forumadmin Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 OPEL ASTRA J dízel motorok A17DTC - Feltöltés alatt A17DTE - Feltöltés alatt A17DTS - Feltöltés alatt A17DTF - Feltöltés alatt A20DTH - Feltöltés alatt A20DTR - Feltöltés alatt 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lackoo0112 Elküldve Január13, 2015 Megoszt Elküldve Január13, 2015 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy Opel Astra J 1.7CDTI A17DTR 125 LE motor ügyében. Az autó 2500-as fordulat fölött elkezd rángatni kevésbé húz 2. sebességi fokozattól felfelé. Semmiféli hibát nem jelez ki sem az autó sem a diagnosztika. Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy Opel Astra J 1.7CDTI A17DTR 125 LE motor ügyében. Az autó 2500-as fordulat fölött elkezd rángatni kevésbé húz 2. sebességi fokozattól felfelé. Semmiféli hibát nem jelez ki sem az autó sem a diagnosztika. Előre is köszönöm a segítséget! Opel szerviz nézte? Pedig valamit kellene dobnia, ha valami nincs rendben. Esetleg valami dugulás (EGR, kipuff), befecskendező, CR rendszer.... vagy bármi lehet szinte így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
betmen Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 ez igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 ez igen Mi igen? Mi a probléma? Vagy miben kéred a segítséget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lackoo0112 Elküldve Január28, 2015 Megoszt Elküldve Január28, 2015 Igen már 2 szerviz is nézte. Egerben semmit sem tudtak mondani. Miskolcon pedig kitisztították az EGR-t és a részecskeszűrőt. Ugyanúgy csinálja most is. Semmi hibát nem dob továbbra sem :/ Én valami üzemanyag ellátási gondra gyanakszom. Mert például ha 2 esben nyomom neki és forog kb 3200-at. Akkor már 3. ban kezdi is a rángatást kb 2200-es fordulaton. De ha 2 esben mondjuk váltok 1500 ös fordulaton akkor meg például 3 asban nem rángat olyan 3200ig. A többi fokozatban ez a rángatás már mindenhol jelentkezik 2000 után. Opel szerviz nézte? Pedig valamit kellene dobnia, ha valami nincs rendben. Esetleg valami dugulás (EGR, kipuff), befecskendező, CR rendszer.... vagy bármi lehet szinte így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
master90 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Sziasztok! Eljött az olaj csere ideje szeretett autónkban, ami egy Astra J B16DTH (2014.05), de sehol sem találom milyen és mennyi olaj megy bele, na meg olajszűrő. Tudnátok ebben segíteni? Köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Sziasztok! Eljött az olaj csere ideje szeretett autónkban, ami egy Astra J B16DTH (2014.05), de sehol sem találom milyen és mennyi olaj megy bele, na meg olajszűrő. Tudnátok ebben segíteni? Köszi :) Szia, ez még garanciális, szerintem szervizben cseréltesd. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
madbull Elküldve Március7, 2015 Megoszt Elküldve Március7, 2015 Sziasztok, Nemreg buszke tulajdonosa lettem egy Astra J 1.7 CDTI nek, ez a motorzaj jon elo ideonket es nem tudom mi lehet a problema vagy nem is problema? Esetleg tapasztalt valaki hasonlot, tudjatok mi lehet a gond ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
carlos Elküldve Március8, 2015 Megoszt Elküldve Március8, 2015 Sziasztok, Nemreg buszke tulajdonosa lettem egy Astra J 1.7 CDTI nek, ez a motorzaj jon elo ideonket es nem tudom mi lehet a problema vagy nem is problema? Esetleg tapasztalt valaki hasonlot, tudjatok mi lehet a gond ? Üdv, Nálam is ugyan ez volt a jelenség, nyomásszabályzó szelep hibája okozza. Fórumba közép tájon találod a leírásokat hol és hogyan lehet cserélni. http://www.opelforum.hu/topic/1592-egyeb-cseveges/page-81 alkatrész: http://www.opeleseknek.hu/opelshop/opel-astra-j-2010-alkatreszek/opel-astra-j-17-dizel/opel-nyomasszabalyzo-szelep-adagolonal-17-cdti-dizel-0819173-2940090260-denso Link to comment Megosztás: More sharing options...
Besike Elküldve Március9, 2015 Megoszt Elküldve Március9, 2015 Sziasztok, Nemreg buszke tulajdonosa lettem egy Astra J 1.7 CDTI nek, ez a motorzaj jon elo ideonket es nem tudom mi lehet a problema vagy nem is problema? Esetleg tapasztalt valaki hasonlot, tudjatok mi lehet a gond ? Hej, a híres 1,7 CDTI! Örülj, ha még csak ez a fura motorhang van jelen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március10, 2015 Megoszt Elküldve Március10, 2015 Hej, a híres 1,7 CDTI! Örülj, ha még csak ez a fura motorhang van jelen... Miért? Mi a gond az 1.7-el? Ha nincs széthajtva, akkor jó kis motor az. ;) Miért, jobb a turbós benzines? Vagy a 2.0-ás diesel? Nem igazán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Besike Elküldve Március11, 2015 Megoszt Elküldve Március11, 2015 Miért? Mi a gond az 1.7-el? Ha nincs széthajtva, akkor jó kis motor az. ;) Miért, jobb a turbós benzines? Vagy a 2.0-ás diesel? Nem igazán... Nekem csak ezek a gondok vannak vele: - ingadozó alapjárat - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Még jó, hogy kiforrott ez a motorkonstrukció... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március11, 2015 Megoszt Elküldve Március11, 2015 Nekem csak ezek a gondok vannak vele: - ingadozó alapjárat - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Még jó, hogy kiforrott ez a motorkonstrukció... - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Besike Elküldve Március11, 2015 Megoszt Elküldve Március11, 2015 - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK! - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március11, 2015 Megoszt Elküldve Március11, 2015 - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK! - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! Az igaz, de nekem még jó. - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. Pedig megérné, mikor volt frissítve rajta a SW? 2013.10 havában volt egy olyan frissítés, ami nélkül probléma lehet! Az ingyenes, mert volt rá visszahívás - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! Mindig nyikorog, vagy csak időnként? - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek Pedig higgyél bent, mert sok hibát lehet szoftveresen javítani, és rengeteg "hardveres" hiba jön elő a hibás szoftver miatt, szóval nyugodtan frissíttesd le velük, rosszat biztos nem teszel vele, illetve ingyenes ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Göle Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK!Ok - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! Az igaz, de nekem még jó. Üzemanyagszűrőcsere nekem megoldotta! - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. Pedig megérné, mikor volt frissítve rajta a SW? 2013.10 havában volt egy olyan frissítés, ami nélkül probléma lehet! Az ingyenes, mert volt rá visszahívás?Pass - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! Mindig nyikorog, vagy csak időnként?Csere - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Érdekes.Az enyém is csinálta egyszer! Akkor a pillanatnyi fogyasztás alapjáraton 3,5L volt! Utánna jártam,olyankor tisztitja a részecskeszürőt! Megvárni mig visszaáll 0,5L-re aztán le lehet állítani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 - ingadozó alapjárat Nyomásszabályzó szeleped rossz, csere (széria hiba - DENSO ) OK!Ok - "gurgulázó" hang az üzemanyag ellátó rendszer felől 1700 1/min fordulat körül, főleg váltásoknál Ezt más is írta, de nem talált rá megoldást Nem OK! Az igaz, de nekem még jó. Üzemanyagszűrőcsere nekem megoldotta! - nagy melegben néha nem megy 1 henger (kijelzőn vész-üzemód stb.) Gondolom a motorvezérlő elektronikában eltéved egy "bit". Nézetted szervizben? Szoftvert akartak frissíteni, de abban nem hiszek. Pedig megérné, mikor volt frissítve rajta a SW? 2013.10 havában volt egy olyan frissítés, ami nélkül probléma lehet! Az ingyenes, mert volt rá visszahívás?Pass - bordás ékszíj felöl nyikorgó hang Hosszbordás? Nálam is meg van, nyikorogjon... de csak időnként jön elő. Igen, a hosszbordás. Azért, ha lehet ne nyikorogjon! Mindig nyikorog, vagy csak időnként?Csere Én most cseréltettem hosszbordás szíjat, most nem nyikorog, majd meglátjuk pár1000km után mit mondok - legutóbb pedig jéghideg motornál elindult a motortérben a hűtőventilátor Nem lehet, hogy a légkondid volt elindítva? Nem, de eddig csak egyszer csinálta. Érdekes.Az enyém is csinálta egyszer! Akkor a pillanatnyi fogyasztás alapjáraton 3,5L volt! Utánna jártam,olyankor tisztitja a részecskeszürőt! Megvárni mig visszaáll 0,5L-re aztán le lehet állítani! Tényleg ez lehet, mert mikor pucolja, akkor megy rajta minden. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
carlos Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 18 1.7 DTR nek van előírt intervallum izzítógyertya cserére? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 18 1.7 DTR nek van előírt intervallum izzítógyertya cserére? Nekem is olyan van, de szerintem nincs. Ha lenne, azt megoszthatnád. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
HSzabolcs28 Elküldve Április24, 2015 Megoszt Elküldve Április24, 2015 Sziasztok! Minden tapasztalat érdekelne, ami a részecskeszűrővel kapcsolatos. Tényleg minden. - Városi/országúti használatnál milyen gyakran tisztítja magát? - Miből veszitek észre, ha nekiáll? - Mennyi ideig csinálja? - "Be lehet-e csapni" az agyát a gépnek: ha hosszabb útra megyek, és magasabban tartom a fordulatszámot, nekiáll-e tisztítani? - Találkoztatok-e már a visszajelző lámpával, ami azt jelzi, hogy most mindenképpen meg kell indítani a tisztítást? - Esetleg valakinek kellett-e szervizben tisztíttatnia, és ez milyen eredménnyel zárult? - Még inkább esetlegesen: valaki kiiktattatta már az egész hóbelevancot úgy ahogy van? Erről milyen tapasztalatok vannak? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április24, 2015 Megoszt Elküldve Április24, 2015 Sziasztok! Minden tapasztalat érdekelne, ami a részecskeszűrővel kapcsolatos. Tényleg minden. - Városi/országúti használatnál milyen gyakran tisztítja magát? - Miből veszitek észre, ha nekiáll? - Mennyi ideig csinálja? - "Be lehet-e csapni" az agyát a gépnek: ha hosszabb útra megyek, és magasabban tartom a fordulatszámot, nekiáll-e tisztítani? - Találkoztatok-e már a visszajelző lámpával, ami azt jelzi, hogy most mindenképpen meg kell indítani a tisztítást? - Esetleg valakinek kellett-e szervizben tisztíttatnia, és ez milyen eredménnyel zárult? - Még inkább esetlegesen: valaki kiiktattatta már az egész hóbelevancot úgy ahogy van? Erről milyen tapasztalatok vannak? Köszi előre is! Szia! Nekem 2-500km között csinálja, ez sok mindentől függ (milyen hosszú utakra használom, mennyire melegszik fel a kocsi)... Én az átlagfogyasztásom veszem észre, vagy ha elfelejtem, akkor pedig, ha kiszállok, akkor megy a motorhűtő, mint a veszedelem... A kiiktatás engem is érdekelne A17DTR esetében. Habár eddig kipp-kopp jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Göle Elküldve Május20, 2015 Megoszt Elküldve Május20, 2015 Sziasztok! 1.7 cdti astra j motor milyen vezérlésű? láncos agy szíjas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május20, 2015 Megoszt Elküldve Május20, 2015 Sziasztok! 1.7 cdti astra j motor milyen vezérlésű? láncos agy szíjas? Szíjas. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts