Kölyök Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Ne legyen ilyen nagy a csend! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Voszi pont volt kiszedve egy pár darab x20xer dugóm.Lanti megpucolta és lefényképezte,sztm hamarosan kiderül a dolog.Már én is kíváncsi vagyok rá. :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve November16, 2014 Szerző Megoszt Elküldve November16, 2014 írnak róla minden félét x20xer: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 már értem, hogy miért van ennyi köszöneted... :D parafa ! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 szép nagy zsebek, ez tényleg nem azonos a C20XE-vel. kicsit aggódom, hogy akkor ehhez egyedileg kell kovi dugót gyártatni, ha az ember rá akarja szúrni azt a gt3582-t. márpedig rá akarja...... :) írnak róla minden félét x20xer Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 hogy tesztek be fotókat? a galérián keresztül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 kikerestem a megoldást a "86P47" dugóhoz, valamint általában a MAHLE dugókhoz: a forrás: http://www.vx220.org.uk/forums/topic/104572-z20let-mahle-pistons röviden a lényeg összefoglalva: - XX-Y-ZZ a kódja a dugónak, ahol - XX az átmérő (jelen esetben a kód "86", ami ugye 86 mm-t jelent) - Y a kialakítás kódja (jelen esetben "P", azaz pressed (forged), azaz kovácsolt, itt van még "D" (duotherm), "F" (squeeze-skirt), "L" (solid skirt), "V" (auto/hydrothermik) - ZZ, erre nem tér ki, hogy ez mi, de utána nézek az egyes motorok dugóiról: - C20LET, Z20LEH: 86P47-es kód alatt futnak, tehát kódra azonosak ezzel a dugóval - ugyanakkor vannak eltérések: - a Z20LEH alapanyaga M142, a dugó feje 5cm3-rel nagyobb, mint a C20LET-é, a legfelső gyűrű nitridált acél, a C20LET-é nem - a C20LET alapanyaga M124. - X20XER: ennek a dugónak is 86P47 a kódja a fotó alapján és az alapanyaga (a fotó alapján) M149, ennek még utánajárok, hogy ez milyen alapanyag - Z20LET 86L61 ("solid skirt" - ez valami megmunkálási mód lehet, ami nem kovácsolás), alapanyag M145 - ez a dugó, mint tudjuk, utcai, normál használatra szolgál, tuning legfeljebb 250 LE-ig (a szöveg szerint 320 LE-ig, de nekem az megvolt és az eredményeket ismeritek) azt írja végül, hogy 600LE-ig a legjobb választás a LEH dugó, még az aftermarket kovácsolt dugóknál is jobb választás, mert sokkal pontosabb illesztésű azoknál. ezen meglepődtem, azaz mégse..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 még annyi fontos plusz van az anyagban, hogy a C20LET felületkezelése "completely plated", a Z20LEH felületkezelése "grafal skirt coating", amiket még ki kell derítsem, hogy mit jelent, de nyilván valami speci eljárás lesz ez a grafal skirt coating. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve November16, 2014 Szerző Megoszt Elküldve November16, 2014 welcome back voszi :D :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 a gyűrűzéshez összeszedtem a lényeget: 1. 2. 3. C20LET R 1,5 Mo NM 1,5 P 3S 3,0 Cr X20XER R 1,2 N NM 1,5 P 3S 2,5 N Z20LET R 1,2 N NM 1,5 P 3S 2,5 N Z20LEH R 1,2 N NM 1,5 P 3S 2,5 N a lényeg, hogy a molibdén felső és a króm alsó ötvözésről áttértek a XER motorral az acél, nitridált megoldásra, ami kedvezőbb. a gyűrű vékonyabb lehet emiatt és mégis erősebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 na csak megvárom mit matekoztok hátha új infokra derül fény merre is haladjon a turbósítás irányvonal :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 még annyi fontos plusz van az anyagban, hogy a C20LET felületkezelése "completely plated", a Z20LEH felületkezelése "grafal skirt coating", amiket még ki kell derítsem, hogy mit jelent, de nyilván valami speci eljárás lesz ez a grafal skirt coating. Nem ez a grafal skirt coating? http://www.race-tech.net/index.php?main_page=popup_image&pID=7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 a MAHLE aftermarket füzetben írja, hogy ez a MAHLE által szabadalmaztatott grafit felületkezési eljárás. a dugó szoknyára és a gyűrű hormyokba viszik fel 15...50 μm vastagságban. Nem ez a grafal skirt coating? http://www.race-tech.net/index.php?main_page=popup_image&pID=7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 a MAHLE aftermarket füzetben írja, hogy ez a MAHLE által szabadalmaztatott grafit felületkezési eljárás. a dugó szoknyára és a gyűrű hormyokba viszik fel 15...50 μm vastagságban. Ezt írtam először benyelte, utánna ez volt a rövid verzió... :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Diny infokat azonnal ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 http://www.taringa.net/posts/autos-motos/10498564/Tabla-de-tiempos-0-400-mts.html deérdekes. lehet méregetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 http://www.taringa.net/posts/autos-motos/10498564/Tabla-de-tiempos-0-400-mts.html deérdekes. lehet ######méregetni. Én régen az 555-603 ba voltam, most kiváncsi lennék mit tud. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve November17, 2014 Megoszt Elküldve November17, 2014 énis, mert valaki nagyon szidta az xev-t multkor mennyivel jobb is mint a c20xe, odaállítanálak mellé :) ha az opc xer +120 kilóval megy olyat mint a gsi xe (papíron) akko mi lehet ugyanabba a kasztniba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 énis, mert valaki nagyon szidta az xev-t multkor mennyivel jobb is mint a c20xe, odaállítanálak mellé :) ha az opc xer +120 kilóval megy olyat mint a gsi xe (papíron) akko mi lehet ugyanabba a kasztniba? ha hétvégén száraz lenne az aszfalt megpróbálom van egy a környéken de az 14 es télin van meg elvilleg chip is van benne nekem meg 15 a téli de kiváncsiságból megyek vele egyet ha ráér. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 13.5 s. -> Audi RS6 450 ch. Akkor tempóból ez is fogható egy jól belőtt ~ 300le-vel ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 Halli! Úgy néz ki, döglődik az üzemanyag szivattyúm.. :unsure: Milyet "merjek" bele rakni? Csergőt hívtam (csak a központi számot, Viktort nem zaklattam..), csak egyfélét tudna adni, Automega 11 e . Ez nem is tudom... valahogy olyan izé.. aztán lehet jó cucc.. bár... ?? Körbe kukkantottam nagy hirtelen.. Bárdi (elvileg kollégámnak van 50% kedvezménye, a lenti árak "lista" árak..) - BOSCH (0580314097) 63e (elég felejtős..) - ERA (ERA770008) 16e - MEAT&DORIA-HOFFER (MED7506387) 16e Láng: - MAPCO MAP 22714 26 500 Ft Melyiket lehet ésszerű megvenni? Vagy esetleg egyéb alternatíva? (mind márka, mind üzlet, eladó..) Nem eladásra megy a kocsi... szeretném ha relatíve üzembiztos lenne.. legalább a szivattyú :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 És a rövidített történet Lanti "miatt" egy másik hozzászólásban .. ha az előzőbe írtam volna, félő, hogy egyszerűen el se olvasta volna. :D Semmi extra előjel.. nem rángatott, nem fulladozott..(bár így utólag belegondolva, hirtelen gázadásra néha kicsit dadogva gyorsult az elején..) Pénteken Pólus tacskó, megállunk, vásárlás.. kijövök.. indít.. Beröffen, megy egy másodpercig, majd ki-kihagy és leáll.. Indít.. semmi.. néha egy egy pöffenés csak.. Na mondom, kafa.. Motorháztető fel, körbe kémlel,hátha látok valami rendellenességet. Találtam is egy vákum csövet lecsúszva.. mintha úgy rémlene, a szenes szűrő vagy mi felé menne. (gyújtás trafó mögött, hátrafelé egy mágnesszelep szerűség, két csővel, amiből az egyik a kerékjárati ívbe megy...) Visszaraktam, bár éreztem, nem ez lesz a baj... hát nem is.. Nem indul.. természetesen szerszám szinte semmi ... Nézzük, benya van-é? Benyahíd végén szelep benyom, jön a nedü... hmm.. Még pár indítózás.. hátha kézrátétel segít.. nem.. Benya újra vizsgál.. hmm.. mintha nem jönne annyira.. a lényeg, végül ki is derült, nincs benya.. Oké.. akkor Ac relé, vagy szivattyú.. Megütögettem a relé környékét, meg a padló lemezt, indít.. hopp, INDUL! Gondoltam, akkor a relé lesz.. még menni akartunk auchanba is, gondoltam elötte felmegyek pár szerszámért, műszerért, vezetékért, hogy míg asszony bevásárol, én lebontsam a küszöb borítást, hogy hozzá férjek a reléhez. Így is tettem.. Mikor megvoltam vele, rápróbáltam.. nem indult.. nah, gondoltam, pofozzuk meg a relét.. :evilgrin: Nem indul... relé kiszed.. kocogtat.. vissza .. nem indul.. hmm.. nah, akkor hátsó ülés fel, szivattyú csati le, műszer rá.. Indít. hopp.. van fesz.. baxus :omg: akkor a szivattyú szivat..akarom mondani, pont hogy nem szív..... Megütögettem a tetejét, próba.. nem megy.. Megjött asszony, mondtam, indítson, közben kopogtattam, ébresztő vén tekerő.. és hopp.. beindult.. Hétvégén Balcsinál melóztam, buszozva.. Tegnap próbáltam megint.. első indítás.. nem indul.. kis 250g os kalapáccsal indítózás közben megkocogtat a szivattyú fedél.. már röccen is... Ha beindul, megy végig, míg le nem állítom.. nem dadog, nem fullad.. viszont eddig nem hallottam a szivattyút.. most már igen.. nem vészes, oda kell hajolni, de olyan kicsit morgós hangja van.. feltételezem a csapágyazása fáradhatott el.. (nem ismerem a felépítését) Más feltételezem nem tud rajta megpusztulni, mert ugyan még sose szedtem szét, szerintem ránézésre még más se, de ahogy néztem a képeket szűrő van elötte, még az se lehet, hogy valamit bekapott.. (meg akkor nem indulna pöcögtetésre...) Hááát ennyi.... az utókor számára :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve November18, 2014 Szerző Megoszt Elküldve November18, 2014 Halli! Úgy néz ki, döglődik az üzemanyag szivattyúm.. :unsure: Milyet "merjek" bele rakni? Csergőt hívtam (csak a központi számot, Viktort nem zaklattam..), csak egyfélét tudna adni, Automega 11 e . Ez nem is tudom... valahogy olyan izé.. aztán lehet jó cucc.. bár... ?? Körbe kukkantottam nagy hirtelen.. Bárdi (elvileg kollégámnak van 50% kedvezménye, a lenti árak "lista" árak..) - BOSCH (0580314097) 63e (elég felejtős..) - ERA (ERA770008) 16e - MEAT&DORIA-HOFFER (MED7506387) 16e Láng: - MAPCO MAP 22714 26 500 Ft Melyiket lehet ésszerű megvenni? Vagy esetleg egyéb alternatíva? (mind márka, mind üzlet, eladó..) Nem eladásra megy a kocsi... szeretném ha relatíve üzembiztos lenne.. legalább a szivattyú :D nekem van egy használt... többit később olvasom :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 nekem van egy használt... többit később olvasom :D Érdemes vajh egy használtat bele rakni? Gondolom az se fiatalabb mint az enyémben lévő.. vagy még mindig jobb, mint a felsorolt olcsóbb "márkák"? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve November18, 2014 Szerző Megoszt Elküldve November18, 2014 Érdemes vajh egy használtat bele rakni? Gondolom az se fiatalabb mint az enyémben lévő.. vagy még mindig jobb, mint a felsorolt olcsóbb "márkák"? :rolleyes: szerintem vagy használt vagy a bosch... többi nem opcio Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts