Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

T oriat!

Ki találta ki a teljes vezérlés helyett a lánc cserét?

Szerinte miért árulják készletben a vezérlést?

Így van T Mantec, jól gondolod ???? Azért árulják egyben, mivel együtt kell cserélni a láncot a feszítőkkel. Aztán ha már ott jár az ember, akkor a vízpumpát is illik cserélni.

Nem tudom ki találta ki a vezérlés helyett a lánc cserét. Ne is hallgass olyanra, aki esetleg ezt ajánlja Neked ilyen esetben.

Elküldve

T Onion!

Na, ne,

Inkább gyári készletet.

Csak nem szalonban, csergőnél, hanem mullerauto.hu vagy cromax.hu

Kedves Mantec!

a cromax.hu ugyanúgy BGA-t meg Swag-ot árul.

Elküldve

Ide is beírom, tanulságos!

Elöljáróban annyit, hogy az autóm szívóbenzines 1796ccm-es Z18XE motoros, és meg volt tuningolva 125@175LE-re szívóbenyás létére!

"Rövid" történetem mostanában:

4-5 hónapja enyhe remegést éreztem az autón folyamatosan. Kicseréltünk vagy 100000Ft-nyi alkatrészt ( + munkadíj ), de hiába. Aztán megjelent a probléma forrása.

Mint ahogy várható volt a mostani váltóm kezdett el recsegni ropogni. Ez benne van a pakiban, elvégre a 125@175-180LE-nek ára van. Így is kihúzott 80ekm-t.

"Barát"-szerelőim kicserélték egy péntek éjszaka (+extra munkadíjért, mert majdnem hétvége stb.).

Tuning motor-cuccok ki, gyári cumók be.

Elhozták hajnalban. Akkor be is pattantam egy próbakör erejére:

- 300 méter után irgalmatlan csattogás. Eltört a főtengely. Egy már tuningmentes autóban. Szerelő állította, hogy ők nem hibázhattak!

OK. benyeltem a békát, elvégre a barátom. Másik motor be természetesen plusz munkadíjért.

- 30-40km után megint enyhe remegés, valami nem stimmel. "Barát"-szerelőimet kérdeztem: Most mi van? Válasz: ÁÁÁ, ez megint munkadíj, mivel szét kell bontani az autót, stb.

Ekkor elégeltem meg a dolgot, és vittem át az autót egy másik szerelőhöz. K*rva lassan dolgozik, de ismerős elmondása szerint nagyon precízen, és GARANCIÁVAL.

4 napja hívott: Nem voltak meghúzva a generátort tartó csavarok!

Újabb döntés: Nem akarok toldozgatott-foltozgatott autót.

Hatalmas mázlival sikerült egy full-full ápolt megkímél garázsban tartott 80ekm-es autóból megszereznem a motor+váltó+Lendkerék+kuplung+féltengelyeket. Szóval a kocsi 70%-át ;) . Ez megy most be. Természetesen vezérlés + olajcsere után.

Remélem 3 hónap szopás után végre kapok egy használható hibamentes autót.

Szóval most van egy összetört motorom + két használható, két összetört váltóm + két jó. A többiről már nem is beszélek. Lassan nyithatok egy Opel Z18XE bontót!

A szomorú az egészben, hogy elköltöttem egy G Astra árát 3 hónap alatt.

Elküldve

Üdv!

Egy érdekesség. Már korábban észrevettem csak eddig nem volt érkezésem foglalkozni a dologgal, de most leírom hátha többen okosabbak leszünk.

Z16XEP, jelenség:

Nem padlógázon gyorsul a legjobban, hanem egy picit visszaengedve a pedált előkerül pár paci.

Hibakód nincs, nem is volt.

(az én tippem hogy vagy nem kap levegőt vagy a katalizátorom talán eldugulhatott? (8év, 170e km))

Köszi!

Elküldve

Üdv!

Egy érdekesség. Már korábban észrevettem csak eddig nem volt érkezésem foglalkozni a dologgal, de most leírom hátha többen okosabbak leszünk.

Z16XEP, jelenség:

Nem padlógázon gyorsul a legjobban, hanem egy picit visszaengedve a pedált előkerül pár paci.

Hibakód nincs, nem is volt.

(az én tippem hogy vagy nem kap levegőt vagy a katalizátorom talán eldugulhatott? (8év, 170e km))

Köszi!

Szia. Ez ilyen......nekem detto Z16XEP. De ha van tempomatod, ott nincs ez így, ott érezhető a kraft. Szerintem az elektromos pedál miatt van ez így. A pedállal való gyorsításnál jobban "elsimítja" a dinamikusságát, a tempomattal gyorsítva azonnal reagálva adja azt a kevéske 106 lovacskát.....

Elküldve

Szia. Ez ilyen......nekem detto Z16XEP. De ha van tempomatod, ott nincs ez így, ott érezhető a kraft. Szerintem az elektromos pedál miatt van ez így. A pedállal való gyorsításnál jobban "elsimítja" a dinamikusságát, a tempomattal gyorsítva azonnal reagálva adja azt a kevéske 106 lovacskát.....

Nekem Z14XEP ezt már én is észrevettem hogy taposom aztán semmi, majd visszaveszek és mintha jobban huzna. De igaz a tempomatnál jobban érezni. Bár itt csak 90 ló nyerít :D

Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék a közeljövőben autót cserélni. F-ről G-re. Sokféle motorral nézegettem,de három motor tipusra sikerült szűkítenem kört. 1.2 1,4 x14xe 1.6 x16szr

Sajnos az 1.2 motorkódját nem tudom. Szeretnék véleményeket kérni ,hogy ti mit gondoltok?

Köszönöm!

Elküldve

T Apipi!

"... szeretnék ..."

És ez a vágy milyen kapcsolatban van az Astra H-val?

Nagyon köszönöm hogy felvilágosítasz a szavak jelentésével kapcsolatban. Astra H-t valóban "szeretnék" .De nekem a G tetszik ezért is írtam ide.

Elküldve

Nagyon köszönöm hogy felvilágosítasz a szavak jelentésével kapcsolatban. Astra H-t valóban "szeretnék" .De nekem a G tetszik ezért is írtam ide.

Valamit elnéztél szerintem, mert ez ahova írtál, egy H Astrás téma:

OPEL FÓRUM

→ Technika

→ Astra

Astra H

→ Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések

Elküldve

Valamit elnéztél szerintem, mert ez ahova írtál, egy H Astrás téma:

OPEL FÓRUM

→ Technika

→ Astra

Astra H

→ Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések

Hello!

Uhh akkor bocsánat!Nem volt szándékos!

Elküldve

Ide is beírom, tanulságos!

Elöljáróban annyit, hogy az autóm szívóbenzines 1796ccm-es Z18XE motoros, és meg volt tuningolva 125@175LE-re szívóbenyás létére!

"Rövid" történetem mostanában:

4-5 hónapja enyhe remegést éreztem az autón folyamatosan. Kicseréltünk vagy 100000Ft-nyi alkatrészt ( + munkadíj ), de hiába. Aztán megjelent a probléma forrása.

Mint ahogy várható volt a mostani váltóm kezdett el recsegni ropogni. Ez benne van a pakiban, elvégre a 125@175-180LE-nek ára van. Így is kihúzott 80ekm-t.

"Barát"-szerelőim kicserélték egy péntek éjszaka (+extra munkadíjért, mert majdnem hétvége stb.).

Tuning motor-cuccok ki, gyári cumók be.

Elhozták hajnalban. Akkor be is pattantam egy próbakör erejére:

- 300 méter után irgalmatlan csattogás. Eltört a főtengely. Egy már tuningmentes autóban. Szerelő állította, hogy ők nem hibázhattak!

OK. benyeltem a békát, elvégre a barátom. Másik motor be természetesen plusz munkadíjért.

- 30-40km után megint enyhe remegés, valami nem stimmel. "Barát"-szerelőimet kérdeztem: Most mi van? Válasz: ÁÁÁ, ez megint munkadíj, mivel szét kell bontani az autót, stb.

Ekkor elégeltem meg a dolgot, és vittem át az autót egy másik szerelőhöz. K*rva lassan dolgozik, de ismerős elmondása szerint nagyon precízen, és GARANCIÁVAL.

4 napja hívott: Nem voltak meghúzva a generátort tartó csavarok!

Újabb döntés: Nem akarok toldozgatott-foltozgatott autót.

Hatalmas mázlival sikerült egy full-full ápolt megkímél garázsban tartott 80ekm-es autóból megszereznem a motor+váltó+Lendkerék+kuplung+féltengelyeket. Szóval a kocsi 70%-át ;) . Ez megy most be. Természetesen vezérlés + olajcsere után.

Remélem 3 hónap szopás után végre kapok egy használható hibamentes autót.

Szóval most van egy összetört motorom + két használható, két összetört váltóm + két jó. A többiről már nem is beszélek. Lassan nyithatok egy Opel Z18XE bontót!

A szomorú az egészben, hogy elköltöttem egy G Astra árát 3 hónap alatt.

Szia! Megkérdezhetném,hogy mit miket módósitattok a motoron,hogy ekkora teljesitményt leadjon?Köszi

Elküldve

Szia! Megkérdezhetném,hogy mit miket módósitattok a motoron,hogy ekkora teljesitményt leadjon?Köszi

Szia!

Dbilas szívócső, dbilas 272 fokos sport-race (utcai használatra a legnagyobb) vezérműtengely, módosított hengerfej, 4.1 Lexmaul leömlő sprtkatalizátorral.

És persze chip: EDS motorsort Phase3-asa.

Ennek "köszönhetően" a váltóm (szuper finnyás F17CR) 80ekm-nél megadta magát, majd most is 164000-nél. De ezt bele kell kalkulálni abba, hogy 40%-al megnöveltem a teljesítményt. A sok pacinak ára van. A motorral most jelentkeztek problémák, de ez is inkább szerelési hibának tudom be, mint hogy a tuning miatt ment volna tönkre.

Pályán egy kamion előzés, vagy egy seggben lógó racing-huszár megviccelése soha nem okozott gondot. 110-ről 140-re kb 4 másodper alatt volt az autó. Imádtam.

https://www.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo

Elküldve

Szia!

Dbilas szívócső, dbilas 272 fokos sport-race (utcai használatra a legnagyobb) vezérműtengely, módosított hengerfej, 4.1 Lexmaul leömlő sprtkatalizátorral.

És persze chip: EDS motorsort Phase3-asa.

Ennek "köszönhetően" a váltóm (szuper finnyás F17CR) 80ekm-nél megadta magát, majd most is 164000-nél. De ezt bele kell kalkulálni abba, hogy 40%-al megnöveltem a teljesítményt. A sok pacinak ára van. A motorral most jelentkeztek problémák, de ez is inkább szerelési hibának tudom be, mint hogy a tuning miatt ment volna tönkre.

Pályán egy kamion előzés, vagy egy seggben lógó racing-huszár megviccelése soha nem okozott gondot. 110-ről 140-re kb 4 másodper alatt volt az autó. Imádtam.

https://www.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo

Értem..Nekem úgy rémlik mintha mi beszéltünk volna Facebokon?!Nem gyengén megy :evilgrin: Azt megkérdezhetem,hogy ki csinálta a chip tuningot?Szted lenne értelme egy sima tuningmentes Z18XE-t megcsippelni?Mert nagyon megoszlik a vélemény...

Elküldve

Szia!

Dbilas szívócső, dbilas 272 fokos sport-race (utcai használatra a legnagyobb) vezérműtengely, módosított hengerfej, 4.1 Lexmaul leömlő sprtkatalizátorral.

És persze chip: EDS motorsort Phase3-asa.

Ennek "köszönhetően" a váltóm (szuper finnyás F17CR) 80ekm-nél megadta magát, majd most is 164000-nél. De ezt bele kell kalkulálni abba, hogy 40%-al megnöveltem a teljesítményt. A sok pacinak ára van. A motorral most jelentkeztek problémák, de ez is inkább szerelési hibának tudom be, mint hogy a tuning miatt ment volna tönkre.

Pályán egy kamion előzés, vagy egy seggben lógó racing-huszár megviccelése soha nem okozott gondot. 110-ről 140-re kb 4 másodper alatt volt az autó. Imádtam.

https://www.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo

Vásárlás után jött az ötlet a tuningra, vagy már előtte is megvolt?

Más váltó nem bírta volna jobban?

Elküldve

Értem..Nekem úgy rémlik mintha mi beszéltünk volna Facebokon?!Nem gyengén megy :evilgrin: Azt megkérdezhetem,hogy ki csinálta a chip tuningot?Szted lenne értelme egy sima tuningmentes Z18XE-t megcsippelni?Mert nagyon megoszlik a vélemény...

10LE/10Nm-t nyernél vele. Küldök privátot a tapasztalatokkal.

Ami a legtöbbet hozta nálam az a tengely+CHIP (kb 25-30LE) volt. Ezek után a szívócső dobott még rendesen (15-20LE), és a legkevesebbet a leömlő hozta (6-8LE).

  • Like 1
Elküldve

Vásárlás után jött az ötlet a tuningra, vagy már előtte is megvolt?

Más váltó nem bírta volna jobban?

Megvétel után 4-5 hónappal versenyeztem egy 1-5 vagy 1-6VVTI Suzukival, aki egy "kicsit megvert". Ez 5 éve volt. Ekkor fogalmazódott meg a tuning.

Az autót pár ezer kilométerrel vettem a bolti ár feléért (még bejáratós volt), ekkor a használt turbós Astra H-k több millióval kerültek többe. Nem érte volna meg eladni vagy becserélni. Ezért döntöttem a jelenlegi autó tuningolása mellett.

Elküldve

Miközben figyeltem a lánccsere előtt álló 1.4 XEP motor hangját, figyelmes lettem egy érdeges zajra az utastér felől. Elneveztem fakopácsnak.

Valakinek ötlet h mi lehet ez?

Elküldve

Kérdésem lenne: Tankoltam a az Astra H-ba MOL EVO NEO benzint és azóta világít a motor piktogram a műszerfalon, vajon miért nem érzékeli a benzinben lévó bio etanolt, alkoholt és ezért ég a lámpa folyamatosan mert más a károsanyag kibocsájtás? Inkább jobb lehet mont rossz. egy ilyan szuper benzinnel és mehetek azért tovább? ha valaki tudná, kérem írja meg, köszönettel Pál

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Ma reggel ezt dobta a gép: ECN 036504

Ezt találtam: P0365 Vezérműtengely helyzet érzékelő 'B' áramkör (1.hengersor)

Hogyan tudom megjavítani? Cserélhető házilag?

Módosítva : brzoli
Elküldve

Sziasztok!

Ma reggel ezt dobta a gép: ECN 036504

Ezt találtam: P0365 Vezérműtengely helyzet érzékelő 'B' áramkör (1.hengersor)

Hogyan tudom megjavítani? Cserélhető házilag?

Cserélhető házilag, egy csavar tartja, most hirtelen nem találtam jobb képet, de az alábbin láthatod a furatokat a hengerfej jobb oldalán és csavar helyét, látszik, hogy a vmtengely végére néz, neked ott lesz 1-1 jeladó. (Kép alsó részén)

1409103433_qwerty3.jpg

  • Like 1
Elküldve

Cserélhető házilag, egy csavar tartja, most hirtelen nem találtam jobb képet, de az alábbin láthatod a furatokat a hengerfej jobb oldalán és csavar helyét, látszik, hogy a vmtengely végére néz, neked ott lesz 1-1 jeladó. (Kép alsó részén)

1409103433_qwerty3.jpg

Köszönöm!

A kábel is lehet hibás?

Vagy a jeladó szokott inkább tönkremenni?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.