Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések


akzo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Az utóbbi 1 hétben 2x írta ki, hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadék szintet. Korábban soha. Két éve van meg az autó. 2-3 hete volt 150 ezres szervizen, ahol cserélték a hűtőfolyadékot is.

Egy jelet látok a tartályon cold felirattal. OK, hogy hidegen, de ez a min., max. vagy pontos szint jelzése lenne? Nekem hidegen felette van. Melegen pedig sokkal felette.

Ennek próbálva utána olvasni megtaláltam, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletét hogyan tudom megnézni. Kíváncsiságból ellenőriztem párszor. Tapasztalat: kb. 10km vezetés után már elérte a 90 fokot. Majd 99 és 102 között volt végig egy 150km-s úton. Mindegy, hogy autópálya, országút vagy lakott terület. Álló helyzetben még magasabbra ment és ha jól emlékszem, akkor úgy 108 fok körül kapcsolt be a ventilator, de csak nagyon rövid időre. 

Normálisak ezek a hőmérsékletek?

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, RokaRudi said:

Az utóbbi 1 hétben 2x írta ki, hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadék szintet. Korábban soha. Két éve van meg az autó. 2-3 hete volt 150 ezres szervizen, ahol cserélték a hűtőfolyadékot is.

Egy jelet látok a tartályon cold felirattal. OK, hogy hidegen, de ez a min., max. vagy pontos szint jelzése lenne? Nekem hidegen felette van. Melegen pedig sokkal felette.

Ennek próbálva utána olvasni megtaláltam, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletét hogyan tudom megnézni. Kíváncsiságból ellenőriztem párszor. Tapasztalat: kb. 10km vezetés után már elérte a 90 fokot. Majd 99 és 102 között volt végig egy 150km-s úton. Mindegy, hogy autópálya, országút vagy lakott terület. Álló helyzetben még magasabbra ment és ha jól emlékszem, akkor úgy 108 fok körül kapcsolt be a ventilator, de csak nagyon rövid időre. 

Normálisak ezek a hőmérsékletek?

Nem írtad milyen motorod van. A16XER-nél normálisak ezek a hőmérsékletek. Kb. 102 körül mozog. Dugóban ha jól emlékszem 108-nál bekapcsol a venti 106-nál meg ki. A folyadéknak hidegen a jel fölött kell lennie, bár nem írják, hogy mennyivel fölötte. Én a jel és a tartály hegesztése közti táv felére szoktam belőni.  A hibajelzés úgy tudom tipikus Astra hiba. Talán a tartályban lévő úszó adja meg magát vagy valami ilyesmi. Nekem szerencsére nincs ilyenem. Itt a  fórumon biztos találsz infót a hiba okairól.

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, quad405 said:

Nem írtad milyen motorod van. A16XER-nél normálisak ezek a hőmérsékletek. Kb. 102 körül mozog. Dugóban ha jól emlékszem 108-nál bekapcsol a venti 106-nál meg ki. A folyadéknak hidegen a jel fölött kell lennie, bár nem írják, hogy mennyivel fölötte. Én a jel és a tartály hegesztése közti táv felére szoktam belőni.  A hibajelzés úgy tudom tipikus Astra hiba. Talán a tartályban lévő úszó adja meg magát vagy valami ilyesmi. Nekem szerencsére nincs ilyenem. Itt a  fórumon biztos találsz infót a hiba okairól.

Igen, A16XER a motor. Olvastam a szintjelzés hibáról is. Bár könnyebb lenne, ha mindig írná és nem csak néha.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Másik kérdés motorral kapcsolatban. Az alábbi traktoros hangot hallom én is indításbál már egy ideje. Gyanítom,  a hiba is valami olyasmi. A16XER.

Most volt a kocsi 150 ezres szervízen. Gondoltam, egy jó alkalom, hogy megnézzék, mivel úgyis kicsit bontani kell. Ők nem hallották. Mikor szóltam, azt mondták, szívesen ránéznek megint egy másik időpontban.

Tudna valaki ajánlani szerelőt első sorban Veszprém, Fehérvár, Zalaegerszeg térségében?

