forumadmin Elküldve Február10, 2014 Megoszt Elküldve Február10, 2014 A futómű esetében, mely lényegében megegyezik az elődjével (és amely már az 1986-os megjelenéskor egy nagyon jó, finom futású, ugyanakkor nagy stabilitást biztosító futóműnek számított), jellemző hibáról a függőleges stabilizátor ("kutyacsont") elhasználódásától eltekintve (melyben fontos szerepet játszanak a minősíthetetlen magyar útviszonyok) nem beszélhetünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Február11, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Február11, 2014 Első: gyári alkatrészekkel, hazai útviszonyok mellett is sokat kibírnak az elemei. Azonban egy idő után elfáradhatnak a lengőkar-szilentek, ekkor leeszi az első gumik belső szélét. Ha kopogás hallható, az nagy eséllyel a stabilizátor-inga (kutyacsont), ritkábban a segédirányítókar adja ki. Mivel nagyon nehéz az autó, pláne a hat hengeres motorokkal, a lengéscsillapítók is feladhatják a harcot. Hátsó: itt elsősorban a lengéscsillapítók, ritkábban a segédkeretet az alvázhoz kapcsoló függőleges szilentek mondják be az unalmast. Előfordulhat a difi, vagy valamelyik kerékcsapágy búgása is. Írta: kori Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts