Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

OPC rulez chat


Lanti

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Na kikerestem a tavalyi "telemetriát".

172 volt a pályán a maximum sebesség, az autópályáról meg "csak" 211-est találtam. Egyébként érdekes módon nekem az óra nem is csal sokat legalábbis minden más Opelemhez képest.

IMG_20150808_110820.jpg

IMG_20150808_110732.jpg

IMG_20150808_111207.jpg

Módosítva : Lacee
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Nos ismét sikerült egydarabban hazaérni. Idén is akadt kaland igaz legalább nem álltunk keresztbe a versenypályán mint 2014-ben...

Szokásos reggeli 05:00-as indulás, idén kivételesen hétfőn és most jött velünk 2 másik autó is, egy VTEC Civic és egy RS Twingo.

IMG_1618.jpg

Az OPC nagyon nem akarta ezt az utat;

- egy héttel indulás előtt a vez. tengely jeladó kimúlt. Köszi Dini és Zoli a segítséget!

- a tempomat végre bekerült, az út előtt 3 nappal azonban beszart*

- a hátsó kerekek előre kerültek és kiderült hogy jobbra húz iszonyatosan így az autó, gyorsan találnom kellett 2 pályára alkalmas gumit - használt P Zero Nero lett

- a klímát, AGR Andris, H. Ati és Kóti Zoli segítségével megcsináltuk majd egy héttel szintén start előtt elillant a gáz belőle, ezt utolsó napon újratöltettem, jó is lett. Mondanom sem kell végig olyan idő volt hogy nem kellett klímáznunk 2500km-en át :D

Budörsi Mckinél tehát találkozó reggel 5 után, mindenki bement szépen osztrák matricát venni majd az RS gazdája ott felejtette a bankkártyáját az autó tetején ami úgy Tata magasságában eszébe is jutott :D így visszafordult.. azonban kb 20km után feltűnt a Hondás cimbinek hogy a féklámpán folyamat ég. Na akkor félreállás szerelés. Kiderült hogy a pedálkapcsoló túlságosan benyomódott és ez nyírta ki a tempomatot is. Meghekáltam és voila lett tempomat is!

IMG_20150817_054231.jpg

Na innentől 15 órán át mentünk VÉGIG esőben. Egyzser sem állt el, ezenkívül rengeteg dugó az autópályán, egy baleset és sok-sok útfelújítás. A kolega az RS-el utánunk jött mire a bankkártya dolgot lerendezte neki 17 óra lett az út! Mellékesen EGYETLEN egyszer sem tudtunk németországban 200 felett haladni olyan körülmények voltak ami azért elég durva.

IMG_1514.jpg

IMG_1507.jpg

IMG_1517.jpg

IMG_20150817_140049.jpg

Frankfurt fele egy alagútban a Honda egyszer csak mikor előttünk ment éppen kilőtt egy csavart maga alól ami szikrázva kishíjján a szélvédőnkben landolt ('be-Massázott'), mint kiderült a generátor alsó csavarja esett le. Ezt 1EUR percdíjas rendszerrel a helyi szerviz orvosolta korrekt módon. (német precizitásról még annyit, hogy bementünk, mondtuk hogy valami leesett VALAHONNAN és amúgy az ékszíj csúszik, mondta a srác a pultnál hogy 20 perc alatt kész lesz az autó, jött a szerelő brigád, meghallgatta, megemelte majd mikor az óra percszámlálója 19ről átfordult 20-ra letette az autót ami kész is volt. )

IMG_20150818_140655.jpg

IMG_20150818_140918.jpg

Eéső éjszaka utazás után jöhetett a szokásos Steak+sör+whisky kombináció

IMG_20150817_220705.jpg

Másnap mentünk a nyílt napra természeten, sok ritkaság volt bár én nem voltam elégedett igazán. Itt ennél sokkal ritkább dolgok is előfordulnak.

IMG_1569.jpg

IMG_1572.jpg

IMG_1578.jpg

IMG_20150818_121930.jpg

IMG_1591.jpg

IMG_1597.jpg

Ez az 575 másnap visszaköszönt a LIDL parkolójában. Hiába valahogy spórolni kellett rá :D

IMG_1598.jpg

IMG_1602.jpg

IMG_1605.jpg

IMG_1611.jpg

Mint tudjátok én ide "nyaralni" járok szóval nem csak az autókról szólt minden. Zabálás és egyebek:

IMG_20150818_213058.jpg

IMG_20150819_094721.jpg

IMG_20150819_095913.jpg

IMG_1628.jpg

IMG_1629.jpg

Ami a köreinket illeti, idén végre készült rendes HD kamerás videó. A gumik jól bírták, a fék konkrétan alig melegedett fel. A kipufogó kiégett picit a futómű pedig még mindig picit puhának bizonyult az Irmscher rugókkal és a 30%-al felkeményített gyári gátlókkal. Hozzátenném, hogy sosem kergettünk semmiféle időt, mi nem ezért megyünk oda, egyszerűen nem éri meg a határokat keresgélni mert akkora a kockázat.

IMG_20150819_135251.jpg

Találtunk egy S2000-es kolegát aki több mint 400 kört ment eddig a ringen. Köln mellett lakik. Vitt volna engem 9 kört egyhuzamban, 8:20-as köröket megy. De végül nem ültem be mellé inkább fotóztam "nektek".

IMG_1767.jpg

IMG_1709.jpg

IMG_1686.jpg

IMG_20150819_170618.jpg

Na itt volt némi érdekesség. Egy P magyar rendszámos Porka. Odamentünk köszönni majd az olasz úriember állítása szerint egy magyar barátjáé az autó és kölcsön van nála. Sosem láttam még itt magyar rendszámot.

IMG_20150819_170138.jpg

IMG_1674.jpg

Bizony még létezik F astra is :)

IMG_1673.jpg

Kontrasztnak:

IMG_1672.jpg

Nem nagyon tudom leírni milyen a levegő de nyilván tudjátok. Az eifel hegység:

IMG_20150819_160231_panorama.jpg

IMG_1658.jpg

Összesen egy darab G astra OPC-t láttam, nyilván turbót de sajnos nem tudtam lefotózni. Helyette:

IMG_1650.jpg

IMG_1760.jpg

IMG_1756.jpg

IMG_1737.jpg

IMG_1740.jpg

IMG_1729.jpg

egy TVR:

IMG_1726.jpg

ez meg ugye maciúr :D

IMG_1718.jpg

IMG_1761.jpg

IMG_1766.jpg

Az egyik idei festményem :)

IMG_20150819_231633.jpg

ez meg az utolsó vacsora volt :D

IMG_20150819_213943.jpg

Kb. 40 cm-es pizza 8 euróért az nagyon jó ár kinn

IMG-1440011859915-V.jpg

pontosan 5 évvel ezelőtt ez a holland GSI ugyanúgy itt járt mint most is

IMG_20150819_194507.jpg

Ez meg biztos csak nekem újdonság de 102-es oktán van az Aralnál. Ha már itt tartunk, végig Spuri-t tettem a tankba, összesen 2500km-t mentünk el. 200 liter üzemanyagból. 7.9 volt az átlag oda, vissza 8.1.

Sajnos hazafele sem sikerült igazán gyorsan menni, 217 volt a legnagyobb sebesség GPS szerint. Ez az órán 220 körül van tehát alig csal. A forgalom sajnos haza is nagy volt bár sokkal jobb mint odafele.

Egyébként 217-nél 6700 körül forog azt hiszem az 5-sebesség tehát 7500ig még volt benne "bőven".

IMG_1785.jpg

És a kötelező hambi minden évben Győrben.

http://i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/NBR2015/IMG_20150820_195635.jpg

Folyt. köv. majd videókkal ha érdekel titeket.

Módosítva : Lacee
  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Nincs mit skacok!

Áááá Voszi, ez hurka volt nagyon. Ennél még a 2.2 coupe-val is jobbat mentünk 2010 és 2011-ben, csak idén egyszerűen be voltunk fosva mert tavaly olyan 10-12 fok volt talán, az aszfalt így 5-7 fokos lehetett és egyszerűen nem tapadt a gumi és a legalantosabb lassú kanyarokban megindult a feneke nem is egyszer. Van egy kanyar - Kallenhardt - itt a kanyarcsúcspont után bőven gyorsítasz csak és így is hideg aszfalton elindul az autó eleje vagy hátulja függően a kerékmeghajtásától. Ezenkívül a kanyarok fele ilyen kiismerhetetlen. Sajnos ez beégett az elmémbe és idén nagyon hurka köröket mentünk :(

Szóval mi itt elindultunk 14-ben a jobb korlát fele majd a fűtől pár centire betapadt a gumi és visszarántott a másik korlát fele... nagyon szar érzés ám ez ott kinn. És volt egy másik gyorsbab kanyar is ahol ugyanez játszódott le.

Lehet jövőre próbálok bérelni inkább autót vagy nem is tudom, ha anyagailag összekaparom magam akkor lehet végre kijutok oda egyszer egy rendes szett pálya gumival (Toyo, Yoko) és egy kemény gátlóval, mert mindenki azt hiszi hogy ide sok lóerő kell de a futómű sokkal többet segít mint a végtelen nyutttonméter :)

https://www.youtube.com/watch?v=CGYLlVK7-e8

Módosítva : Lacee
Link to comment
Megosztás:

Lehet jövőre próbálok bérelni inkább autót vagy nem is tudom, ha anyagailag összekaparom magam akkor lehet végre kijutok oda egyszer egy rendes szett pálya gumival (Toyo, Yoko) és egy kemény gátlóval, mert mindenki azt hiszi hogy ide sok lóerő kell de a futómű sokkal többet segít mint a végtelen nyutttonméter :)

Drága lesz. Én nézegettem a tavalyi beszámolód után, de azt olvastam, hogy bármi van fizetsz mert biztosítás nincs. Valamint nem jött ki sokkal olcsóbbra még a legkisebb autóval sem.

Nehéz lesz ezt így megoldani, hogy jó is legyen, megfizethető is legyen és használható is maradjon. A legkivitelezhetőbbnek a jó gumi + óvatoskodást látom :)

Link to comment
Megosztás:

Valóban karcos a dolog de az a vicc ha most veszek egy szett gumit plussz egy KONI vagy Gewinde szettet akkor arra kb annyi pénz megy el mintha bérélnék ott egy Stage 2 Suzukit biztosítással együtt :blink:

Drága lesz. Én nézegettem a tavalyi beszámolód után, de azt olvastam, hogy bármi van fizetsz mert biztosítás nincs. Valamint nem jött ki sokkal olcsóbbra még a legkisebb autóval sem.

Nehéz lesz ezt így megoldani, hogy jó is legyen, megfizethető is legyen és használható is maradjon. A legkivitelezhetőbbnek a jó gumi + óvatoskodást látom :)

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.