Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések


busójárás

Recommended Posts

Sziasztok!Az auto egy 2004-es 2.2dti vectra c.Most az a gondom vele,hogy olykor fogja magat es bedadog +kidobja az esp es a villaskulcs piktogrammot.megallok es utana nehezen indul be,ha be is indul,akkor mintha egy vagy tobb henger nem menne.erolkodik es hangos a motor is.ja,es olyankor a fordulatszam mero 0-n van.a vizhofokot pedig 95 c kozelebe engedi.aztan mintha mi sem tortent volna,megjavul es a hangja is szep lesz.mi lehet a baja vajon? mostanaban lett elso fekbetet cserelve?lehet annak valami koze hozza? koszi a segitseget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Az auto egy 2004-es 2.2dti vectra c.Most az a gondom vele,hogy olykor fogja magat es bedadog +kidobja az esp es a villaskulcs piktogrammot.megallok es utana nehezen indul be,ha be is indul,akkor mintha egy vagy tobb henger nem menne.erolkodik es hangos a motor is.ja,es olyankor a fordulatszam mero 0-n van.a vizhofokot pedig 95 c kozelebe engedi.aztan mintha mi sem tortent volna,megjavul es a hangja is szep lesz.mi lehet a baja vajon? mostanaban lett elso fekbetet cserelve?lehet annak valami koze hozza? koszi a segitseget!

Hi

Nem akarlak riogatni de valószinüleg az adagoló lesz.2.2dti-nél ezek a tünetek (elméletileg)az adagoló hibájánál jelentkeznek!

Meg kellene nézetni opelessel!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Hi!

2008-as Vectra C-m van, Z19DTH melyben az automata váltóban már volt egyszer olajcsere. Most 2 évvel később kezdem érezni, hogy a váltások már nem annyira simák újabb csere kellene, a szervíz viszont lepasszolt, hogy minek cseréljék, egyszer már úgyis volt.

Véleményeket kérnék

Link to comment
Megosztás:

Hi!

2008-as Vectra C-m van, Z19DTH melyben az automata váltóban már volt egyszer olajcsere. Most 2 évvel később kezdem érezni, hogy a váltások már nem annyira simák újabb csere kellene, a szervíz viszont lepasszolt, hogy minek cseréljék, egyszer már úgyis volt.

Véleményeket kérnék

Az én véleményem az, hogy azt a szervizt, ahol ilyet mondtak,nagy ívben kerüld el!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy C vectra 2.2dti automata seb.váltós autóm.

A következő hibajelenség jött nála elő...

Az autó elvette a teljesítményt,nincs turbó.Ezt párszor eljátszotta,de leállítás-újraindítás és megszűnt a hiba egészen múlt hétig,amikor is egy ideig csak alapjáraton megy az autó,(rángat,le akar fulladni) a teljesítményt már mindíg elveszi,füstöl és érdekes szaga van a füstnek is.

A cégnél ahol dolgozom kitakarították az EGR szelepet,el volt nagyon kormolódva,de a hiba ugyanúgy előjött kb 2 km után...

A szerelő azt mondta,hogy lehet az Egr szelep ment tönkre,lehet légtömegmérő... A baj csak az,hogy nem gyullad ki a csekk lámpa csak a villáskulcs és így elmondása szerint nem tudja kiolvasni a hibát,hogy mit kellene cserélni. Valaki tudna segíteni esetleg,volt hasonló problémája???

Esetleg a kettő közül valakinek nem lenne próbára alkatrésze,ha megoldódna a probléma természetesen ki is fizetném... Gyöngyösön lakom...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tapasztalat, talán segÍt valakinek a hiba feltárásában és javÍtásában. 1.9 DTH menet közben terhelés alatt (dombon fel), egyszer csak elgyengül, majd leáll.

ÚjraindÍtás után minden tökéletes, a sárga villáskulcsot leszámÍtva, ami csak a motor indÍtásáig világÍt, indÍtás után elalszik. Aztán sokáig nem jelentkezik a hiba, a sárga villáskulcsot is elfelejti az autó, már nem világÍt inditásig, elalszik a többi lámpával a gyújtás ráadása után, tehát nem jelez hibát. Egyszer csak megint leáll a motor ugyanazon a dombon, pontosan ugyanannál az akácfánál és megint világÍt a villáskulcs, de indÍtás után elalszik. Lezajlik a fenti folyamat és újabb hibamantes több száz km-ek következnek.

