Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

nem merem levenni mer a franc tudja mivel van felrakva, azt ha nem jön le a ragasztó akkor csunya lesz. de legalább van róla műbizi :) mint a remusról is.

Elküldve

Onnan biza'

És, a származás ellenőrzési papírt neked is kérvényezned kellett gondolom.. Sajnos nekem már 1 hónapja ülnek a papíron, szóval kezd egy kicsit a tö...m tele lenni. Annyit haladtak, hogy az Interpol közölte, hogy nem körözik az autót. Le van műszakiztatva az autó, adó kifizetve, csak forgalomba kellene helyeznem, és mehetnék is. Csak sajnos enélkül a papír nélkül nem tudom..

Elküldve

És, a származás ellenőrzési papírt neked is kérvényezned kellett gondolom.. Sajnos nekem már 1 hónapja ülnek a papíron, szóval kezd egy kicsit a tö...m tele lenni. Annyit haladtak, hogy az Interpol közölte, hogy nem körözik az autót. Le van műszakiztatva az autó, adó kifizetve, csak forgalomba kellene helyeznem, és mehetnék is. Csak sajnos enélkül a papír nélkül nem tudom..

Nekem 5het eltelt mire megjott. Igaz az enyem nemet volt elveszett torzskonyvvel. :D
Elküldve

Köszönöm kérdésed, továbbra is néha be-be rángat ha bemelegszik.

Patyival dilemmáztunk egy kicsit, felsorolta a fél autót ami problémás lehet és persze egyik sem egy 10 perces légtömegmérő csere :D

Bár jobban zavar a valahol lukas kipufogó....tegnap ment egy Ferrari a Vácin előttem és nem hallottam a hangját a sajátom miatt :(

Elküldve

És, a származás ellenőrzési papírt neked is kérvényezned kellett gondolom.. Sajnos nekem már 1 hónapja ülnek a papíron, szóval kezd egy kicsit a tö...m tele lenni. Annyit haladtak, hogy az Interpol közölte, hogy nem körözik az autót. Le van műszakiztatva az autó, adó kifizetve, csak forgalomba kellene helyeznem, és mehetnék is. Csak sajnos enélkül a papír nélkül nem tudom..

nekem 3 hetet mondtak... erre 2hét 1 nap után felhivtak hogy "ja elbasztuk bocsi gyeremárbe ujra aláirni és akkor hááát ujraindul a 3 hét...." na azóta van E-s rendszámom.

Megadave: Sokkal modernebb autó műszakilag, fék futómű, gumi is szélesebb rajta, 0fokban nankang (!) gumival szépen tapad, teljesen más mint a gsi. kasztni nem nyeklik nyaklik, ülések sokkal jobban tartanak. érződik a generációk közti különbség.

menetteljesitményre kicsit talán lomhább, nem olyan ideges motor mint a c20xe, de használható, nem muszáj föld hold rakétázni állandóan. ja, kipörgésgátló abs szépen teszi a dolgát. gsiben ez nem volt elmondható

Elküldve

Köszönöm kérdésed, továbbra is néha be-be rángat ha bemelegszik.

Patyival dilemmáztunk egy kicsit, felsorolta a fél autót ami problémás lehet és persze egyik sem egy 10 perces légtömegmérő csere :D

Bár jobban zavar a valahol lukas kipufogó....tegnap ment egy Ferrari a Vácin előttem és nem hallottam a hangját a sajátom miatt :(

nekem a lambdaszonda produkált ilyet a corsában :)

Elküldve

Amit tökéletesen nem értek, az az, hogy a cégnél a mélygarázsban ahol állandóan 6-8 C fok van (akár -5 van kint akár +10) beindul majd leáll. Gázpedállal sem lehet rásegíteni mert arra meg nem reagál. Másodszorra simán indul.

Már átálltam egy másik helyre, mert azt hittem, hogy vízér fölött állok vagy valami hasonló de semmi javulás :D

Elküldve

nekem 3 hetet mondtak... erre 2hét 1 nap után felhivtak hogy "ja elbasztuk bocsi gyeremárbe ujra aláirni és akkor hááát ujraindul a 3 hét...." na azóta van E-s rendszámom.

Megadave: Sokkal modernebb autó műszakilag, fék futómű, gumi is szélesebb rajta, 0fokban nankang (!) gumival szépen tapad, teljesen más mint a gsi. kasztni nem nyeklik nyaklik, ülések sokkal jobban tartanak. érződik a generációk közti különbség.

menetteljesitményre kicsit talán lomhább, nem olyan ideges motor mint a c20xe, de használható, nem muszáj föld hold rakétázni állandóan. ja, kipörgésgátló abs szépen teszi a dolgát. gsiben ez nem volt elmondható

Én is ugyan így vagyok a Coupe-val a GSI után.. Az viszont biztos, hogy még egy olyan autóm nem lesz mint a GSI volt.. Az kapott annyit, amit szerintem a Coupe fele annyiszor sem bírna. Rengeteg gyorsulás, eszetlenül nyomtam a gázt mindig, és egyebek. Kutya baja sem volt, viszont mindent megkapott, talán többet is mint egy normális ember adna az autójának.. :)

Elküldve

Amit tökéletesen nem értek, az az, hogy a cégnél a mélygarázsban ahol állandóan 6-8 C fok van (akár -5 van kint akár +10) beindul majd leáll. Gázpedállal sem lehet rásegíteni mert arra meg nem reagál. Másodszorra simán indul.

Már átálltam egy másik helyre, mert azt hittem, hogy vízér fölött állok vagy valami hasonló de semmi javulás :D

Nekem is csinált ilyet. Fogalmam sem volt mitől indul csak másodjára. Majd egy-másfél év után volt egy főtengely jeladó hibám. Csere után a többi hibajelenség mellett az indítási problémám is megszűnt.

Elküldve

Nekem is csinált ilyet. Fogalmam sem volt mitől indul csak másodjára. Majd egy-másfél év után volt egy főtengely jeladó hibám. Csere után a többi hibajelenség mellett az indítási problémám is megszűnt.

Nocsak, lehet, hogy mégis haladunk? :)

Szó volt erről is mint lehetséges hibaforrás, ugye erre a felső holtponti jeladóra gondolsz?

Tudja vki mekkora meló cserélni? És vajon van e Dinynek kölcsönbe? :P :D

Elküldve

Redi! lassan akkora kuriózum lesz mint egy kadett, bontrani se éri meg.....

Nyilván nem bontanám el, eladni meg hülyeség, inkább letámasztom valahol :)

Elküldve

Redi! lassan akkora kuriózum lesz mint egy kadett, bontrani se éri meg.....

csak azért nem éri meg bontani mert senki nem ad az alaktrészekért egy forintot se :D :D

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.