Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszönöm :icon1: , XER -hez 1db eredeti opel edition-t találtam 95 ezerért :blink: :D

 

XEV hez két fajtát talátam, ''klimás'' és ''nem klimás'' változat. De gondolom akkor a vastagabbik megegyezik a ''klimás'' változattal.

 

AVA hűtőt vettem.    AVA OLA2296  ez a száma

Elküldve

Kitörlöd és már következő gyújtásráadásnál már benne is vannak a hibák? Mert akkor valamilyik testponton nem érintkezik rendesen akkor van benne alacsony és magas feszültséghiba egyszerre. A jeladókra 5v feszültségnek kell menni a gyújtás ráadásakor mérd meg. 

azt az apróbb hibajelenséget kifelejtettem h kedvétől függően 3500-4000nél tilt.

Elküldve

 

AVA hűtőt vettem.    AVA OLA2296  ez a száma

Köszönöm a segítséget, sikerült beszerezni egy valeo gyártásút, már a helyén is van :)

Elküldve

azt az apróbb hibajelenséget kifelejtettem h kedvétől függően 3500-4000nél tilt.

ez már "csak" a vész program. elvileg független a hibáktól.

 

Elküldve

És milyen lett?

Tegnap sikerult vegre mennem vele egy keveset. Eddig a gyari gatlok voltak osszerakva H&R rugokkal. Ebben a formaban igazan furcsa volt. Lengedezett az egesz bode, mint valami hajo, es rendszeresen felutott. Nagyon rossz kombinacio volt, de nem volt mit tenni, igy jutott hozzam az auto.

Most nem lett komfortosabb, de erzed, hogy tart, feszes. Nem ut fel, kozel se ut olyan eroseket. Mindent megerzel, de csillapit is, nem ugy mint a gyari, vagy mint ami a GSi-be volt TA-Technix. Teljesen elheto, autozhato. Hungria oda vissza, es semmi olyan erzes, hogy jaj, ez most fajhatott..

  • Like 1
Elküldve

Tegnap sikerult vegre mennem vele egy keveset. Eddig a gyari gatlok voltak osszerakva H&R rugokkal. Ebben a formaban igazan furcsa volt. Lengedezett az egesz bode, mint valami hajo, es rendszeresen felutott. Nagyon rossz kombinacio volt, de nem volt mit tenni, igy jutott hozzam az auto.

Most nem lett komfortosabb, de erzed, hogy tart, feszes. Nem ut fel, kozel se ut olyan eroseket. Mindent megerzel, de csillapit is, nem ugy mint a gyari, vagy mint ami a GSi-be volt TA-Technix. Teljesen elheto, autozhato. Hungria oda vissza, es semmi olyan erzes, hogy jaj, ez most fajhatott..

30as vmax esetén nyilván nem fáj :D

  • Like 2
Elküldve

Tegnap sikerult vegre mennem vele egy keveset. Eddig a gyari gatlok voltak osszerakva H&R rugokkal. Ebben a formaban igazan furcsa volt. Lengedezett az egesz bode, mint valami hajo, es rendszeresen felutott. Nagyon rossz kombinacio volt, de nem volt mit tenni, igy jutott hozzam az auto.

Most nem lett komfortosabb, de erzed, hogy tart, feszes. Nem ut fel, kozel se ut olyan eroseket. Mindent megerzel, de csillapit is, nem ugy mint a gyari, vagy mint ami a GSi-be volt TA-Technix. Teljesen elheto, autozhato. Hungria oda vissza, es semmi olyan erzes, hogy jaj, ez most fajhatott..

és most milyen a futómű?

  • Like 1
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.