Harmadszor megint leáll a motor, újraindÍtás után megy tovább gond nélkül, de mintha kissé morgósabb hangja lenne, ha nem figyel az ember, észre sem veszi (érdemes volt szolfézsra járni...) EGR szelep leszerel, kitakarÍt (vastagon be volt rakódva), MAP szenzor kitakarÍt (vastagon be volt rakódva), a műveletre elhasználtam fél liter nitrohigÍtót és egy palack féktisztÍtót. Mindent visszaszerelve a morgós hang eltűnt, szépen jár a motor. Öröm. Megy az autó a dombra fel. Újra megy az autó a dombra fel. Semmi probléma, semmi hiba. Újra csak megy az autó a dombra fel, de hopp... elfogy az erő, leáll a motor... ba....meg a kö...g k..va szomorúszemű anyját!

Motortakarót leszedem, nézelődök, szép motor... mennyi paci és mind megdöglött. A nyomtaték sem forgat tovább... De lám, ott egy rúd, csak ott van, mintha valaki hevenyészett mozdulattal oda dobta volna. Nincs a helyén. Ha vissza teszem megint leesik, nincs értelme vergődni vele. Cseréljek szÍvósort? Sokat kell azért dolgozni, máshol is van helye a zsének. Iktassam ki? Akkor a DPF-t is ki kell iktatni, mert a következő gond ott jelentkezik majd. Olvasok, tanulok, keresek és találok! Csergő nevű kereskedő kihúz a bajból. A "szÍvósor felújÍtó kit" jó megoldásnak tűnik. 4 db fém persely a hozzá való csavarokkal. Törzsvásárlói kedvezménnyel nem drága és házilag könnyedén javÍtható a probléma. Megtettem. JavÍtottam.

A javÍtás óta mentem 3500 km-t és hibátlan az autó.

Konklúzió: hasonló hiba esetén takarÍtani kell az EGR szelepet, MAP szenzort és meg kell nézni a szÍvósor szelepeinek mozgatórúdját, mert ha még nincs is leesve, egy vagy több szelepről már leugorhatott és felületes szemlélődéssel nem tűnik fel (ahogy én is a helyén láttam előzőleg, de valószÍnűleg már nem volt egészen a helyén).

Remélem többeteknek segÍt ez a leÍrás és nem veritek magatokat felesleges költségekbe.

DFlame

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

Kb. egy hónapja vagyok tulajdonosa egy 2006/10. havi Opel Vectra C 3.0 V6 CDTi-nek. Ebben ugyebár Isuzu motor ketyeg...már amikor. Megpróbálom leírni az összes adódott problémáját:

- indításnál hosszan tartó izzítás

- az első három hétben az üzemi hőmérséklet 85-90 fok között mozog folyamatosan

- alapjárata instabil, néha felbőg, volt hogy leállt

- hosszabb utaknál, általában monoton, nagyobb tempónál elhagy az ereje, szervizlámpa kivillan. 5 perc pihi után semmi gond.

- egy hét után elkezdett leállni, akksi és az olajlámpa világít a műszerfalon, csak akkor indul újra ha teljesen lehűlt az autó (ez egyre gyakoribb, így megbízhatatlan az autó)

- a mai nappal nagyon hamar 90 fok fölé megy a vízhőmérséklet, majd leáll a kocsi

Ergo jelenleg használhatatlan. Voltam vele három-négy helyen már. Motor hibakód nulla, sehol nem tudták megmondani mi okozza ezeket. Remélem tud valaki segíteni. Leginkább szerelők válaszát várnám, olyanét aki esetlegesen tudja mi lehet a gond, és meg is tudná javítani.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok. 5 éve egy B Vectra tulaja vagyok, annak lelki világába elég jól beleástam magamat. Viszont újabban szemezek a C Vectrákkal. Jó lenne egy ilyen szép nagy és dinamikus autóba beleülni nap mint nap. Kizárólag a diesel kombik érdekelnek, elsősorban a facelift utániak 150 lovas motorral. Sajnos ezek a gépek már mind 200 ezer km felett futottak. Szerintetek be lehet vállalni egy ilyen autót 200 ezer km felett? Mennyire stabilak ezek az 1.9-es Fiat motorok így 200 ezer km felett?

A jelenlegi B Vekimen minden olyan egyszerű és nagyrészt itthon javítható. Ha úgy van 50 ezerből kicserélem az egész motort. Gondolom azért a C Vectráknál ez nem ilyen egyszerű és olcsó.

Köszi a választ

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. 5 éve egy B Vectra tulaja vagyok, annak lelki világába elég jól beleástam magamat. Viszont újabban szemezek a C Vectrákkal. Jó lenne egy ilyen szép nagy és dinamikus autóba beleülni nap mint nap. Kizárólag a diesel kombik érdekelnek, elsősorban a facelift utániak 150 lovas motorral. Sajnos ezek a gépek már mind 200 ezer km felett futottak. Szerintetek be lehet vállalni egy ilyen autót 200 ezer km felett? Mennyire stabilak ezek az 1.9-es Fiat motorok így 200 ezer km felett?

A jelenlegi B Vekimen minden olyan egyszerű és nagyrészt itthon javítható. Ha úgy van 50 ezerből kicserélem az egész motort. Gondolom azért a C Vectráknál ez nem ilyen egyszerű és olcsó.

Köszi a választ

Szia! Nyugodtan bevállalhatod, amennyiben meggyőződsz arról, hogy valós a km és rendszeresen, akár gyári előÍrásnál sűrűbben volt karbantartva, gondos gazda által. Éppen ezért 1. tulajdonossal rendelkező autót keress.

Íme néhány dolog ami segÍthet a döntésben:

A motor nagyon jó, nyomatékos, erős, takarékos, megfelelő karbantartással a manapság tervezett élettartamok tekintetében hosszú életű.

Turbó problémák jellemzően akkor adódnak, ha kihagytak vagy csúsztattak néhány olajcsere periódust.

Kettőstömegű lendkerék cseréjének esedékessége a használat módjától függ.

SzÍvósorral előfordulnak problémák, orvoslás egyszerű, gyors, nem drága, lásd kicsit korábbi hozzászólásomat.

Az esetlegesen előforduló apróbb rendellenességeket javÍtani kell, nem lehet halogatni, mert ezek később megbosszulják magukat horror javÍtási költségekkel.

Csak minőségi, márkás, Dexos 2 előÍrásainak megfelelő motorolaj használandó és javasolt a 15000 km-enkénti csere.

Hosszabb távú autózásra alkalmas, rövid távokat rövidesen zokon veszi és EGR, MAP szenzor, részecskeszűrő hibákat produkál.

Saját tapasztalat:

Kettős tömegűt hamarosan cserélni fogok (az autóban még a gyár által beszerelt van), bár 210000 km-nél még nincs mindig hangja.

EGR szelepet és MAP szenzort tisztÍtottam már és javÍtottam a szÍvósort.

Gumikat vettem rá és megállapÍtottam, hogy a normális, márkás gumi b.sz.tt drága 225/45 R17 méretben :)

Gondját kell viselni és meghálálja. Élményt ad és kellemes utazást biztosÍt.

Két teljesen eltérő autó a B és a C Vectra, felépÍtésben, stabilitásban, biztonság terén sokkal többet ad a C.

Egyértelműen többe fog kerülni, mint a B Vectra... sokkal többe - ez is tapasztalat.

De amikor végül mérlegre állÍtasz minden tényezőt, akkor azt fogod mondani, hogy megérte váltani.

Sok sikert!

DFlame

Link to comment
Megosztás:

Szia! Nyugodtan bevállalhatod, amennyiben meggyőződsz arról, hogy valós a km és rendszeresen, akár gyári előÍrásnál sűrűbben volt karbantartva, gondos gazda által. Éppen ezért 1. tulajdonossal rendelkező autót keress.

Íme néhány dolog ami segÍthet a döntésben:

A motor nagyon jó, nyomatékos, erős, takarékos, megfelelő karbantartással a manapság tervezett élettartamok tekintetében hosszú életű.

Turbó problémák jellemzően akkor adódnak, ha kihagytak vagy csúsztattak néhány olajcsere periódust.

Kettőstömegű lendkerék cseréjének esedékessége a használat módjától függ.

SzÍvósorral előfordulnak problémák, orvoslás egyszerű, gyors, nem drága, lásd kicsit korábbi hozzászólásomat.

Az esetlegesen előforduló apróbb rendellenességeket javÍtani kell, nem lehet halogatni, mert ezek később megbosszulják magukat horror javÍtási költségekkel.

Csak minőségi, márkás, Dexos 2 előÍrásainak megfelelő motorolaj használandó és javasolt a 15000 km-enkénti csere.

Hosszabb távú autózásra alkalmas, rövid távokat rövidesen zokon veszi és EGR, MAP szenzor, részecskeszűrő hibákat produkál.

Saját tapasztalat:

Kettős tömegűt hamarosan cserélni fogok (az autóban még a gyár által beszerelt van), bár 210000 km-nél még nincs mindig hangja.

EGR szelepet és MAP szenzort tisztÍtottam már és javÍtottam a szÍvósort.

Gumikat vettem rá és megállapÍtottam, hogy a normális, márkás gumi b.sz.tt drága 225/45 R17 méretben :)

Gondját kell viselni és meghálálja. Élményt ad és kellemes utazást biztosÍt.

Két teljesen eltérő autó a B és a C Vectra, felépÍtésben, stabilitásban, biztonság terén sokkal többet ad a C.

Egyértelműen többe fog kerülni, mint a B Vectra... sokkal többe - ez is tapasztalat.

De amikor végül mérlegre állÍtasz minden tényezőt, akkor azt fogod mondani, hogy megérte váltani.

Sok sikert!

DFlame

Köszi

Ezt néztem ki, hirdeti a tulaj is, meg (szerintem) bizományosba betolta egy kereskedésbe is, és a kereskedő is hirdeti 100 ezerrel drágábban:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_1.9_cdti_elegance-8069401

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_caravan_1.9_cdti_elegance-7923462

Azt írja a tulaj, hogy téli-nyári gumi van hozzá, kettős tömegű lendkerék cserén túl van. Azt írja, 15 ezrenként szervizelte, kérdés, hogy így van-e valóban.

A generátort több helyen is olvastam, itt is fogyó alkatrész? Mert nálam a B Vectra is elszaggatott már párat.

Link to comment
Megosztás:

Köszi

Ezt néztem ki, hirdeti a tulaj is, meg (szerintem) bizományosba betolta egy kereskedésbe is, és a kereskedő is hirdeti 100 ezerrel drágábban:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_1.9_cdti_elegance-8069401

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_caravan_1.9_cdti_elegance-7923462

Azt írja a tulaj, hogy téli-nyári gumi van hozzá, kettős tömegű lendkerék cserén túl van. Azt írja, 15 ezrenként szervizelte, kérdés, hogy így van-e valóban.

A generátort több helyen is olvastam, itt is fogyó alkatrész? Mert nálam a B Vectra is elszaggatott már párat.

Igen, generátorból megeszik kb 150.000 km-ként egyet.

Szívósor is kb 120-at bír ki. Használatfüggő. Lendkerék 200 fölött is elmegy normális (nem kizárólag városi) használat mellett. Vannak hibái, de lenyűgöző a precíz kormányzása, a nyomatékos 150 lovas diesel motor, a páratlanul jó fogyasztása. Sok problémát ezen is lehet otthon orvosolni. Vannak neki apró-cseprő gondjai, de az összes mainál megvan.

Link to comment
Megosztás:

Végigolvastam a topicot közben. Igazából nem számolt be senki befecskendező rendszer problémáról, inkább EGR, szívósor+örvénycsappantyú, légtömegmérő, és a részecskeszűrő voltak terítéken.

Ahogy kivettem a hozzászólásokból, az EGR kezdi a szarakodást, ami miatt az örvénycsappantyúk kikopnak a szívósorban, az megöli a mozgató mechanikát, illetve az örvénycsappantyúk nem megfelelő működése miatt a motor jobban kormol, ami állandóan telíti a részecskeszűrőt.

Az örvénycsappanytúk kiikatatása és ledugózása működik a BMW motorokon. Itt is működik? Ezután meg gondolom előbb utóbb offolni kell a részecskeszűrőt is. Csinált már valaki ilyet?

Még egy dolog, a HD képeken látszik, hogy ebben szerintem csak manuális a klíma, és nem automata?

Link to comment
Megosztás:

Végigolvastam a topicot közben. Igazából nem számolt be senki befecskendező rendszer problémáról, inkább EGR, szívósor+örvénycsappantyú, légtömegmérő, és a részecskeszűrő voltak terítéken.

Ahogy kivettem a hozzászólásokból, az EGR kezdi a szarakodást, ami miatt az örvénycsappantyúk kikopnak a szívósorban, az megöli a mozgató mechanikát, illetve az örvénycsappantyúk nem megfelelő működése miatt a motor jobban kormol, ami állandóan telíti a részecskeszűrőt.

