Lanti Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Kedves Tagok, Kisebb átszerveződés közepette, összevontuk az OPC és a GSI Clubot, mivel jópáratok már az újabb OPC-k irányába kacsingat. A régi GSi Rulez Chat lezárásra kerül a rengeteg hozzászólás miatt. Innentől ezt a részt használjuk. Továbbra is szeretettel várunk mindenkit! üdv, Lanti 2
redline Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Légtömegmérő csere után még mindig berángat néha a veterán
Lanti Elküldve Január25, 2014 Szerző Elküldve Január25, 2014 Ma se unatkoztunk, végre itt a hideg, lehet szerelni.... :) :D
mackosajt Elküldve Január25, 2014 Elküldve Január25, 2014 Mit csináltatok ? Lebontották az elejét. Nem látod? :D 1
Lanti Elküldve Január25, 2014 Szerző Elküldve Január25, 2014 Mit csináltatok ? igen, volt hiba, hogy ha felkapcsoltam a lámpát a rendes világítás helyett az indexek égtek... kicseréltem a h7es izzókat elől( ehez kell lebontani az elejét) meg 1 test kábel nem volt lehúzva... remélem rendben lesz
Gelko Elküldve Január25, 2014 Elküldve Január25, 2014 igen, volt hiba, hogy ha felkapcsoltam a lámpát a rendes világítás helyett az indexek égtek... kicseréltem a h7es izzókat elől( ehez kell lebontani az elejét) meg 1 test kábel nem volt lehúzva... remélem rendben lesz :blink: pedig lett volna egy USA szabványos OPC corsád :D erről eszembe jutott, hogy még az első asconámnál volt egy olyan hiba, hogy ha nyomtam a féket akkor kivehettem a gyújtáskapcsolóból a kulcsot úgy, hogy nem állt le az autó :D a megoldás a nem megfelelő féklámpa izzó használata :D valami ősrégit raktam bele mert csak az volt otthon és miután kicseréltem megjavult :D
Lanti Elküldve Január25, 2014 Szerző Elküldve Január25, 2014 vissza a gyökerekhez.. én si gondoltam rá, azért is cseréltem ki mind2 első izzót egyformára.. hátha az zavar be...
mackosajt Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 A testhiba szokott karácsonyfát faragni az autókból. Általában karambolos gépeken szoktam jó vigyorogni, hogy a gazdi szerint sérülésmentes, de a világítás hátul a fék, vagy az index hatására átmegy karácsonyfa hatásba. Legdurvább amivel személyesen találkoztam, az a régi kombi ladánk. Lerohadt a testkábel a kasztni és a blokk között, és a szivatóbowden vette át a szerepét. A műanyag burkolata meg lefüstölt. :)
Lanti Elküldve Január26, 2014 Szerző Elküldve Január26, 2014 ez nem volt törve, de mivel a motor ki volt szedve így a visszarakásnál valószínű elmaradt és pont a lámpák test kábelének anyája alig volt kézzel meghúzva....
mackosajt Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Tudom, Lanti, én is úgy fogalmaztam, hogy általában karambolos gépeken. Amúgy bosszantó hiba tud lenni.
Lanti Elküldve Január26, 2014 Szerző Elküldve Január26, 2014 Tudom, Lanti, én is úgy fogalmaztam, hogy általában karambolos gépeken. Amúgy bosszantó hiba tud lenni. mikor megkérdeztünk egy villlamos szakit h mi lehet.. azzal kezdte.. ugye törve volt?! :)
voszi Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 a kocsi gyönyörű, a kipu botrányos. de sztem ezzel semmi újat nem mondtam Neked! :) grat a géphez, legyen sok örömöd benne!
Recommended Posts