Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 1 year later...
Elküldve

Van egy 2010-es Corsa D cdti, /80000 km/ melegen időnként, motorfék, vagy visszaváltás után kékes szürkés füstöt ereget, az EGR szelep nemrég tisztítva volt.

Álló helyzetben gázadásra sem fekete, sem kék füst nincs, olajfogyasztás nincs, hiba kód nincs, mi a teendő?

  • 4 years later...
Elküldve

Üdvözlök Mindenkit! 

 

Segítséget szeretnék kérni. 

Adott egy 1,5 hónapja vásárolt használt 2007-es opel corsa d 1.3 cdti 173e km van most benne. 

Multijet motoros. 

Másfél hete külfödi (románia) utazás alkalmával megállt. Előjel nélkül. 

Gondoltam én fullasztottam le, el is indult. Ment még pár kilométert utánna megint leállt. 

Félre az ut szélére, megpróbáltam többször  ujraindítani, sikerult is, de 1-2 perc alapjárat után leállt. Végulis haza hoztuk. 

Azóta alig akar beindulni, s ha mégis csak pár másodpercet jár mielőtt leáll. 

Hibakód olvasás megtörtént. 

Üzemanyag szűrő, EGR szelep. 

Megnéztük, nincs probléma velük. 

Turbó, magasnyomású szivattyú, porlasztók,

biztosítékok, vezérműszíj, rendben. 

Vezérlés és/vagy immobiliser hibára jutott a találgatás. 

 

Van valakinek hasonló tapasztalata? 

A választ előre is köszönöm!! 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.