Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy van egy calibrám és nem kap szikrát a gyertya.Mi lehet a probléma egyáltalán hol keressem?

Elküldve

Timo,

ezeket nézd meg :

- akkumulátor és saruja (sarut tisztítani, szépen meghúzni)

- elosztófedél, rotor (nincs-e törve, ázva, elkokszosodva)

- gyújtáskábelek (nincs-e megtörve, ez kimérhető, illetve a helyén van-e)

- gyertyák (kérj egy garnitúrát valakitől és azzal is próbáld ki)

Méretsd ki, hogy hol nincs már delej, ez sokat segíthet a hibakeresésben.

  • 7 months later...
Elküldve

Sziasztok

Kipufogóhegesztésre szervizbe vittem a calibrámat, miután hirtelen elromlott a lambdaszonda. Sebaj, kicseréltettem velük és fizettem is érte. Kiderült, hogy még mindig nem stimmel valami, időnként felpörög a fordulatszám 1500-2000-re, volt h országúti utazás közben (jó 1 óra után, meleg motorral) magától pörgött 3000-3500 között, mintha vmi őrült nyomná a gázt (nyilván kuplungoláskor veszem észre). Időnként a motorhiba jelzőlámpa is kigyulladt, talán leginkább lassú gyorsításnál (pl faluból kifele). Volt hogy folyamatos, kemény gyorsulások alatt semmi hiba nem volt (jó fél óra pörgetés, gyorsítgatás keményen). A hegesztés, illetve új lambdaszonda előtt semmi ilyen probléma nem volt. Nyilván a hegesztéskor cseszték szét a lambdaszondát és talán a vezérlőegységet is? Már 2 hete áll náluk az autóm és csak hümmögnek hogy még nem tudják mi is lehet a hiba, megvizsgáltatták vmi barommal a vezérlőegységet de ő semmi hibát nem talált. Kérem ha vki tud segítsen, mielőtt összeverem ezt a vén b*** tulajt, akinek a szervizében volt hegesztve az autó :evil:

Elküldve

És előtte sosem csinált ilyet ?

Jó lenne kipróbálni egy kölcsön-vezérlő egységet és menni vele egy nagy kört. Az alapjárat állati sok dologtól függ. Én tudom ...

Bár a fel-le ugrálás tényleg utalhat légtömegmérőre is! Bp-i vagy ? Valahol átpakolhatnánk egyet és rögtön szűkülne a kör... 8)

Elküldve
2.5 V6 Cali motornak mik a gyengéi (amit érdemes átnézni vásárlás elött)? Hátha... :)

Így hirtelen nem tudok egyet se. Aszongyák a 2,5 V6 a legmegbízhatóbb motor a C20NE után. Csak nem beruházol egyre?

Elküldve

Így hirtelen nem tudok egyet se. Aszongyák a 2,5 V6 a legmegbízhatóbb motor a C20NE után. Csak nem beruházol egyre?

Szia

CSak annyit hallotam rosszat a V6-os rol hogy ö nem folyamatosan adja meg magát hanam egyszerre szarik be rajta minden pl.: motor

:Hangman:

Elküldve
Szia

CSak annyit hallotam rosszat a V6-os rol hogy ö nem folyamatosan adja meg magát hanam egyszerre szarik be rajta minden pl.: motor

:Hangman:

Ez azért így marhaságnak hangzik, lásd be te is.

Elküldve

24 hidrotőkét cserélni drágább, mint 16-ot ! :wink:

Ez egy hátrány, például.

:)

Láttam V6 Calit, amit tudtán kívül repedt blokkal vett meg az illető. Fogyott az olaj szépen, de amig nem lett lebontva az olajteknő is, addig nem derült ki a baja. Ez szívás !

Na meg vezérlést cserélni... majdnem felér egy bontással! 8) És ez vonatkozik sok, a blokk körüli alkatrészre, hogy még a zoknidat is le kell húznod, hogy hozzáférj. Pl. termosztát.

Elküldve

Szvsz. pont ez benne a szép szerintem.Amúgy itt a szembeszomszédnak pont egy ilyen Calija van, és nagyon meg van vele elégedve, mert az unalomig megbízható, és határtalanul erős járgány. :wink:

Elküldve
mert az unalomig megbízható,

Akkor lehet hogy kettőésfelest kellett volna vennem, mert sajnos az enyémmel nincsenek ilyen pozitív tapasztalataim.De Zorróval egyet értek, bármihez kell nyúlni az szívás: sok pénz, kevés hely, kevés hozzáértő szakember. :)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hali!

Megtudná valaki mondani, hogy hogyan lehetne vízkőteleníteni (eh de szép szó) a fűtőradiátoromat.

A C20XE-ben hány celsiusnál nyit a termosztát?

Kint -17 'C a kocsiban meg alíg van fűtés!

Köszi.

Üdv.

nino

Elküldve
Hali!

Megtudná valaki mondani, hogy hogyan lehetne vízkőteleníteni (eh de szép szó) a fűtőradiátoromat.

A C20XE-ben hány celsiusnál nyit a termosztát?

Kint -17 'C a kocsiban meg alíg van fűtés!

Köszi.

Üdv.

nino

Én nem tudom hány foknál, de pl a nekem a Kadett Combo már 5 perc után meleget add! Szóval cseréld ki gyorsan!

Üdv

Elküldve

Szia Hemi!

Tudod, hogy a vizhőfok mutatónak kb. hol kell állnia kb30 perces normál városi autozás után? Az enyém az első vonalon dekkol, éscsak akkor megy feljebb ha megállok és alapjáraton jár kb 5 percet.

Köszi.

Elküldve

X16XEL-nél detto ez a pálya, de ha -13 környékén adom rá a ventit, akkor ha nincs bekapcsolva a belsőlevegő keringtető, akkor bizony elkezdi visszahűteni az üzemmeleg mocit.Mindenesetre érdekes az utóbbi.

Elküldve
Szia Hemi!

Tudod, hogy a vizhőfok mutatónak kb. hol kell állnia kb30 perces normál városi autozás után? Az enyém az első vonalon dekkol, éscsak akkor megy feljebb ha megállok és alapjáraton jár kb 5 percet.

Köszi.

Az a termosztát akkor rossz... ki kell cserélni... ha ennyi idő után sincs fűtés akkor tuti az a baj... 5 perc menet után már meleget kell nyomnia tényleg... és nagy hidegben is max 10km után már üzemi hőfok kell, hogy legyen...

Ha meleget kezd nyomni 3-4 km után akkor a lehet, hogy csak a vízhőfokjeladó rossz, de ha nem akkor termosztát...

Elküldve

A termosztát mellett van ott még 2 hőfokjeladó, ezeket egy csokorban cseréld ki és lesz meleg, jó jelet fog kapni a vezérlés és a műszerfaladon is fejlebb álldogál majd a mutató (hacsak nem fáradt el). Nincs sok értelme megvárni, hogy egyenként cseréld.

  • 2 months later...
Elküldve

Ötletszinten a szoruló elektromos ablakkal mit lehet kezdeni? (Azon kívül, hogy vágjak bele egy féltéglát :( ) Azt értem hogy kenni kéne, de konkrétan hol, és olajozzam inkább, vagy zsír kell neki? Vagy lehet nem is kenéshiánya van, mástól is tud szorulni?

Elküldve
Ötletszinten a szoruló elektromos ablakkal mit lehet kezdeni? (Azon kívül, hogy vágjak bele egy féltéglát :( ) Azt értem hogy kenni kéne, de konkrétan hol, és olajozzam inkább, vagy zsír kell neki? Vagy lehet nem is kenéshiánya van, mástól is tud szorulni?

kárpit le, és a sinek szoktak kiszáradni. én szilikonsprével fujtam be, és jóóóó lett. illetve zsirral a szerkezet csuszkáját.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.