 

Link to comment
Megosztás:

13 hours ago, RokaRudi said:

Sziasztok!

Másik kérdés motorral kapcsolatban. Az alábbi traktoros hangot hallom én is indításbál már egy ideje. Gyanítom,  a hiba is valami olyasmi. A16XER.

Most volt a kocsi 150 ezres szervízen. Gondoltam, egy jó alkalom, hogy megnézzék, mivel úgyis kicsit bontani kell. Ők nem hallották. Mikor szóltam, azt mondták, szívesen ránéznek megint egy másik időpontban.

Tudna valaki ajánlani szerelőt első sorban Veszprém, Fehérvár, Zalaegerszeg térségében?

 

Valószínűleg nem annyira kopottak még a kerekek és ezért csak hosszabb állás után traktorozik, hidegen. Gondolom a szerelők már meleg motort kaptak kézhez ezért nem hallották. Vagy nem ismerik a motor típushibáit. A cserével annyira nem sietnék, ha a traktorozáson kívül mást nem okoz mert elég borsos.

 

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 05. 14. at 12:55, RokaRudi írta:

Sziasztok!

Az utóbbi 1 hétben 2x írta ki, hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadék szintet. Korábban soha. Két éve van meg az autó. 2-3 hete volt 150 ezres szervizen, ahol cserélték a hűtőfolyadékot is.

Egy jelet látok a tartályon cold felirattal. OK, hogy hidegen, de ez a min., max. vagy pontos szint jelzése lenne? Nekem hidegen felette van. Melegen pedig sokkal felette.

Ennek próbálva utána olvasni megtaláltam, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletét hogyan tudom megnézni. Kíváncsiságból ellenőriztem párszor. Tapasztalat: kb. 10km vezetés után már elérte a 90 fokot. Majd 99 és 102 között volt végig egy 150km-s úton. Mindegy, hogy autópálya, országút vagy lakott terület. Álló helyzetben még magasabbra ment és ha jól emlékszem, akkor úgy 108 fok körül kapcsolt be a ventilator, de csak nagyon rövid időre. 

Normálisak ezek a hőmérsékletek?

Szia,

Nekem is ez a motorom van ( Z16XER), kb fél éve rakta ki elsőre és sajnos nekem kis olaj foltok jelentek meg a hűtőfolyadék tetején. A hűtőfolyadék szint és az olaj szint nem változik egy mm-t sem. Az sárga olaj sapka alja nem kávé habos, tehát nem mutat semmi hengerfejre.

A Folyadék hőmérséklete nálam is hasonlóan mozog ( menet közben 88-92,  álló helyzetben 108-nál kapcsol be).

Olajhűtő cserén túl vagyok ( olvastam, hogy típushiba), 2xer át lett már mosatva a hűtőfolyadék rendszer, mert csak-csak jelenik meg olaj. A szerelő szerint, azért mert hiába lett kicserélve az olajhűtő, marad a rendszerben némi olaj ami fel-fel büffen a tartályba. Egyszer ki lett cserélve már a szint érzékelő is, hogy hátha csak elromlott.

Most át lesz mosatva még egyszer és kicseréljük az érzékelőt is és a kiegyenlítő tartályt is.

Nagyon reménykedem benne, hogy nem hengerfejes.

Ötleteket várok,

Köszönöm szépen a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

3 hours ago, Lantos Péter said:

Szia,

Nekem is ez a motorom van ( Z16XER), kb fél éve rakta ki elsőre és sajnos nekem kis olaj foltok jelentek meg a hűtőfolyadék tetején. A hűtőfolyadék szint és az olaj szint nem változik egy mm-t sem. Az sárga olaj sapka alja nem kávé habos, tehát nem mutat semmi hengerfejre.

A Folyadék hőmérséklete nálam is hasonlóan mozog ( menet közben 88-92,  álló helyzetben 108-nál kapcsol be).

Olajhűtő cserén túl vagyok ( olvastam, hogy típushiba), 2xer át lett már mosatva a hűtőfolyadék rendszer, mert csak-csak jelenik meg olaj. A szerelő szerint, azért mert hiába lett kicserélve az olajhűtő, marad a rendszerben némi olaj ami fel-fel büffen a tartályba. Egyszer ki lett cserélve már a szint érzékelő is, hogy hátha csak elromlott.

Most át lesz mosatva még egyszer és kicseréljük az érzékelőt is és a kiegyenlítő tartályt is.

Nagyon reménykedem benne, hogy nem hengerfejes.

Ötleteket várok,

Köszönöm szépen a segítséget!

Remélem nem csak az olajhűtőt de az érintett tömítések is cserélve lettek. Ott is folyhat át olaj. Használj valami hűtőrendszerhez való mosóadalékot. Nekem A Wynn's bevállt. És jobb hatása van ha nem a hűtőfolyadékba teszed bele, hanem vízbe. Alaposan ki kell utána öblíteni. A 2xeri adalék nélküli öblítés szerintem nulla. Remélem csak amiatt van még olaj a rendszerben.

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 03. 27. at 15:25, KISSARPI írta:

Sziasztok! Z16XEP-vel kapcsolatban kérdeznék. Új vagyok, most vettem az autót.

Remeg az autó kb 2800-3000 es fordulat között. Álló helyzetben is. Szóval a futóműben, kerekekben nem keresném a hiba okát. Motortartó? Váltótartó? Kuplung? Mi lehet? Valakinek volt már esetleg hasonló hibája?

 Sziasztok! Nekem is ez volt Z16XEP-s autónál, nekem egy szivósor tisztitás oldotta meg!

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 05. 14. at 12:55, RokaRudi írta:

Sziasztok!

Az utóbbi 1 hétben 2x írta ki, hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadék szintet. Korábban soha. Két éve van meg az autó. 2-3 hete volt 150 ezres szervizen, ahol cserélték a hűtőfolyadékot is.

Egy jelet látok a tartályon cold felirattal. OK, hogy hidegen, de ez a min., max. vagy pontos szint jelzése lenne? Nekem hidegen felette van. Melegen pedig sokkal felette.

Ennek próbálva utána olvasni megtaláltam, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletét hogyan tudom megnézni. Kíváncsiságból ellenőriztem párszor. Tapasztalat: kb. 10km vezetés után már elérte a 90 fokot. Majd 99 és 102 között volt végig egy 150km-s úton. Mindegy, hogy autópálya, országút vagy lakott terület. Álló helyzetben még magasabbra ment és ha jól emlékszem, akkor úgy 108 fok körül kapcsolt be a ventilator, de csak nagyon rövid időre. 

Normálisak ezek a hőmérsékletek?

A folyadekszint jelado meghibásodasa tipushibaja az autonak, tobb mint valaoszinu hogy ez a baj!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Vezérlésben szeretnék infót kérni, 1.4xep 90le H Astra, milyen tipust,márkát ajánlanátok,ha szettben veszem az tartalmaz mindent,mit érdemes még ilyenkor cserélni?Csere periódus mennyi km? A Bárdi és a Cromax-nál nézelődök,illetve hol érdemes ezeket beszerezni?Köszi

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 05. 29. at 11:58, Roberth írta:

Sziasztok! Vezérlésben szeretnék infót kérni, 1.4xep 90le H Astra, milyen tipust,márkát ajánlanátok,ha szettben veszem az tartalmaz mindent,mit érdemes még ilyenkor cserélni?Csere periódus mennyi km? A Bárdi és a Cromax-nál nézelődök,illetve hol érdemes ezeket beszerezni?Köszi

szettet vegyél abban van minden+vizpumpa ha még nem volt cserélve.

Én anno skf szettet vettem,meg termosztát is lett cserélve akkor.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 6/4/2018 at 11:42 AM, csicsó said:

szettet vegyél abban van minden+vizpumpa ha még nem volt cserélve.

Én anno skf szettet vettem,meg termosztát is lett cserélve akkor.

