Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

OPEL ASTRA J dízel motorok

A17DTC - Feltöltés alatt
A17DTE - Feltöltés alatt
A17DTS - Feltöltés alatt
A17DTF - Feltöltés alatt
A20DTH - Feltöltés alatt
A20DTR - Feltöltés alatt
  • Like 1
  • 11 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni egy Opel Astra J 1.7CDTI A17DTR 125 LE motor ügyében. Az autó 2500-as fordulat fölött elkezd rángatni kevésbé húz 2. sebességi fokozattól felfelé. Semmiféli hibát nem jelez ki sem az autó sem a diagnosztika. Előre is köszönöm a segítséget!

Elküldve
  On 2015. 01. 13. at 18:43, lackoo0112 írta:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni egy Opel Astra J 1.7CDTI A17DTR 125 LE motor ügyében. Az autó 2500-as fordulat fölött elkezd rángatni kevésbé húz 2. sebességi fokozattól felfelé. Semmiféli hibát nem jelez ki sem az autó sem a diagnosztika. Előre is köszönöm a segítséget!

Opel szerviz nézte?

Pedig valamit kellene dobnia, ha valami nincs rendben. Esetleg valami dugulás (EGR, kipuff), befecskendező, CR rendszer.... vagy bármi lehet szinte így.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Igen már 2 szerviz is nézte. Egerben semmit sem tudtak mondani. Miskolcon pedig kitisztították az EGR-t és a részecskeszűrőt. Ugyanúgy csinálja most is. Semmi hibát nem dob továbbra sem :/ Én valami üzemanyag ellátási gondra gyanakszom. Mert például ha 2 esben nyomom neki és forog kb 3200-at. Akkor már 3. ban kezdi is a rángatást kb 2200-es fordulaton. De ha 2 esben mondjuk váltok 1500 ös fordulaton akkor meg például 3 asban nem rángat olyan 3200ig. A többi fokozatban ez a rángatás már mindenhol jelentkezik 2000 után.

  On 2015. 01. 14. at 20:17, imy írta:

Opel szerviz nézte?

Pedig valamit kellene dobnia, ha valami nincs rendben. Esetleg valami dugulás (EGR, kipuff), befecskendező, CR rendszer.... vagy bármi lehet szinte így.

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Eljött az olaj csere ideje szeretett autónkban, ami egy Astra J B16DTH (2014.05), de sehol sem találom milyen és mennyi olaj megy bele, na meg olajszűrő. Tudnátok ebben segíteni?

Köszi :)

Elküldve
  On 2015. 02. 22. at 21:20, master90 írta:

Sziasztok!

Eljött az olaj csere ideje szeretett autónkban, ami egy Astra J B16DTH (2014.05), de sehol sem találom milyen és mennyi olaj megy bele, na meg olajszűrő. Tudnátok ebben segíteni?

Köszi :)

Szia,

ez még garanciális, szerintem szervizben cseréltesd. ;)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok,

Nemreg buszke tulajdonosa lettem egy Astra J 1.7 CDTI nek, ez a motorzaj jon elo ideonket es nem tudom mi lehet a problema vagy nem is problema?

Esetleg tapasztalt valaki hasonlot, tudjatok mi lehet a gond ?

Elküldve
  On 2015. 03. 07. at 20:35, madbull írta:

Sziasztok,

Nemreg buszke tulajdonosa lettem egy Astra J 1.7 CDTI nek, ez a motorzaj jon elo ideonket es nem tudom mi lehet a problema vagy nem is problema?

Esetleg tapasztalt valaki hasonlot, tudjatok mi lehet a gond ?

Üdv,

Nálam is ugyan ez volt a jelenség, nyomásszabályzó szelep hibája okozza.

Fórumba közép tájon találod a leírásokat hol és hogyan lehet cserélni.

http://www.opelforum.hu/topic/1592-egyeb-cseveges/page-81

alkatrész:

http://www.opeleseknek.hu/opelshop/opel-astra-j-2010-alkatreszek/opel-astra-j-17-dizel/opel-nyomasszabalyzo-szelep-adagolonal-17-cdti-dizel-0819173-2940090260-denso

Elküldve
  On 2015. 03. 07. at 20:35, madbull írta:

Sziasztok,

Nemreg buszke tulajdonosa lettem egy Astra J 1.7 CDTI nek, ez a motorzaj jon elo ideonket es nem tudom mi lehet a problema vagy nem is problema?

Esetleg tapasztalt valaki hasonlot, tudjatok mi lehet a gond ?

Hej, a híres 1,7 CDTI! Örülj, ha még csak ez a fura motorhang van jelen...

Elküldve
  On 2015. 03. 09. at 7:31, Besike írta:

Hej, a híres 1,7 CDTI! Örülj, ha még csak ez a fura motorhang van jelen...

Miért? Mi a gond az 1.7-el? Ha nincs széthajtva, akkor jó kis motor az. ;) Miért, jobb a turbós benzines? Vagy a 2.0-ás diesel? Nem igazán...

Elküldve
  On 2015. 03. 10. at 19:21, imy írta:

Miért? Mi a gond az 1.7-el? Ha nincs széthajtva, akkor jó kis motor az. ;) Miért, jobb a turbós benzines? Vagy a 2.0-ás diesel? Nem igazán...

Nekem csak ezek a gondok vannak vele:

- ingadozó alapjárat

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit".

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor

Még jó, hogy kiforrott ez a motorkonstrukció...

Elküldve
  On 2015. 03. 11. at 7:39, Besike írta:

Nekem csak ezek a gondok vannak vele:

- ingadozó alapjárat

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit".

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor

Még jó, hogy kiforrott ez a motorkonstrukció...

- ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO )

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben?

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő.

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva?

Elküldve
  On 2015. 03. 11. at 17:16, imy írta:

- ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO )

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben?

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő.

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva?

- ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK!

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK!

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek.

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon!

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta.

Elküldve
  On 2015. 03. 11. at 17:59, Besike írta:

- ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK!

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! Az igaz, de nekem még jó.

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. Pedig megérné, mikor volt frissítve rajta a SW? 2013.10 havában volt egy olyan frissítés, ami nélkül probléma lehet! Az ingyenes, mert volt rá visszahívás

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! Mindig nyikorog, vagy csak időnként?

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Érdekes.

Elküldve
  On 2015. 03. 11. at 17:59, Besike írta:
Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek

Pedig higgyél bent, mert sok hibát lehet szoftveresen javítani, és rengeteg "hardveres" hiba jön elő a hibás szoftver miatt, szóval nyugodtan frissíttesd le velük, rosszat biztos nem teszel vele, illetve ingyenes ha jól tudom.

Elküldve
  On 2015. 03. 11. at 19:27, imy írta:

- ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK!Ok

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! Az igaz, de nekem még jó. Üzemanyagszűrőcsere nekem megoldotta!

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. Pedig megérné, mikor volt frissítve rajta a SW? 2013.10 havában volt egy olyan frissítés, ami nélkül probléma lehet! Az ingyenes, mert volt rá visszahívás?Pass

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! Mindig nyikorog, vagy csak időnként?Csere

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Érdekes.Az enyém is csinálta egyszer! Akkor a pillanatnyi fogyasztás alapjáraton 3,5L volt!

Utánna jártam,olyankor tisztitja a részecskeszürőt! Megvárni mig visszaáll 0,5L-re aztán le lehet állítani!

Elküldve
  On 2015. 03. 18. at 18:26, Göle írta:

- ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK!Ok

- "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! Az igaz, de nekem még jó. Üzemanyagszűrőcsere nekem megoldotta!

- nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. Pedig megérné, mikor volt frissítve rajta a SW? 2013.10 havában volt egy olyan frissítés, ami nélkül probléma lehet! Az ingyenes, mert volt rá visszahívás?Pass

- bordás ékszíj felöl nyikorgó hang ​Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! Mindig nyikorog, vagy csak időnként?Csere Én most cseréltettem hosszbordás szíjat, most nem nyikorog, majd meglátjuk pár1000km után mit mondok

- legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Érdekes.Az enyém is csinálta egyszer! Akkor a pillanatnyi fogyasztás alapjáraton 3,5L volt!

Utánna jártam,olyankor tisztitja a részecskeszürőt! Megvárni mig visszaáll 0,5L-re aztán le lehet állítani! Tényleg ez lehet, mert mikor pucolja, akkor megy rajta minden. :)

  • 2 weeks later...
Elküldve
  On 2015. 03. 30. at 10:57, carlos írta:

18

1.7 DTR nek van előírt intervallum izzítógyertya cserére?

Nekem is olyan van, de szerintem nincs. Ha lenne, azt megoszthatnád. :D

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Minden tapasztalat érdekelne, ami a részecskeszűrővel kapcsolatos. Tényleg minden.

- Városi/országúti használatnál milyen gyakran tisztítja magát?

- Miből veszitek észre, ha nekiáll?

- Mennyi ideig csinálja?

- "Be lehet-e csapni" az agyát a gépnek: ha hosszabb útra megyek, és magasabban tartom a fordulatszámot, nekiáll-e tisztítani?

- Találkoztatok-e már a visszajelző lámpával, ami azt jelzi, hogy most mindenképpen meg kell indítani a tisztítást?

- Esetleg valakinek kellett-e szervizben tisztíttatnia, és ez milyen eredménnyel zárult?

- Még inkább esetlegesen: valaki kiiktattatta már az egész hóbelevancot úgy ahogy van? Erről milyen tapasztalatok vannak?

Köszi előre is!

Elküldve
  On 2015. 04. 24. at 10:12, HSzabolcs28 írta:

Sziasztok!

Minden tapasztalat érdekelne, ami a részecskeszűrővel kapcsolatos. Tényleg minden.

- Városi/országúti használatnál milyen gyakran tisztítja magát?

- Miből veszitek észre, ha nekiáll?

- Mennyi ideig csinálja?

- "Be lehet-e csapni" az agyát a gépnek: ha hosszabb útra megyek, és magasabban tartom a fordulatszámot, nekiáll-e tisztítani?

- Találkoztatok-e már a visszajelző lámpával, ami azt jelzi, hogy most mindenképpen meg kell indítani a tisztítást?

- Esetleg valakinek kellett-e szervizben tisztíttatnia, és ez milyen eredménnyel zárult?

- Még inkább esetlegesen: valaki kiiktattatta már az egész hóbelevancot úgy ahogy van? Erről milyen tapasztalatok vannak?

Köszi előre is!

Szia!

Nekem 2-500km között csinálja, ez sok mindentől függ (milyen hosszú utakra használom, mennyire melegszik fel a kocsi)...

Én az átlagfogyasztásom veszem észre, vagy ha elfelejtem, akkor pedig, ha kiszállok, akkor megy a motorhűtő, mint a veszedelem...

A kiiktatás engem is érdekelne A17DTR esetében. Habár eddig kipp-kopp jó.

  • 4 weeks later...
Elküldve
  On 2015. 05. 20. at 18:34, Göle írta:

Sziasztok!

1.7 cdti astra j motor milyen vezérlésű? láncos agy szíjas?

Szíjas. ;)

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.