Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 06. 11. at 5:12, sárgaGSI írta:

annyira rom h el akarták ásni, a többihez képest télleg, bocsánat Rigó Úr! :omg:

Én kérek elnézést! :blush:

Nem akartam okoskodni. :icon1:

Elküldve
  On 2014. 06. 14. at 11:46, H0r1 írta:

Lehet valahogy user nev valtast kerni? Valahogy ezt nem erzem az enyemnek mar :D

Lehet persze, 3500 Ft + ÁFA az ára.....

mire szeretnéd ? :D

Elküldve
  On 2014. 06. 15. at 19:50, rtomi írta:

GTE Kadett kiegészítő műszerek. :omg:

Redit az ilyen műszerek csak összezavarnák, egyébként nem tudom h 1000er-ben vagy gteben is ilyen volt-e mert van ahol3-as műszert hírdetnek gte hez passzolóként, bármilyen prospektus fotót elfogadok :D

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 06. 15. at 21:02, sárgaGSI írta:

Redit az ilyen műszerek csak összezavarnák, egyébként nem tudom h 1000er-ben vagy gteben is ilyen volt-e mert van ahol3-as műszert hírdetnek gte hez passzolóként, bármilyen prospektus fotót elfogadok :D

Igazad lehet. A GTE-ben 3-as műszer volt.

Chevette HS-ben láttam ilyet talán.

http://www.classicandperformancecar.com/front_website/gallery.php?o=0&id=504331

car_photo_504352_25.jpg

Elküldve

ez érdekes kép, nekem ugy rémlett, hogy hiába angol kormány, nem volt jobbra döntött közép müszeregység.. ebben szerintem át vannak rakva az órák és megfordítva...

Elküldve
  On 2014. 06. 19. at 5:20, kiskecso írta:

140.000 kb :icon10:

oké de amilyen teljesitényen te hasznalod még marinéni is megelöz ;)

ez néha 1barral tölt többet mint a tied maximumon :D :D

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.