Köszi!Csere periódus egyébként km-ben mennyi?Tudja valaki hol édemes ezeket beszerezni? Ezt találtam,  https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/vezermulanc_keszlet_opel_1_0_1_2_1_4_55164

Módosítva : Roberth
Link to comment
Megosztás:

21 órája, Roberth írta:

Köszi!Csere periódus egyébként km-ben mennyi?Tudja valaki hol édemes ezeket beszerezni? Ezt találtam,  https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/vezermulanc_keszlet_opel_1_0_1_2_1_4_55164

Csereperiódus nincsen meghatározva,amikor elkezd csattogni indítás után akkor jött el az ideje.:(

Az skf szettet vedd meg a cromaxban ne az angolt.

Amúgy mennyi km van az autóban?Van hangja már?

Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, csicsó said:

Csereperiódus nincsen meghatározva,amikor elkezd csattogni indítás után akkor jött el az ideje.:(

Az skf szettet vedd meg a cromaxban ne az angolt.

Amúgy mennyi km van az autóban?Van hangja már?

Most 95 ezernél jár,de indítás után pár másodpercig van kerregő hangja,olvastam,hogy lehet twinport szelep is,meg lánc,ahogy te is írtad!Minden képpen cserélek láncot ( SKF ) és utánna meglátjuk!Ha nem változik a hangja,tényleg eladom vagy beszámíttatom 1.6 -osba :)

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 06. 07. at 11:49, Roberth írta:

Most 95 ezernél jár,de indítás után pár másodpercig van kerregő hangja,olvastam,hogy lehet twinport szelep is,meg lánc,ahogy te is írtad!Minden képpen cserélek láncot ( SKF ) és utánna meglátjuk!Ha nem változik a hangja,tényleg eladom vagy beszámíttatom 1.6 -osba :)

Az lánc lesz,cseréld ki utána jó lesz.

Ha a twinport állító rudazat csattog az nem hallgat el...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sajnos újabb probléma az autóval. Kezd a türelmem fogyni és amiért még inkább, hogy nem tudom, milyen szerelőhöz vigyem.

Szóval alacsony fordulaton (kb. 1000-15000) elkezdett pár napj rángatni az autó. Úgy tűnik, inkább nagyobb gázadásnál. Viszont nem mindig.

Neten olvasgatva min. 10 dolgot írnak.

Bármi észrevétel, javaslat? Lehet a "traktoros" hanghoz köze?

Főleg az lenne jó, ha valaki jó Opel szerelőt javasolna első sorban Zala (Zalaegerszeg), esetleg Veszprém vagy Fejér megyében. (Veszprém, Balatonkenese)

Link to comment
Megosztás:

1 óra, RokaRudi írta:

Sziasztok!

Sajnos újabb probléma az autóval. Kezd a türelmem fogyni és amiért még inkább, hogy nem tudom, milyen szerelőhöz vigyem.

Szóval alacsony fordulaton (kb. 1000-15000) elkezdett pár napj rángatni az autó. Úgy tűnik, inkább nagyobb gázadásnál. Viszont nem mindig.

Neten olvasgatva min. 10 dolgot írnak.

Bármi észrevétel, javaslat? Lehet a "traktoros" hanghoz köze?

Főleg az lenne jó, ha valaki jó Opel szerelőt javasolna első sorban Zala (Zalaegerszeg), esetleg Veszprém vagy Fejér megyében. (Veszprém, Balatonkenese)

Első körben gyertya-trafó hiba esélyes.Lehet üzemanyagnyomás gond is.A "traktorozás" itt nem játszik,ilyet az okoskerekek nem szoktak produkálni.Nincs mese,találnod kéne egy hozzáértő szerelőt.Facebook-on van több H Astra csoport is.Csatlakozás után ott is remélhetsz segítséget.

 

Link to comment
Megosztás:

22 hours ago, rotel said:

Első körben gyertya-trafó hiba esélyes.Lehet üzemanyagnyomás gond is.A "traktorozás" itt nem játszik,ilyet az okoskerekek nem szoktak produkálni.Nincs mese,találnod kéne egy hozzáértő szerelőt.Facebook-on van több H Astra csoport is.Csatlakozás után ott is remélhetsz segítséget.

 

Köszi!

Többen is első körben a gyújtást mondják. Remélem igazuk lesz. Elpártolt mostanában a szerencs mellőlem.

Egyébként érdekes, mert nem mindig jön elő. Reggel indulás után leginkább nem. Kis városban furikázás után igen.  Munka után hazafelé egyből. Este megint nem. 2 nappal korábban reggel indulás után 150km megtétele után nem. (Volt bent országút, falu, autópálya és város is a végén.)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Az 1.6-os Astrám(z16xep) lassításnál, megállásnál a kuplung kinyomásakor leáll. Nem mindig, hanem teljesen random módon. Van amikor csak beesik a fordulat 3-4-500 környékére és onnan jön vissza. Érdekes, hogy amikor látom, hogy a fordulat zuhan és még a leállás előtt ráengedem a kuplungot akkor, mintha mi sem történt volna megy rendesen tovább. Emellett gázelvételkor és visszaváltásnál is sokszor rángat, de néha alcsony gázállásnál menet közben is. Hibakódot nem dob ki. EGR és a fojtószelepház ki lett takarítva. Ezután szerelővel gépre rakva ki lett próbálva és azt mondták nem látnak semmi rendelleneset. Takarítás után 1 hétig nem is volt vele nagy gond. Akkor is leesett néha a fordulat megállásnál, de sokkal jobb volt összességében és nem is állt le. Mikor lekötöttem az akksit és nullázott mindent, akkor is kb. 1 hétig sokkal jobb volt, de utána megint előjöttek a hibák. Szerelő azt mondta gyújtáshibára gondol. Gyertyák jók így a gyújtótrafó csere lenne a következő.  Tippre nem nagyon szeretnék 40ezres alkatrészeket cserélgetni...Persze ha nincs ötlet, akkor az lesz.

Ezek a hibák minek a meghibásodására utalhatnak tipikusan?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Z16XEP motoros 158.000 Km-es Astra H-ról szeretnék kérdezni. Tavaly nyáron autópályán hazafele megadta magát a gyujtótrafó. Kigyulladt a lámpa, elment az erő. Nem is forszíroztam, gurultunk még 10-15 km-t, de mivel villogni is kezdett a lámpa, ezért autómentő. Itthon trafócsere és minden ok.

  • Pár hónappal később megint kigyulladt a lámpa, de semmi érezhető probléma, pont be tudtam vinni a szervízbe, 3. henger gyújtáshiba, kód kiüt, gyertyák felcserél.
  • Két nappal később, megint lámpa, most pár napig nem jutottam el a szervízig, amikor elmentem, akkor többszörös gyújtáshiba kód volt, véletlenszerű és hengerenként is. Kód kiüt.
  • Pár nap múlva megint...de semmi hibajelenség, csak a lámpa gyullad ki, az autó megy rendesen. Talán, néha, van egy olyan bizonytalan érzés, mintha egy tizedmásodpercre elmenne az erő, de ez csak egy nagyon halvány érzet, nagyon ritkán jelentkezik és igazából lehet, hogy csak belemagyarázás. És nincs kapcsolata a lámpagyulladással.

És itt kezdődött az agyalás. A szerelő megesküdött, hogy a gyújtótrafó jó, ő cserélte ki, annak jónak kell lennie. A gyertyák jók, hiszen egyszerre nem romolhat el az összes. Szerinte a megoldás a motortisztító, mert valószínűleg az injektorban lehet valami apró kosz, ami miatt nem jut benzin a hengerbe és nincs robbanás. De horrorsztorinak elmeséltek egy másik Astrát, amiben kb. mindent kicseréltek és akkor is visszajött a hiba, sőt ma is megvan. Megcsináltam a motortiszítót, két hétig ok, aztán kezdődött elölről. 

  • Januárra meguntam a bénázást és elvittem a világító lámpájú autómat az Opel Schillerhez, ahol vettem 100.000 km-el ezelőtt. Ott kiolvasták a kódot és azt mondták, idézem: "Menni kell vele, aztán majd meglátjuk..." Mindez (időpontra!) két óra és 7000 Ft volt. Ekkor felmentem az autópályára és megszaggattam a gépet amennyire lehetett (hátha most kijön az a pici kosz az injektorból...) és fél évig nem volt gond.

De most megint visszajött a lámpagyulladás. A hibakódok 300, 301, 302, 303, 304, 314. (Mindegyik 00-ra végződik) Vagyis gyújtáskimaradás véletlenszerűen, minden hengerben külön és egy hengerben. Most már nagyon figyelem az erőtlenedést, de az sincs már, az autó úgy megy mint a kisangyal. Főként Pesten használom. Fogyasztás a szgép szerint 7.2 (7.8 klímával), nem változott.

Mit javasoltok? 

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumos tàrsak!

1.6 literes Astra H tulajdonos vagyok. Pár napja sípoló hang jön a motortérből. Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni hogy mi lehet annak a segítsègèt megköszönném! Én gondoltam a kartergázszűrő membránra. Elvittem márka szervízbe is de természetesen ott nem produkálta ezt a hangot. Ezt csak sok állás utàn csinálja és szerencsère nem sokáig. Mindig gázadásra.

Segítsègeteket előre is köszönöm! 

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 06. 22. at 20:20, Zen írta:

Sziasztok!

Az 1.6-os Astrám(z16xep) lassításnál, megállásnál a kuplung kinyomásakor leáll. Nem mindig, hanem teljesen random módon. Van amikor csak beesik a fordulat 3-4-500 környékére és onnan jön vissza. Érdekes, hogy amikor látom, hogy a fordulat zuhan és még a leállás előtt ráengedem a kuplungot akkor, mintha mi sem történt volna megy rendesen tovább. Emellett gázelvételkor és visszaváltásnál is sokszor rángat, de néha alcsony gázállásnál menet közben is. Hibakódot nem dob ki. EGR és a fojtószelepház ki lett takarítva. Ezután szerelővel gépre rakva ki lett próbálva és azt mondták nem látnak semmi rendelleneset. Takarítás után 1 hétig nem is volt vele nagy gond. Akkor is leesett néha a fordulat megállásnál, de sokkal jobb volt összességében és nem is állt le. Mikor lekötöttem az akksit és nullázott mindent, akkor is kb. 1 hétig sokkal jobb volt, de utána megint előjöttek a hibák. Szerelő azt mondta gyújtáshibára gondol. Gyertyák jók így a gyújtótrafó csere lenne a következő.  Tippre nem nagyon szeretnék 40ezres alkatrészeket cserélgetni...Persze ha nincs ötlet, akkor az lesz.

Ezek a hibák minek a meghibásodására utalhatnak tipikusan?

Szia!
A fiamnak is ilyen hibája volt másfél éve.
A szelepfedélben van egy membrán, ami a kartergáz visszavezetésével van kapcsolatban.
Ez volt átszakadva, ennek cseréje után megszűntek a random motorleállások, fordulatszám ingadozások.
Ezt kell kicseréltetned.

Link to comment
Megosztás:

13 órája, Gergo142 írta:

Kedves Fórumos tàrsak!

1.6 literes Astra H tulajdonos vagyok. Pár napja sípoló hang jön a motortérből. Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni hogy mi lehet annak a segítsègèt megköszönném! Én gondoltam a kartergázszűrő membránra. Elvittem márka szervízbe is de természetesen ott nem produkálta ezt a hangot. Ezt csak sok állás utàn csinálja és szerencsère nem sokáig. Mindig gázadásra.

Segítsègeteket előre is köszönöm! 

Szia!

Enyém is csinál ilyet. Van mikor kevésbé, van mikor jobban, de mára már általános lett a kicsi gázadásoknál és 2-esbe 3-masba felváltásoknál. Olyan hang, mintha csúszna valami ékszíj rövid ideig. Pedig nem. Én úgy vettem észre, mintha a légszűrőház és a fojtószelepház közötti cső doboza környékéről jönne a hang. Nekem azt mondták ne foglalkozzak vele. Engem is zavar, gondolom csak nem kéne ilyen hangot adnia...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.