mantec Elküldve Január9, 2015 Megoszt Elküldve Január9, 2015 T Onion! Na, ne, Inkább gyári készletet. Csak nem szalonban, csergőnél, hanem mullerauto.hu vagy cromax.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
oriat Elküldve Január9, 2015 Megoszt Elküldve Január9, 2015 T oriat! Ki találta ki a teljes vezérlés helyett a lánc cserét? Szerinte miért árulják készletben a vezérlést? Így van T Mantec, jól gondolod ???? Azért árulják egyben, mivel együtt kell cserélni a láncot a feszítőkkel. Aztán ha már ott jár az ember, akkor a vízpumpát is illik cserélni. Nem tudom ki találta ki a vezérlés helyett a lánc cserét. Ne is hallgass olyanra, aki esetleg ezt ajánlja Neked ilyen esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Onion Elküldve Január9, 2015 Megoszt Elküldve Január9, 2015 T Onion! Na, ne, Inkább gyári készletet. Csak nem szalonban, csergőnél, hanem mullerauto.hu vagy cromax.hu Kedves Mantec! a cromax.hu ugyanúgy BGA-t meg Swag-ot árul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január9, 2015 Megoszt Elküldve Január9, 2015 T Onion! ".... BGA-t meg Swag-ot árul ..." Igen. Is. És ha kérsz árat a GM 93191272 alkatrészre, akkor lehet hogy jobb árat kapsz, mint a mullerauto.hu 41.999-s ára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Onion Elküldve Január9, 2015 Megoszt Elküldve Január9, 2015 T Onion! ".... BGA-t meg Swag-ot árul ..." Igen. Is. És ha kérsz árat a GM 93191272 alkatrészre, akkor lehet hogy jobb árat kapsz, mint a mullerauto.hu 41.999-s ára. Köszönöm a segítséget, megis fogom rendelni innen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január10, 2015 Megoszt Elküldve Január10, 2015 Ide is beírom, tanulságos! Elöljáróban annyit, hogy az autóm szívóbenzines 1796ccm-es Z18XE motoros, és meg volt tuningolva 125@175LE-re szívóbenyás létére! "Rövid" történetem mostanában: 4-5 hónapja enyhe remegést éreztem az autón folyamatosan. Kicseréltünk vagy 100000Ft-nyi alkatrészt ( + munkadíj ), de hiába. Aztán megjelent a probléma forrása. Mint ahogy várható volt a mostani váltóm kezdett el recsegni ropogni. Ez benne van a pakiban, elvégre a 125@175-180LE-nek ára van. Így is kihúzott 80ekm-t. "Barát"-szerelőim kicserélték egy péntek éjszaka (+extra munkadíjért, mert majdnem hétvége stb.). Tuning motor-cuccok ki, gyári cumók be. Elhozták hajnalban. Akkor be is pattantam egy próbakör erejére: - 300 méter után irgalmatlan csattogás. Eltört a főtengely. Egy már tuningmentes autóban. Szerelő állította, hogy ők nem hibázhattak! OK. benyeltem a békát, elvégre a barátom. Másik motor be természetesen plusz munkadíjért. - 30-40km után megint enyhe remegés, valami nem stimmel. "Barát"-szerelőimet kérdeztem: Most mi van? Válasz: ÁÁÁ, ez megint munkadíj, mivel szét kell bontani az autót, stb. Ekkor elégeltem meg a dolgot, és vittem át az autót egy másik szerelőhöz. K*rva lassan dolgozik, de ismerős elmondása szerint nagyon precízen, és GARANCIÁVAL. 4 napja hívott: Nem voltak meghúzva a generátort tartó csavarok! Újabb döntés: Nem akarok toldozgatott-foltozgatott autót. Hatalmas mázlival sikerült egy full-full ápolt megkímél garázsban tartott 80ekm-es autóból megszereznem a motor+váltó+Lendkerék+kuplung+féltengelyeket. Szóval a kocsi 70%-át ;) . Ez megy most be. Természetesen vezérlés + olajcsere után. Remélem 3 hónap szopás után végre kapok egy használható hibamentes autót. Szóval most van egy összetört motorom + két használható, két összetört váltóm + két jó. A többiről már nem is beszélek. Lassan nyithatok egy Opel Z18XE bontót! A szomorú az egészben, hogy elköltöttem egy G Astra árát 3 hónap alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Január10, 2015 Megoszt Elküldve Január10, 2015 Üdv! Egy érdekesség. Már korábban észrevettem csak eddig nem volt érkezésem foglalkozni a dologgal, de most leírom hátha többen okosabbak leszünk. Z16XEP, jelenség: Nem padlógázon gyorsul a legjobban, hanem egy picit visszaengedve a pedált előkerül pár paci. Hibakód nincs, nem is volt. (az én tippem hogy vagy nem kap levegőt vagy a katalizátorom talán eldugulhatott? (8év, 170e km)) Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Január10, 2015 Megoszt Elküldve Január10, 2015 Üdv! Egy érdekesség. Már korábban észrevettem csak eddig nem volt érkezésem foglalkozni a dologgal, de most leírom hátha többen okosabbak leszünk. Z16XEP, jelenség: Nem padlógázon gyorsul a legjobban, hanem egy picit visszaengedve a pedált előkerül pár paci. Hibakód nincs, nem is volt. (az én tippem hogy vagy nem kap levegőt vagy a katalizátorom talán eldugulhatott? (8év, 170e km)) Köszi! Szia. Ez ilyen......nekem detto Z16XEP. De ha van tempomatod, ott nincs ez így, ott érezhető a kraft. Szerintem az elektromos pedál miatt van ez így. A pedállal való gyorsításnál jobban "elsimítja" a dinamikusságát, a tempomattal gyorsítva azonnal reagálva adja azt a kevéske 106 lovacskát..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robee Elküldve Január10, 2015 Megoszt Elküldve Január10, 2015 Szia. Ez ilyen......nekem detto Z16XEP. De ha van tempomatod, ott nincs ez így, ott érezhető a kraft. Szerintem az elektromos pedál miatt van ez így. A pedállal való gyorsításnál jobban "elsimítja" a dinamikusságát, a tempomattal gyorsítva azonnal reagálva adja azt a kevéske 106 lovacskát..... Nekem Z14XEP ezt már én is észrevettem hogy taposom aztán semmi, majd visszaveszek és mintha jobban huzna. De igaz a tempomatnál jobban érezni. Bár itt csak 90 ló nyerít :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Szeretnék a közeljövőben autót cserélni. F-ről G-re. Sokféle motorral nézegettem,de három motor tipusra sikerült szűkítenem kört. 1.2 1,4 x14xe 1.6 x16szr Sajnos az 1.2 motorkódját nem tudom. Szeretnék véleményeket kérni ,hogy ti mit gondoltok? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 T Apipi! "... szeretnék ..." És ez a vágy milyen kapcsolatban van az Astra H-val? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 T Apipi! "... szeretnék ..." És ez a vágy milyen kapcsolatban van az Astra H-val? Nagyon köszönöm hogy felvilágosítasz a szavak jelentésével kapcsolatban. Astra H-t valóban "szeretnék" .De nekem a G tetszik ezért is írtam ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Nagyon köszönöm hogy felvilágosítasz a szavak jelentésével kapcsolatban. Astra H-t valóban "szeretnék" .De nekem a G tetszik ezért is írtam ide. Valamit elnéztél szerintem, mert ez ahova írtál, egy H Astrás téma: OPEL FÓRUM → Technika → Astra → Astra H → Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Valamit elnéztél szerintem, mert ez ahova írtál, egy H Astrás téma: OPEL FÓRUM → Technika → Astra → Astra H → Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések Hello! Uhh akkor bocsánat!Nem volt szándékos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Ide is beírom, tanulságos! Elöljáróban annyit, hogy az autóm szívóbenzines 1796ccm-es Z18XE motoros, és meg volt tuningolva 125@175LE-re szívóbenyás létére! "Rövid" történetem mostanában: 4-5 hónapja enyhe remegést éreztem az autón folyamatosan. Kicseréltünk vagy 100000Ft-nyi alkatrészt ( + munkadíj ), de hiába. Aztán megjelent a probléma forrása. Mint ahogy várható volt a mostani váltóm kezdett el recsegni ropogni. Ez benne van a pakiban, elvégre a 125@175-180LE-nek ára van. Így is kihúzott 80ekm-t. "Barát"-szerelőim kicserélték egy péntek éjszaka (+extra munkadíjért, mert majdnem hétvége stb.). Tuning motor-cuccok ki, gyári cumók be. Elhozták hajnalban. Akkor be is pattantam egy próbakör erejére: - 300 méter után irgalmatlan csattogás. Eltört a főtengely. Egy már tuningmentes autóban. Szerelő állította, hogy ők nem hibázhattak! OK. benyeltem a békát, elvégre a barátom. Másik motor be természetesen plusz munkadíjért. - 30-40km után megint enyhe remegés, valami nem stimmel. "Barát"-szerelőimet kérdeztem: Most mi van? Válasz: ÁÁÁ, ez megint munkadíj, mivel szét kell bontani az autót, stb. Ekkor elégeltem meg a dolgot, és vittem át az autót egy másik szerelőhöz. K*rva lassan dolgozik, de ismerős elmondása szerint nagyon precízen, és GARANCIÁVAL. 4 napja hívott: Nem voltak meghúzva a generátort tartó csavarok! Újabb döntés: Nem akarok toldozgatott-foltozgatott autót. Hatalmas mázlival sikerült egy full-full ápolt megkímél garázsban tartott 80ekm-es autóból megszereznem a motor+váltó+Lendkerék+kuplung+féltengelyeket. Szóval a kocsi 70%-át ;) . Ez megy most be. Természetesen vezérlés + olajcsere után. Remélem 3 hónap szopás után végre kapok egy használható hibamentes autót. Szóval most van egy összetört motorom + két használható, két összetört váltóm + két jó. A többiről már nem is beszélek. Lassan nyithatok egy Opel Z18XE bontót! A szomorú az egészben, hogy elköltöttem egy G Astra árát 3 hónap alatt. Szia! Megkérdezhetném,hogy mit miket módósitattok a motoron,hogy ekkora teljesitményt leadjon?Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Szia! Megkérdezhetném,hogy mit miket módósitattok a motoron,hogy ekkora teljesitményt leadjon?Köszi Szia! Dbilas szívócső, dbilas 272 fokos sport-race (utcai használatra a legnagyobb) vezérműtengely, módosított hengerfej, 4.1 Lexmaul leömlő sprtkatalizátorral. És persze chip: EDS motorsort Phase3-asa. Ennek "köszönhetően" a váltóm (szuper finnyás F17CR) 80ekm-nél megadta magát, majd most is 164000-nél. De ezt bele kell kalkulálni abba, hogy 40%-al megnöveltem a teljesítményt. A sok pacinak ára van. A motorral most jelentkeztek problémák, de ez is inkább szerelési hibának tudom be, mint hogy a tuning miatt ment volna tönkre. Pályán egy kamion előzés, vagy egy seggben lógó racing-huszár megviccelése soha nem okozott gondot. 110-ről 140-re kb 4 másodper alatt volt az autó. Imádtam. https://www.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Szia! Dbilas szívócső, dbilas 272 fokos sport-race (utcai használatra a legnagyobb) vezérműtengely, módosított hengerfej, 4.1 Lexmaul leömlő sprtkatalizátorral. És persze chip: EDS motorsort Phase3-asa. Ennek "köszönhetően" a váltóm (szuper finnyás F17CR) 80ekm-nél megadta magát, majd most is 164000-nél. De ezt bele kell kalkulálni abba, hogy 40%-al megnöveltem a teljesítményt. A sok pacinak ára van. A motorral most jelentkeztek problémák, de ez is inkább szerelési hibának tudom be, mint hogy a tuning miatt ment volna tönkre. Pályán egy kamion előzés, vagy egy seggben lógó racing-huszár megviccelése soha nem okozott gondot. 110-ről 140-re kb 4 másodper alatt volt az autó. Imádtam. https://www.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo Értem..Nekem úgy rémlik mintha mi beszéltünk volna Facebokon?!Nem gyengén megy :evilgrin: Azt megkérdezhetem,hogy ki csinálta a chip tuningot?Szted lenne értelme egy sima tuningmentes Z18XE-t megcsippelni?Mert nagyon megoszlik a vélemény... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Szia! Dbilas szívócső, dbilas 272 fokos sport-race (utcai használatra a legnagyobb) vezérműtengely, módosított hengerfej, 4.1 Lexmaul leömlő sprtkatalizátorral. És persze chip: EDS motorsort Phase3-asa. Ennek "köszönhetően" a váltóm (szuper finnyás F17CR) 80ekm-nél megadta magát, majd most is 164000-nél. De ezt bele kell kalkulálni abba, hogy 40%-al megnöveltem a teljesítményt. A sok pacinak ára van. A motorral most jelentkeztek problémák, de ez is inkább szerelési hibának tudom be, mint hogy a tuning miatt ment volna tönkre. Pályán egy kamion előzés, vagy egy seggben lógó racing-huszár megviccelése soha nem okozott gondot. 110-ről 140-re kb 4 másodper alatt volt az autó. Imádtam. https://www.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo Vásárlás után jött az ötlet a tuningra, vagy már előtte is megvolt? Más váltó nem bírta volna jobban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Értem..Nekem úgy rémlik mintha mi beszéltünk volna Facebokon?!Nem gyengén megy :evilgrin: Azt megkérdezhetem,hogy ki csinálta a chip tuningot?Szted lenne értelme egy sima tuningmentes Z18XE-t megcsippelni?Mert nagyon megoszlik a vélemény... 10LE/10Nm-t nyernél vele. Küldök privátot a tapasztalatokkal. Ami a legtöbbet hozta nálam az a tengely+CHIP (kb 25-30LE) volt. Ezek után a szívócső dobott még rendesen (15-20LE), és a legkevesebbet a leömlő hozta (6-8LE). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január11, 2015 Megoszt Elküldve Január11, 2015 Vásárlás után jött az ötlet a tuningra, vagy már előtte is megvolt? Más váltó nem bírta volna jobban? Megvétel után 4-5 hónappal versenyeztem egy 1-5 vagy 1-6VVTI Suzukival, aki egy "kicsit megvert". Ez 5 éve volt. Ekkor fogalmazódott meg a tuning. Az autót pár ezer kilométerrel vettem a bolti ár feléért (még bejáratós volt), ekkor a használt turbós Astra H-k több millióval kerültek többe. Nem érte volna meg eladni vagy becserélni. Ezért döntöttem a jelenlegi autó tuningolása mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Onion Elküldve Január12, 2015 Megoszt Elküldve Január12, 2015 Miközben figyeltem a lánccsere előtt álló 1.4 XEP motor hangját, figyelmes lettem egy érdeges zajra az utastér felől. Elneveztem fakopácsnak. Valakinek ötlet h mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopalko Elküldve Január12, 2015 Megoszt Elküldve Január12, 2015 Kérdésem lenne: Tankoltam a az Astra H-ba MOL EVO NEO benzint és azóta világít a motor piktogram a műszerfalon, vajon miért nem érzékeli a benzinben lévó bio etanolt, alkoholt és ezért ég a lámpa folyamatosan mert más a károsanyag kibocsájtás? Inkább jobb lehet mont rossz. egy ilyan szuper benzinnel és mehetek azért tovább? ha valaki tudná, kérem írja meg, köszönettel Pál Link to comment Megosztás: More sharing options...
brzoli Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 (edited) Sziasztok! Ma reggel ezt dobta a gép: ECN 036504 Ezt találtam: P0365 Vezérműtengely helyzet érzékelő 'B' áramkör (1.hengersor) Hogyan tudom megjavítani? Cserélhető házilag? Módosítva Január14, 2015 : brzoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 Sziasztok! Ma reggel ezt dobta a gép: ECN 036504 Ezt találtam: P0365 Vezérműtengely helyzet érzékelő 'B' áramkör (1.hengersor) Hogyan tudom megjavítani? Cserélhető házilag? Cserélhető házilag, egy csavar tartja, most hirtelen nem találtam jobb képet, de az alábbin láthatod a furatokat a hengerfej jobb oldalán és csavar helyét, látszik, hogy a vmtengely végére néz, neked ott lesz 1-1 jeladó. (Kép alsó részén) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
brzoli Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 Cserélhető házilag, egy csavar tartja, most hirtelen nem találtam jobb képet, de az alábbin láthatod a furatokat a hengerfej jobb oldalán és csavar helyét, látszik, hogy a vmtengely végére néz, neked ott lesz 1-1 jeladó. (Kép alsó részén) Köszönöm! A kábel is lehet hibás? Vagy a jeladó szokott inkább tönkremenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts