Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

OPC rulez chat


Lanti

Recommended Posts

Vasárnap reggel 5-kor indultunk, ketten mentünk most is a haverommal. Erre a tempóra összesen kétszer volt

lehetőségünk németországban ugyanis végig szakadt az eső avagy útfelújításokba botlottunk.

............................

Olyan 1000 fotó és 10-20 videó van még. Majd megosztom még őket.

Szia! Facebookon a klubos oldalunkon közzétehetünk az általad belinkelt képekből?

Link to comment
Megosztás:

Hát most egy kicsit irigy vagyok. Már nem a megcsúszások miatt, mert az tényleg félelmetes lehet, engem a Hungaroringen is kivert a víz párszor, amikor megcsúszott alattam a kocsi, pedig az csak ~70km tőlünk és nincs ilyen extra díj fizetés hálisten. :blink:

Jó dolog ez a Nürburgring, de Én tuti nem mernék tempóval menni rajta. Gondolom "lépésben" haladva is nagy élmény lehet, egyszer majd talán... :)

Link to comment
Megosztás:

Majd vágok meg videót ami talán használható illetve van egy telemetriám is csak gpx formátumban és egyelőre nem tudom mi kezeli azt a navigáción kívül. Lépésben mentünk mi is idén de még is megindult az autó mert hideg volt az út és nyálkás. Azért nem vagyok csalódott mert a coupe-val már kétszer is mentünk rajta szárazon és ott azért lehetett menni normálisabban.

medium.jpg?1411418147

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Navigáció szerint 211-el mentünk hazafele, méghozzá egy sárga J astra OPC-t kergettünk nem is kevés sikerrel amúgy.

Amúgy érdekes hogy nem nayon csal az óra, 3 kmh-t talán 200 körül, ami szerintem elég jó.

Még 492 fotó, vegyesen, némelyik magyarázatra szorul ugyan :D

https://www.flickr.com/photos/laszloczipauer/sets/72157648026150736/

Link to comment
Megosztás:

Ez olyan hagyomány féle, nyilván míg nyitva van a pálya nem mehetsz fel. De igazából este sincs külön engedélyezve dehát ettől Nordschleife a Nordschleife valahol... meg hát 21km-es szakaszt az erdő közepén szabályozni elég nehézkes ám.

Elvileg fotózni és videózni szigorúan tilos a pályán, autóból is... csak ha tőlük bérled a GoPro-t.

Ezekért a fújkálásokért nem szólnak?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy tervem: hozni olcsón Németo-ból egy motorhibás, de szép belsejű és rozsdamentes X20XEV Astra G-t (már van jelölt), majd itthon beletenni egy bontott C20XE-t.

Kérdéseim:

-mennyire hülye ötlet ez? :D

-mennyi idő és pénz egy ilyen motorcsere?

-tudtok-e ajánlani valakit, aki vállalna ilyet?

Köszönök előre is minden hozzászólást.

Üdv,

Schlosser88

Link to comment
Megosztás:

Mire akarod használni? Mert rendszámot így nem fog kapni.

Azt gondoltam, hogy az XE és a XEV hasonlít egymásra annyira, hogy ha nem olvasható a motorszám, akkor át tud menni a vizsgán... Egyébként utcai autó lenne.

Mivel az átalakítás költségét nem látom pontosan, így nem tudom egyelőre, mennyi lenne a projekt vége.

De amit tudok, az nem tűnik húzósnak (autó ~400 eur + behozatal + regadó (~100e) + xe (~100e) ).

Viszont a vízióm szerint a végeredmény egy komfortos G Astra klímával, rohadás nélkül, harapós motorral. Nehéz racionális projektnek beállítani, de próbálkozom. :)

Link to comment
Megosztás:

Azért a vizsgáztatókat sem kell hülyének nézni. :)

Autó 400eur. Behozatal tegyük fel 100eft. Regadó biztosan nem 100, hanem inkább 160. Átírás megint kb 80. Első vizsga 50. Egyéb okmányirodai vidámság. És akkor ez xev-ként üzembiztosan, vizsgaképesen. Semmit nem cseréltél rajta.

XEként levizsgázni hivatalosan nem fog, később sem lehet beleíratni.

Inkább keress bele egy xev-t aztán arra rakd rá az xer cuccokat, és meglesz a 160körüli lovad

Link to comment
Megosztás:

Azért a vizsgáztatókat sem kell hülyének nézni. :)

Eszemben sincs, de azért mégsem egy 2.5 V6 kerülne be egy 1.4 16v helyére, hogy ordítson a különbség. Igazából az első vizsga érdekes csak, mert azt NKH előtt kell produkálni, tehát vagy arra az időre járóképessé kell tenni a benne lévő XEV-et, vagy... Egyéb módon valahogy le kell vizsgáznia, most tételezzük fel, hogy ez megoldható.

A regadó a kinézettt típusra egész pontosan 111.000 Ft. A többi ktg (behozatal, átírás, vizsga, okmányiroda) bármilyen más (külföldről hozott) autó esetében is játszik.

Tehát ami adott, az a típus vételára (400 EUR, ennyiből még rozsdamentes kisblokkos F Astrát se lehet kint kapni), az XE bekerülési költsége és az átszerelés költsége. Én úgy számoltam, hogy ezekkel együtt még mindig egy alacsonyabb összeg jön ki, mintha egy normális állapotú 16v GSI-t vennék (F), vagy egy szívó G OPC-t. Persze, azok különlegesebbek valamilyen szinten a felszereltségük miatt, de nekem nem ez a legfontosabb.

Elég régóta nézegetem a sportos Opeleket, 2007-12 között volt egy E Kadettom (sajnos csak 1.4S, de imádtam) és a C20XE-hez megjött a kedvem. Az utána következő Ecotec-ek már nem ébresztenek bennem birtoklási vágyat. Gyári C20XE-t viszont gyakorlatilag lehetetlen normális állapotban találni épeszű áron (úgy, hogy a körülötte lévő karosszéria se legyen szétrohadva). Innen jött az ötlet. :)

A vizsgán akkor még gondolkozom, ha pedig a motorcseréhez van ajánlatotok (mármint, hogy ki lenne megfelelő egy ilyen műtéthez), akkor kérlek ne tartsátok magatokban. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

nézd ami 2000eur-nál kezdődik, az már nem túl szar ám, de van sokkal olcsbb is. körül kell nézni, az én autómat 350 magyar forintnyi összegért szerválta a svájcból a jóember akitől vettem. az nem sok, s drágábbak nem lettek azóta sem. kicsit más ám az opc felszereltség mint akár a sport. papíros, nem motormutyizott... de ha behozatal papírozás stb kb 400 ezer forintról beszélünk, akkor esetleg a c20xe árát azt a 300 eurót hozzáteszed az árhoz és már kijön egy olcsóbb szívó opc. papíros rendbevan.... és lesz egy tucat g asztrád :D azhogy 500 euróból veszel autót vagy 1000ből az meg már mindegy.

ja enyém eladó lesz télen 900 környékén, ha lesz esetleg bármi más kilátásban. magyar papíros azonnal elvihető első (magyarországi) tulajtól, keveset futott (szinte bármelyik 10 éves bkv busz többet....), apró esztétikai hibákkal ( tenyérnyi darabokban jön le a lakk a tetőről) krbantartott, sose versenyzésre száguldozásra használt... áh hagyjuk inkább megtartom.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.