Az örvénycsappanytúk kiikatatása és ledugózása működik a BMW motorokon. Itt is működik? Ezután meg gondolom előbb utóbb offolni kell a részecskeszűrőt is. Csinált már valaki ilyet?

Még egy dolog, a HD képeken látszik, hogy ebben szerintem csak manuális a klíma, és nem automata?

Lényegében leszűrted a dolgok esszenciáját.

A szÍvósort lehet dugózni, az is egy költséghatékony megoldás, de akkor kalkulálni kell a részecskeszűrő fokozottabb terhelésével.

Amennyiben dugózol és kiiktatod a részecskeszűrőt, akkor ezen műveletről az autó szoftverét is tájékoztatni kell.

A kiszemelt autóban valóban manuális a klÍma, de ettől még egy megnézést megérdemelhet. Kérd el az alvázszámot és ellenőrizd egy Opel kereskedőnél az autót, mielőtt közelebbi fizikális kapcsolatba kerülnél vele.

DFlame

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni.

Egy 2003-as Y22DTR Zafirán 350 ezer km-nél elromlott az adagoló. Aki ezt megállapította, azt mondja, hogy bontottal 400e, újjal 800 ezer lenne a javítás, amennyit már nem ér az autó. Ez egy kicsit fáj, mert mindig rendesen karbantartottuk, első tulajdonos, minden hülyesége (vö. EGR) ellenére is a szívünkhöz nőtt.

Mitől lehet ez? Érdemes a javítási lehetőségeknek alaposabban utánajárni, vagy irány a bontó? Ha érdemes a javítással foglalkozni, kit tudnátok ajánlani?

Kösz a válaszokat előre is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Van egy típusa a VP-s adagolóknak ami ún PSG16-al van szerelve. Onnan lehet felismerni, hogy két elektromos csatalkozó van az adagolón egymással szembe fordítva. Állítólag ez az adagoló nem javítható, és tényleg olyasmi árban van az új, amit írtál.

Írod, hogy 350 ezret futott a kocsi, ha eddig nem volt vele semmi gond, akkor még szerencsétek is van, sokaknál jóval kevesebb futásteljesítmény mellett is kijön ez a probléma.

Újat semmiképp nem vennék, szerintem a bontott adagoló beszerzése, vagy a mechanikus adagolóra való átalakítás van előtted, mint lehetőség.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sajnos tényleg a PSG16 adagoló van benne. Mit jelent a "mechanikus adagolóra való átalakítás"? Mivel jár ez, mik a hátrányai? (Gondolom, vannak, mert eddig ezt még senki nem javasolta.)

Meg lehet-e állapítani, hogy csak az elektronika romlott-e el benne vagy mechanikusan ment tönkre? Néhány fórumon (p.. itt a Zafira A-topicban is írta valaki) olvastam, hogy az elektromos hibát egyesek tudják javítani. Van ezzel kapcsolatban tapasztalat?

Ha jól tudom, az adagoló levétele és felrakása nem egy egyszerű feladat, ill. spéci eszköz kell hozzá. Hozzávetőlegesen mennyi szerelési költséggel kell számolni?

Nagyon köszönöm a választ. Az autó, ugyan nem mindig volt a megbízhatóság mintaképe, de motorikusan eddig teljesen rendben volt.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos tényleg a PSG16 adagoló van benne. Mit jelent a "mechanikus adagolóra való átalakítás"? Mivel jár ez, mik a hátrányai? (Gondolom, vannak, mert eddig ezt még senki nem javasolta.)

Meg lehet-e állapítani, hogy csak az elektronika romlott-e el benne vagy mechanikusan ment tönkre? Néhány fórumon (p.. itt a Zafira A-topicban is írta valaki) olvastam, hogy az elektromos hibát egyesek tudják javítani. Van ezzel kapcsolatban tapasztalat?

Ha jól tudom, az adagoló levétele és felrakása nem egy egyszerű feladat, ill. spéci eszköz kell hozzá. Hozzávetőlegesen mennyi szerelési költséggel kell számolni?

Nagyon köszönöm a választ. Az autó, ugyan nem mindig volt a megbízhatóság mintaképe, de motorikusan eddig teljesen rendben volt.

Nemtudom, hogy hol laksz, de próbáld meg őket:

http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/dieseltechnika.html

Ők csinálnak mechanikus adagolóra való átalakítást is. Pontosan nemtudom hogy működik és hogy sem, de a lényeg, hogy kidobják a VP-set, és raknak bele egy megfelelő adagoló elemekkel felszerelt mechanikus adagolót, és be is állítják. Az ECU-t kidobják a francba, a gázpedált pedig bowdenesre cserélik.

A mechanikus adagolósra való átalakítás akkor működik rendesen, azaz műszakin is akkor megy át a gép, ha a kocsi környezetvédelmi minősítése maximum 7-es, és nem 8-as. 8-asnál kommunikálni kell a viszgapadnak az kocsi OBD-jével, és ha az adagoló mechanikusra van alakítva, akkor nem fog, és bukta van.

De aztán lehet, hogy nincs is akkora baja annak az adagolónak, bár mindenki azt mondja, hogy ez nem javítható. De amúgy rohadtul idegesítő, hogy van egy viszonylag jó kocsid, amin egy kis látszólag jelentéktelen szar elromlik, és rá kéne költeni 800 ezret...

Először azért próbáld meg az egyenes utat, csak ha már minden kötél szakad, és tényleg bontóba kéne tolni a kocsit, akkor próbálkozz ezzel a mechanikussal. Egyébként a b Vectra index fórumán egy tag csinált ilyen átalakítást, csak az egy X20DTL volt.

Módosítva : Adam1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdvözlök Mindenkit

Csak most regisztraltam az oldalra. Szeretnem a segitsegeteket kerni. Egy kisebb problemam van a Vectra C 19 DT 120 LE CDTI-mel.

A hideginditas az egyedüli problema, mivel van mikor eleg jol indul, van mikor csak hosszu masodpercek mulva vagy masodikra ritkan harmadikra.Normalisan ezek az autok pöc -röfre indulnak meg hidegben is.

Elözetesen en is az autoszerelökkel keztem , majd a szervizzel aztan, Bosch dizel szervizzel legvegül egy opelos motorjavitoval mivel nem lakom tul messze a sztg-i gyartol.

Izzitogyertya cserek

akksi csere

EGR tisztitas

Mag nyom porlasztok, nagynyomasu szivattyu pados bevizsgalas,kompressziomeres, resolajvizsgalat

TEK-2 -vel motor parameterek vizsgalata

Önindito csere

semmi sem oldotta meg a problemat, es sem hibakod, sem ötlet nincs. A motort meg nem akartam megbonttatni.

Az auto nemetorszagi es semmilyen problema nincs amugy vele a megtett 45000km ota.Mar 4 eve hasznalom szinte minden nap.

A km-t sajnos nem tudom megmondani csak azt hogy most 135000 körül all az ora de ez nem mervado külföldröl behozottnal ahogy itthoninal sem.

Tartok attol hogy az allando hideg köszörültetessel viszont koptatom a motort rendesen.

Az olajcserek, szürök minden ami kell rendesen elvegezve.

Igazabol mivel az auto csak az elsö inditaskor csinalja ezt es amig hideg mar nem akartam több idöt es penzt ra aldozni.

Most hogy hül az idö a jelenseg fokozdik es ujra nehezebben indul.Viszont a jelenseg sem rosszabb sem jobb ez egy allando allapot

ami furcsa mert az ember azt varna hogy rosszabodni fog.

Ami a motort illeti ez egy 8 szelepes motor csak azt nem tudom hogy hidrotökes vagy igenyel -e szelepallitast.

Tudnatok esetleg valamilyen ötlettel segiteni.Estleg VAS, Zala, Veszprem megyeben jo szervizt v szakembert ajanlani.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!!!

Segitségeteket kérném!!!!

Opel Vectra 2.0 dti x20DTH motorkoddal.

A probléma hogy gázolaj kerül a motorolajba,és ha leveszem az olajbetöltö kupakját akkor látom hogy kicsit habzik illetve hogy gázolaj van bennt!

Mitöl lehet ez a probléma,illetve hogy lehetne megszüntetni?

Ajánlatos használni ezzel a problémával?

köszönöm a válaszokat és segitséget!

Módosítva : Arcsy88
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Lenne egy kérdésem. C vectra 1.9 cdti menet közben kidobja a szerviz jelet és olyan mintha nem lenne turbó. (nincs erő) gyújtás le és utána megint jó. Mi lehet az oka??? Előre is köszi.

Egymillió dolog miatt lehet, de egy hibakód kiolvasással leszűkíthető egyre. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.