vasgolyo Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 kölcsön cucc nincs, de van új. 30.000 Ft Hol lehet ennyiért venni újat? A cserét rutinból csinálom mert párszor már levettem. Annyi változott, hogy alapjáratról is nagyon szépen elindul és minden rendben működik, csak a motor piktogram folyamatosan világít.
vasgolyo Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Hali! Küldtem Neked e-mailben egy hibakódtáblázatot.Aszerint valahol falsot sziv Köszönöm megkaptam, de nem lettem okosabb sokkal :) . Nekem is ezt írja a program, de a hozzáértők azt mondják, hogy cseréljem ki inkább.
Bufi Elküldve Április5, 2010 Elküldve Április5, 2010 Sziasztok! A véleményetekre lennék kíváncsi, hogy a 2.0dti vectra b vissza fogom sírni, ha lecserélem egy c-re, ebből is a dti a jobb vagy a cdti, vagy ha nyugalmat akarok vegyek kézikocsit. Előre is köszi.
Smith's Elküldve Április14, 2010 Elküldve Április14, 2010 Üdv mindenkinek. Van egy 2005-ös 1.9 cdt1 150 Le C Vectra-m ami az utóbbi időben 2000 és 2500-as fordulatszám között olyan hibát produkál, hogy a turbó csak szakaszosan megy lefúj valamint néha fullad is közben. Tech 2 nem ír hibát. Egr és pillangószelep volt cserélve de továbbra is fennáll a hiba. A hiba nem mindig jelentkezik, illetve a kocsi megy mint az iramszarvas és a fogysztása sem nőtt, de idegesítő hogy nem tudom mi okozza. Valkinek volt már ilyen hiba? Ötlet hogy mi okozhatja. Előre is köszönöm a segítséget.
Smith's Elküldve Április22, 2010 Elküldve Április22, 2010 Üdv mindenkinek. Van egy 2005-ös 1.9 cdt1 150 Le C Vectra-m ami az utóbbi időben 2000 és 2500-as fordulatszám között olyan hibát produkál, hogy a turbó csak szakaszosan megy lefúj valamint néha fullad is közben. Tech 2 nem ír hibát. Egr és pillangószelep volt cserélve de továbbra is fennáll a hiba. A hiba nem mindig jelentkezik, illetve a kocsi megy mint az iramszarvas és a fogysztása sem nőtt, de idegesítő hogy nem tudom mi okozza. Valkinek volt már ilyen hiba? Ötlet hogy mi okozhatja. Előre is köszönöm a segítséget. Annyi történt hogy az új EGR ki lett cserélve egy kölcsön kapott használt gyárira és megszűnt a hiba. Valakinek ötlet? Nem nagyon akarok még egy EGR-t venni úgy hogy nem tudom mi a hiba, az EGR okozhatja hogy a turbó alacsony fordulaton folyamatosan lefúj? Az a baj hogy nincs hibakód az EGR-t meg kb 1 hét mire cserélik nekem meg kell minden nap a kocsi.
Zorro_16V Elküldve Április22, 2010 Elküldve Április22, 2010 Sziasztok! Hibakódot olvastunk ki, sajnos a kódra nem emlékszem, de a szövege ez volt : levegő rendszer bypass szelep hiba. Milyen szelep ez, tud valaki segíteni? Z19DTH a motor. Másik : tud küldeni valaki hibakód táblázatot? Az autodiagnosztika.com-os link megvan, de ott nem találok meg mindent... Köszi előre is!
bajo Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 szawasztok egy 1,9cdti vektra 88kw 2005évjáratú vásároltam kb.1,5 éve semmi gondom nem volt úgye edáig és valamelyik nap reggeli gyújtáskor hopp nem alszik el az izzó gyertya indikátorja vagyis a jelző lámpája vagyis magyarán pislog :) :) de idézem voltam vele egy helyi szerviszbe leméretni az izzó gyertyákat mind a4 ockeyyy MI LEHET MOST????????????????
uhuhu Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 szawasztok egy 1,9cdti vektra 88kw 2005évjáratú vásároltam kb.1,5 éve semmi gondom nem volt úgye edáig és valamelyik nap reggeli gyújtáskor hopp nem alszik el az izzó gyertya indikátorja vagyis a jelző lámpája vagyis magyarán pislog :devlish: :lol: de idézem voltam vele egy helyi szerviszbe leméretni az izzó gyertyákat mind a4 ockeyyy MI LEHET MOST???????????????? mért nem kérdezted meg őket?????? ha már ott voltál....
bajo Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 mért nem kérdezted meg őket?????? ha már ott voltál.... hát épp az gond hogy semmi bajt nem mutat ki a comp.nem tudtak semmit mondani. De az aútó tökéletesen megy semmit nem vettem észre hogy romlott volna Valamijen filter? vagy mi lehet? :devlish: :lol:
bajo Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 mért nem kérdezted meg őket?????? ha már ott voltál.... na a dolog megoldva autó pálya 120km sebbeségel minél nagyobb fordulaton ENNYI :devlish: :lol: :lol:
Casper Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 Üdv! Olyan technikai kérdésem volna, hogy 2.2 DTi C vectrának (Y22DTR) a szívócső nyomásérzékelője a tartó lemezével együtt lóg a kábelen. Próbáltam keresni, hogy hova kell visszacsavarni, vagy helyezni, jelenleg a levegőszűrő doboz egyik tartó fülén csücsül! Valamint az érzékelő relét be kell dugni, csatlakoztatni valahova vagy csak simán a motortérben lévő nyomást érzékeli? A segítséget előre is köszönöm.
Bandibacsi Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 szawasztok egy 1,9cdti vektra 88kw 2005évjáratú vásároltam kb.1,5 éve semmi gondom nem volt úgye edáig és valamelyik nap reggeli gyújtáskor hopp nem alszik el az izzó gyertya indikátorja vagyis a jelző lámpája vagyis magyarán pislog :D ^_^ de idézem voltam vele egy helyi szerviszbe leméretni az izzó gyertyákat mind a4 ockeyyy MI LEHET MOST???????????????? Hali! Dinamikusan formázni kell a részecskeszürőt. Hosszabb utazás kell neki. Ha nem megy úgy, akkor csere. De menni fog úgy. :P
Bandibacsi Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 na a dolog megoldva autó pálya 120km sebbeségel minél nagyobb fordulaton ENNYI ^_^ :P ;) Ja már itt a válasz :D lol
Bandibacsi Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 Nekem viszont semmi nem jelzi hogy mikor kell olajat cserélni. Van egyáltalán valami olajcsere jelző? Másik kérdés: Sehogy nem tudom leszivni az üzemanyagot. Már vagy 2m csövet lenyomtam a torkán de semmi. Épphogy eléri. Hogy van ez? tud valaki valami robbantott ábrát? Köszi!
vectra73 Elküldve Június21, 2010 Elküldve Június21, 2010 Sziasztok! Van vkinek vmi ötlete vagy tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy minek a tünetei lehetnek a következők: üresben járó motornál vmi kis zaj ami a kuplung kinyomásával megszűnik.10ből 8szor első fokozatba kapcsoláskor megakadó váltókar.3as fokozatnál szintés akadás kb ugyanigy. Kinyomócsapágyra gyanaxom.Lendkerék 2 éve lett cserélve. Az autó: 2004/11 Vectra C 1.9 CDTI (120le) 130e km. Előre is köszi a javaslatokat.
Bandibacsi Elküldve Június21, 2010 Elküldve Június21, 2010 Sziasztok! Van vkinek vmi ötlete vagy tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy minek a tünetei lehetnek a következők: üresben járó motornál vmi kis zaj ami a kuplung kinyomásával megszűnik.10ből 8szor első fokozatba kapcsoláskor megakadó váltókar.3as fokozatnál szintés akadás kb ugyanigy. Kinyomócsapágyra gyanaxom.Lendkerék 2 éve lett cserélve. Az autó: 2004/11 Vectra C 1.9 CDTI (120le) 130e km. Előre is köszi a javaslatokat. Ha teljesen kinyomod szünik meg, vagy elég ha kicsit megterheled a kuplungot?
vectra73 Elküldve Június21, 2010 Elküldve Június21, 2010 Amennziben emlékezetem nem csal teljes kinyomásnál szűnik meg.Sőt ha nem kinyomott kuplunggal inditom be a motort akkor is van vmi egészségtelen mellékhang.
vectra73 Elküldve Június23, 2010 Elküldve Június23, 2010 Kereken 2 éve lett cserélve nem kevés pénzért.Ne már, hogy megint az legyen :D
vectra73 Elküldve Június24, 2010 Elküldve Június24, 2010 Az Opel Csergőben vettem vmi 190 ezer körül.Nem a gyári csomagolásu volt de állitolag ugyanaz.
julien Elküldve Június24, 2010 Elküldve Június24, 2010 Heló! Milyen gyakran kell Z19DT-nél gázolajszűrőt cserélni?
uhuhu Elküldve Június24, 2010 Elküldve Június24, 2010 Az Opel Csergőben vettem vmi 190 ezer körül.Nem a gyári csomagolásu volt de állitolag ugyanaz. az akkor utángyártott volt... ennyit bírt. :D
uhuhu Elküldve Június24, 2010 Elküldve Június24, 2010 Heló! Milyen gyakran kell Z19DT-nél gázolajszűrőt cserélni? hivatalosan 4 év/ 60E km, de 30.000 ként illik, és csak gyárit, mert az injektorok elég hamar tönkremennek, és akkor sírás lesz. :D
julien Elküldve Június24, 2010 Elküldve Június24, 2010 hivatalosan 4 év/ 60E km, de 30.000 ként illik, és csak gyárit, mert az injektorok elég hamar tönkremennek, és akkor sírás lesz. :D OK. Köszi. Még csak 10e-t szaladt 1év alatt, akkor majd a köv. olajcserénél.
Recommended Posts