Lanti Elküldve Május24, 2016 Szerző Megoszt Elküldve Május24, 2016 Jó helyen vagy. Fenntartási költsége nem olyan vészes, mint egy rendes autóé...viszont az az 1.6os motor nem egy siker story... vagy szerencséd van és nem lesz vele semmi vagy beszívod és kuka a mocija... az enyém 102ekmnél esett teljesen szét és verte szét a blokkot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május24, 2016 Szerző Megoszt Elküldve Május24, 2016 Csüt reggel indulás.... viva la Opelsleben 2016 - Opel-Treffen Oschersleben Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május24, 2016 Megoszt Elküldve Május24, 2016 On 2016.05.16. at 22:20, Gelko írta: Nem mentél ma délután vele a 2-esen Vác felé ? De én voltam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május24, 2016 Megoszt Elküldve Május24, 2016 11 órája, Lanti írta: Csüt reggel indulás.... viva la Opelsleben 2016 - Opel-Treffen Oschersleben Egyszer én is elmegyek.... mondjuk a 80. szülinapomon.... persze csak ha meghívsz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nexus Elküldve Május26, 2016 Megoszt Elküldve Május26, 2016 On Tuesday, May 24, 2016 at 10:04, Lanti írta: Jó helyen vagy. Fenntartási költsége nem olyan vészes, mint egy rendes autóé...viszont az az 1.6os motor nem egy siker story... vagy szerencséd van és nem lesz vele semmi vagy beszívod és kuka a mocija... az enyém 102ekmnél esett teljesen szét és verte szét a blokkot! Pedig amerre olvastam, csak jót láttam róla, hogy ez lett az Opel egyik legjobban kivitelezett motorja, stb.. (gondolom itt főleg a teljesítményre gondoltak, és nem a hosszútávú futásra?) Hogy érted, hogy szétesett? A vezérlés szakadt? Pont a jól sikerült motorja miatt esett erre az autóra a választásom, nem pedig az 1.6THP-re, aminek ismert, ténylegesen elismert baja van. (207 THP 2012-ig az összes vezérlés hibás). Több OPC D Corsát megnéztem, de ahogy láttam/hallottam, mindenikek csak tankolni kelett bele (meg a többi kötelező) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Június10, 2016 Megoszt Elküldve Június10, 2016 Szóval... Kárászy-tól vettem a konit.... beszerelés előtt leteszteltük a cuccot és hát nagyon nem voltunk elájulva................ a hátsók oké de az elsők betekerve is elég ratyik voltak, visszavittem beméretni őket ott azt mondták semmi bajuk rakjuk be meg a többi sóder..... azóta kb használhatatlan a gép mert kanyarba beleér... eddig nem érdekelt a dolog mert nagyobb gondom is volt... de most már látom a fényt az alagút végén és egyre jobban idegesít.... Mit csináljak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 Elment szegény Lanti Kenguru.... Ricsi bá' vette meg, remélem, hogy jó kezekbe kerül az öreg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június12, 2016 Szerző Megoszt Elküldve Június12, 2016 On 2016. 06. 10. at 11:14, kiskecso írta: Szóval... Kárászy-tól vettem a konit.... beszerelés előtt leteszteltük a cuccot és hát nagyon nem voltunk elájulva................ a hátsók oké de az elsők betekerve is elég ratyik voltak, visszavittem beméretni őket ott azt mondták semmi bajuk rakjuk be meg a többi sóder..... azóta kb használhatatlan a gép mert kanyarba beleér... eddig nem érdekelt a dolog mert nagyobb gondom is volt... de most már látom a fényt az alagút végén és egyre jobban idegesít.... Mit csináljak? méresd be másik helyen és vidd oda az eredményt... azt fogja rá mondani, hogy nem tudják jól bemérni a padok ezeket a gátlókat... erre te meg mond rá h de érzed, hogy xar! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június12, 2016 Szerző Megoszt Elküldve Június12, 2016 On 2016. 06. 11. at 9:36, voszi írta: Elment szegény Lanti Kenguru.... Ricsi bá' vette meg, remélem, hogy jó kezekbe kerül az öreg! akkor most vegyél egy golfot! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június12, 2016 Szerző Megoszt Elküldve Június12, 2016 Just now, Lanti írta: akkor most vegyél egy golfot! :D beszámolom az audit! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 On 2016. 06. 10. at 11:14, kiskecso írta: Szóval... Kárászy-tól vettem a konit.... beszerelés előtt leteszteltük a cuccot és hát nagyon nem voltunk elájulva................ a hátsók oké de az elsők betekerve is elég ratyik voltak, visszavittem beméretni őket ott azt mondták semmi bajuk rakjuk be meg a többi sóder..... azóta kb használhatatlan a gép mert kanyarba beleér... eddig nem érdekelt a dolog mert nagyobb gondom is volt... de most már látom a fényt az alagút végén és egyre jobban idegesít.... Mit csináljak? Nekem is koni volt elől-hátul, ha betekertem teljesen olyan kemény volt hogy ketten ráültünk és kb meg se mozdult. Mintha fixen be lett volna heggesztve. Mondjuk igen 55 N rugó volt benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június23, 2016 Megoszt Elküldve Június23, 2016 En most 1 hete vettem ki a Konikat, elotte TA technix volt. Amikor bekerult a Koni azt hittem ez a tuti, vazze milyen jol fogja a kocsi az utat, persze ott volt a hatranya is, hogy minden utott mint atom. Az osszes uthibat ereztem. Most elolre H&R coilover kerult, racing verzio, hatra pedig GAZ coilover. Egyszeruen ossze se lehet hasonlitani az eddigiekkel. Mehetek at ezerrel mindenen, es kisimitja szinte az osszes uthibat, katyut, minden szart, es mocskos gyorsan lehet haladni vele minden fele uton, nem csak a sima jo aszfalton. Elol kb 4 cm kell normal allapotban, hogy beerjen a kerek, es nem er be sehol. Teljesen ujra alkottam a velemenyem a futomuvekrol. Ami kemeny es ut mindenhol, az egy kalap szar, semmi koze a valoban jo futomuvekhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Június27, 2016 Megoszt Elküldve Június27, 2016 On 2016. 06. 12. at 19:39, wegapower írta: Nekem is koni volt elől-hátul, ha betekertem teljesen olyan kemény volt hogy ketten ráültünk és kb meg se mozdult. Mintha fixen be lett volna heggesztve. Mondjuk igen 55 N rugó volt benne. Nem kell bemutatni mert előtte is az volt benne...Sajna ez nem olyan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Június27, 2016 Megoszt Elküldve Június27, 2016 Kiperemeztettem elől... sokkal jobb.... de még a gond nem oldódott meg teljesen Úgyh a régieket felújíttatom, ezekkel meg szájba vágok valakit Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus9, 2016 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 kiskecso, nem láttunk blitzen!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Augusztus9, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 (edited) Ezért Módosítva Augusztus9, 2016 : kiskecso Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Augusztus9, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 Ülést elfogadnám belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom86 Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy az OPC1 lengéscsillapítója és rugója megegyezik az összes többivel gyárilag vagy keményebb/alacsonyabb? Én már úgy vettem hogy ültetés van benne és rettenet szétrázza az autot ezeken a csodálatos útjainkon, ezért érdeklődnék hogy jobb lesz-e ha visszacserélem gyárira!? Előre is köszönöm a válaszokat, Üdv, Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus30, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2016 On 2016. 08. 09. at 21:41, kiskecso írta: Ülést elfogadnám belőle :D sziasztok! Niki megkért, hogy írjam meg, hogy a képen látható taliga eladó! eredetileg a Hency mobilról van szó (OPC1). amit pluszban tud: - hibátlan nagy Recaro ülés benne - corsa D OPC felnik + gumik - új futómű elől-hátul - klímája is hibátlan, teljesen felújítva - motor abszolút hibátlan, egy gramm olajat se eszik - új hűtője is van - minden jó rajta az ára 850 ropi. akit érdekel, hívja a Nikit: +36-30-333-0593 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom86 Elküldve Szeptember6, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2016 (edited) Sziasztok! MaSt-R ex opc előéletéről lehet tudni valamit? ( szokásos hülye kérdések ) Előre is köszi minden választ! Módosítva Szeptember6, 2016 : Tom86 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Szeptember7, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2016 szia! annyit tudunk hogy miután eladtam vagy hengerfejes lett vagy kikonyokolt a hajtokar (érdemes megnézni a motorszámot...) aztán kétszer zuzták le az elejét (sorösszetolás, illetve árok) és elsőautós hülyegyerek autó volt. mielőtt eladtam egy rendben lévő kasztni volt, rendben lévő motorral, de azóta eltelt 2 esztendő. szerk.: árulják még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom86 Elküldve Szeptember7, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2016 (edited) Szia! Akkor ez megmagyarázza hogy miért vannak rajta utángyártott tükrök, utángyártott első fényszórók, és miért van újrafújva a jobb első elem na meg miért látszik visszahajlítás nyoma a géptető jobb szélén. Tegnapig árulták, egyik haverom vette meg. Módosítva Szeptember7, 2016 : Tom86 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Szeptember7, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2016 szerintem baklövés volt megvenni, de sok sikert hozzá. az utángyári tükrökkel vettem már énis, no para. törve nem volt amikor hozzám ért vagy max nagyon minimálisan de sárvédő tuti nem. de legalább az opc koptatót lefelejtették az ujjáépítés során. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom86 Elküldve Szeptember7, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2016 (edited) Annyi látszik hogy a lehető legolcsóbban lett megjavítva. A 4 leömlőből 3 újra van hegesztve {????} Tömítések viszont cserélve vannak. Baloldali díszlécről kikopott az embléma, csomi ajtóról is eltűnt az összes felirat meg embléma... Utángyártott első fényszórók, valószínű hogy a jobb első sárvédő is utángyártott darab. Motortérben a sérült oldalon rozsdál. Valahol szivárog az olaj mert lefolyik a kipufogóra, ezért füstöl is. Szerintem a fék azóta nem volt cserélve mióta eladtad.. Jobb oldali abs jeladó hibás. Hűtőventilátor egyik fokozata nem megy, erre is ír hibát. Klima gyenge, de működik. Az még nem lett megnézve. Műszerfal világítás néha elsötétedik. Ja és enyhén jobbra húz az autó. A tetőt lefóliázták házilag fehérre. Lesz vele mit csinálni....... Módosítva Szeptember7, 2016 : Tom86 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve Szeptember10, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2016 a tető ezért fehér, mert alatta jön fel a lakk. sőt már feljött egy fél tenyérnyi helyen. nem én csináltam, utánam lévő tulaj műve. hátsó fék tárcsa betétet én raktam alá az új volt, elsők meg még bírhatók. első futómű elég szar volt már, nem tudom raktak e alá. a díszlécben az emblémát egész helyrepofoztuk anno....a leömlő érdekes sztori ug el voltak rozsdálva a csavarok rajta csodálkozom hogy szedték le egyáltalán.volt rozsda a motortérben de nem sok...olaj nem folyt belőle. az abs jeladóval volt már problémám de inkább abs kocka lesz az.... azt cseréltük bontottra , meg mindkét oldali kerékcsapágyat elöl. hűtőventi nálam jó volt, klíma is hibátlan volt, azt hiszem még abba vettem talán klimahűtőt... bár most meg nem mondom hogy a kékbe vagy a feketébe de cseréltem az biztos. műszerfal világításhoz hozzá se volt nyúva, elhúzás se volt, szépen futott. egyébként 201.000-rel adtam el, asszem talán 20al van benne több... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts