak bírd időben váltani. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dávid8888 Elküldve Szeptember5, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2015 Sziasztok valaki segítsen ha tudd!van egy c20ne-m egy f16 al es nagyon hosszú mit ajánlatok.corsaba van a moci és nagyon rövidet szeretnek!!!!ascona 1.6 d vagy astra 1.7 d vagy ami ezzel a motorral össze megy es kibasz.... rovid legyen előre is köszi szépen csoki Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember6, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2015 A dízelé pont hosszú mint a busz. Cr-es váltókat keress. Pl az f20 c355 az egy elég rövid váltó, illetve lehet kettőből egyet csinálni, hogy még rövidebb legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 On 2015. 08. 24. at 21:49, reddish írta: Az a váltó versenyzésre és/vagy gyorsulásra jó. Nagyon rövidek a fokozatok a másodiktól. Közútra használhatatlan. Cserébe brutálisat gyorsulhat vele az autód, csak bírd időben váltani. :icon1: Az M32-es váltó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 Bocsi, hogy csak most válaszolok, de nem voltam mostanában fent, Amire válaszoltam az a wegapower ebayről belinkelt váltójának szólt. Lehet kicsit félreérthető volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Március19, 2017 Megoszt Elküldve Március19, 2017 Most raktam össze egy legó váltót F18 rövid 1-2-3-4-5 3,57 es difivel ez most nagyon jó de egy még rövidebbet még csinálok az pont jó lesz szaladgálni is meg ha kell gyorsul is az autó. az ugyan ezek a rövid fokozatok lesznek+ 3,94 difi. Végre levettem az a (shit) F23 at, nehéz ha kiforgatod a motort megreccsen, nem tudom a turbósok hogy szeretik de én nagyon meggyűlöltem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suby Elküldve Március21, 2017 Megoszt Elküldve Március21, 2017 On 2015. 01. 16. at 12:39, TomTech írta: Diesel kocsit kellett volna vennetek, azokban jo hosszu valto van gyarilag. En a hosszu 1-esen agyalok mar regota, nekem az kell mert 429C a valtom, igy csak esztergal 1-esben. Azert ha talalok normalis aron 453-ast akkor lecserelem. Opelnél sajnos nem teljesen így van. Nekem 2.2 Diesel A Zafirám van. 2000 fordulaton megy 90 km/h sebességgel, 5.-ben. Annak kapcsán csöppentem ide, mert agyalok rajta, hogy valamiképp nyújtani kellene az 5.-et. Ha jól rémlik, F 35 váltó van rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Március22, 2017 Megoszt Elküldve Március22, 2017 On 2017. 03. 21. at 9:29, Suby írta: Opelnél sajnos nem teljesen így van. Nekem 2.2 Diesel A Zafirám van. 2000 fordulaton megy 90 km/h sebességgel, 5.-ben. Annak kapcsán csöppentem ide, mert agyalok rajta, hogy valamiképp nyújtani kellene az 5.-et. Ha jól rémlik, F 35 váltó van rajta. 0.66 os az ötödiked már így is duplázza majdnem a főtengely fordulatát hova akarsz ennél hosszabb váltót? 3000 forog 140 nél. ha lejebb viszed a fordulatot elvesződik az erő. Mégis csak egy téglát tolsz széllel szemben. vagy G astrából F35 és akkor kicsit hosszabb a difi 2000 nél 98 at megy. De kár bántani szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Police Elküldve Június3, 2017 Megoszt Elküldve Június3, 2017 Egy kis segítség kellene! Az Astrám x16xe és jelenleg egy f15 c355 van rajta. Ez nekem kicsit hosszú mivel nem járok pályán csak szökőévente. Úgy tudom, hogy a régi Rendőr Astrák váltói nagyon pörgős rövidek! Ha ez igaz akkor segítsetek már hogy az pontosan milyen végáttéllel illetve fokozatok milyen hosszúak benne? ahogy láttam az F15-ből van több fajta is csak nem tudom melyik lenne jó, mivel TÚL rövidet sem akarok esetleg lehet e cserélni az 5.-et? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 Felrakhatsz F13-at is. C374 egy kicsit rövidebb, C394 mégrövidebb. W-t nem javasolom. Mindegy miből jön, corsa astra vectra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június9, 2017 Megoszt Elküldve Június9, 2017 On 2017. 06. 03. at 7:01, Police írta: Egy kis segítség kellene! Az Astrám x16xe és jelenleg egy f15 c355 van rajta. Ez nekem kicsit hosszú mivel nem járok pályán csak szökőévente. Úgy tudom, hogy a régi Rendőr Astrák váltói nagyon pörgős rövidek! Ha ez igaz akkor segítsetek már hogy az pontosan milyen végáttéllel illetve fokozatok milyen hosszúak benne? ahogy láttam az F15-ből van több fajta is csak nem tudom melyik lenne jó, mivel TÚL rövidet sem akarok esetleg lehet e cserélni az 5.-et? Az a legjobb áttételű váltó. Volt szinte minden váltóm ami létezik c-w, rövid-hosszú, dízel-benzin , most is egy f18 van ugyan azzal az áttétellel mint az F15 öd, kicsit lehetne rövidebb de szerintem az a legjobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Police Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 Nem mondom hogy nem vagyok vele elégedett de egy kicsit rövidebb a vágyam! csak azt nem tudom hogy 3.74 vagy 3.94 legyen!?!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július22, 2017 Megoszt Elküldve Július22, 2017 (edited) Sziasztok! remélem tudtok infóval szolgálni nekem, adott egy x25xe, f18 c345+ os váltóval. mellékelek pár képet. nmeigazán szimpi hogy így összeértek a dolgok. borzasztó kelepelést adott ki magábol, de eddig betudtam annak hogy nyelestengely csapágyas a váltó. lehet nem látszik, a kuplung szerkezet rugói fényesek, a lendkerék csavarjai szintén. az a műanyag karika az fixen benne kéne legyen a tárcsában? valóban lógott is tengely. csapágyat beszereztem, még ugyan nem raktam össze, de a mai nap sor kerül arra is. aztán az lenne még a kérdés, hogy Miskolc, Nyíregyháza környékén nem tudna e valaki olyan helyet ahol kuplung kevlározással foglalkoznak? minimális teljesítmény növelés tervben van a motoron (g tengely, meg egy program hozzá) lehet elbírná a gyári is, de ezért nem szedném ki újra... elég kevés a hely az astraban itt vannak a képek Módosítva Július22, 2017 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július25, 2017 Megoszt Elküldve Július25, 2017 Akkor kerdeznek tovabb Az f20as váltó külsőre nagyobb mint a 18as? A lényegi kérdés az lenne hogy a 25xe melle be fer-e f astraba? Vagy ha nem, akkor a 20as belseje atrakhato e a 18as hazba? A cr-es 20asnak kb ugyan az az attetelezese mint a 18asomnak, csak a vegattetel mas, de az adott a masikbol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Január3, 2019 Megoszt Elküldve Január3, 2019 Sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha valaki tudna esetleg segíteni.Van egy X20dtl autóm és chippelve... nagyon jó jól megy viszont egy F23 váltóval van szerelve 3.84 axel ratio. 5.ben3000/130 esetleg lehetne beletenni szerintetek egy 6 os váltót vagy olyat amivel talán kicsit kevesebbet porog.Ha igen mit kellene át szerelni.Valaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts