tgabika76 Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Olvasgasd Adrián oldalát, különös tekintettel a "Tulajdonosoknak" részre, sok hasznos info van ott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabee88 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 sziasztok! egy hete vettem egy calibrát2.0 i és ma bedugom a kulcsot a gyujtáskapcsoloba és nem indul apró kerregés(de nem tom honnan) aztán ujraprobálkozás melynek az eredménye nagyon minimális füst a kormány alol. gyorksan kulcs ki szétnézek semmi...bedugom a kulcsot és nem fordul el olyan mintha nem is belevaló lenne a kulcs...volt már valakinek hasonló problémája???mi lehet a gond??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Odavan a gyújtáskapcsoló betéted. Sztem csere lesz a vége... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabee88 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 azért nem ismerné fel a kulcsot??? de az nem lehetett előjele hogy néha egy pillanatra mintha kihagyott volna a motor? vagy a kulcs kopott el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lutria Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Sziasztok ! Az autóm egy 1992-s C20xe Cali és az lenne a kérdésem hozzátok, hogy a foszló kilométerórám helyébe vettem egy nagyon jó minőségű órát komplett, de abban 46000 km-rel több van mint a régiben és szeretném az újonnan vett (használt) órámat visszatekerni a régi óra km-állására !! Helló,én is nemrég javítottam az előző tulaj által elcseszett km-órát,tényleg nem egy nagy vasziszdasz az átállítása. Astra F topic----> GYIK-->2.oldal fényképpel illusztrált leirás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszja Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 győrből valaki? :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Ezen a fórumon sajnos ritka madár a calibrás, van a típusnak saját fóruma, ott vannak győriek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszja Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 Ezen a fórumon sajnos ritka madár a calibrás, van a típusnak saját fóruma, ott vannak győriek is. Hali, de vajon hol? az indexre nincs jogosultságom írni. a kocsim hátulján a a calibrateam.eu matrica meg nem nagyon működik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 Akkor próbáld itt: forum.calibraclub.net Link to comment Megosztás: More sharing options...
sanykó Elküldve Augusztus17, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2012 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek! Calibra c20xe 1991 150Le, 16v i. Menet közben egyszer csak elkezd rángatni az autó. Lepadlózáskor lefullad, gáz visszaengedésekor életre kel és megy tovább. Aztán megint rángat, és sorban elmennek a hengerek. Dadog, majd leáll. Várok egy picit aztán nagy nehezen életre kel, és megint úgy megy mint a rakéta. Párszor eljátszotta már. AC-pumpa relé elég forró volt. Kicseréltem egy másikra és ment tovább a kocsi, de az új relé is melegszik. Új a benzinszűrő, újak a benzincsövek. AC-pumpa probléma, vagy gyújtótrafó lehet a gond? A chek lámpa meg nem gyulladt ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus19, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2012 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek! Calibra c20xe 1991 150Le, 16v i. Menet közben egyszer csak elkezd rángatni az autó. Lepadlózáskor lefullad, gáz visszaengedésekor életre kel és megy tovább. Aztán megint rángat, és sorban elmennek a hengerek. Dadog, majd leáll. Várok egy picit aztán nagy nehezen életre kel, és megint úgy megy mint a rakéta. Párszor eljátszotta már. AC-pumpa relé elég forró volt. Kicseréltem egy másikra és ment tovább a kocsi, de az új relé is melegszik. Új a benzinszűrő, újak a benzincsövek. AC-pumpa probléma, vagy gyújtótrafó lehet a gond? A chek lámpa meg nem gyulladt ki. Ha melegszik az AC relé valószínűleg a pumpával lesz gond, lehetséges hogy megszorult és nagyobb áramot vesz fel a kelleténél, próbáld meg kivenni és kitakarítani amennyire tudod vagy cserélni kellene, esetleg kölcsönbe egy másik próbára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kittica20 Elküldve Szeptember29, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2012 Sziasztok Segítséget szeretnék kérni új Calibra tulajok vagyunk és sajnos lenne vele egy olyan probléma, hogy menetközben egyszercsak leáll a motor. Kivillannak a visszajelzö lámpák mindtha csak gyujtáson lenne és sebessében rángatás nélkül szépen gurul tovább. Az elején pár perc várakozás után ujra lehetett indítani. Rákérdeztünk egy szerelőnél hogy mi lehet a baja ő javasolta hogy cseréljük ki a holtponti jeladót. Ez megtörtént. Utána tudtunk vele minden probléma nélkül ,,30km,,-t. Majd másnap reggel ismét elkezdte. Majd begurultunk szó szerinte egy parkolóba és azóta nem hajlandó elindulni. Ac pumpa rendesen müködik. Az üzemanyag ellátó rendszert átnéztük. Mi elektromos dologra gondolunk mivel ugy tünik mindtha hirtelen valami letiltaná. Remélem tudtok segíteni. Köszi előre is a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Esetleg hőfok jeladó is rakoncátlankodhat. Sziasztok Segítséget szeretnék kérni új Calibra tulajok vagyunk és sajnos lenne vele egy olyan probléma, hogy menetközben egyszercsak leáll a motor. Kivillannak a visszajelzö lámpák mindtha csak gyujtáson lenne és sebessében rángatás nélkül szépen gurul tovább. Az elején pár perc várakozás után ujra lehetett indítani. Rákérdeztünk egy szerelőnél hogy mi lehet a baja ő javasolta hogy cseréljük ki a holtponti jeladót. Ez megtörtént. Utána tudtunk vele minden probléma nélkül ,,30km,,-t. Majd másnap reggel ismét elkezdte. Majd begurultunk szó szerinte egy parkolóba és azóta nem hajlandó elindulni. Ac pumpa rendesen müködik. Az üzemanyag ellátó rendszert átnéztük. Mi elektromos dologra gondolunk mivel ugy tünik mindtha hirtelen valami letiltaná. Remélem tudtok segíteni. Köszi előre is a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Amikor megáll mennyi benzin van a kocsiban Kitti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október13, 2012 Megoszt Elküldve Október13, 2012 A tankban levő viton gyűrűre gondolsz Laliiii? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
danielito Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Sziasztok! Van egy 93-as c20xe calibram. Par napja az alabbi jelenseget csinalja: Mikor beinditom a kocsit az akkumulator jelzo lampa pirosan vilagit. Ahogy indulok a kocsival es nyomom a gazt ahogy nyomom a gazpedalt ugy egyre erosebben kezd egni az akku lampa, 2ezres fordulat felett pedig mar a motorjelzo lampa is kigyullad igy 2 ezres alatt el tudok jarkalni vele. De felek mert mar 3ezres fordulatnal szinte kigyullad az akkujelzo lampam olyan fenyesen eg hogy szinte mar nem is piros hanem feher. Tovabba: az auto nagyon raz amikor indulok nemtudom szepen elinditani a kerekeket hogy guruljanak csak egy kis razas utan forognak szepen. Valamint: a klimat ha bekapcsolom csak kattog valami elol a motorterben eleg hangosan es nem fuj hideget. Es meg: miota hideg idok jarnak elegge fustol az auto mikor mar bemelegedett akkoris. Benzinszag is szokott lenni az utasterben pedig a benzincsoveket mar kicsereltetttem. Es meg valami ami eszembe jutott: nem tudom leallitani az autot, meg a kulcsot is ki tudom venni belole es jar a motor. Ha a lampakat lekapcsolom akkor viszont leall :) Barmire barkinek otlete van szivesen varom. Nagyon koszonom Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Most vetted ezt a hibátlan calibrát? :D Nehéz távgyógyítani, de megpróbálom. 1. Lehet generátoroddal lesz gondod, vagy egy vezeték,ki kell mérni hol a hiba. 2. Szálszakadásos a gumi vagy egy ütés a felnin. El kell menni egy gumishoz, ő majd megmondja melyik. 3. Kevés benne a gáz, fel kell töltetni. Ha gyorsan elszökik megint, szivárog valahol-klímáshoz menni. 4. Milyen füst fehér vagy kék? Ha fehér lehet csak a kipufogóban felgyülemlett víz párolog, ha kékes eszi az olajat. 5. Ha nem benzincső, akkor valahol lyukas a kipufogó, és indításkor az el nem égett benzint érzed a mi a kipuffba került. 6. Fogalmam sincs. Feladom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
danielito Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Köszönöm a gyors válaszokat! :) Reggel viszem szerelőhöz, ők a generátort mondták elsőre. A füst szerintem fehér, mondjuk kéket még sosem láttam :)))) Már több éve megvan a kocsi, de most kezdtem használni, eddig sokat állt a garázsban. A rázásra azt mondták, hogy utángyártott kuplungtárcsa, mert az cserélve lett benne 2 éve. Remélem olcsón megúszom a dolgokat. A kipufogóból a vizet ki lehet valahogy szívni? Mert piros lámpánál eléggé "gáz" hogy alig látok ki a hátsó ablakon úgy áramlik fel a füst :) menetközben nem is látszik. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Nem tudod kiszívni a kipufogóból a kondenzvizet. Ha mégis sikerült feltétlenül szólj! :D Ez akkor keletkezik, amikor hideg időben rövid utakat mész. Az ellenszer, hogy idönként tegyél meg egy hosszabb utat a géppel és akkor elpárolog a kipufogóból a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoca44 Elküldve December3, 2012 Megoszt Elküldve December3, 2012 Sziasztok, jónapot mindenkinek! Régi Opeles vagyok, de Calibrám csak most lett. Remek járgány, jó vétel is volt, 1996-os X20XEV motorral, csak az utastér fűtéssel lenne gondom. Szóval, nem nagyon, de inkább csak langyos. A tágulási tartályból mintha fogyna a viz, nem folyik, nem csöpög sehol, alaposan átnéztem. A hengerfej tőmités is rendben. Kérdés, hogyan oldható meg ez a probléma. Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 A középső rostélyokból jön csak a langyos, vagy a két szélen is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoca44 Elküldve December5, 2012 Megoszt Elküldve December5, 2012 A középső rostélyokból jön csak a langyos, vagy a két szélen is? A két szélen langyos a középsőn annál is hidegebb... De nem teljesen hideg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoca44 Elküldve December5, 2012 Megoszt Elküldve December5, 2012 Sziasztok, jónapot mindenkinek! Régi Opeles vagyok, de Calibrám csak most lett. Remek járgány, jó vétel is volt, 1996-os X20XEV motorral, csak az utastér fűtéssel lenne gondom. Szóval, nem nagyon, de inkább csak langyos. A tágulási tartályból mintha fogyna a viz, nem folyik, nem csöpög sehol, alaposan átnéztem. A hengerfej tőmités is rendben. Kérdés, hogyan oldható meg ez a probléma. Köszönöm a válaszokat! Még annyi kérésem lenne, ha van valakinek rajza a fűtésrendszerről, megköszönném! zsoca44 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 Az is lehet, hogy állandóan nyitva van a termosztát és / vagy koszos, halott a fűtőradiátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts