Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
kölcsön cucc nincs, de van új. 30.000 Ft

Hol lehet ennyiért venni újat? A cserét rutinból csinálom mert párszor már levettem. Annyi változott, hogy alapjáratról is nagyon szépen elindul és minden rendben működik, csak a motor piktogram folyamatosan világít.

Elküldve
Hali!

Küldtem Neked e-mailben egy hibakódtáblázatot.Aszerint valahol falsot sziv

Köszönöm megkaptam, de nem lettem okosabb sokkal :) . Nekem is ezt írja a program, de a hozzáértők azt mondják, hogy cseréljem ki inkább.

Elküldve

Sziasztok!

A véleményetekre lennék kíváncsi, hogy a 2.0dti vectra b vissza fogom sírni, ha lecserélem egy c-re, ebből is a dti a jobb vagy a cdti, vagy ha nyugalmat akarok vegyek kézikocsit. Előre is köszi.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv mindenkinek.

Van egy 2005-ös 1.9 cdt1 150 Le C Vectra-m ami az utóbbi időben 2000 és 2500-as fordulatszám között olyan hibát produkál, hogy a turbó csak szakaszosan megy lefúj valamint néha fullad is közben.

Tech 2 nem ír hibát. Egr és pillangószelep volt cserélve de továbbra is fennáll a hiba. A hiba nem mindig jelentkezik, illetve a kocsi megy mint az iramszarvas és a fogysztása sem nőtt, de idegesítő hogy nem tudom mi okozza.

Valkinek volt már ilyen hiba? Ötlet hogy mi okozhatja.

Előre is köszönöm a segítséget.

Elküldve
Üdv mindenkinek.

Van egy 2005-ös 1.9 cdt1 150 Le C Vectra-m ami az utóbbi időben 2000 és 2500-as fordulatszám között olyan hibát produkál, hogy a turbó csak szakaszosan megy lefúj valamint néha fullad is közben.

Tech 2 nem ír hibát. Egr és pillangószelep volt cserélve de továbbra is fennáll a hiba. A hiba nem mindig jelentkezik, illetve a kocsi megy mint az iramszarvas és a fogysztása sem nőtt, de idegesítő hogy nem tudom mi okozza.

Valkinek volt már ilyen hiba? Ötlet hogy mi okozhatja.

Előre is köszönöm a segítséget.

Annyi történt hogy az új EGR ki lett cserélve egy kölcsön kapott használt gyárira és megszűnt a hiba. Valakinek ötlet? Nem nagyon akarok még egy EGR-t venni úgy hogy nem tudom mi a hiba, az EGR okozhatja hogy a turbó alacsony fordulaton folyamatosan lefúj? Az a baj hogy nincs hibakód az EGR-t meg kb 1 hét mire cserélik nekem meg kell minden nap a kocsi.

Elküldve

Sziasztok!

Hibakódot olvastunk ki, sajnos a kódra nem emlékszem, de a szövege ez volt : levegő rendszer bypass szelep hiba.

Milyen szelep ez, tud valaki segíteni? Z19DTH a motor.

Másik : tud küldeni valaki hibakód táblázatot? Az autodiagnosztika.com-os link megvan, de ott nem találok meg mindent...

Köszi előre is!

Elküldve

szawasztok egy 1,9cdti vektra 88kw 2005évjáratú vásároltam kb.1,5 éve semmi gondom nem volt úgye edáig és valamelyik nap reggeli gyújtáskor hopp nem alszik el az izzó gyertya indikátorja vagyis a jelző lámpája vagyis magyarán pislog :) :) de idézem voltam vele egy helyi szerviszbe leméretni az izzó gyertyákat mind a4 ockeyyy MI LEHET MOST????????????????

Elküldve
szawasztok egy 1,9cdti vektra 88kw 2005évjáratú vásároltam kb.1,5 éve semmi gondom nem volt úgye edáig és valamelyik nap reggeli gyújtáskor hopp nem alszik el az izzó gyertya indikátorja vagyis a jelző lámpája vagyis magyarán pislog :devlish: :lol: de idézem voltam vele egy helyi szerviszbe leméretni az izzó gyertyákat mind a4 ockeyyy MI LEHET MOST????????????????

mért nem kérdezted meg őket?????? ha már ott voltál....

Elküldve
mért nem kérdezted meg őket?????? ha már ott voltál....

hát épp az gond hogy semmi bajt nem mutat ki a comp.nem tudtak semmit mondani.

De az aútó tökéletesen megy semmit nem vettem észre hogy romlott volna Valamijen filter? vagy mi lehet? :devlish: :lol:

Elküldve
mért nem kérdezted meg őket?????? ha már ott voltál....

na a dolog megoldva autó pálya 120km sebbeségel minél nagyobb fordulaton ENNYI :devlish: :lol: :lol:

Elküldve

Üdv!

Olyan technikai kérdésem volna, hogy 2.2 DTi C vectrának (Y22DTR) a szívócső nyomásérzékelője a tartó lemezével együtt lóg a kábelen. Próbáltam keresni, hogy hova kell visszacsavarni, vagy helyezni, jelenleg a levegőszűrő doboz egyik tartó fülén csücsül! Valamint az érzékelő relét be kell dugni, csatlakoztatni valahova vagy csak simán a motortérben lévő nyomást érzékeli?

A segítséget előre is köszönöm.

  • 1 month later...
Elküldve
szawasztok egy 1,9cdti vektra 88kw 2005évjáratú vásároltam kb.1,5 éve semmi gondom nem volt úgye edáig és valamelyik nap reggeli gyújtáskor hopp nem alszik el az izzó gyertya indikátorja vagyis a jelző lámpája vagyis magyarán pislog :D ^_^ de idézem voltam vele egy helyi szerviszbe leméretni az izzó gyertyákat mind a4 ockeyyy MI LEHET MOST????????????????

Hali!

Dinamikusan formázni kell a részecskeszürőt. Hosszabb utazás kell neki. Ha nem megy úgy, akkor csere. De menni fog úgy. :P

Elküldve

Nekem viszont semmi nem jelzi hogy mikor kell olajat cserélni. Van egyáltalán valami olajcsere jelző?

Másik kérdés: Sehogy nem tudom leszivni az üzemanyagot. Már vagy 2m csövet lenyomtam a torkán de semmi. Épphogy eléri. Hogy van ez? tud valaki valami robbantott ábrát?

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Van vkinek vmi ötlete vagy tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy minek a tünetei lehetnek a következők: üresben járó motornál vmi kis zaj ami a kuplung kinyomásával megszűnik.10ből 8szor első fokozatba kapcsoláskor megakadó váltókar.3as fokozatnál szintés akadás kb ugyanigy.

Kinyomócsapágyra gyanaxom.Lendkerék 2 éve lett cserélve.

Az autó: 2004/11 Vectra C 1.9 CDTI (120le) 130e km.

Előre is köszi a javaslatokat.

Elküldve
Sziasztok!

Van vkinek vmi ötlete vagy tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy minek a tünetei lehetnek a következők: üresben járó motornál vmi kis zaj ami a kuplung kinyomásával megszűnik.10ből 8szor első fokozatba kapcsoláskor megakadó váltókar.3as fokozatnál szintés akadás kb ugyanigy.

Kinyomócsapágyra gyanaxom.Lendkerék 2 éve lett cserélve.

Az autó: 2004/11 Vectra C 1.9 CDTI (120le) 130e km.

Előre is köszi a javaslatokat.

Ha teljesen kinyomod szünik meg, vagy elég ha kicsit megterheled a kuplungot?

Elküldve

Amennziben emlékezetem nem csal teljes kinyomásnál szűnik meg.Sőt ha nem kinyomott kuplunggal inditom be a motort akkor is van vmi egészségtelen mellékhang.

Elküldve
Az Opel Csergőben vettem vmi 190 ezer körül.Nem a gyári csomagolásu volt de állitolag ugyanaz.

az akkor utángyártott volt...

ennyit bírt.

:D

Elküldve
Heló!

Milyen gyakran kell Z19DT-nél gázolajszűrőt cserélni?

hivatalosan 4 év/ 60E km, de 30.000 ként illik, és csak gyárit, mert az injektorok elég hamar tönkremennek, és akkor sírás lesz. :D

Elküldve
hivatalosan 4 év/ 60E km, de 30.000 ként illik, és csak gyárit, mert az injektorok elég hamar tönkremennek, és akkor sírás lesz. :D

OK. Köszi. Még csak 10e-t szaladt 1év alatt, akkor majd a köv. olajcserénél.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.