Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kiszakadt kürtgomb cseréje (típushiba)


tgabika76

Recommended Posts

Sajnos előbb-utóbb mindenki megtapasztalja milyen ronda tud lenni egy átszakadt kürtgomb, de a javítása nem lehetetlen. Az én autómban még 100000km sem volt amikor megvettem, de már javítva voltak a kürtgombjai, elég igénytelenül. Ezen próbáltam változtatni azzal a módszerrel amit alant megosztok:

Először is, a két nyomógombként szolgáló gumipárna külön is megrendelhető, nem kell komplett légzsákburkolatot cserélni. Nem olcsó (~4000Ft), de a légzsáktakarónál még így is gazdaságosabb, ráadásul akinek bőrkormánya van annak jóformán az egyetlen járható út, lévén a műanyag légzsákfedél színe nagyon elüt a bőrkormányétól, ráadásul annak szerelése sem egyszerűbb.

A csere menete röviden: légzsák le (előtte akkusaru le természetesen), régi kürtgomb kivág, új beragaszt, légzsák vissza, akkusaru vissza. Összesen fél óra kábé. Képek is készültek, íme:
Ilyen volt az eredeti kürtgombom amit még az olasz javított:
gallery_123_176_65822.jpg
gallery_123_176_226990.jpg
Légzsák leszedés közben:
gallery_123_176_117019.jpg
Az eredeti olasz "foltozás" a belső oldalról:
gallery_123_176_126888.jpg
Ezek a régi kürtgomb maradványai (érdekes hogy az eredeti olasz verzióban nyomokban még kartonpapír is felfedezhető... :)
gallery_123_176_353380.jpg
Kivágva (sajna nem sikerült szebben, már eredetileg is nagyobb volt a lyuk mint amekkora a kürtgomb):
gallery_123_176_241910.jpg
...itt pedig már beragasztva az új:
gallery_123_176_237917.jpg
Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.