Bat83 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Vannak jó márkák, de pl. az alap Brembo is kb. ugyanannyi, mint a TRW, vagy a Bosch. cromax.hu oldalon tudsz keresni. Ha nem is onnan rendeled, legalább tisztában leszel az árakkal. Én nagyon kedvezményesen baráti segítséggel 36 ezerért vettem Brembo tárcsákat és betéteket. Bár nekem csak a 308 mm-es tárcsa volt jó. A brembo tárcsa és betét hogy viselkedik? Nem nyikorog? Megvagy elégedve vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 A brembo tárcsa és betét hogy viselkedik? Nem nyikorog? Megvagy elégedve vele? Nekem eddig bevált, a csere óta 13 ezret mentem vele. Azért írtam, hogy alap, mert ezen felül van a fúrt, mart tárcsa is, de az nyilván drágább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grep Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 A Cromax oldalán találtam most első gyári tárcsákat és betétet készletben 34 ezerért. Most már csak az a kérdés,hogy nem fog e nyikorogni!!?? Van valakinek gyári gm betét és tárcsával tapasztalata? Tavaly nyáron a cromax-ba vettem akciósan. Nekem nem nyikorgott. Előtte sokat olvastam, mert valami jobbat akartam, mint a gyári, de sok negítv dolgot hallottam ismertebb márkákról is, így maradt a gyári. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 A Cromax oldalán találtam most első gyári tárcsákat és betétet készletben 34 ezerért. Most már csak az a kérdés,hogy nem fog e nyikorogni!!?? Van valakinek gyári gm betét és tárcsával tapasztalata? Szia, nem értem a kérdést, a te autódban nem gyári van? Így neked is van tapasztalatod... Én is ilyen szettet vásároltam, ugyan az mint volt, nem csalódtam... 165ezret mentem el a gyári szerelésűvel, 90 ezernél volt egy betétcsere, nem nyikorgott, fékhatás jó, kedvező ár, nem vennék mást... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nemi25 Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Típushiba. A szívóoldalon az alu gyűjtőcsőben (erre van felfogatva a folytószelep, de nem a folytószelep a hibás) van egy lemez, ami 2 csavarral van lefogatva. Ezek a csavarok engednek el és remeg be a lemez az áramló levegő hatására. Ez adja a traktor hangot. A márkaszervíz egyben cseréli 70-100eFt-ért, de szétszedhető, a 2 csavar meghúzható, majd újra össze lehet rakni tömítőanyaggal. Köszönöm a segítségeteket !!! Valakinek van erről a hibáról valamilyen videója vagy fénykép, pontosan mit kell leszedni és meghúzni?? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bat83 Elküldve Február1, 2015 Megoszt Elküldve Február1, 2015 (edited) Szia, nem értem a kérdést, a te autódban nem gyári van? Így neked is van tapasztalatod... Én is ilyen szettet vásároltam, ugyan az mint volt, nem csalódtam... 165ezret mentem el a gyári szerelésűvel, 90 ezernél volt egy betétcsere, nem nyikorgott, fékhatás jó, kedvező ár, nem vennék mást... :) Szia! Tavaly decemberben vettem az autót és azóta mentem vele 14ezer km-t. A tárcsák már akkor is kopottak voltak de használhatóak és mostanra megérett a csere.Ezért kérdezem,hogy mik a tapasztalatok és ki mit ajánlana ;) Módosítva Február1, 2015 : Bat83 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Február1, 2015 Megoszt Elküldve Február1, 2015 T Bat83! "... nyikorog ..." Ezek nem nyikorognak: ATE PowerDisc, ATE Ceramic brake pads. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs7 Elküldve Február2, 2015 Megoszt Elküldve Február2, 2015 sziasztok! mar egyszer azt hiszem probaltam erdeklodni, de nem nagyon tudtam elmagyarazni. szoval a problema akkor adodik amikor az autot nem hasznaltam egy hosszabb ideig...hosszabb ideig nem heteket hanem nagyobb pihi utan...nehany ora...vagy hideginditasnal. szoval amikor inditom akkor par masodperccel kesobb kattan egyet...de most azt is eszrevettem, hogy ha uresben adok gazt, akkor gaz elvetele utan par masodperc es megint kattan...eleg rossz minosegben itt van rola egy hangfelvetel, elso 15 masodperc nem erdekes :) itt az hanganyag szerintetek mi lehet...a motor egy 2 eves benzines z16xer. elore is koszonom a tippeket otleteket, udv b. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Február2, 2015 Megoszt Elküldve Február2, 2015 Sziasztok! Adott egy 1.4-es H Astra (90 lovas - ugyanaz a motor mint a G Astraban). ÉS lenne egy olyan gondom, hogy hideg motornál nagyon egyenletlen a fordulatszám, és mintha 1 henger nem menne. Meleg motornál, ez a gond enyhül alapjáraton. Ha pörgetem a motort akkor meg egyáltalán nincs. Valaki tudja mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Február3, 2015 Megoszt Elküldve Február3, 2015 Sziasztok! Adott egy 1.4-es H Astra (90 lovas - ugyanaz a motor mint a G Astraban). ÉS lenne egy olyan gondom, hogy hideg motornál nagyon egyenletlen a fordulatszám, és mintha 1 henger nem menne. Meleg motornál, ez a gond enyhül alapjáraton. Ha pörgetem a motort akkor meg egyáltalán nincs. Valaki tudja mi lehet a gond? Olvasd ki a hibakódokat pedál teszttel vagy villogtatással és írd meg. Pedál teszthez nyomd le a gáz és fékpedált, majd add rá a gyújtást, a km számlálónál megjelenik az ECN felirat, alatta a hibakódok, azokat írd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Február3, 2015 Megoszt Elküldve Február3, 2015 Olvasd ki a hibakódokat pedál teszttel vagy villogtatással és írd meg. Pedál teszthez nyomd le a gáz és fékpedált, majd add rá a gyújtást, a km számlálónál megjelenik az ECN felirat, alatta a hibakódok, azokat írd meg. Nem ír ki hibakódot, ez a baj. De, most változott az ügy, hidegen ugye emelkedett az alapjárat, akkor jól jár, majd ha bemelegszik dadog az egész. Lambda szondát cseréltünk, és az segített egy keveset, de nem sokat.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs7 Elküldve Február3, 2015 Megoszt Elküldve Február3, 2015 sziasztok! mar egyszer azt hiszem probaltam erdeklodni, de nem nagyon tudtam elmagyarazni. szoval a problema akkor adodik amikor az autot nem hasznaltam egy hosszabb ideig...hosszabb ideig nem heteket hanem nagyobb pihi utan...nehany ora...vagy hideginditasnal. szoval amikor inditom akkor par masodperccel kesobb kattan egyet...de most azt is eszrevettem, hogy ha uresben adok gazt, akkor gaz elvetele utan par masodperc es megint kattan...eleg rossz minosegben itt van rola egy hangfelvetel, elso 15 masodperc nem erdekes :) itt az hanganyag szerintetek mi lehet...a motor egy 2 eves benzines z16xer. elore is koszonom a tippeket otleteket, udv b. valaki erre tunda valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Február4, 2015 Megoszt Elküldve Február4, 2015 Z18XER motornál egyszerre kell cserélni a vezérlést és a laposszíjat/vízpumpát vagy a vízpumpa cserét később külön is el lehet végezni a vezérlés ismételt lebontása nélkül? 60.000 km lesz a héten a kocsiban és kilenc évesek a szíjak, elkezdtem foglalkozni a gondolattal, hogy lecseréltetem, nem várom meg a 10. évet (szervízkönyv szerint a vezérlés 10 év vagy 150.000 km, a laposszíjra viszont nem találtam semmit). A laposszíj cserével egyidejűleg érdemes a generátor tartó gumibakot is cserélni? Az alkatrész olcsó, kérdés mennyi rezsióra lenne levenni a generátort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Február4, 2015 Megoszt Elküldve Február4, 2015 Z18XER motornál egyszerre kell cserélni a vezérlést és a laposszíjat/vízpumpát vagy a vízpumpa cserét később külön is el lehet végezni a vezérlés ismételt lebontása nélkül? 60.000 km lesz a héten a kocsiban és kilenc évesek a szíjak, elkezdtem foglalkozni a gondolattal, hogy lecseréltetem, nem várom meg a 10. évet (szervízkönyv szerint a vezérlés 10 év vagy 150.000 km, a laposszíjra viszont nem találtam semmit). A laposszíj cserével egyidejűleg érdemes a generátor tartó gumibakot is cserélni? Az alkatrész olcsó, kérdés mennyi rezsióra lenne levenni a generátort. Ha a vezérléskörön van a vízpumpa, akkor mindenképpen cserélni kell. Ha a hosszbordás hajtja, akkor úgy írják, hogy csak panasz esetén. Ha nem vág földhöz a dolog, én a helyedben egyszerre túlesnék rajta.A hosszbordásszíjat is érdemes cserélni, mert szerintem ahhoz le kell emelni a motort a bakról és úgy kell átfűzni. Ez nem olyan mint a Kispók, vagy a Bogár, hogy járó motornál is ki tudod cserélni. :D Gumibak cseréről nem hallottam még, szerintem elég csak, ha megadta magát. Attól függ, hol a generátor, mennyire macerás hozzáférni. Nekem anno a ki- és beszerelés a javítással együtt kb. 3 óra alatt meg volt. Ráadásul a szaki csak villamossági szerelő volt, így kicsit lassabban is ment neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjotr Elküldve Február4, 2015 Megoszt Elküldve Február4, 2015 Sziasztok! Adott egy 1.4-es H Astra (90 lovas - ugyanaz a motor mint a G Astraban). ÉS lenne egy olyan gondom, hogy hideg motornál nagyon egyenletlen a fordulatszám, és mintha 1 henger nem menne. Meleg motornál, ez a gond enyhül alapjáraton. Ha pörgetem a motort akkor meg egyáltalán nincs. Valaki tudja mi lehet a gond? Nekem is ilyen (Z16XEP), állítólag ez szelepfedél típushiba. http://topel.hupont.hu/11/tipushibak Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Február4, 2015 Megoszt Elküldve Február4, 2015 Ha a vezérléskörön van a vízpumpa, akkor mindenképpen cserélni kell. Ha a hosszbordás hajtja, akkor úgy írják, hogy csak panasz esetén. Ha nem vág földhöz a dolog, én a helyedben egyszerre túlesnék rajta.A hosszbordásszíjat is érdemes cserélni, mert szerintem ahhoz le kell emelni a motort a bakról és úgy kell átfűzni. Ez nem olyan mint a Kispók, vagy a Bogár, hogy járó motornál is ki tudod cserélni. :D Gumibak cseréről nem hallottam még, szerintem elég csak, ha megadta magát. Attól függ, hol a generátor, mennyire macerás hozzáférni. Nekem anno a ki- és beszerelés a javítással együtt kb. 3 óra alatt meg volt. Ráadásul a szaki csak villamossági szerelő volt, így kicsit lassabban is ment neki. A vízpumpát a segédberendezések hosszbordás szíjja hajtja, nem a vezérlés fogasszíja. A generátor gumibakot azért cserélném, hogy kevesebb rezonancia legyen, a TwinTopban a hiányzó tetőmerevítés miatt jobban érezhetők a rezonanciák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Február4, 2015 Megoszt Elküldve Február4, 2015 A vízpumpát a segédberendezések hosszbordás szíjja hajtja, nem a vezérlés fogasszíja. A generátor gumibakot azért cserélném, hogy kevesebb rezonancia legyen, a TwinTopban a hiányzó tetőmerevítés miatt jobban érezhetők a rezonanciák. Ha úgy érzed csere érett, akkor cseréld le. Inkább most, amikor megbontják a motort, mint 3 ezer km múlva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Február4, 2015 Megoszt Elküldve Február4, 2015 Nekem is ilyen (Z16XEP), állítólag ez szelepfedél típushiba. http://topel.hupont.hu/11/tipushibak Kiderült, lambda-szonda romlott el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
EnterEmber Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Sziasztok, Ma mondom megnézem már, hogy milyen klassz, mert nincs hibakódom, erre ezt kaptam: ECN 36504 Tudjátok esetleg mit jelent? Előre is köszönet, Üdv. E. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bartalix Elküldve Február15, 2015 Megoszt Elküldve Február15, 2015 (edited) Sziasztok! Vezérműlánc csere előtt állok és segítségeteket kérem abban, hogy tulajdonképpen miket kell cserélni pontosabban. Én szeretném megvenni a hozzávalókat, mert gondolom olcsóbban ki lehet jönni. Ahogy olvasom itt, hogy a vízpumpát is érdemes meg a hosszbordás szíjat is? Melyik gyártótól ajánlatos venni, mert van többféle. Opel Astra h 2006 z14xep. Módosítva Február15, 2015 : bartalix Link to comment Megosztás: More sharing options...
helgi Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Nekem is ilyen (Z16XEP), állítólag ez szelepfedél típushiba. http://topel.hupont.hu/11/tipushibak Szeva! AZ enyém is Z16XEP, indításkor nem,csak alacsony fodulaton való közlekedéskor ,kb 2000ig, tapasztalok hasonlót Link to comment Megosztás: More sharing options...
EnterEmber Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Üdv, Senkinek semmi ötlete? Sziasztok, Ma mondom megnézem már, hogy milyen klassz, mert nincs hibakódom, erre ezt kaptam: ECN 36504 Tudjátok esetleg mit jelent? Előre is köszönet, Üdv. E. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frankie64 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Üdv, Senkinek semmi ötlete? Szia! Vagy a főtengely felső holtponti jeladó, vagy a vezérmű tengely fordulatszám jeladó. Pontosan nem tudom :( 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hacsinzon Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Sziasztok! A kérdésem 1.6 xep astrám alapjárata ingadozik 800-1000 között mozog a lapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt.Mi lehet a baj?Másik kérdés gáz adáskor sipolo hang hallatszik a fojtoszelep felül ez mi lehet? Lehet hogy a két probléma összefügg egymással.Köszönöm a válaszokat. Üdv hacsinzon Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjotr Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Sziasztok! A kérdésem 1.6 xep astrám alapjárata ingadozik 800-1000 között mozog a lapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt.Mi lehet a baj?Másik kérdés gáz adáskor sipolo hang hallatszik a fojtoszelep felül ez mi lehet? Lehet hogy a két probléma összefügg egymással.Köszönöm a válaszokat. Üdv hacsinzon Nézd meg, hogy a kartergáz visszavezető cső nem szív-e falsot.. Nekem ez volt és ugyanezeket a hibajelenségeket produkálta.. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts