wegapower Elküldve Október5, 2015 Elküldve Október5, 2015 Köszönöm :icon1: , XER -hez 1db eredeti opel edition-t találtam 95 ezerért :blink: :D XEV hez két fajtát talátam, ''klimás'' és ''nem klimás'' változat. De gondolom akkor a vastagabbik megegyezik a ''klimás'' változattal. AVA hűtőt vettem. AVA OLA2296 ez a száma
Gelko Elküldve Október6, 2015 Elküldve Október6, 2015 Kiskecsó Gsi-t láttam ma a Késmárk utcában (XV.ker) 2
beligrom Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 Kitörlöd és már következő gyújtásráadásnál már benne is vannak a hibák? Mert akkor valamilyik testponton nem érintkezik rendesen akkor van benne alacsony és magas feszültséghiba egyszerre. A jeladókra 5v feszültségnek kell menni a gyújtás ráadásakor mérd meg. azt az apróbb hibajelenséget kifelejtettem h kedvétől függően 3500-4000nél tilt.
Tom86 Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 AVA hűtőt vettem. AVA OLA2296 ez a számaKöszönöm a segítséget, sikerült beszerezni egy valeo gyártásút, már a helyén is van :)
Gelko Elküldve Október10, 2015 Elküldve Október10, 2015 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/insignia/opel_insignia_sports_tourer_2.8_v6_t_opc-8991462 Arden és Tourer :)
Lanti Elküldve Október10, 2015 Szerző Elküldve Október10, 2015 szerintem ahogy a J astranak ennek se áll már jól az arden kék szín :( 1
Lacee Elküldve Október12, 2015 Elküldve Október12, 2015 azt az apróbb hibajelenséget kifelejtettem h kedvétől függően 3500-4000nél tilt.ez már "csak" a vész program. elvileg független a hibáktól.
kiskecso Elküldve Október14, 2015 Elküldve Október14, 2015 Kiskecsó Gsi-t láttam ma a Késmárk utcában (XV.ker)Műszakizik
Kölyök Elküldve Október16, 2015 Elküldve Október16, 2015 És milyen lett?Tegnap sikerult vegre mennem vele egy keveset. Eddig a gyari gatlok voltak osszerakva H&R rugokkal. Ebben a formaban igazan furcsa volt. Lengedezett az egesz bode, mint valami hajo, es rendszeresen felutott. Nagyon rossz kombinacio volt, de nem volt mit tenni, igy jutott hozzam az auto.Most nem lett komfortosabb, de erzed, hogy tart, feszes. Nem ut fel, kozel se ut olyan eroseket. Mindent megerzel, de csillapit is, nem ugy mint a gyari, vagy mint ami a GSi-be volt TA-Technix. Teljesen elheto, autozhato. Hungria oda vissza, es semmi olyan erzes, hogy jaj, ez most fajhatott.. 1
spzoli Elküldve Október16, 2015 Elküldve Október16, 2015 Tegnap sikerult vegre mennem vele egy keveset. Eddig a gyari gatlok voltak osszerakva H&R rugokkal. Ebben a formaban igazan furcsa volt. Lengedezett az egesz bode, mint valami hajo, es rendszeresen felutott. Nagyon rossz kombinacio volt, de nem volt mit tenni, igy jutott hozzam az auto.Most nem lett komfortosabb, de erzed, hogy tart, feszes. Nem ut fel, kozel se ut olyan eroseket. Mindent megerzel, de csillapit is, nem ugy mint a gyari, vagy mint ami a GSi-be volt TA-Technix. Teljesen elheto, autozhato. Hungria oda vissza, es semmi olyan erzes, hogy jaj, ez most fajhatott..30as vmax esetén nyilván nem fáj :D 2
Kölyök Elküldve Október16, 2015 Elküldve Október16, 2015 30as vmax esetén nyilván nem fáj :DAkkor ut csak igazan! Nincs lehetosege atsuhanni a hibakon!
kiskecso Elküldve Október21, 2015 Elküldve Október21, 2015 Holnap megyek érte (szemcsosz) Kora délután megyek mielőtt valaki feldobná a lurdyt
Lanti Elküldve Október22, 2015 Szerző Elküldve Október22, 2015 pedig megnéztünk volna kint egy jókis turbos astrat!
sárgaGSI Elküldve Október24, 2015 Elküldve Október24, 2015 Tegnap sikerult vegre mennem vele egy keveset. Eddig a gyari gatlok voltak osszerakva H&R rugokkal. Ebben a formaban igazan furcsa volt. Lengedezett az egesz bode, mint valami hajo, es rendszeresen felutott. Nagyon rossz kombinacio volt, de nem volt mit tenni, igy jutott hozzam az auto.Most nem lett komfortosabb, de erzed, hogy tart, feszes. Nem ut fel, kozel se ut olyan eroseket. Mindent megerzel, de csillapit is, nem ugy mint a gyari, vagy mint ami a GSi-be volt TA-Technix. Teljesen elheto, autozhato. Hungria oda vissza, es semmi olyan erzes, hogy jaj, ez most fajhatott..és most milyen a futómű? 1
Recommended Posts