forumadmin Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 Dicséret: A benzinesek takarékosak, az 1,4-es 90 lóerős különösen kedvelt választás. Az 1,6-os 100 lovast a taxisok is szeretik, csakúgy, mint a takarékos 1,7-es turbódízeleket. A frissebb fejlesztésű 75 lóerős DTI-motor nyomatékos, átlagfogyasztása könnyen 6 l/100 km alatt tartható. Megizmosítása óta (65-ről 75 lóerőre) az 1,2 literes alapmotor is jó választás, fogyasztási átlaga a dízelekével vetekszik. Panasz: A régebbi 1,2-esek forgatónyomatéka csekély, a telepakolt autóval nehezen boldogulnak. Az 1,4-es és 1,6-os motorok alapjárata égéstéri lerakódásaik miatt ingadozhat, és előfordulhat, hogy gyorsításkor rángatnak. Különösen az 1,6-osoknál gyakori a túlzott, de a gyári határértéken általában belül maradó olajfogyasztás. A dízelek turbói tartósak, az esetenként előforduló rángatás elektromos hibára vezethető vissza. Az benzinmotorok vezérműszíj-feszítője zajos. forrás: Az Autó, www.azauto.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts