Vktr Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Sajnos nem tudok jönni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 ne mán... Teljesen kiment a fejemből... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Július31, 2015 Megoszt Elküldve Július31, 2015 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Július31, 2015 Megoszt Elküldve Július31, 2015 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július31, 2015 Szerző Megoszt Elküldve Július31, 2015 micsoda jó képek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 (edited) Na kikerestem a tavalyi "telemetriát". 172 volt a pályán a maximum sebesség, az autópályáról meg "csak" 211-est találtam. Egyébként érdekes módon nekem az óra nem is csal sokat legalábbis minden más Opelemhez képest. Módosítva Augusztus8, 2015 : Lacee 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus21, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2015 (edited) Nos ismét sikerült egydarabban hazaérni. Idén is akadt kaland igaz legalább nem álltunk keresztbe a versenypályán mint 2014-ben... Szokásos reggeli 05:00-as indulás, idén kivételesen hétfőn és most jött velünk 2 másik autó is, egy VTEC Civic és egy RS Twingo. Az OPC nagyon nem akarta ezt az utat; - egy héttel indulás előtt a vez. tengely jeladó kimúlt. Köszi Dini és Zoli a segítséget! - a tempomat végre bekerült, az út előtt 3 nappal azonban beszart* - a hátsó kerekek előre kerültek és kiderült hogy jobbra húz iszonyatosan így az autó, gyorsan találnom kellett 2 pályára alkalmas gumit - használt P Zero Nero lett - a klímát, AGR Andris, H. Ati és Kóti Zoli segítségével megcsináltuk majd egy héttel szintén start előtt elillant a gáz belőle, ezt utolsó napon újratöltettem, jó is lett. Mondanom sem kell végig olyan idő volt hogy nem kellett klímáznunk 2500km-en át :D Budörsi Mckinél tehát találkozó reggel 5 után, mindenki bement szépen osztrák matricát venni majd az RS gazdája ott felejtette a bankkártyáját az autó tetején ami úgy Tata magasságában eszébe is jutott :D így visszafordult.. azonban kb 20km után feltűnt a Hondás cimbinek hogy a féklámpán folyamat ég. Na akkor félreállás szerelés. Kiderült hogy a pedálkapcsoló túlságosan benyomódott és ez nyírta ki a tempomatot is. Meghekáltam és voila lett tempomat is! Na innentől 15 órán át mentünk VÉGIG esőben. Egyzser sem állt el, ezenkívül rengeteg dugó az autópályán, egy baleset és sok-sok útfelújítás. A kolega az RS-el utánunk jött mire a bankkártya dolgot lerendezte neki 17 óra lett az út! Mellékesen EGYETLEN egyszer sem tudtunk németországban 200 felett haladni olyan körülmények voltak ami azért elég durva. Frankfurt fele egy alagútban a Honda egyszer csak mikor előttünk ment éppen kilőtt egy csavart maga alól ami szikrázva kishíjján a szélvédőnkben landolt ('be-Massázott'), mint kiderült a generátor alsó csavarja esett le. Ezt 1EUR percdíjas rendszerrel a helyi szerviz orvosolta korrekt módon. (német precizitásról még annyit, hogy bementünk, mondtuk hogy valami leesett VALAHONNAN és amúgy az ékszíj csúszik, mondta a srác a pultnál hogy 20 perc alatt kész lesz az autó, jött a szerelő brigád, meghallgatta, megemelte majd mikor az óra percszámlálója 19ről átfordult 20-ra letette az autót ami kész is volt. ) Eéső éjszaka utazás után jöhetett a szokásos Steak+sör+whisky kombináció Másnap mentünk a nyílt napra természeten, sok ritkaság volt bár én nem voltam elégedett igazán. Itt ennél sokkal ritkább dolgok is előfordulnak. Ez az 575 másnap visszaköszönt a LIDL parkolójában. Hiába valahogy spórolni kellett rá :D Mint tudjátok én ide "nyaralni" járok szóval nem csak az autókról szólt minden. Zabálás és egyebek: Ami a köreinket illeti, idén végre készült rendes HD kamerás videó. A gumik jól bírták, a fék konkrétan alig melegedett fel. A kipufogó kiégett picit a futómű pedig még mindig picit puhának bizonyult az Irmscher rugókkal és a 30%-al felkeményített gyári gátlókkal. Hozzátenném, hogy sosem kergettünk semmiféle időt, mi nem ezért megyünk oda, egyszerűen nem éri meg a határokat keresgélni mert akkora a kockázat. Találtunk egy S2000-es kolegát aki több mint 400 kört ment eddig a ringen. Köln mellett lakik. Vitt volna engem 9 kört egyhuzamban, 8:20-as köröket megy. De végül nem ültem be mellé inkább fotóztam "nektek". Na itt volt némi érdekesség. Egy P magyar rendszámos Porka. Odamentünk köszönni majd az olasz úriember állítása szerint egy magyar barátjáé az autó és kölcsön van nála. Sosem láttam még itt magyar rendszámot. Bizony még létezik F astra is :) Kontrasztnak: Nem nagyon tudom leírni milyen a levegő de nyilván tudjátok. Az eifel hegység: Összesen egy darab G astra OPC-t láttam, nyilván turbót de sajnos nem tudtam lefotózni. Helyette: egy TVR: ez meg ugye maciúr :D Az egyik idei festményem :) ez meg az utolsó vacsora volt :D Kb. 40 cm-es pizza 8 euróért az nagyon jó ár kinn pontosan 5 évvel ezelőtt ez a holland GSI ugyanúgy itt járt mint most is Ez meg biztos csak nekem újdonság de 102-es oktán van az Aralnál. Ha már itt tartunk, végig Spuri-t tettem a tankba, összesen 2500km-t mentünk el. 200 liter üzemanyagból. 7.9 volt az átlag oda, vissza 8.1. Sajnos hazafele sem sikerült igazán gyorsan menni, 217 volt a legnagyobb sebesség GPS szerint. Ez az órán 220 körül van tehát alig csal. A forgalom sajnos haza is nagy volt bár sokkal jobb mint odafele. Egyébként 217-nél 6700 körül forog azt hiszem az 5-sebesség tehát 7500ig még volt benne "bőven". És a kötelező hambi minden évben Győrben. http://i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/NBR2015/IMG_20150820_195635.jpg Folyt. köv. majd videókkal ha érdekel titeket. Módosítva Augusztus21, 2015 : Lacee 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus21, 2015 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus21, 2015 nagyon jó bevezető, köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus21, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2015 Jöhet a folytatás ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Augusztus22, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2015 KÖTELEZŐ! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus23, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2015 ízelítő: http://dai.ly/x32q0y5 http://dai.ly/x32pz4n 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Augusztus23, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2015 pályavideo is lesz? :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus24, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2015 Lesz, lesz csak győzzem feltölteni. 4 kör az 4 GB kapásból és így is 720ba vettem fel 1080 (60fps) helyett, mert akko 8 GB lett volna. FIzetni meg ugye tárhelyért a csóró magyar nem tud :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus25, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2015 http://dai.ly/x32w8il Itt van egy, bár sok izgalom nincs benne, iszonyat forgalom volt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus25, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2015 Epic! :icon13: :icon13: :icon13: A holland gsi azóta sincs elfelejtve, egy olyan tetőablak nagyon kellene :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kölyök Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 youtube-ra tedd fel a videokat, es tedd privatta, a linket meg ide beszurod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 http://dai.ly/x32w8il Itt van egy, bár sok izgalom nincs benne, iszonyat forgalom volt. Nincs a f@szt nincs benne izgalom....itt drukkoltam nektek amikor elmentetek az e30 meg a surmó audis mellett :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Kösz Redi :) Nagyon sok maradt az OPC-ben de egyszerűen a 2014-es csúszkálásunk óta nem merünk úgy a pályára felmenni ahogy az OPC bírná. Nincs a f@szt nincs benne izgalom....itt drukkoltam nektek amikor elmentetek az e30 meg a surmó audis mellett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Szepen mentel, gratu hozza! Mi volt 14-ben a csuszkalas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Köszi a videót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 (edited) Nincs mit skacok! Áááá Voszi, ez hurka volt nagyon. Ennél még a 2.2 coupe-val is jobbat mentünk 2010 és 2011-ben, csak idén egyszerűen be voltunk fosva mert tavaly olyan 10-12 fok volt talán, az aszfalt így 5-7 fokos lehetett és egyszerűen nem tapadt a gumi és a legalantosabb lassú kanyarokban megindult a feneke nem is egyszer. Van egy kanyar - Kallenhardt - itt a kanyarcsúcspont után bőven gyorsítasz csak és így is hideg aszfalton elindul az autó eleje vagy hátulja függően a kerékmeghajtásától. Ezenkívül a kanyarok fele ilyen kiismerhetetlen. Sajnos ez beégett az elmémbe és idén nagyon hurka köröket mentünk :( Szóval mi itt elindultunk 14-ben a jobb korlát fele majd a fűtől pár centire betapadt a gumi és visszarántott a másik korlát fele... nagyon szar érzés ám ez ott kinn. És volt egy másik gyorsbab kanyar is ahol ugyanez játszódott le. Lehet jövőre próbálok bérelni inkább autót vagy nem is tudom, ha anyagailag összekaparom magam akkor lehet végre kijutok oda egyszer egy rendes szett pálya gumival (Toyo, Yoko) és egy kemény gátlóval, mert mindenki azt hiszi hogy ide sok lóerő kell de a futómű sokkal többet segít mint a végtelen nyutttonméter :) https://www.youtube.com/watch?v=CGYLlVK7-e8 Módosítva Szeptember2, 2015 : Lacee Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Lehet jövőre próbálok bérelni inkább autót vagy nem is tudom, ha anyagailag összekaparom magam akkor lehet végre kijutok oda egyszer egy rendes szett pálya gumival (Toyo, Yoko) és egy kemény gátlóval, mert mindenki azt hiszi hogy ide sok lóerő kell de a futómű sokkal többet segít mint a végtelen nyutttonméter :) Drága lesz. Én nézegettem a tavalyi beszámolód után, de azt olvastam, hogy bármi van fizetsz mert biztosítás nincs. Valamint nem jött ki sokkal olcsóbbra még a legkisebb autóval sem. Nehéz lesz ezt így megoldani, hogy jó is legyen, megfizethető is legyen és használható is maradjon. A legkivitelezhetőbbnek a jó gumi + óvatoskodást látom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Valóban karcos a dolog de az a vicc ha most veszek egy szett gumit plussz egy KONI vagy Gewinde szettet akkor arra kb annyi pénz megy el mintha bérélnék ott egy Stage 2 Suzukit biztosítással együtt :blink: Drága lesz. Én nézegettem a tavalyi beszámolód után, de azt olvastam, hogy bármi van fizetsz mert biztosítás nincs. Valamint nem jött ki sokkal olcsóbbra még a legkisebb autóval sem. Nehéz lesz ezt így megoldani, hogy jó is legyen, megfizethető is legyen és használható is maradjon. A legkivitelezhetőbbnek a jó gumi + óvatoskodást látom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Játszós autót kell vinni tréleren :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 hat igen, a profi futomu + gumik itt a lenyeg. a mi tudasunkkal a szivo opc is sok oda. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts