Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

OPC rulez chat


Lanti

Recommended Posts

hmm.. hmm..ez nem túl jó gondolat.. számomra...

Ott (még) nem rohad.. legalábbis még nem vettem észre...

Mert feltételezem erre gondoltál ;)

Egy fél évig a m&d is bírja (lehet hogy tovább is) de a hangja olyan az olcsóknak mintha valaki egész nap fúrna a hátsó ülés alatt. :)

Te meg azt hiszed versenyautóban ülsz és a Bosch044 búg .Na az még +10 le.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Adsz egy elérhetőséget? Lennének kérdéseim különféle motyókkal kapcsolatban!

Köszi!

Voszi pont volt kiszedve egy pár darab x20xer dugóm.Lanti megpucolta és lefényképezte,sztm hamarosan kiderül a dolog.Már én is kíváncsi vagyok rá. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Tanusíthatom, F Astrában is most utángyári AC van és valami eszméletlen a hangja, de az enyémnek inkább egy fogorvosi fúróra emlékeztet a hangja... Most hogy visszakerült a hátsóülés, már azért elviselhetőbb, de még így is hallani.

Aki versenyautóban ül, az csak szeresse a fúró hangját.................. :hehe: :icon13:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszi srácok!

Volt amelyik hsz-en jót mosolyogtam :D

Időközben találtam egy Bosch-t, 0 580 314 097 a száma.

Kéz alól, original fóliában, dobozában, előszűrővel 15 rugó..

Elsőre úgy tűnik jó fogás lenne nekem, (350 ló sose lesz ebben a kasztniban, szét is tépné :D) csak valaki aki meg tudja nézni, meg tudná nekem erősíteni, hogy jó lenne a típus a paripába?

Ha jól emlékszem a Bárdi webshopja a kocsit kiválasztva pont ezt a Bosch-t hozza... de az ördög nem alszik.. :whistle:

Link to comment
Megosztás:

Köszi srácok!

Volt amelyik hsz-en jót mosolyogtam :D

Időközben találtam egy Bosch-t, 0 580 314 097 a száma.

Kéz alól, original fóliában, dobozában, előszűrővel 15 rugó..

Elsőre úgy tűnik jó fogás lenne nekem, (350 ló sose lesz ebben a kasztniban, szét is tépné :D) csak valaki aki meg tudja nézni, meg tudná nekem erősíteni, hogy jó lenne a típus a paripába?

Ha jól emlékszem a Bárdi webshopja a kocsit kiválasztva pont ezt a Bosch-t hozza... de az ördög nem alszik.. :whistle:

Jól emlékszel.

Link to comment
Megosztás:

de most méééér? :) 350 paci kiférhetne azon a csövön is......

egyébként a walbro meg 20 ropi volt kb., az se sokkal több. azt nem tudom mennyire élettartam megbízható.

Köszi srácok!

Volt amelyik hsz-en jót mosolyogtam :D

Időközben találtam egy Bosch-t, 0 580 314 097 a száma.

Kéz alól, original fóliában, dobozában, előszűrővel 15 rugó..

Elsőre úgy tűnik jó fogás lenne nekem, (350 ló sose lesz ebben a kasztniban, szét is tépné :D) csak valaki aki meg tudja nézni, meg tudná nekem erősíteni, hogy jó lenne a típus a paripába?

Ha jól emlékszem a Bárdi webshopja a kocsit kiválasztva pont ezt a Bosch-t hozza... de az ördög nem alszik.. :whistle:

Link to comment
Megosztás:

Amikor gyors rákerestem, már írtam a srácnak, hogy érdekelne a szivattyú, és ahogy telefonról gyorsan rákerestem a walbro-ra, nem sok mindent találtam..

(Elsősorban hondás tunningokat, meg 40 ezres szivattyú árat..)

Ma volt egy kicsit több időm, és találtam párat ahogy írtad, 22-3x ezer között.. bár az astrár egyiknél se írták.
Valószínűleg be lehet hebrákolni, de még sose szedtem ki a szivattyút, sőt, ebből a kocsiból szerintem más se, így nem igazán tudom, hogy van benne, mik a buktatók.. szóval maradtam a "gyári" verziónál. Nemsokára megyek érte.

Persze tegnap este pöcc röff indult :D

Néztem az így csináld könyvecskét, írja, hogy cserélni kell a tömítést, meg a csavarok alá új alátét, csavarokra tömítő paszta..

Ez mennyire kritikus? Vagy csak biztos ami biztos.. mert per pillanat egyik sincs itthon... (gumiám pasztám talán van valamerre, de könnyen lehet még anyámnál maradt :D)

Nem csak neked szól a kérdés ;)

Esetleg mire kellene nagyon odafigyelni? Valami extra buktató? :rolleyes:

de most méééér? :) 350 paci kiférhetne azon a csövön is......

egyébként a walbro meg 20 ropi volt kb., az se sokkal több. azt nem tudom mennyire élettartam megbízható.

Link to comment
Megosztás:

Már azt hittem valami okosított parípát találtál... erre..

Istenem! :omg:

Ilyenek miatt megy le a Gsi-sek megitélése... recer, meg mit tom én..

Írni se tud.. nem hogy fényképezni... de valószínűleg vezetni se.. vagy nem harap eléggé.. nem tűnt fel neki, hogy elöl nyikorog..

Ez fájt! :wacko:

A fene.. úgy volt 1-2 körül tudok találkozni a szivattyús sráccal, de bekavartak neki a meló helyen.. még csak most fogok menni..
Ilyenkor szivattyút cserélni.. pedig muszáj lesz.. holnap reggel 5-kor go meló, este 6 ott leszek.. szombat-vasárnap meg kellene a verda..
:whistle:

170 lovas, hátsó kerekes gsi, nyálcsorgató fotókkal eladó :D :D :D

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_2000.gsi-8409941

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.