Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Na igen. Pl Róóóbinak ott a karbis kadett E, abban még a régi fajta váltókulissza van, és az ezer éves ismeretlen állapotú f10-es váltóval is olyan pontos és vaj a váltás, hogy nem akartam elhinni. Fele annyi csukló van benne.

Elküldve

Igen, azt néztem, hogy a cr-ek ugyanazok kb, mde ez szerintem wr lesz, mert sima alap vectrából van, az viszont jóval hosszabb mint ami most van. Csak kérdés hogy belemegy e.

A váltóút már nekem is rövidített, de még mindig elég fostos. Na meg oldal irányba is kéne valamit alkotni, mert ott még olyan mint a lekvár.

Ha egybe cseréled a fokozatokat, szerintem úgyis belemegy, csak hosszúak lesznek a fokozatok a WR-nél.

Nekem short shifterrel nemcsak rövidebb lett az út, de jobban betalál a fokozatokba, lehet kikopott a kulisszádban valami.

Elküldve

Ezaz,hogy elvileg sehol nem lóg, mikor rövidítettem, ki lett hajigálva minden ami lógott.

Pont az volna a cél, hogy hosszabb legyen, mert így most 3500-4000 körül forog autópályán, és lezabálja a fejemet. Csak az ötödiket akarom áttenni.

Elküldve

Na igen. Pl Róóóbinak ott a karbis kadett E, abban még a régi fajta váltókulissza van, és az ezer éves ismeretlen állapotú f10-es váltóval is olyan pontos és vaj a váltás, hogy nem akartam elhinni. Fele annyi csukló van benne.

Igen arra gondoltam én is csak astránál "útban van " a tűzfal :) A régi kadetteknek tényleg patent a váltója.

Elküldve

Ezaz,hogy elvileg sehol nem lóg, mikor rövidítettem, ki lett hajigálva minden ami lógott.

Pont az volna a cél, hogy hosszabb legyen, mert így most 3500-4000 körül forog autópályán, és lezabálja a fejemet. Csak az ötödiket akarom áttenni.

Esetleg még az lehet (ha neked is short shifter van bent), hogy nem pontosan van beállítva.

Ha a WR 5. fokozatát cseréled csak át, annyi gond lesz, hogy a 4. fokozatot kihúzatva kell váltanod 5.-be, mert nagyot esik, illetve visszaváltáskor meg nagyot ugrik majd a fordulatszám.

Elküldve

Beállítva jól bevan, bár nem volt egyszerű, egyszerűen olyan az egész mint mikor lekvárban kanalaz az ember.

Na igen, ezért is akartam komplett váltót cserélni, de jelenleg ez a leggyorsabb, legköltséghatékonyabb, és legkevésbé helyigényes művelet.

Ezért lenne jó egy hatos váltó, de a c20let váltóján kívül másról nem tudok ami felmegy, annak az áttételei viszont hosszúak az xe-nek, meg a váltó is dögnehéz. (jha, meg találjon az ember, és fizesse ki az árát)

Esetleg vmeik saab váltó nem passzol? :D

Elküldve

A short sifterek jellemzője, hogy valamivel nehezebb a váltás, mint előtte, viszont sokkal rövidebb a váltási idő. Valamit valamiért. :D

Lehet költséghatékonyabb csak az 5.-t cserélni, de a 4-ből 5.-be 2-2,5e közötti fordulatot esik. Ha érdekel betehetek egy táblázatot, amin látod a fokozatokhoz tartozó fordulatszámon mennyivel megy az autó.

Az F28-as(let) váltó fokozatai 1.-5.-ig rövidebbek az F20-nál, csak a 6. hosszú benne, és minimum 15kg-l nehezebb.

  • 1 month later...
Elküldve

Ha én egy f16 w394-be be akarom tenni az f18 w374 difijét, az hogy működik? Bemegy egy az egybe? Vagy van amit visz magával? (gondolok itt a tengelyből kialakított fogaskerekekere, meg ilyesmi)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Az a váltó versenyzésre és/vagy gyorsulásra jó.

Nagyon rövidek a fokozatok a másodiktól. Közútra használhatatlan.

Cserébe brutálisat gyorsulhat vele az autód, csak bírd időben váltani. :icon1:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok valaki segítsen ha tudd!van egy c20ne-m egy f16 al es nagyon hosszú mit ajánlatok.corsaba van a moci és nagyon rövidet szeretnek!!!!ascona 1.6 d vagy astra 1.7 d vagy ami ezzel a motorral össze megy es kibasz.... rovid legyen előre is köszi szépen csoki

Elküldve

A dízelé pont hosszú mint a busz. Cr-es váltókat keress. Pl az f20 c355 az egy elég rövid váltó, illetve lehet kettőből egyet csinálni, hogy még rövidebb legyen.

  • 1 year later...
Elküldve
On 2015. 08. 24. at 21:49, reddish írta:

Az a váltó versenyzésre és/vagy gyorsulásra jó.

Nagyon rövidek a fokozatok a másodiktól. Közútra használhatatlan.

Cserébe brutálisat gyorsulhat vele az autód, csak bírd időben váltani. :icon1:

Az M32-es váltó?

  • 1 month later...
Elküldve

Bocsi, hogy csak most válaszolok, de nem voltam mostanában fent,

Amire válaszoltam az a wegapower ebayről belinkelt váltójának szólt.

Lehet kicsit félreérthető volt.

Elküldve

Most raktam össze egy legó váltót F18 rövid 1-2-3-4-5 3,57 es difivel ez most nagyon jó de egy még rövidebbet még csinálok az pont jó lesz szaladgálni is meg ha kell gyorsul is az autó. az ugyan ezek a rövid fokozatok lesznek+ 3,94 difi. Végre levettem az a (shit) F23 at, nehéz ha kiforgatod a motort megreccsen, nem tudom a turbósok hogy szeretik de én nagyon meggyűlöltem.

  • Like 1
Elküldve
On 2015. 01. 16. at 12:39, TomTech írta:

Diesel kocsit kellett volna vennetek, azokban jo hosszu valto van gyarilag. :)

En a hosszu 1-esen agyalok mar regota, nekem az kell mert 429C a valtom, igy csak esztergal 1-esben. Azert ha talalok normalis aron 453-ast akkor lecserelem. :)

Opelnél sajnos nem teljesen így van. 

Nekem 2.2 Diesel A Zafirám van. 2000 fordulaton megy 90 km/h sebességgel, 5.-ben. Annak kapcsán csöppentem ide, mert agyalok rajta, hogy valamiképp nyújtani kellene az 5.-et. Ha jól rémlik, F 35 váltó van rajta. 

Elküldve
On 2017. 03. 21. at 9:29, Suby írta:

Opelnél sajnos nem teljesen így van. 

Nekem 2.2 Diesel A Zafirám van. 2000 fordulaton megy 90 km/h sebességgel, 5.-ben. Annak kapcsán csöppentem ide, mert agyalok rajta, hogy valamiképp nyújtani kellene az 5.-et. Ha jól rémlik, F 35 váltó van rajta. 

0.66 os az ötödiked már így is duplázza majdnem a főtengely fordulatát hova akarsz ennél hosszabb váltót? 3000 forog 140 nél. ha lejebb viszed a fordulatot elvesződik az erő. Mégis csak egy téglát tolsz széllel szemben. vagy G astrából F35 és akkor kicsit hosszabb a difi 2000 nél 98 at megy. De kár bántani szerintem.

  • 2 months later...
Elküldve

Egy kis segítség kellene! Az Astrám x16xe és jelenleg egy f15 c355 van rajta. Ez nekem kicsit hosszú mivel nem járok pályán csak szökőévente. 

Úgy tudom, hogy a régi Rendőr Astrák váltói nagyon pörgős rövidek! Ha ez igaz akkor segítsetek már hogy az pontosan milyen végáttéllel illetve fokozatok milyen hosszúak benne? ahogy láttam az F15-ből van több fajta is csak nem tudom melyik lenne jó, mivel TÚL rövidet sem akarok esetleg lehet e cserélni az 5.-et?

Elküldve
On 2017. 06. 03. at 7:01, Police írta:

Egy kis segítség kellene! Az Astrám x16xe és jelenleg egy f15 c355 van rajta. Ez nekem kicsit hosszú mivel nem járok pályán csak szökőévente. 

Úgy tudom, hogy a régi Rendőr Astrák váltói nagyon pörgős rövidek! Ha ez igaz akkor segítsetek már hogy az pontosan milyen végáttéllel illetve fokozatok milyen hosszúak benne? ahogy láttam az F15-ből van több fajta is csak nem tudom melyik lenne jó, mivel TÚL rövidet sem akarok esetleg lehet e cserélni az 5.-et?

Az a legjobb áttételű váltó. Volt szinte minden váltóm ami létezik c-w, rövid-hosszú, dízel-benzin , most is egy f18 van ugyan azzal az áttétellel mint az F15 öd, kicsit lehetne rövidebb de szerintem az a legjobb.

  • 1 month later...
Elküldve (edited)

Sziasztok!
remélem tudtok infóval szolgálni nekem, adott egy x25xe, f18 c345+ os váltóval. mellékelek pár képet. nmeigazán szimpi hogy így összeértek a dolgok. borzasztó kelepelést adott ki magábol, de eddig betudtam annak hogy nyelestengely csapágyas a váltó. 
lehet nem látszik, a kuplung szerkezet rugói fényesek, a lendkerék csavarjai szintén. 

az a műanyag karika az fixen benne kéne legyen a tárcsában?

valóban lógott is tengely. csapágyat beszereztem, még ugyan nem raktam össze, de a mai nap sor kerül arra is.
aztán az lenne még a kérdés, hogy Miskolc, Nyíregyháza környékén nem tudna e valaki olyan helyet ahol kuplung kevlározással foglalkoznak? minimális teljesítmény növelés tervben van a motoron (g tengely, meg egy program hozzá) lehet elbírná a gyári is, de ezért nem szedném ki újra... elég kevés a hely az astraban :-)

 

 

itt vannak a képek

Módosítva : aholy
Elküldve

Akkor kerdeznek tovabb :-)

 

 

Az f20as váltó külsőre nagyobb mint a 18as? A lényegi kérdés az lenne hogy a 25xe melle be fer-e f astraba?

Vagy ha nem, akkor a 20as belseje atrakhato e a 18as hazba? A cr-es 20asnak kb ugyan az az attetelezese mint a 18asomnak, csak a vegattetel mas, de az adott a masikbol.

  • 1 year later...
Elküldve

Sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha valaki tudna esetleg segíteni.Van egy X20dtl autóm és chippelve... nagyon jó jól megy viszont egy F23 váltóval van szerelve 3.84 axel ratio.

5.ben3000/130 esetleg 

lehetne beletenni szerintetek egy 6 os váltót vagy olyat amivel talán kicsit kevesebbet porog.Ha igen mit kellene át szerelni.Valaszokat előre is köszönöm.

 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.