richardp Elküldve Szeptember25, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2016 Simán csak 84 cod még fent van egy kis kulcs is Link to comment Megosztás: More sharing options...
richardp Elküldve Szeptember25, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2016 Simán csak 84 cod még fent van egy kis kulcs is a kijelzőn Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kecmec Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 Sziasztok! Opel astra sports tourer p j sw 1686 ccm dízel 81kw (A17DTR) ma első indításkor ezt a hibakódot produkálta:http://www.kepfeltoltes.hu/161008/20161008_152513_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A gyújtást sem engedi ráadni. Se kép, se hang. Szerintetek létezhet, hogy csak biztosíték? Volt már valakinek, tapasztalata ezzel a hibaüzenettel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 7 órája, Kecmec írta: Sziasztok! Opel astra sports tourer p j sw 1686 ccm dízel 81kw (A17DTR) ma első indításkor ezt a hibakódot produkálta:http://www.kepfeltoltes.hu/161008/20161008_152513_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A gyújtást sem engedi ráadni. Se kép, se hang. Szerintetek létezhet, hogy csak biztosíték? Volt már valakinek, tapasztalata ezzel a hibaüzenettel? Biztosíték volt? Érdekes, mert kormányra panaszkodik. Nem értem, hogy azért miért nem engedi beindítani.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kecmec Elküldve Október9, 2016 Megoszt Elküldve Október9, 2016 (edited) Sajnos az csak egy remenykedő kérdés volt. ( Feleségem előző cliojánál volt vmi hasonló hibaüzenet. Talán "Nem zár be a kormányzár" és akkor elég sokba került a probléma elhárítása) Jelen pillanatban, ha indítani akarom az autót, akkor lezárja az ajtókat és "kialszanak a fények" minden próbalkozásnál. A hiba megoldásával még nem volt időm foglalkozni, de reméltem, itt hátha találkozott már valaki ehhez hasonlóval és az tudja mondani nekem: "Ugyan már! Ez csak balról a második bizti." Módosítva Október9, 2016 : Kecmec Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve Október10, 2016 Megoszt Elküldve Október10, 2016 Sziasztok! Opel Astra J 1,7 CDTI 125Le A17DTR autóba milyen típusú motorolaj ajánlott? Tudtok írni 2-3 típust (pl castrol edge? vagy total 9000?)? Csak 5w-30 vagy 5w-40 is lehet? Vagy a szabványt, aminek meg kell felelnie. Üdv, Isti Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Október10, 2016 Megoszt Elküldve Október10, 2016 (edited) T farkasistvan567! "... milyen olajat ..." Az aktuális gyártóművi követelmény GM dexos2. dexos2-t teljesítő és Mo-on kapható motorolajok: Mobil 1 ESP 0W-40 olajwebshop.hu Mobil Super 3000 XE 5W-30 olajdokk.hu Castrol Edge Titanium Fst 0W-40 castrolmintabolt.hu Castrol Edge Titanium Fst 0W-30 olajshop.hu Castrol Edge Titanium Fst 5W-30 C3 olaj-partner.hu Castrol Edge Titanium Fst 5W-40 olajshop.hu Castrol Edge Titanium Fst Turbo Diesel 5W-40 the-filtershop.com Castrol Magnatec 5W-40 C3 olaj24.hu Total Quartz Ineo Mc3 5W-30 totalolaj.hu Elf Evolution Fulltech Msx 5W-30 olajborze.hu Eni i-Sint Ms 5W-30 olajshop.hu Shell Helix Ultra AG 5W-30 shellshop.hu Statoil LazerWay G 5W-30 statoil-motorolaj.hu Mol Dynamic Gold 5W-30 kenoanyagfutar.hu Motul Specific dexos2 5W-30 motul-bolt.hu Omv Bixxol special C3 5W-30 premiumolaj.hu Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 formula3000.hu Eneos Premium Hyper 5W-30 szilkerauto.hu Gulf Formula Gmd 5W-30 gulf.hu Fuchs Titan Gt1 Pro Flex 5W-30 olajborze.hu Comma Syner-Z 5W-30 gepex.hu Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 kicsikocsiautosbolt.hu Genuine GM Motor Oil dexos2 5W-30 autoteka2000.hu Valvoline SynPower Mst 5W-30 sgconsult.hu Mannol O.e.m. Opel 5W.30 the-filtershop.com Megol Motorenoel Efficiency 5W-30 goldolaj.hu Ravenol Longlife LSG SAE 5W-30 sct-hungary.hu Rowe Hightec Synt Rs 5W-30 Hc-Fe west-autoteka.hu Midland Axxept 5W-30 midland.hu Vat Oil SynGold 5W-30 olaj24.hu Módosítva Október10, 2016 : marton.csaba2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve Október10, 2016 Megoszt Elküldve Október10, 2016 Kedves Csaba! Nagyon köszönöm a választ! Van esetleg általatok preferált típus ezek közül? GM korábban rossz hírrel rendelkezett például, ez ma már jó féle olaj? Én korábban Total-t használtam, a fentebb említett Total típust ajánljátok? 8600 Ft az 5 liter. (5,4 liter kell a kocsiba) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Október10, 2016 Megoszt Elküldve Október10, 2016 T farkasistván567! "... preferált ..." Az 5W-30-as olajok között nincs érdemi különbség. A korszerűbb alapolaj okán a 0W-30, 0W-40-es olajat ajánlom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2016 Megoszt Elküldve Október10, 2016 3 órája, farkasistvan567 írta: Kedves Csaba! Nagyon köszönöm a választ! Van esetleg általatok preferált típus ezek közül? GM korábban rossz hírrel rendelkezett például, ez ma már jó féle olaj? Én korábban Total-t használtam, a fentebb említett Total típust ajánljátok? 8600 Ft az 5 liter. (5,4 liter kell a kocsiba) Nekem a G astra ette a GM olajat. Elötte a 0W-30 Castrol-t nem, majd utána az Eneos Hyper Premium 5W-30-at sem.... Én GM olajat nem rakok a J-be. (szerviz is azt mondta, ha tehetem ne GM olajat tegyek bele...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve Október11, 2016 Megoszt Elküldve Október11, 2016 (edited) Köszönöm a válaszokat! Pénteken veszem át az Opel Astra J SportTourer 1,7 CDTI kocsit, 125Le változatot. Az olajcserét 15 ezer km-enként tervezem elvégeztetni majd szűrőkkel együtt. A fogyasztásáról sok mindent olvasni, van aki 6 literrel eljár átlagban, egy újságíró például azt írta, hogy bármennyire óvatosan vezetett 7,7 alatt nem jött ki átlagra. Mi az igazság? Lehet autópályán és közúton kényelmes tempóban közlekedve 6 körüli átlagfogyasztást elérni? Ezek a motorok mennyire megbízhatóak? 1,9 CDTI Vectra helyett választottam ezt az astrát, mert sokkal jobbakat hallottam róla. Módosítva Október11, 2016 : farkasistvan567 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október11, 2016 Megoszt Elküldve Október11, 2016 1 óra, farkasistvan567 írta: Köszönöm a válaszokat! Pénteken veszem át az Opel Astra J SportTourer 1,7 CDTI kocsit, 125Le változatot. Az olajcserét 15 ezer km-enként tervezem elvégeztetni majd szűrőkkel együtt. A fogyasztásáról sok mindent olvasni, van aki 6 literrel eljár átlagban, egy újságíró például azt írta, hogy bármennyire óvatosan vezetett 7,7 alatt nem jött ki átlagra. Mi az igazság? Lehet autópályán és közúton kényelmes tempóban közlekedve 6 körüli átlagfogyasztást elérni? Ezek a motorok mennyire megbízhatóak? 1,9 CDTI Vectra helyett választottam ezt az astrát, mert sokkal jobbakat hallottam róla. Aláírásomban a fogyasztás, nézd meg. Olajcserét megmondja a BC, nagyon ideális esetben 30e km, de én 12-14e km-enként cserélem. Akkor még hátra szokott lenni 30-35% az olaj életartamából a BC szerint. Én tehát akkor cserélem, ha km-t elérem, vagy ha 30% alá esne... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 15 órája, imy írta: Olajcserét megmondja a BC, nagyon ideális esetben 30e km, de én 12-14e km-enként cserélem. Akkor még hátra szokott lenni 30-35% az olaj életartamából a BC szerint. Én tehát akkor cserélem, ha km-t elérem, vagy ha 30% alá esne... Olajcserénként szükséges valami diagnosztikás nullázás, vagy van valami műszerfalas megoldás is? Tehát márkaszerviz kell-e olajcseréhez, vagy egy normál szerelő is elboldogul mindennel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október15, 2016 Megoszt Elküldve Október15, 2016 On 2016. 10. 12. at 8:44, farkasistvan567 írta: Olajcserénként szükséges valami diagnosztikás nullázás, vagy van valami műszerfalas megoldás is? Tehát márkaszerviz kell-e olajcseréhez, vagy egy normál szerelő is elboldogul mindennel? A RESET gombot a bal oldali bajuszkapcsolón nyomva tartod amikor nézed az olaj életartamát, akkor kinullázódik. Tehát otthon is elvégezhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Október16, 2016 Megoszt Elküldve Október16, 2016 Tisztelt Kecmec! Ma olvastam a gondodat hogy kormányra ad hibakódot az autód és nem indítható. Mivel írtad hogy lezár is kialszanak a fenyek is ,én egy akksi ellenőrzést ajánlanák mert lehet nincsen elég villany és a EPC a kocsiban a 3. Legnagyobb állandó fogyasztó. Ami ha nem kap elég "powert" letilt.Mivel ez az autó már nagyon agyon NCAP zott nem tartanám kizártnak ha az EPC nem elindulni vagy súlyos hibája van nem vezérli ki az öninditót. Mérd meg az akksit hogy az indítási kisérlet közben a feszültség mennyire törik le.Ha jól 10V alatt van akkor kuka az akksi!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve Október25, 2016 Megoszt Elküldve Október25, 2016 Sziasztok! A17DTR-nél ha sokallom a fogyasztást, akkor milyen egységeknél érdemes tisztítást vagy ellenőrzést végezni? vettem egy injektor tisztítót, azt beleöntöttem a tankba, kicsit meghajtom majd autópályán, ezen kívül olvastam még a MAP szenzort, amit érdemes tisztítani. Mit ajánlotok még? Vegyesben 7 körüli az átlag, pedig előrelátóan vezetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyu1978 Elküldve Október27, 2016 Megoszt Elküldve Október27, 2016 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni EGR le dugózásában.Ki hogyan oldaná meg?Illetve ki lehet kapcsolni benne,hogy ne keresse az egr-t a vezérlő? Köszönöm a válszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október28, 2016 Megoszt Elküldve Október28, 2016 12 órája, Gyu1978 írta: Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni EGR le dugózásában.Ki hogyan oldaná meg?Illetve ki lehet kapcsolni benne,hogy ne keresse az egr-t a vezérlő? Köszönöm a válszokat. A EGR és a hf közé egy lemezt szoktak berakni, a legtöbb chip tuning műhelyben ki tudják írni a vezérlőből, és ki is kell! Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve Október28, 2016 Megoszt Elküldve Október28, 2016 On 2016. 10. 25. at 13:24, farkasistvan567 írta: Sziasztok! A17DTR-nél ha sokallom a fogyasztást, akkor milyen egységeknél érdemes tisztítást vagy ellenőrzést végezni? vettem egy injektor tisztítót, azt beleöntöttem a tankba, kicsit meghajtom majd autópályán, ezen kívül olvastam még a MAP szenzort, amit érdemes tisztítani. Mit ajánlotok még? Vegyesben 7 körüli az átlag, pedig előrelátóan vezetek. Hát, lehet hogy köze volt a fogyasztáshoz annak, hogy a MAP szenzor teljesen kokszos volt, valamint az abroncsokban 2 bar volt csak. Most 2,7bar ECO-ra felfújtam. Egyből kevesebbet eszik, most mérem az átlagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karesz1978 Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 Sziasztok! Kacsingatok erre az autóra: http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_j/opel_astra_j_sports_tourer_1_7_cdti_cosmo_130le_navi_bor_t_radar_v_horog-10778960 Szerintetek? Motorról vélemény? Nagyon hálás lennék, mert azért nem kevésbe kerül.. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November6, 2016 Megoszt Elküldve November6, 2016 On 2016. 11. 04. at 19:47, karesz1978 írta: Sziasztok! Kacsingatok erre az autóra: http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_j/opel_astra_j_sports_tourer_1_7_cdti_cosmo_130le_navi_bor_t_radar_v_horog-10778960 Szerintetek? Motorról vélemény? Nagyon hálás lennék, mert azért nem kevésbe kerül.. Köszi FB-on is Te kérdezted? Ott éppen az előbb írtam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karesz1978 Elküldve November7, 2016 Megoszt Elküldve November7, 2016 On 2016. 11. 06. at 8:50, imy írta: FB-on is Te kérdezted? Ott éppen az előbb írtam meg. Igen, köszi! :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkasistvan567 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 Sziasztok! 2011-es 125 Le-s 1,7 CDTI A17DTR kocsimnál az ingadozó alapjárat mellé az alábbiak társultak: az autó hideg indítás után 2 perccel erőtlen volt, még üresben sem pörgött fel a motor 2000 fordulat fölé, odáig is csak szakaszosan, ingadozva. Az autó megtorpant, erőtlen lett. Mintha kevés anyagot kapna. 4-5 perccel később leállítottam az autót, de amikor elfordítottam a kulcsot, utána még 2-3 másodpercig járt a motor, és dadogva leállt. Mintha még kapott volna üzemanyagot a kulcs elfordítása után. Mi lehet a probléma? Nyomásszabályzó szelep hiba tudja ezt produkálni? (az alapjáratot tudom hogy igen, de a többit?). Mi lehet még a hiba forrása, részecskeszűrő, befecskendező, magasnyomású szivattyú? Van egy rövid videóm az ingadozásról: https://drive.google.com/open?id=0B1G1UKF7SNvGWnlmQy12WVdNaFE Kérnék segítséget, tanácsot! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 On 2016. 11. 13. at 15:40, farkasistvan567 írta: Sziasztok! 2011-es 125 Le-s 1,7 CDTI A17DTR kocsimnál az ingadozó alapjárat mellé az alábbiak társultak: az autó hideg indítás után 2 perccel erőtlen volt, még üresben sem pörgött fel a motor 2000 fordulat fölé, odáig is csak szakaszosan, ingadozva. Az autó megtorpant, erőtlen lett. Mintha kevés anyagot kapna. 4-5 perccel később leállítottam az autót, de amikor elfordítottam a kulcsot, utána még 2-3 másodpercig járt a motor, és dadogva leállt. Mintha még kapott volna üzemanyagot a kulcs elfordítása után. Mi lehet a probléma? Nyomásszabályzó szelep hiba tudja ezt produkálni? (az alapjáratot tudom hogy igen, de a többit?). Mi lehet még a hiba forrása, részecskeszűrő, befecskendező, magasnyomású szivattyú? Van egy rövid videóm az ingadozásról: https://drive.google.com/open?id=0B1G1UKF7SNvGWnlmQy12WVdNaFE Kérnék segítséget, tanácsot! Üdv Vagy átégett a hengerfej tömítésed... Nincs hibaüzenet? Ha sárga lámpázik, akkor necces... Élő adatokat kellene nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Urak! Segítséget szeretnék kérni az alábbi problémával kapcsolatban. Tegnap első indítás után kiírta a fedélzeti, hogy alacsony az olajnyomás. Az autót azonnal leállítottam, majd ismét indítás, és tökéletesen működik. Olaj, és szűrők cseréje 1000 km-el ezelőtt, az autó nem fűtött garázsban áll, és most van benne 196 e km. Okozhatja ezt a hideg olaj, vagy esetlegesen kezdjek el aggódni az olajszivattyú miatt? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts