Gyimi16V Elküldve Április11, 2004 Megoszt Elküldve Április11, 2004 KELLEMS HUSVÉTI ÜNNEPEKET MINDEN OPELES MÁRKATÁRSAMNAK! SZIASZTOK . GYIMI16V Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyimi16V Elküldve Április14, 2004 Megoszt Elküldve Április14, 2004 Opel Calibra Eladó! 16 V További infó: gyimi1@axelero.hu Sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Timo Elküldve Június4, 2004 Megoszt Elküldve Június4, 2004 Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy van egy calibrám és nem kap szikrát a gyertya.Mi lehet a probléma egyáltalán hol keressem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Június4, 2004 Megoszt Elküldve Június4, 2004 Timo, ezeket nézd meg : - akkumulátor és saruja (sarut tisztítani, szépen meghúzni) - elosztófedél, rotor (nincs-e törve, ázva, elkokszosodva) - gyújtáskábelek (nincs-e megtörve, ez kimérhető, illetve a helyén van-e) - gyertyák (kérj egy garnitúrát valakitől és azzal is próbáld ki) Méretsd ki, hogy hol nincs már delej, ez sokat segíthet a hibakeresésben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lexmaul Elküldve Január24, 2005 Megoszt Elküldve Január24, 2005 Sziasztok Kipufogóhegesztésre szervizbe vittem a calibrámat, miután hirtelen elromlott a lambdaszonda. Sebaj, kicseréltettem velük és fizettem is érte. Kiderült, hogy még mindig nem stimmel valami, időnként felpörög a fordulatszám 1500-2000-re, volt h országúti utazás közben (jó 1 óra után, meleg motorral) magától pörgött 3000-3500 között, mintha vmi őrült nyomná a gázt (nyilván kuplungoláskor veszem észre). Időnként a motorhiba jelzőlámpa is kigyulladt, talán leginkább lassú gyorsításnál (pl faluból kifele). Volt hogy folyamatos, kemény gyorsulások alatt semmi hiba nem volt (jó fél óra pörgetés, gyorsítgatás keményen). A hegesztés, illetve új lambdaszonda előtt semmi ilyen probléma nem volt. Nyilván a hegesztéskor cseszték szét a lambdaszondát és talán a vezérlőegységet is? Már 2 hete áll náluk az autóm és csak hümmögnek hogy még nem tudják mi is lehet a hiba, megvizsgáltatták vmi barommal a vezérlőegységet de ő semmi hibát nem talált. Kérem ha vki tud segítsen, mielőtt összeverem ezt a vén b*** tulajt, akinek a szervizében volt hegesztve az autó :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lexmaul Elküldve Január24, 2005 Megoszt Elküldve Január24, 2005 Ja, '90 2.0 16v calibráról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Január24, 2005 Megoszt Elküldve Január24, 2005 most nem hülyeségből légtömegnyelő nem lehet? mert nekem akkor voltak a ford számmal ilyen furcsaságok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január24, 2005 Megoszt Elküldve Január24, 2005 És előtte sosem csinált ilyet ? Jó lenne kipróbálni egy kölcsön-vezérlő egységet és menni vele egy nagy kört. Az alapjárat állati sok dologtól függ. Én tudom ... Bár a fel-le ugrálás tényleg utalhat légtömegmérőre is! Bp-i vagy ? Valahol átpakolhatnánk egyet és rögtön szűkülne a kör... 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január29, 2005 Megoszt Elküldve Január29, 2005 2.5 V6 Cali motornak mik a gyengéi (amit érdemes átnézni vásárlás elött)? Hátha... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január29, 2005 Megoszt Elküldve Január29, 2005 2.5 V6 Cali motornak mik a gyengéi (amit érdemes átnézni vásárlás elött)? Hátha... :) Így hirtelen nem tudok egyet se. Aszongyák a 2,5 V6 a legmegbízhatóbb motor a C20NE után. Csak nem beruházol egyre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Sztem nézz be az Omega B topicba és ott elég sok dolgot találsz a V6-osokról álltalában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeldevils Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Így hirtelen nem tudok egyet se. Aszongyák a 2,5 V6 a legmegbízhatóbb motor a C20NE után. Csak nem beruházol egyre? Szia CSak annyit hallotam rosszat a V6-os rol hogy ö nem folyamatosan adja meg magát hanam egyszerre szarik be rajta minden pl.: motor :Hangman: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Szia CSak annyit hallotam rosszat a V6-os rol hogy ö nem folyamatosan adja meg magát hanam egyszerre szarik be rajta minden pl.: motor :Hangman: Ez azért így marhaságnak hangzik, lásd be te is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 24 hidrotőkét cserélni drágább, mint 16-ot ! :wink: Ez egy hátrány, például. :) Láttam V6 Calit, amit tudtán kívül repedt blokkal vett meg az illető. Fogyott az olaj szépen, de amig nem lett lebontva az olajteknő is, addig nem derült ki a baja. Ez szívás ! Na meg vezérlést cserélni... majdnem felér egy bontással! 8) És ez vonatkozik sok, a blokk körüli alkatrészre, hogy még a zoknidat is le kell húznod, hogy hozzáférj. Pl. termosztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Szvsz. pont ez benne a szép szerintem.Amúgy itt a szembeszomszédnak pont egy ilyen Calija van, és nagyon meg van vele elégedve, mert az unalomig megbízható, és határtalanul erős járgány. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2005 Megoszt Elküldve Január31, 2005 mert az unalomig megbízható, Akkor lehet hogy kettőésfelest kellett volna vennem, mert sajnos az enyémmel nincsenek ilyen pozitív tapasztalataim.De Zorróval egyet értek, bármihez kell nyúlni az szívás: sok pénz, kevés hely, kevés hozzáértő szakember. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nino Elküldve Február8, 2005 Megoszt Elküldve Február8, 2005 Hali! Megtudná valaki mondani, hogy hogyan lehetne vízkőteleníteni (eh de szép szó) a fűtőradiátoromat. A C20XE-ben hány celsiusnál nyit a termosztát? Kint -17 'C a kocsiban meg alíg van fűtés! Köszi. Üdv. nino Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Február8, 2005 Megoszt Elküldve Február8, 2005 Hali! Megtudná valaki mondani, hogy hogyan lehetne vízkőteleníteni (eh de szép szó) a fűtőradiátoromat. A C20XE-ben hány celsiusnál nyit a termosztát? Kint -17 'C a kocsiban meg alíg van fűtés! Köszi. Üdv. nino Én nem tudom hány foknál, de pl a nekem a Kadett Combo már 5 perc után meleget add! Szóval cseréld ki gyorsan! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
nino Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 Szia Hemi! Tudod, hogy a vizhőfok mutatónak kb. hol kell állnia kb30 perces normál városi autozás után? Az enyém az első vonalon dekkol, éscsak akkor megy feljebb ha megállok és alapjáraton jár kb 5 percet. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 X16XEL-nél detto ez a pálya, de ha -13 környékén adom rá a ventit, akkor ha nincs bekapcsolva a belsőlevegő keringtető, akkor bizony elkezdi visszahűteni az üzemmeleg mocit.Mindenesetre érdekes az utóbbi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 Szia Hemi! Tudod, hogy a vizhőfok mutatónak kb. hol kell állnia kb30 perces normál városi autozás után? Az enyém az első vonalon dekkol, éscsak akkor megy feljebb ha megállok és alapjáraton jár kb 5 percet. Köszi. Az a termosztát akkor rossz... ki kell cserélni... ha ennyi idő után sincs fűtés akkor tuti az a baj... 5 perc menet után már meleget kell nyomnia tényleg... és nagy hidegben is max 10km után már üzemi hőfok kell, hogy legyen... Ha meleget kezd nyomni 3-4 km után akkor a lehet, hogy csak a vízhőfokjeladó rossz, de ha nem akkor termosztát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 Így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 A termosztát mellett van ott még 2 hőfokjeladó, ezeket egy csokorban cseréld ki és lesz meleg, jó jelet fog kapni a vezérlés és a műszerfaladon is fejlebb álldogál majd a mutató (hacsak nem fáradt el). Nincs sok értelme megvárni, hogy egyenként cseréld. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Ötletszinten a szoruló elektromos ablakkal mit lehet kezdeni? (Azon kívül, hogy vágjak bele egy féltéglát :( ) Azt értem hogy kenni kéne, de konkrétan hol, és olajozzam inkább, vagy zsír kell neki? Vagy lehet nem is kenéshiánya van, mástól is tud szorulni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Ötletszinten a szoruló elektromos ablakkal mit lehet kezdeni? (Azon kívül, hogy vágjak bele egy féltéglát :( ) Azt értem hogy kenni kéne, de konkrétan hol, és olajozzam inkább, vagy zsír kell neki? Vagy lehet nem is kenéshiánya van, mástól is tud szorulni? kárpit le, és a sinek szoktak kiszáradni. én szilikonsprével fujtam be, és jóóóó lett. illetve zsirral a szerkezet csuszkáját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts