Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motor és segédberendezései / Teszt eredmény www.azauto.hu


forumadmin

Recommended Posts

Dicséret: A benzinesek takarékosak, az 1,4-es 90 lóerős különösen kedvelt választás. Az 1,6-os 100 lovast a taxisok is szeretik, csakúgy, mint a takarékos 1,7-es turbódízeleket. A frissebb fejlesztésű 75 lóerős DTI-motor nyomatékos, átlagfogyasztása könnyen 6 l/100 km alatt tartható. Megizmosítása óta (65-ről 75 lóerőre) az 1,2 literes alapmotor is jó választás, fogyasztási átlaga a dízelekével vetekszik.
Panasz: A régebbi 1,2-esek forgatónyomatéka csekély, a telepakolt autóval nehezen boldogulnak. Az 1,4-es és 1,6-os motorok alapjárata égéstéri lerakódásaik miatt ingadozhat, és előfordulhat, hogy gyorsításkor rángatnak. Különösen az 1,6-osoknál gyakori a túlzott, de a gyári határértéken általában belül maradó olajfogyasztás. A dízelek turbói tartósak, az esetenként előforduló rángatás elektromos hibára vezethető vissza. Az benzinmotorok vezérműszíj-feszítője zajos.
forrás: Az Autó, www.azauto.hu
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.