tgabika76 Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 Merre laksz? A profilja alapján Nógrád megyében... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trabant Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 A profilja alapján Nógrád megyében... :) Igen, Nógrád megye. Délután lekaptam róla a tankot,az O-gyűrű van "kitágulva". Ott szívott falls-levegőt. Remélem tudok hétfőn venni rá. KŐSZÖNÖM A TIPPEKET MINDENKINEK!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 Arra figyelj hogy Viton anyagút vegyél (ez benzinálló), mert az összes többit pár nap alatt szétmarja a benzin, és veheted le újra a tankot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 A c20ne szerintem igen kivillogná mert abba más motorvezérlő egység van, meg abba több jeladó van mint a kisebb társaiba, nekem c18nz van, de nekem nem jelzett hibakódot amikor falsot szivott Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 A C20NE sem tárol ilyenkor hibát... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
attilaszu Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul a kocsim. Én alapvetően az AC relé hibájának tudtam be, azért mert amikor kiveszem a relét, és rövidre zárom (az AC direktben kap feszt), akkor konkrétan hallom, hogy szörcsög az AC, nincs semmi gond vele feltölti az injektorhidat. Azonban vettem egy zsír új AC relét betettem, és gyújtásra még csak véletlenül sem hajlandó az AC megmozdulni. Mi lehet az oka? Megtehetem-e azt, hogy így rövidrezárt állapotban ráindítok, nem okoz-e valamilyen problémát? Csak azért akarom ezt megcsinálni, hogy egyáltalán elindul-e?! Hogy van-e más baja, mint ez az elektromos probléma. Üdv. És köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Amennyire tudom az AC-relének az is feladata, hogy ha nincsen szikra vagy valami gond van a gyújtással, akkor ne menjen feleslegesen a benzinpumpa. Sztem érdemes lenne ezen a vonalon is körülnézni. Én azt mondom egy próba erejéig ráindíthatsz (ha gyújtásprobléma is van, úgysem fog elindulni így sem), de azért én semmiképp nem hagynám így rövidre zárva azt a relét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
attilaszu Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Szia, köszi. Nem az a célom, hogy így járjak vele, csak azt akarom tudni, hogy van-e valami más gondja is, vagy "csak" ez. Mert ha elindul, akkor ott a relé nem kap valamit vezérlőfeszt meg... Szóval ezért érdekel a dolog. De nem is akarok hülyeséget csinálni. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Szia, köszi. Nem az a célom, hogy így járjak vele, csak azt akarom tudni, hogy van-e valami más gondja is, vagy "csak" ez. Mert ha elindul, akkor ott a relé nem kap valamit vezérlőfeszt meg... Szóval ezért érdekel a dolog. De nem is akarok hülyeséget csinálni. Üdv inkább mérd ki a kábeleket. az AC relé kapcsolja az injektorokat és az alapmotor +12v ot is. kukk szerelőhöz vinném, szerintem fél óra alatt kiszűri hol a hiba, és nem lesz nagyobb kár. lehet holtpont jeladó is. gyújtásra amúgy sem kapcsol a relé, csak ha van fordulatjel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cali197 Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Sziasztok Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul a kocsim. Én alapvetően az AC relé hibájának tudtam be, azért mert amikor kiveszem a relét, és rövidre zárom (az AC direktben kap feszt), akkor konkrétan hallom, hogy szörcsög az AC, nincs semmi gond vele feltölti az injektorhidat. Azonban vettem egy zsír új AC relét betettem, és gyújtásra még csak véletlenül sem hajlandó az AC megmozdulni. Mi lehet az oka? Megtehetem-e azt, hogy így rövidrezárt állapotban ráindítok, nem okoz-e valamilyen problémát? Csak azért akarom ezt megcsinálni, hogy egyáltalán elindul-e?! Hogy van-e más baja, mint ez az elektromos probléma. Üdv. És köszi. Szia Volt előzménye?Pl.hidegen nehezen indul,dadog...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bobynyul Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Hali!Kérlek segitsetek!Nekem egy v6 os calibrám van és behányt a külső hőmérséklet jeladóm és ötletem sincsen hogy hol találom.Ezen kívül még az a kérdésem hogy az én autóm automata volt nemrég lett átalakítva és azóta villog a műszerfalon az S-betü (hiányolja a computer az automata váltót)Ha kiveszem az izzót a müszerfalból hogy ne villogjon akkor nem tilt le a computer?Légyszi aki tudja az irja meg.Nagyon köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bobber Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Hali!Kérlek segitsetek!Nekem egy v6 os calibrám van és behányt a külső hőmérséklet jeladóm és ötletem sincsen hogy hol találom.Ezen kívül még az a kérdésem hogy az én autóm automata volt nemrég lett átalakítva és azóta villog a műszerfalon az S-betü (hiányolja a computer az automata váltót)Ha kiveszem az izzót a müszerfalból hogy ne villogjon akkor nem tilt le a computer?Légyszi aki tudja az irja meg.Nagyon köszi Ha kiveszed az izzót, attól természetesen nem tilt le a vezérlő, de talán szerencsésebb lenne az automata váltó vezérlőjét kivenni. A külső hőmérséklet jeladót pedig a lökhárító aljába bepattintva találod meg a vezető oldalon. (alul, a koptató előtt egy kis fekete biszbasz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bobynyul Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Köszi a segítséget!Lenne még egy kérdésem: a világítás kapcsoló 3 havonta elromlik, nem kapcsolja a tompítottat.Mi lehet az oka?pedig a belevaló izzó van a fényszoróban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Lehet a külső hőmérséklet jeladó se hányt be, csak a váltó cseréjekor nem dugták vissza a csatit, vagy kábel sérült... Ott van menetirány bal elől lent a lökösnél. Így van ahogy Bobber írja, az automata váltó vezérlőt ki kell venni, mert az keresi folyamatosan a dolgokat, s azért villog. Milyen váltót raktak fel? F25? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Mennyi benzin van benne? Sziasztok Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul a kocsim. Én alapvetően az AC relé hibájának tudtam be, azért mert amikor kiveszem a relét, és rövidre zárom (az AC direktben kap feszt), akkor konkrétan hallom, hogy szörcsög az AC, nincs semmi gond vele feltölti az injektorhidat. Azonban vettem egy zsír új AC relét betettem, és gyújtásra még csak véletlenül sem hajlandó az AC megmozdulni. Mi lehet az oka? Megtehetem-e azt, hogy így rövidrezárt állapotban ráindítok, nem okoz-e valamilyen problémát? Csak azért akarom ezt megcsinálni, hogy egyáltalán elindul-e?! Hogy van-e más baja, mint ez az elektromos probléma. Üdv. És köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Mennyi benzin van benne? már vszínüleg a hibát megoldotta, de gyújtáson még az ac nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
predatori22 Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Sziasztok pár napja vettem egy 1991 évjáratú Opel calibrát és olyan gond van vele hogy alapjáraton leáll a motor . tehát be inditom a kocsit és ha nem nyomom a gázt akkor leáll a motor segitsetek mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Elsőre alapjárati motor (tisztítsd ki jó alaposan), esetleg falsot szív valahol (szívóóoldalon gumicsövek ellenőrzése), bár akkor inkább magas alapjárat szokott lenni a tünet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
predatori22 Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Kivettem a gyertyákat a calibrából és a gyertya tipusa: Bosch Super 392 r6 és 2polusnál fekete a gyertya, ha megtisztitom akkor sztetek javulna a helyzet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Én a helyedben cserélném... A belevaló gyertya a Bosch FLR8LDCU, kb. 1200 Ft darabja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lutria Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Kérdezném hogy a hűtőviz tágulási tartályában a szintjelzőnek hogyan kellene kinéznie,mert az enyémnek a végén csak egy mágnesgyűrű van,(kábelkötözővel felső állásban rögzítve :D )innen hiányzik róla egy úszó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Június9, 2011 Megoszt Elküldve Június9, 2011 Igen, valószínűleg hiányzik róla az úszó ha nem látsz rajta egy fehér színű csúszó részt. Ez sokaknak elporlad a rossz minőségű hűtővíz miatt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok ! (elektromos hibákra) Én is szenvedtem már rejtett, ismeretlen elektromos hibákkal, hál' Istennek nem sokkal, de emiatt megismertem egy nagyon rendes és profi elektroműszerészt Erzsébeten (Bp.), akit ajánlanék nektek jelen bajaitokra, ha még nem oldottátok volna meg !! A neve asszem Montágh Péter, címe (ha jól tudom az már XX.ker, ) Mártonffy u-ban van a házszámot sajna nem tudom, mert mindig fejből mentem már oda, de ha felhívod úgyis elmondja. Telefon: 06-30-624-85-84 vagy 06-1-285-75-96 (bejelentkezni fontos) Korrekt nagyon rendes társaság, már évek óta hordom a Calim oda! Sok szerencsét !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok ! Az autóm egy 1992-s C20xe Cali és az lenne a kérdésem hozzátok, hogy a foszló kilométerórám helyébe vettem egy nagyon jó minőségű órát komplett, de abban 46000 km-rel több van mint a régiben és szeretném az újonnan vett (használt) órámat visszatekerni a régi óra km-állására !! Ezt hol és hogyan tehetem meg illetve mennyibe fájna ez nekem, mert úgy tudom nem egy dúr-bele munka !!! Aki megbízható embert vagy céget tud ajánlani, azt nagyon megköszönném előre is .A beszerelést meg tudom oldani. U.i.: Amúgy jó áron tudok ajánlani Fuchs Syn MC 10W-40-s olajat akinek kell. 4 és 1 literes kiszerelésekben lehet kapni jó áron. Köszönettel, és szép napot mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
predatori22 Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 sziasztok szeretnék segitséget kérni tőletek mert sajnos nem vagyok autoszerelő :D és nem nagyon értek a calibrákhoz és jó lenne ha valaki fel venne msn-re és tudna nekem segíteni abban hogy karbantartsam az autot! miböl menyi folyadék stb.. MSN:predatori18@hotmail.com! köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts